Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ununqatrium

    aktív tag

    Hali.

    Segítséget szeretnék kérni. Az asszonynak van egy 7es almája, kb. egy éve. Azóta átlagfelhasználásra szolgál neki. A mai napon történt egy olyan, hogy a bankszámlájáról eltűnt egy 6000 forintnak megfelelő összeg, a banking szerint az iTunes vitte el a zsét. Fél óra nyomozás utan kideritettem, hogy az AppStore-on keresztül elérhető VIP szerű mit tudom én mi aktiválódott egy hónapra. Na, most a gond ott van, hogy:
    - számlaszám nincs megadva, mindenhol üres a mező, hiszen eddig se adtuk meg
    - soha az életben nem vasaroltunk semmit a neten, nem is aktivaltunk vagy vettünk pénzért
    Az elejetől fogva ugyanaz az account-ja, valtozatlanul hasznalva mindent a hétköznapokban

    Jelenleg olyan ideges vagyok emiatt, hogy mindent tűzvörösben látok, de megprobalok higgadtan fogalmazni. Hol lehet reklamálni? Mégis mi ez az egész? Undorító, a végletekig gusztustalan egy cég ez, ha ilyen pofátlanul meglopják az embert!!! Számunkra ez viszonylag nagynak számító, hiányzó összeg, és ami történt, elfogadhatatlan. Egy biztos, hogy mi nem aktiváltunk semmit. Ha háromszor járt az Apple Store-ban az egy év alatt, talán sokat mondtam.

    Choose your destiny • http://africancichlids.webnode.hu

Új hozzászólás Aktív témák