- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Androidos tablet topic
- A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Invitel (Telefon, IPTV, kábel TV, DSL, kábelnet, optikai)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz ScomComputer #13617 üzenetére
Ha kábelnetes vagy 192.168.100.1 címen nézd meg az értékeket.
-
Medve_papa
csendes tag
válasz ScomComputer #13619 üzenetére
ahogy mondták is neked, ez kifogástalan, de azért majd még megkérdezi, hogy milyen osztók vannak nálad, mert ez a fétise.
Soha nem mondd, hogy soha! - Jockey Ewing
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz ScomComputer #13619 üzenetére
Igen, erre. Rendben vannak az értékek.
Valószínűleg túlterhelt a környék előbb-utóbb kapcsolnak be új frekiket vagy szegmentálnak.[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz ScomComputer #13622 üzenetére
Ilyenkor azonnal újra kell nyittatni a hibajegyet, nem szabad engedni lezárni! Amikor engem UPC szívatott, én a hibabejelentéskor kikötöttem, hogy a hibajegy lezárásához csak akkor járulok hozzá, ha előzetesen megkérdeznek, hogy valóban elhárították-e a hibát! Bár gyorsabb ettől nem lett a dolog, de végül kötbért kaptam miatta...
Írásban beadott panasz, másolatként (a címzett számára is láthatóan) elküldve NMHH-nak és NFH-nak, szintén hatásos szokott lenni!
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz ScomComputer #13622 üzenetére
Nincsmit, fogadd meg Intruder2k5 tanácsát
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz ScomComputer #13625 üzenetére
UPC-nél is így csinálták, ezért kell kihangsúlyozni, hogy nem járulsz hozzá a lezáráshoz, csak ha megerősíted előtte a javítás tényét! Erről meg hangfelvétel készül, de még jobb ha írásban jelented a hibát, és ezt is írásban kéred! Ha ezek után is lezárják, tegyél panaszt valamilyen területi vezetőnél, illetve szintén fogyasztóvédelem, hírközlési felügyelet... Ne hagyd magad, mert önmagadban kevés vagy, ha mindenbe beletörődsz! Ha jelented az ilyeneket, akkor majd komolyabban vesznek talán, illetve nekik is pénzbe fájhat, ha letelik a hibajavítási határidő, és kötbért kell fizetniük neked!
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz ScomComputer #13625 üzenetére
400/108Mbiten osztoznak az előfizetők ed3 esetében, karácsony előtt ez a kapacitás elég volt csúcsidőben mostmár nem ezért szükséges plusz frekiket felkapcsolni vagy a node területét szegmentálni.
Itt vannak kiírva a karbantartások.[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz ScomComputer #13628 üzenetére
Max azt tudod csinálni, hogy átkéred magad kisebb csomagba vagy lehet többszöri bejelentés után visszatesznek kisebbe. Lehet páran előfizettek vagy váltottak nagyobb csomagra.
-
vader108
tag
válasz ScomComputer #13617 üzenetére
Az a gond, hogy a t-home se tud többet biztosítani.. Mostani 10 mega is sokszor inkább 1mega.. előrébb nem leszek ugyanazért az árért ígyse úgyse
-
frovery
senior tag
válasz ScomComputer #13667 üzenetére
Tessék panasszal élni!!! A 30/4-es net minimumát sem tudják biztosítani neked, viszont a havi díjad kivan rendesen számlázva, gondolom.
Ha ők mégsem lépnek, akkor felsőbb szervek is léteznek.
Ilyen esetekben, ha nem teljesítik az ászf-ben leírt minimumot, akkor fel is mondhatod a szolgáltatást de minimum kötbérre vagy jogosult. Sajnos neked kell harcolni velük, mert leszarják az előfizetőt. -
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz ScomComputer #13667 üzenetére
Itt hiába panaszkodsz... Írd meg a kötbérigényt, nyújtsd be, illetőleg a hibabejelentést is addig amíg nem lépnek valamit, és írd le a történetet az NMHH-nak, és az NFH-nak is!
-
poli27
veterán
válasz ScomComputer #13745 üzenetére
modem jelszintek?
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz ScomComputer #13747 üzenetére
"a hibajelenség kb. 17 órakor kezdődik és 22-23óráig tart utána megjavul"
Akkor lehet szimplán csak túlértékesítették a környéket, nincs elég kapacitásuk csúcsidőben!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz ScomComputer #13749 üzenetére
Egyértelmű, hogy ők azt mondják, nem is fogják bevallani soha, ha így is van...
-
titán
válasz ScomComputer #17609 üzenetére
Ha visszaolvastál volna akkor láthattad volna, hogy mostanság általános a délutáni/esti időszakban a packet loss.
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz ScomComputer #17614 üzenetére
Semmi különös, azon az eszközön le van tiltva az icmp echo, azaz nem válaszol a pingre. Ettől még a forgalom persze rendesen átmegy rajta.
-
titán
válasz ScomComputer #17611 üzenetére
Pontosan ezt kérdezik akiknek ilyen gondja.
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz ScomComputer #17617 üzenetére
-
kigyi_23
addikt
válasz ScomComputer #17617 üzenetére
tracert parancsot próbáltad már? Jah bocs a linket most néztem csak ez nem erre van.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/user/kigyi23/
-
HopeckoR
aktív tag
válasz ScomComputer #17620 üzenetére
Mindenki azzal a szar frankfurit átjáróval szív..
A válasza az Invitelnek ez lesz: Nem a mi hibánk.. stb.. -
HopeckoR
aktív tag
válasz ScomComputer #17624 üzenetére
Én feladtam, hogy megkeressem hol a hiba.
Bárkihez fordultam ők lepasszoltak mert náluk tuti minden jó..
Ajánlottak itt VPN-t azóta ezt használom és egész jól működik. -
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz ScomComputer #17624 üzenetére
Mondjuk az az érdekes, hogy én pingeltem ezt a 85.66.148.17 IP címet, ami egyébként a nálad loss-t generáló fibhost-66-148-17.fibernet.hu eszköz IP címe, és 100/100-as eredményt kapok, tehát a hiba feltehetően hozzád közelebb lehet.
-
PitLee
őstag
válasz ScomComputer #17624 üzenetére
Laikus vagyok a témában, régebben állítgatták az MTU-t is az itt nem segít?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Legegyszerűbben hogyan tudom kideríteni milyen ADSL szabványt, annex-t használnak nálam ?Próbáltam DMT-t, OrbMT, SM50B-t, de semmi az OrbMT kiolvasta a modemből a diagnosztikai adatokat amit a modem webes felületén is látni lehet, de bitallokációs táblát már nem rajzolt sajna, abból pedig egyszerű lett volna megállapítani az annex-t.
Bár nem vagyok benne biztos, hogy mindent jól csináltam. -
HopeckoR
aktív tag
válasz ScomComputer #17659 üzenetére
A VPN-el kapcsolatban írj rá itt fórumon "spici"-re nekem is ő segített.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz ScomComputer #17748 üzenetére
Szuper
GoodSpeed: Az a lényeg hogy van dvb-c. -
Haradim
csendes tag
válasz ScomComputer #17846 üzenetére
Akkor holnap én is írok nekik egy szaftos és kimerítő e-mailt részletezve és csatolva dolgokat és hátha azon keresztül elérek valamit (mivel telefonon és "chaten" általában leráznak).
-
tbw
aktív tag
válasz ScomComputer #17846 üzenetére
Na most már nemhogy csak lossol délutántól késő estig, de meg is szakadt pl. CSGO-ban teljesen.
Most már szakadozik is remek.TBW
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz ScomComputer #17854 üzenetére
Rendben vannak az értékek.
Milyen osztóval van elosztva a koax? -
#41133696
törölt tag
válasz ScomComputer #17854 üzenetére
Egyrészt kábelmánia szereti a jelszinteket nézni Másrészt nekem is jó, hogy mint egy naplót az év adott ciklusának adott napján milyenek voltak az értékek. Áprilisban lesz csak egy éve, hogy újra inviteles vagyok, szóval nekem mindennap új tapasztalat.
-
#41133696
törölt tag
válasz ScomComputer #17854 üzenetére
Egyébként a MAC címet nem kellene közzé tenni, plusz jobb lenne a képet linkesíteni, vagy szöveges formában beírni, mert a mobilinternetesek nem szeretik ha pörgetik az adatforgalmat.
Egyébként a jelszintjeid most még tűrhetőek, de nyáron, rosszabb lesz. Ilyen időben jobb lenne ha pozitív lenne a DS.
-
#41133696
törölt tag
válasz ScomComputer #17858 üzenetére
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz ScomComputer #17858 üzenetére
Majd ha valamikor felmész nézd meg.
Tehetsz be modem értékeket képként ez a méret belefér még, a nagyobb képekkel van gond. -
Haradim
csendes tag
válasz ScomComputer #17846 üzenetére
Nos most túl vagyok az e-mailezés részén a dolgoknak, teljesen meglepődtem, hogy nem egy bottal társalogtam, hanem valós személlyel kommunikálhattam 4-5 email erejéig, de a végén ennyi választ kaptam:
Tisztelt Ügyfelünk!Tájékoztatjuk, hogy a ****************** azonosítójú szolgáltatására bejelentett hibáját megvizsgáltuk.
A vizsgálat eredménye:
Szolgáltató oldali hiba, helyszíni vizsgálat nem szükségesInnentől kezdve ez minek számít? Ez a módja az e-mailes lerázásnak, vagy esetleg tényleg nekifekszenek?
Tőlem is kértek tracert és ping teszteket, küldtem nekik dögivel, még csatoltam speedtesteket meg print screeneket is -
Haradim
csendes tag
válasz ScomComputer #17872 üzenetére
Ezt nem értem én se... ugyan az a hibajegy egyébként és kerek 32 perc telt le a 2 email között...
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz ScomComputer #17879 üzenetére
Valamit csináltak, mert a youtube is akadt 20.10körül utána megjavult azóta stabilan tölt.
-
Lunky88
tag
válasz ScomComputer #17904 üzenetére
Felhívtam a hibabejelentőt, a fickó azt mondta küldjem el nekik a méréseket, de valahogy azt vettem ki a hangjából hogy fingja nincs mi a problémám. Elküldtem nekik és egyelőre várok...
"Go on… but trick us again child, and your suffering will be legendary even in Hell!"
-
Haradim
csendes tag
válasz ScomComputer #17904 üzenetére
Én úgy döntöttem tegnap, hogy felveszem a kesztyűt ellenük, kérdés hogy mit érek el és nem-e leszek túl kicsi hal ehhez, de nekem a tököm ki van már ezzel, hogy online játék szempontjából semmibe nézik az egészet...
Mindenkinek megvan a maga dolga, ki és miért köttetett be a netet, valakinek böngészni kell, valakinek torrentezni, valakinek filmet nézni és valakinek játszani, de mindenki megérdemli, hogy meglegyen az ígért minőség, és nem a "kenjük be sárral" hozzáállással csinálnák a dolgokat...
Kb. ez lehetne az Invitel új szlogenje: "oszt ki nem sz*rja le, hogy laggolsz, van neted? böngészni tudsz? akko' csitu van"
Elvileg ha bejelented a "jelenséget" (mert ugye kb ez náluk nem minősül hibának) és nem tudják kijavítani, akkor utána ott az NFH....
-
#41133696
törölt tag
válasz ScomComputer #17995 üzenetére
Tegyük fel, hogy nem tudják belátható időn belül megoldani... akkor nem fog neked állandóan kötbért fizetni szerintem, hanem esélyes, hogy ahogy egy másik szolgáltató csinálta felbontja a szerződésed. Példa: lényeg, komplett történet. Pedig ott csak egyszerűen publikus IP címet akart. Aztán ez lett belőle. Szóval lehet csinálni a pankrációt, de csak mértékkel , és olyan településen, ahol van bőven konkurens.
[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
válasz ScomComputer #17998 üzenetére
Velem is mindig azok voltak, csak általánosságban írtam
-
tepenzed
őstag
válasz ScomComputer #17995 üzenetére
már a ködnek is bére van? micsoda világ ez
-
félisten
válasz ScomComputer #18524 üzenetére
Nalam franko, raadasul egyeb feladatok is terhelik aranyom:
-
félisten
válasz ScomComputer #18526 üzenetére
Orulok neki nagyon , a baratod viszont nem vagyok, szoval ezt ne....
------------------------------
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz ScomComputer #18526 üzenetére
Milyen osztóval van elosztva a koax?
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz ScomComputer #18529 üzenetére
A nulla nem feltétlenül jelent rosszat, például előre irányba a nulla az ideális.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz ScomComputer #18531 üzenetére
Egy kicsit lehetne erősebb az előre irány (felső nyolc csatorna), de egyébként igen, bőven a határokon belül van minden érték, tehát megfelelőek. Az tuti, hogy nem ez okozza a lassulást.
-
#41133696
törölt tag
válasz ScomComputer #18526 üzenetére
100/8
(#18532) Intruder2k5: Felfelé négyből csak két csatornája van.
Más. Ami a Filmboxot illeti, nem csodálom, hogy az Invitelnél a FilmBox Extra HD nem a FilmBox minicsomag része, hanem külön csomagban van
Minőségben ugye eleve jobb mint a többi mert nem SD. Ami az adásokat illetve a tematikát illeti. Eddig csak a FilmBox Extra HD-t néztem mióta megvan a csomag, és úgy érzem, hogy nagyon kellemes, az HBO-nak méltó vetélytársa. Nincsenek reklámok, és eddig az IMDB szerint is 5,0 pont alatti horrort még nem láttam rajta
Majd a többire is lesz 2 év alatt időm, egyébként a sima FilmBox SD ugye az nekem már az 98 csatornában is benne volt.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz ScomComputer #18529 üzenetére
Okés, azért kérdezem mert lehet az osztó okozza a problémát, ha minden ds érték pozitív lenne az SNR mindenhol elérné a 40-et.
jozsi252: 50-es érték adási érték miatt érdemes megnézni az osztót.[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz ScomComputer #18539 üzenetére
Okés.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz ScomComputer #18541 üzenetére
Azt lehet-e tudni, hogy melyik kimenetére mi van kötve? Melyik a modem, melyik a TV, esetleg vannak-e utána további osztások, stb...
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz ScomComputer #18541 üzenetére
Nincs szükség arra az osztóra, sok a modemnek a 8dB csillapítás.
Az osztó helyére tegyél be egy F toldót, ha nincs akkor a kupakot tedd át a tapra a modemet pedig az outba.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Politika
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Robogó, kismotor
- PlayStation 5
- Ford topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen