- Projektor topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Apple asztali gépek
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kompakt vízhűtés
- Computex 2024: évente hozna új Instinct gyorsítót az AMD
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Hisense LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
ph A vállalat 148 hüvelykes modellel is előállhat a jövőben, és a meglátásuk szerint van erre igény.
-
Honor 200 Pro - mobilportré
ma AI portrémóddal támad a Honor, csúcskategóriába kúszott árazással.
-
Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
it Nem csak a piaci értéke alapján lett újra a világ ura az Apple, márkaértékben is almás vállalat a legjobb.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
Nem tetszik képek alapján. Viszont elég durva árat elkérnek egy ilyen 13 éves Accordért.
A futása eléggé átlag alatti, ha valós, akkor megnyugtató. Ha jól látom, a gumik lassan 4 évesek lesznek, a következő 1(-2) évben számolnék ezeknek a cseréjével is.
Itt néhány típushiba fel van sorolva (generációk szerinti bontásban), ezeket leellenőrizném a kiszemelt példányon (a szokásos dolgok mellett).
[ Szerkesztve ]
-
agabe
addikt
Nem ilyesztegetesbol, de ismerem a kereskedest. Nagyon szimpik az eladok az igaz ( ha jol tudom ket srac ), de adtak mar el ugy autot (nem honda), hogy a chek engine a vasarlast koveto par oraban kigyulladt, es valszeg katalizatorhibas volt a kocsi. Visszavenni persze nem voltak hajlandok, es gyari alkatresz helyett gagyi univerzalisat akartak felajanlani az uj tulajnak (mint tudjuk azok semmit nem ernek). A kocsi asszem olajat is csipegette (emiatt lehetett a katalizator problema), de ebbol mondjuk csak a katalizatort tudhattak, mert kulfodrol behozott autoik vannak es nem tudnak semmit roluk, de azert az akkusarut pl. lehuzztak az ominozus kocsinal, hogy a hibajel ne latszodjon a vasarlaskor, es nem jeleztek a vevonek a tudott hibat valamint a fekek (tarcsak is kukak voltak) a hutoradiator cserejenek szuksegesseget sem.
A kocsi belseje es kulso allapota amugy rendben volt teljesen, csak a motorikus es egyeb problemakat tartottak titokban. Szakszervizben egybol megmondtak (vasarlas utan) milyen bajok vannak...csak oda vasarlas elott nem lehetett elvinni ellentetben a hirdetesben szereplo “szerelővel, hozzáértővel nyugodtan átvizsgáltatható, márkaszervizben, vagy akármilyen független autószerelő műhelyben átnézethető” szoveggel.
Ha viszel oda valakit azzal megnezheted (felemelni nem tudjak), es valami hozzajuk kozeli szervizt ajanlottak mint atvizsgalasi lehetoseget (na persze az tuti fuggetlen) , de ezen felul masrol nem lehetett szo.
Eleg sokat tudok az ugyrol, mert tesomek jartak igy utana meg kiderult a kocsirol az olajcsipegetes is, es elvoltak ugyan vele, de nem ert annyit a kocsi mint amennyiert arultak es tudtak ezt a kereskedesnel (legalabbis reszben) is pont emiatt szedegettek le pl. a kabelsarut az akkurol.
Nem mellesleg a kocsinak vegig vezetett szervizkonyve volt, csak az utolso ket ev volt ures, mert (elvileg) az alatt allt mivel a kilometer majdnem ugyanannyi volt mint az utolso ket evvel korabbi szerviznel, de ezt sem lehet tudni.Az accord amit linkeltel a kepek alapjan elegge rendben van, es valoban magas felszereltsegu, es lehet valos a futasteljesitmeny is, lehet rendben az egesz kocsi, de szerintem akkor is tul van arazava, es a fentiek miatt naluk hozzaerto teljes atvizsgalasa nelkul nem vennek semmit.
Van olyan specializalodott ceg ( Gor-Car ) aki helyszinre kimegy, es meg a kocsit is megemelik alulrol is megnezik, elegge jol atvizsgaljak amirol egy vizsgalati jegyzokonyvet is atadnak.
Nem tudom Godollore mennyiert szallnak ki, de kb 30ezer koruli osszegert kaphatsz egy reszletes atvizsgalast, csak asszem valamivel elore kell idopontot egyeztetni (nem tudnak masnapra menni), mert van melojuk eleg.(#54855) Qru :
Az nem draga kicsit ? fele ennyi km-el meg elmenne, de 200ezer folott mar inkabb ne legyen 2millanal tobb az ara. Tudom allapotot veszunk, de pont a 2.4-es motor az ami ha addig nem is de a kor es a futasteljesitmeny elorehaladtaval kezdheti enni az olajat. Lehet az barhogy karbantartva azert 200ezer km futasnal mar mindenkeppen kopnak az alkatreszek, es ami picit gyengebb tervezesu annal elojohet az a hiba ami a rosszul karbantartottnal 100ezernel is kevesebb km alatt. Igaz szamit mennyi volt ebbol palya mennyi varos...de ezek azok amik kb. sosem fognak kiderulni,[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik