Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
PROHARDVER!
Invitel (Telefon, IPTV, kábel TV, DSL, kábelnet, optikai)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Haradim
csendes tag
Sziasztok!
Olvastam fentebb, hogy többieknek is gondjai vannak az Invitelel, és én is be szeretném jelenteni a problémát, de előtte belinkelnék ide pár mérést/adatot, hogy nem-e nálam hibádzik valami:
http://www.speedtest.net/my-result/4792982186
http://www.speedtest.net/my-result/4792928292Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 12.2 dBmV 40.7 dB
Channel 2: 12.4 dBmV 40.7 dB
Channel 3: 12.6 dBmV 40.7 dB
Channel 4: 12.8 dBmV 40.1 dB
Channel 5: 14.2 dBmV 40.2 dB
Channel 6: 14.6 dBmV 40.5 dB
Channel 7: 13.5 dBmV 40.5 dB
Channel 8: 12.8 dBmV 40.5 dBPower Level:
Channel 1: 45.0 dBmV
Channel 2: 46.5 dBmV
Channel 3: 46.2 dBmV
Channel 4: 47.5 dBmVMint ahogy többeknek itt, nekem se "csak" böngészésre kellene az internet, de kb. ilyenkor LoL-on/BF3-ban
kb a "nyugalmi" pingem kb 70-80 (a régebbi 30-35 helyett) és a csúcs teljesen eléri a 13500-at is akár....Továbbá ha be akarom jelenteni az Invitelnek ezt a problémát, mire számítsak? Elküldenek a p*csába, vagy nekiállnak utánajárni?
Ui.: Ezek az adatok jók/rosszak/elmennek? 10/2-es netem lenne alapjáraton, de sose kapok olyan méréseket ami ezt alá is támasztaná. Csak azt látom, hogy itt mindenki ezeket linkelgeti, de felét se értem
[ Szerkesztve ]
-
Haradim
csendes tag
válasz Intruder2k5 #17825 üzenetére
Amint betölti, már mérem is, mert állandóan leráz ennyivel "ERR_CONNECTION_TIMED_OUT"
Azt elfelejtettem hozzátenni, hogy mindig ilyen adatok jönnek ki ha közvetlenül a modemhez csatlakozok és akkor is ha vezetékesen/vezeték nélkül csatlakozok rá.
-
Haradim
csendes tag
válasz Haradim #17826 üzenetére
Egyszerűen nem tölt be a honlap.... Ez így mondd neked valamit?
10 mega le, 2 mega fel + 79 csatorna tv-n telefon nélkül... Tarháltak már minket, hogy bővítsük fel 15-30 megára, de őszintén megvallva ilyen sz*r netre nincs kedvem lekötni magam 2 hosszú évre ismét...
[ Szerkesztve ]
-
Haradim
csendes tag
válasz Intruder2k5 #17829 üzenetére
Akkor az a lényeg, hogy a netem egy kalap sz*rt se ér és nem én néztem be valamit...
A bejelentést meggondolom, de értelme nem sok van, mert innentől kezdve a további opciók léteznek:
-felhívom, hogy rossz a net, közli hogy ő mindent rendben lát, de rögzíti a hibajegyet és 2 nap múlva felhívnak, hogy lezárták
- diszpécser közli, hogy nem lát hibát, de kiküldenek 1 szerelőt, vele közlöm a száraz tényeket és mutatom neki a speedtesteket, ő ismét közli, hogy nincs hiba és közli, hogy örüljünk, hogy nem számolja fel a 7000 ft-os kiszállást
-legutóbb kicserélték a modemet, de továbbra is egy sz*r...és ez megy kb az utóbbi félévben, de persze ők hívogatnak minket, hogy bővítsük fel 15/30/60 megára ugyan ennyiért, de nem fogom lekötni magam 2 hosszú évre...
Gondoltam a VPN szolgáltatásra is, amit itt említettek, de nem tudom, hogy az megoldaná-e az ilyen jellegű problémámat, meg mondjuk nem is jelzett vissza az illető...
kabelmania27: el van osztva, fényképezzem le?
[ Szerkesztve ]
-
Haradim
csendes tag
válasz kabelmania27 #17832 üzenetére
azért mértem amsterdamit, mert a játékszerver ott van és olvastam, hogy magyarországon belül nem szokott gond lenni....
http://www.speedtest.net/my-result/4792928292
http://www.speedtest.net/my-result/4792888883itt van még 2 ami a "szomszédba" mértem
és ez a jelenség olyan, hogy bekövetkezik ez a csökkenés, de képes rá, hogy 5-10 perc múlva megint király minden, de utána megint leesik ennyire... szóval kb ingadozik állandóan a nap bármely szakában...
[ Szerkesztve ]
-
Haradim
csendes tag
válasz kabelmania27 #17835 üzenetére
Tehát nincs más teendőm, mint várni a megváltást és hiába vergődök a diszpécsernek, nem fog történni semmi se, ugye?
Pestre mérve:
http://www.speedtest.net/my-result/4793158935
http://www.speedtest.net/my-result/4793162380
http://www.speedtest.net/my-result/4793164809ezek most egymás után voltak, mindben van eltérés... sajnos mikor az amsterdamit mértem és utána mértem egy pestit, akkor azt nem mentettem le... pedig az is 2 mega volt kb
[ Szerkesztve ]
-
Haradim
csendes tag
válasz kabelmania27 #17842 üzenetére
Ez a "mérés" amit csináltam a bix.hu-ra jónak vagy rossznak minősül?
-
Haradim
csendes tag
válasz ScomComputer #17846 üzenetére
Akkor holnap én is írok nekik egy szaftos és kimerítő e-mailt részletezve és csatolva dolgokat és hátha azon keresztül elérek valamit (mivel telefonon és "chaten" általában leráznak).
-
Haradim
csendes tag
válasz ScomComputer #17846 üzenetére
Nos most túl vagyok az e-mailezés részén a dolgoknak, teljesen meglepődtem, hogy nem egy bottal társalogtam, hanem valós személlyel kommunikálhattam 4-5 email erejéig, de a végén ennyi választ kaptam:
Tisztelt Ügyfelünk!Tájékoztatjuk, hogy a ****************** azonosítójú szolgáltatására bejelentett hibáját megvizsgáltuk.
A vizsgálat eredménye:
Szolgáltató oldali hiba, helyszíni vizsgálat nem szükségesInnentől kezdve ez minek számít? Ez a módja az e-mailes lerázásnak, vagy esetleg tényleg nekifekszenek?
Tőlem is kértek tracert és ping teszteket, küldtem nekik dögivel, még csatoltam speedtesteket meg print screeneket is -
Haradim
csendes tag
válasz Haradim #17868 üzenetére
Küldtek egy új emailt....
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy a *********************** azonosítójú szolgáltatására bejelentett hibáját megvizsgáltuk.
A vizsgálat eredménye:
Hálózati hiba, helyszíni vizsgálat szükségesA hibaelhárítást megkezdtük, a helyszíni munkavégzés egyeztetéséhez kollégánk a 23/885-890-es számról rövidesen felveszi Önnel a kapcsolatot.
Na erre tessék, megint kijönnek, közlik hogy nálam minden rendben és lezárják a hibajegyet.
-
Haradim
csendes tag
válasz ScomComputer #17872 üzenetére
Ezt nem értem én se... ugyan az a hibajegy egyébként és kerek 32 perc telt le a 2 email között...
-
Haradim
csendes tag
válasz ScomComputer #17904 üzenetére
Én úgy döntöttem tegnap, hogy felveszem a kesztyűt ellenük, kérdés hogy mit érek el és nem-e leszek túl kicsi hal ehhez, de nekem a tököm ki van már ezzel, hogy online játék szempontjából semmibe nézik az egészet...
Mindenkinek megvan a maga dolga, ki és miért köttetett be a netet, valakinek böngészni kell, valakinek torrentezni, valakinek filmet nézni és valakinek játszani, de mindenki megérdemli, hogy meglegyen az ígért minőség, és nem a "kenjük be sárral" hozzáállással csinálnák a dolgokat...
Kb. ez lehetne az Invitel új szlogenje: "oszt ki nem sz*rja le, hogy laggolsz, van neted? böngészni tudsz? akko' csitu van"
Elvileg ha bejelented a "jelenséget" (mert ugye kb ez náluk nem minősül hibának) és nem tudják kijavítani, akkor utána ott az NFH....
-
-
Haradim
csendes tag
válasz PitLee #17912 üzenetére
Teljesen mindegy hogy milyen formában csatlakozok (vezetékkel, wifivel, közvetlenül a modemre, stb.) és a csatolt képeken is látszik, hogy milyen orbitális forgalmat generál a gépem a teszt közben... Tehát nálam nem a "Hiba az Ön készülékében van." eset áll fenn, átrágtam már mindenféle variációt (volt már mindenféle csere, értem ezalatt router/modem/kábelek/stb.)
-
Haradim
csendes tag
válasz #41133696 #17919 üzenetére
Az oké, hogy ez egyéni vélemény, de amint látod a szolgáltatások nem mennek rendesen, lásd fentebb és a többieket is. Speciel nekem is van olyan, hogy 3-4 újraindítás után se történik semmi, ismét lásd tegnap esti képeimen.
Annyiból megértem, hogy kiakad ettől, mert én is 2 napja jelentettem be a hibát és mégse történik semmi...
-
Haradim
csendes tag
válasz Haradim #17921 üzenetére
Nos bejelentettem a hibát vasárnap este, majd kedden hívtak, hogy várjunk már csütörtök reggelig, mert úgyis karbantartás lesz itt "város" szinten és hátha az megoldja a problémát. Na ez teljesen király volt este 6ig, míg el nem ment a net vagy 10 percre, addig a pontig 2 gépen youtube+böngészés+LoL ment, hipersebesség és 0 laggolás, császár pingem volt, stb... Erre az ominózus 10 perc után visszajött a net, azzal a lendülettel visszajött az összes nyavajája is, 1 mb letöltés, ping tesztek 200-300 ms-el, folyamatos packet loss, stb stb...
Úgyhogy most ment az email megint, hogy nyissák újra a hibajegyemet...
-
Haradim
csendes tag
válasz #41133696 #18008 üzenetére
Igen, nagy segítség, ha van az embernek egy B terve, csak nálam az sajnos nem játszik.
Igazából én az internetet kb. 25% böngészésre (időjárás, hírek, stb.) 25% letöltésre és a maradék 50% marad a online játékok. Nos az hogy ilyen packet lossos a net az sem a böngészésben nem érdekel (annyira nem irritáló az a pár mp-es töltésidő növekedés, vagy az hogy 1-2 kép nem tölt be), illetve a letöltésnél se annyira irritáló, de online játéknál.... És ezért is nincs mobil netem, mert egyszerűen ki se használnám (értem itt ez alatt főleg azt, hogy én kb. facebook mentes életet élek )És igen, ez frusztrál a legjobban, nem úgy mint tizenéves fiatalságot (semmi offense/személyeskedés), akinek tényleg van bőven szabadideje erre és egész nap tolhatja, de én ha hazaesek 10-12 óra meló után és egy kiadós vacsora után az asszonnyal vagy csak egyedül tolnék valami online játékot kikapcsolódásképpen (főleg ebben a nagyszerű időben), akkor ne az legyen már, hogy szétlaggolom az agyamat, vagy egyáltalán nincs internet...
Szóval vicc, hogy arra lenne a internet hogy kikapcsolódjak/lazuljak rajta, ehelyett szétvisz az ideg az ilyen sz*rságok miatt...
-
Haradim
csendes tag
Downstream Channels
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 8.7 dBmV 38.6 dB
Channel 2: 8.8 dBmV 38.7 dB
Channel 3: 8.4 dBmV 39.0 dB
Channel 4: 8.8 dBmV 38.7 dB
Channel 5: 8.9 dBmV 38.5 dB
Channel 6: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 7: -2.2 dBmV 35.8 dB
Channel 8: 5.1 dBmV 38.1 dBUpstream Channels
Power Level:
Channel 1: 48.5 dBmV
Channel 2: 48.9 dBmV
Channel 3: 47.7 dBmV
Channel 4: 46.7 dBmVChannel 6-7 értékek normálisak? Vagy úgy általánosságban?
-
Haradim
csendes tag
válasz s_henderson #18025 üzenetére
LOL haverom pont ma írt, hogy ugyan ez volt a problémája, neki is ezt mondta a szerelő, hogy nem frissített automatikusan...
Most kérdem én (aki nem ért ehhez), hogy ebből kifolyólag lehetnek a sorozatos packet loss-ok vagy csak ennek a frissítésnek a hiánya csak a kisebb sávszélesség tudható be?
-
Haradim
csendes tag
válasz Haradim #18028 üzenetére
Na ezen információknak hála és ebben a bérházban egy másik lakónak a segítségével eljutottam addig, hogy ha ő is tol egy tracert-et a google-re és egy ping -t a google-re, akkor egyrészt neki 0 packet lossa van, míg nekem 18-20%, másrészt mindkettőnknek a 3. hop a 10.0.0.61 pont. Na itt múltkor sokaknak furcsa volt, hogy mi ez a cím a tracert-ben, de én arra tippelnék (nem tudom, hogy van-e ilyen egyáltalán), hogy ez a bérházunk routere/switche/eszköze (legyen ez bármi is).
És itt ugrik a majom a vízbe, megkértem h pingelje meg ezt a pontot hosszasan, neki 0% loss, nekem már erre a pontra is 15-20% lossom van...
Szóval józan paraszt ésszel kikövetkeztetve, akkor a probléma a modemem és e között az eszköz között lesz, jól gondolom? Mármint a packet loss problémákra.
És akkor a leírtak alapján azért van 1 Mbps netem a 10 Mbps helyett, mert frissíteni kellene azt a cuccot a modememben, amit már fentebb is írtak.
Vagy full baromságokat hordtam itt össze?
-
Haradim
csendes tag
válasz PitLee #18042 üzenetére
Hát bízom benne, hogy "csak" ennyi lesz és utána megoldódik a gondom, vagy legalább csak annyira enyhül, hogy kibírjam valahogy ezt a maradék 5 hónap hűségidőt
Ma hívtak, hogy küldjem be emailben a teszteket amiket csináltam (volt bőven ), de ennyi is volt, se kérdés, hogy megjavult-e, se egy "a napokban megy a szerelő" duma, semmi, érdekes....
(#18043) GoodSpeed igazából már az se érdekelne, hogy ha felszámítanák, mert nálam van valami orbitális vagy egyértelmű hiba, csak lenne már végre használható internetem....
[ Szerkesztve ]
-
Haradim
csendes tag
válasz Haradim #18047 üzenetére
Nos már 1 hete ezt a választ kapom arra a problémára, hogy 10-20% packet lossom van és 10 Mbps helyett 1 Mbps letöltésem van:
"Tájékoztatjuk, hogy az Ön által jelzett probléma elhárításán illetékes kollégáink, központi oldalon dolgoznak. A probléma megoldásáig szíves türelmét kérjük."
Ez normális? Biztos nehéz lehet 1-1.5 hét alatt feltérképezni a problémát az irodából anélkül, hogy 1 szerelőt is kiküldenének... vagy már itt tartana az Invitel technológiája?
"...
Szintén felmondhatjuk további jogkövetkezmények (azaz kötbérfizetési kötelezettség) nélkül a határozott tartamú szerződést annak lejárta előtt, ha a szolgáltató két konkrétan meghatározott szerződésszegés közül elköveti valamelyiket:Az egyik ilyen eset, amikor a szolgáltató az általunk bejelentett hibát 30 napon belül nem tudja kijavítani.
..."Már csak 19 nap....
-
Haradim
csendes tag
válasz Haradim #18075 üzenetére
Na nem akarom elkiabálni, de úgy néz ki, hogy valamit sikerült alkotni tényleg a központban:
http://www.speedtest.net/my-result/4823690889
Downstream Channels
Channel 1: 8.8 dBmV 39.1 dB
Channel 2: 7.7 dBmV 39.5 dB
Channel 3: 7.7 dBmV 39.4 dB
Channel 4: 7.2 dBmV 39.4 dB
Channel 5: 9.3 dBmV 38.6 dB
Channel 6: 8.0 dBmV 38.7 dB
Channel 7: 6.9 dBmV 38.8 dB
Channel 8: 5.9 dBmV 37.9 dBUpstream Channels
Channel 1: 48.5 dBmV
Channel 2: 49.6 dBmV
Channel 3: 48.7 dBmV
Channel 4: 49.7 dBmVLétezhet?
-
Haradim
csendes tag
válasz Haradim #18080 üzenetére
Nos így fél nap használat után úgy érzem véget ért a problémám első szakasza, visszakaptam azt a minőségű szolgáltatást ami kb. nyáron volt. A letöltés ismét 10 Mbps és válaszidő sem horribilis a honlapokon/játék közben, illetve a csomagvesztés se olyan típusú mint eddig volt, DE az az Inviteles betegség még mindig fennáll, hogy csomagvesztés van azon a bizonyos fibhost-os ponton (tegnap futtattam a PingPlotter-t egy darabig és már "csak" ott van csomagvesztés, de ott furcsamód ritmikusan és csak egy bizonyos ideig).
Szóval patt helyzetet hirdetek feléjük (mert ugye ez a szolgáltatás már használható, de nem az igazi még most sem) és jelzem feléjük még ezt a hibát is. Innentől 2 variáció lehet, vagy elküldenek az anyámba/nem vesznek tudomást erről a hibáról, vagy megpróbálják kijavítani ezt is. Előzőre tippelek, mert azt gondolom keményebb dió kijavítani, illetve többen is jelezhették feléjük.
De végeredményben megérte felvenni a kesztyűt és megérte a küszködést!
-
Haradim
csendes tag
válasz M@Db0Y #18089 üzenetére
Így van, nálunk jó a szitu!
A szerelő aki kint volt, nem akart részletekbe menni (gondolom bizalmas vagy nem tudom), de a lényeg az volt, hogy igen, náluk volt a gond és országos szinten, de tegnap este elvileg végleg megoldották a problémát.
De hozzátette, hogy szívesen várják még a teszteket és a visszajelzéseket, ha mégis gond adódna!
[ Szerkesztve ]
-
Haradim
csendes tag
válasz HopeckoR #18092 üzenetére
Igen, én is céloztam, hogy a 1.5 hetes "kiesésre" kártérítést kérek és közölték, hogy továbbítják a panaszkezelési csoport felé és felveszik majd velünk a kapcsolatot a kompenzációval kapcsolatban (ami még nem történt meg )
Egyébként megjegyezném, hogy az esti szokásos csomagvesztéseket se vettem észre eddig! Lekopogom
[ Szerkesztve ]
-
Haradim
csendes tag
válasz #41133696 #18094 üzenetére
Igazából nekem már ez is elég, hogy végre megcsinálták, az már hab lenne a tortán, de ha visszanézed nem csak a játékoknál volt a gond A szerződésben 1,5 Mbps a garantált, nálam az esetek 80%-ban legalább ezt sem érte el, illetve az az internet olyan volt, mintha lenne egy kocsid, csak épp kormány nincs benne...
-
Haradim
csendes tag
válasz poffsoft #18414 üzenetére
Nem feltétlen igaz... Nekem 1 hónapja volt egy hosszabb mizériám velük. Sokszori anyámba küldés után belátták, hogy nekem van igazam, nagy nehezen felfogták, hogy mi a probléma és láss csodát: utána többször is érdeklődtek, hogy minden rendben van-e.
Sőt (#18094) GoodSpeed itt jegyezném meg, hogy majd 2 havi számlát kimerítő kötbért "fizettek" ki.
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest