Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tibee86

    veterán

    válasz madgie #82589 üzenetére

    Felhívtam az Apple ügyfélszolgálatot. Kicsit meglep, de mivel bizonyos esetekben ténylegesen kell az AppleStore-os számla a garanciáztatáshoz, ezért az is teljesen normális az Apple szerint, hogy az iStyle minden esetben kéri hozzá, ezzel megelőzve, hogy később az ügyfélnek kelljen újra bevinni, stb.
    Ha már beszéltem vele, rákérdeztem a világgaranciára, mert ugye istyle honlapján az se szerepel. Csak az idén március után vásárolt termékekre van világgarancia. Tehát hiába hívom fel onnan a bolttól az Apple ügyf.-ot, ha olyan kedvük van, csak AppleStore-os számlával veszik be garanciáztatni.
    Én már ezt az egészet nem értem, de végül is nekem teljesen mindegy is, mivel van hozzá számlám. Ezt úgy is mindenki csak a saját kárán fogja megtanulni, mert értem én, hogy könnyebb kiadni 160-at 221 helyet, csak ha majd gariztatásra kerül a sor...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák