Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Ragnar95 #89489 üzenetére

    mondanak néha olyanokat a gyártói ügyfélszolgálatok, hogy a hazai jogi szabályozáshoz köze nincs, néha már azt hiszi az ember, hogy nem is magyarországon dolgozik az illetékes, hanem valamelyik másik országban csörög a telefon és onnan válaszolgat, az ottani viszonyokat alapul véve...
    ami a gyártó által elismert hiba, azt a jótállási idő leteltével, még a szavatosság keretében is intézik cserésen, ezt is sokan tévesen értelmezik, és azt hiszik, hogy bármilyen meghibásodással lehet fordulni a csere irányába a jótállás leteltével, a szavatosság keretében is, pedig az már nem olyan egyszerű, ha a gyártó nem ismeri el hibának, akkor a vásárlón a bizonyítási teher. (szavatosság esetén 6 hónapon túl is, de attól kedvezőbb az 1 év jótállás)

Új hozzászólás Aktív témák