- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Azonnali fotós kérdések órája
- Apple notebookok
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
Hirdetés
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #34625 üzenetére
Az is bent
Tegnap este hívott a mesterem, hogy mehetek érte.
Igazából már reménykedtem kicsit hogy ne szóljon aznap, mert éppen nagyban más közepében voltam, azzal is megkésve, úgyhogy az idegeim se voltak éppen rendben.
Több mint egy hónapig vártam mire a mesteremet sikerült rávenni a műveletre, addig is sokat olvastam róla, hogy igazából a különbség majd alacsony fordulaton lesz érezhető. Hát amikor beültem valószínű hogy én is erre számítottam, meg az idegeim sem álltak éppen jól, az adrenalin az egekben, megtapostam 4 ezerig.... mondom fasza! Nem érzek semmi különbséget úgyhogy be is álltam a garázsba és folytattam amit abbahagytam, talán még idegesebben mint ahogy otthagytam.Legközelebb ma este indultam egy próbakörre immáron nyugodt körülmények közepette, hát azért már a garázsból való megindulás is sokkal könnyedebb volt, előtte sokkal lomhábbnak tűnt. Ami érdekes hogy lényegi különbséget most sem igazán az alacsony fordulattartományban érzem, bár ott is inkább vtec-nél rúg akkorát hogy az eszem megáll Nagyon nagy élmény, és főleg most ezzel a gyári kuplunggal, imááádoom
Innen most leszűrtem a konzekvenciát, hogy mivel már a faceliftben is valamivel könnyebb a lendkerék, nem azért nyomatékosabb mert könnyebb, hanem mert más a görbéje, hasonló az fn2-hez, vagyis lent még nyomatékosabb, de korán nem rúg akkorát a vtec.
De ezt most hogy élvezem, le sem tudom írni, mint egy kisgyerek az édességboltban
Egyes éppen csak annyi vtec, hogy kettesben 6 ezer alá essen, hogy utána megint rúghasson amikor vált a vezérlés, aztán kettesből ugyanígy hármasba, majd hármasból ugyanígy négyesbe, és akkor már 150 km/h, szóval nem játék. Képzelem mit csinálhat egy 400 nyútonos 310 lovas FK2, néha már ezt soknak érzem.Napközben forgalomban bőven vtec alatt is nagyon dinamikusan és fürge, szinte bármilyen előzés gyorsan, dinamikusan kivitelezhető tökre felesleg vtec fölé forgatni, nem kell ide turbo Sokan akik beülnek mellém megjegyzik, hogy milyen jól megy ez szívóbenya létére, pedig sosem húzom még csak vtec közelébe sem ha valaki a jobb egyesben ül, még akkor sem ha direkt azért ül be, hogy elvihessem egy körre..
Szóval mégegyszer de mostmár igérem utoljára szeretném megköszönni a JDM flywheeles közreműködést, nagyon sok örömet okoztál ezzel egy hondás cartársnak
**bocs a szófosásért, talán mehetett volna privibe
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #34628 üzenetére
Kiderül az is, remélem eléred majd a kívánt hatást
Ahogy mondod ezt a pad tudná igazán megmutatni.
A hatásfok mindenképpen javul, de meggyőződésem hogy a teljesítmény is.
Több ízben tapasztaltam már, hogy amikor felkészülsz hogy ez most nagyon fog menni akkor csalódni fogsz. Utoljára egy bubu WRX -el volt ilyen élményem, hol ott ment azért az is szépen. Ja nem, hazudok, mert tegnapelőtt is valahogy úgy rákészültem és többet vártam a lendkeréktől, de azért a napi megszokott használatok közepette nagyon is szembetűnő a differencia.Gondolkodtam én 3.6 kilós fidanzán, de ez már lehet eredményezné a könnyített lendkerék adta hátrányokat is, meg úgy voltam vele hogy inkább legyen gyári, ez is csupán 4.6 kg
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #34649 üzenetére
egy jesszusért nem találom a hsz-edet amiben kifejtetted a 6 meg a 6.5 ( ) gen közti különbséget.
Haveromat érdekelné, tudnál segíteni? -
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #34655 üzenetére
-
DeathAdder
veterán
Kuplungcsere óta egy kis anomália. Ma vettem észre, előtte a napokban biztosan nem csinálta, csak ma először.
Enyhe ciripelő hang jön a motorból, mondom wtf? nem csúnya hang, inkább olyan enyhe mellékzörejnek tűnik.
És amikor megpöccintem a kuplung pedált, értsd olyannyira, hogy még nem történik semmi, csak éppenhogy akár kézzel kisujjammal egy fél centit szóval nagyon picit megnyomom, akkor megszűnik a hang, majd ha leveszem az ujjamat megint hallom.Ez mi lehet?
szerk. van egy nagyon pici járata, ezért tudom akár a kisujjammal is könnyedén mozgatni azon a rövidke távon. ez mennyire normális?
[ Szerkesztve ]
-
-
DeathAdder
veterán
válasz DeathAdder #34665 üzenetére
A hang.
Felvettem csukott garázsban, ilyenkor hallható a legjobban, és ha csak szinte hozzáérek a kuplung pedálhoz akkor elhallgat.Előbb gurultam egyet és éppenhogy annyira tartottam a lábam a kuplungon hogy ez a hang ne legyen, és négyesben lepadlóztam egy pillanatra hogy csúszik-e, de egyáltalán nem csúszott, szóval ez most érdekes
-
DeathAdder
veterán
válasz DeathAdder #34667 üzenetére
Ezt találtam, echte mint nálam, szóval ez kinyomócsapágy lesz
Pofám leszakad....... -
DeathAdder
veterán
válasz EQMontoya #34669 üzenetére
De látod a videón is, hogy csak egy picit nyomja, szinte meg sem nyomja és megszűnik. Nekem is pont ez a jelenség van. Ezt tegnap óta hallom, a kuplungcsere meg három napja történt.
Persze ettől lehet igazad van, és nem a kinyomó.. valaki immúnis erre, de engem minden apróbb mellékzörej nagyon idegesíteni tud
-
DeathAdder
veterán
válasz LógaGéza #34671 üzenetére
Nézd majd meg légyszi és mondj véleményt te is, hogy a videón látható szimptómát tapasztaltad-e te is a nyelestengely hiba esetén.
Ha igen, akkor előfordulhat hogy kuplungcserekor kicsit elmozdult, vagy bármi ami miatt ez most történhetett?
fogalmam nincs mi az a nyelestengely csapágy, hol helyezkedik el, és mire hivatott ..
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Köszi mindenki.
Szerintem sem nyelestengely lesz ez, mert akkor miért pont a kuplungcsere után jelentkezik, és az nem is ilyen hangot ad..
crx-en megerősítette egy user, hogy ez "100% kinyomó", mert neki is pont így csinál, illetve a tegnap linkelt YT videóra is az volt írva.
Nagy kérdés hogy most mi a francot csináljak. Szedessem szét megint az egész szart, és vegyek közel 20e -ért mégegy kinyomót, ami talán jó lesz, már ha egyáltalán tényleg az a baja, vagy beletörődöm hogy van ilyen mellékzöreje mint egy elhanyagolt utolsó rossz ladának
... bár abból tuti nem gyárit veszek, inkább ha lehet külön akkor exedy-t.
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz LógaGéza #34684 üzenetére
Szerintem csak simán szar a kinyomó. Elég sokat olvastam erről tegnap, többeknél is jelen volt már ilyen probléma.
Két megoldás lehetséges, egyik megint leszedetni a váltót és kicserélni abban a reményben, hogy jó lesz.
Másik pedig, hogy van egy ütköző csavar a pedál felett, így lehet a holtjátékával játszani. Nem akarom elkiabálni, de azt hiszem ezzel megoldom majd a problémát, csak pont két tizennégyes villáskulcsom nincsen itthon, pedig már régen megcsináltam volna[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Persze, ekkora teljesítménynövelés esetén a gyári kuplung már nem mehet, ezt teljesen mértékben adom. De muszáj azonnal szinterhez nyúlni, nincs olyan kuplung ami jóval erősebb mint a gyári, de nem szinter?
EP3 és FN2 gyári kuplungok az angol fórumokon leírtak alapján 300 le -ig mehetnek, vagyis abban az esetben is már csak a turbosítás ami drasztikusabb lépéseket követelnének meg kuplung fronton.
Egyébként az enyém nem szinter volt, lefotóztam, ez volt benne, minek nevezhető ez pontosan?
El lehet ezt adni, vagy szemét, mit érhet?Ezt rövid úton ugyan de lehetett csúsztatni, csak nagyon fent fogott, és kemény volt.
Három ember hajtotta eddig, első alkalommal egyik sem tudott szépen megindulni vele, olyannyira más volt mint a megszokott. Én már tudtam úgy vezetni, hogy ne legyen érezhető.Egyébként lehet jól mondod honda23 és lehet pont ezért tekerték felfelé, mert nagyon fent fogott, és most áll jól
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #34691 üzenetére
Jogos
"kinyomó rúd hozzá lett igazítva az új kuplunghoz?"
Teljesen arra gondoltam hogy a kuplung szerelésekor a váltónál van valami amit hozzá kellett igazítani, nem is gondoltam hogy ezt a pedálra érted, én hülye
honda23 hát ja.. most viszont gondolkodom, hogy kivegyem a bakokból a keményítőket. Nem pattog el, nem rángat, nem rázkódik, nagyon szépen működik
Elmör - így teszek, köszi.
Nem áll szándékomban motort tuningolni, illetve ilyen kuplungot betenni, szóval inkább megpróbálom hátha kell valakinekLinkeden jól látható az is hogy mely autókkal kompatibilis, szóval tudom majd mihez ajánlani ha lesz érdeklődő
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz LógaGéza #34715 üzenetére
Egy hangmintával tudok szolgálni esetleg, szabadban készült (míg vártam a havert az utcán, ilyenkor kiszállok az autóból és hallgatom ahogy jár a motor ) a sok apró mellékzörej ne zavarjon meg, azok csak az éjjeli tücsök ciripelése (tücsök ha nem tévedek)
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #34792 üzenetére
"Hihetetlenül fapados a 7gen Civic felszereltsége a kortársaihoz képest"
Ez nagyon igaz.
Engem ugyan nem zavar /felőlem kurblis is lehet/ hihetetlennek tűnt először de ez még a type-r -re is nagyon igaz.Már az első 5gen hondámban (EJ1) volt tempomat, elektromos napfénytető, ebben meg még óra sincs.
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Dorien #34821 üzenetére
ez a dsg féle "szabadonfutó funkció" jól hangzik, csak kár hogy az ilyen korszerű biszbaszok teljesen megbízhatatlanok. Egyik ismerősömnél szalonból jövet már a haza vezető úton megadta magát, ott hagyta az autópálya kellős közepén, és csak 600 ezeret kellett a javításért fizetni /a vontatáson felül/, és csak azért volt ilyen olcsó mert garanciás (azóta még kettőstömegű, nagynyomású pumpa). persze az ilyesmit senki nem számolja, lényeg hogy bord szerint el tud menni 3 literrel..
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #34825 üzenetére
Nem tudom, de nagyon szépen leadták hogy hát ez több mint egy milliós kár és ők nem tudják hogy mit csinálhatott hogy ilyen rövid idő alatt elromlott, de oké ha fizet 600 ezret akkor megcsinálják, és még örüljön ennek az ajánlatnak.
Azt mondanak amit akarnakNem akarok márkát blamálni /német csúcsprémium/ de csak említsek meg egy másik esetet is, (a tulaj legszívesebben már a Dunába lökné elmondása szerint) hogyha az autó x idő alatt öt alkalommal meghibásodik akkor cserélik újra. Na hát már közel tíznél tartanak (legtöbb az autópályán való cserbenhagyás volt), utoljára a szervizből kifelé menet állt meg csak úgy random, úgy telefonáltak hogy itt vannak az utca végén vontassák már vissza /vontatni se lehetett mert a fékrendszer aktiválódott/. Már teljesen meg van alázva az autó, de másikat éppen nem szolgáltatnak neki, ami már régen járt volna
Tavaly BP-en újan vásárolt személyautó. -
DeathAdder
veterán
Mi ez a sok jobbkormányos, vagy arról átépített ep3 hahu-n?
Ebben tényleg van üzlet?
-
DeathAdder
veterán
válasz Winner_hun #34889 üzenetére
Durva h akkor még több mint 8.200 eurót ért 1.980e ft
Amúgy ez 99-es?
-
DeathAdder
veterán
válasz Winner_hun #34892 üzenetére
Értem, ezért is kérdeztem
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #34896 üzenetére
Igen, ez valóban egy racionális döntés lehet, mert pályán biztosan nagyon jó, és aki kizárólag erre a célra használná annak valóban megérné. Mondjuk tuti nagyon fura lenne a jobbegyesben vezetni, és az ötös-hatost magam felé húzni, de mint mindent ezt is szerintem könnyen meg lehet szokni.
Illetve donornak is gondolom megfelel, ha lepusztult motor-váltó van valakiében. Bár nem tudom a jobbkornányos miben tér el a motort illetően, biztosan vannak különbségek.gaga1 - na így kell hajtani egy VTi -t
Nekem annó azt írta valaki crx-en, ha a CTR 10l alatt eszik majd akkor inkább adjam el. Hát sajnos közelébe nincs a tíznek
zolynet - köszi a beszámolót, nagy élmény lehetett, picit irigy is vagyok
szerk. cirka 32 ezer 4 körért azért szééép[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #34969 üzenetére
Ez tényleg érdekes, s egyes egyszerűbb bmw vagy merciknek is van nagyon jó végsebességük ahhoz képest hogy a lóerejük és gyorsulásuk elég genyó. Épp ma beszéltünk erről a haverral, talán jobban rámentek erre..
pl. 2001-es c 200 coupe merci, gyári 9.7-es gyorsulás, 236 végsebesség, és csak 160 ló.
honda23 - én ugyan még nem mentem vele, de gyorsulásban eléggé csalódtam benne (első genes 280 lovas).
Haverom negyeden fej fej mellett ment vele végig a 944 turboval, tőlem meg a porsche a rajtnál megugrott egy fél autóhosszt de utána végig tartottam sajnos hátsó kerék ellen nincs nagyon mit tenni hiába a jó gumi, nagyon nehéz megfogni FWD-vel egy jó rajtot, főleg az ep3-al a rövid egyes miatt. Többet nem is megyek helybőlAzért majd számolj be, kíváncsi vagyok
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz >>>W!nman* #35013 üzenetére
Pont ilyenem van, majd meglátjuk meddig bírja
-
DeathAdder
veterán
Új Bosch S4 021 nálam 2 évet se bírt, honda23 is panaszkodott boschra ha jól rémlik hasonló ideig bírta neki is.
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Régebben volt szó dobbetétekről, hogy a bontott is egy vagyon, és inkább utángyártott legyen.
Én is utóbbit vettem, mert az Endrétől kapott 8.000 Ft/db bontott ártól kicsit elaléltam, és úgy voltam vele, plasztik az plasztik...Hát nagyon nem!
Tegnap fényeztettem újra az első lököst, és egyúttal bekerültek a dobbetétek is, de amikor megláttam hogy néztek ki azonnal ki is vetettem őket
Hihetetlen hogy képtelenek méretazonosan legyártani egy szaros műanyag darabkát. Kilóg eláll, katasztrofális az egész Nem hiába kerül a bontott és gyári annyiba amennyibe.Szóval senkinek nem ajánlom aki ezen agyalna. Festő is amikor meglátta annyit mondott mi a szar ez? És ezt akarom betenni? Hát igaza volt, ki is dobtam egyből a francba..
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Keresek gyári ATR felniket, ha esetleg tud valaki ne tartsa magában
-
DeathAdder
veterán
válasz >>>W!nman* #35120 üzenetére
Angol innen letölthető.
-
DeathAdder
veterán
Meg tudná valaki mondani h ez milyen honda felnije?
Kissé karcsú ez az 56e/ 4db ár8gen accordra menne
-
DeathAdder
veterán
Köszi mindenki
Nekem is gyanús volt picit, elősorban azért mert nem láttam még 17" ban ilyen gyári honda felnit
Haver keres valami gyári hondát 8gen accordra.
ATR felni játszik, de én ha neki lennék lehet bevállalnék az a nagy hajtó alá egy szép 18" -ast, pl ezt a 3gen cr-v szettet
-
DeathAdder
veterán
válasz wierra #35174 üzenetére
ATR, mint ezen az integrán
Majd eldönti milyet akar, én vázoltam az alternatívákat, ill. elmondtam neki h valószínű keményebb lesz. Bár az a megérez minden útegyenetlenséget dolog úgy érzem fel van fújva nagyon, több autóban ültem és vezettem már a gyáritól lényegesen nagyobb és sokkal alacsonyabb oldalfalú gumikkal és egyáltalán nem volt szembetűnő a különbség. Ami tényleg durva volt az az ültetés, na olyat nem szeretnék Haver váltott nemrég /60-ról /50-re 15"-on (kommersz olcsó méret, jól el is csal az óra), azt mondja észre se veszi szinte hogy keményebb, pedig ő tapossa minden szir-szar úton
Én tuti 18-as vennék arra a nagy dögre, most 16-os gyári van rajta, de direkt hülyén néz ki azokban a nagy kerékjáratokban azok a kis felnik..
Ő inkább a 17-esre hajlik, az övé, neki kell dönteni -
DeathAdder
veterán
válasz wierra #35185 üzenetére
Nem láttam még úgy accordot, de a 7gen -é is hasonlóan néz ki, szerintem meg nagyon szép felni az ATR-é
BP-en nem jár, jobban csak pályázik, na de majd eldönti mit szeretne. Mindenesetre a 17" gyári hondában eléggé leszűkíti a kört, de tavaszig bőven ráérünk keresgélni
-
DeathAdder
veterán
Az első átvett példány az országban
Nagyon elbírnám, bár ennyiért tuti nem civicet vennék
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #35237 üzenetére
Hát elhiszem neked teljes mértékben hogy pozitív róla a véleményed (fwd-t többet ne, Te is megtapasztaltad milyen amikor az autó nem húz hanem tol )
Zsír újakkal abszolút nem vagyok képben (egyik sem tüzel fel), de ebbe semmi kuriózum nincs, egy kihegyezett turbó motor ami most éppen divatban van, de ez sem lesz mindig így továbbá FWD-n van 310 lóerő, és ugyanaz a szar csatolt hátsó csillapító mint a 8genben.
Kéne persze, gondolkodás nélkül elcserélném rá az ep3 -at (milyen kérdés ), de több mint 10 milkáért nem ilyet vennék az biztos igazából egyik új autóval sem fog el a must have érzés hogy annyit kiadják bármelyikért is..
Inkább egy nsx
-
DeathAdder
veterán
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #35249 üzenetére
Én meg mentem múltkor egy fiat 500 1.3 multijetben.
Mondom wtf, hogy megy ez?Később otthon megnézem 200 nyútonos, na fasza mondom ebbe is több nyomaték van mint az ep3 -ban
Érzésre és abban a kis bódéban úgy húzott mint a hülye, közbe meg vagy kétszer annyi idő kell neki már százig is, mint nekem.
Ha már százas gyorsulás műszerrel mérve legjobb időm full gyári EK4-el 7.7 sec volt, de a hét vége nyolc eleje stabilan többször is megvolt. Az időben sok autót lemértünk hobbiból, és meglepően nagyon kevés tudott csak 10 alá lemenni (140 lovas tdi-ket felejtsd el), még a haver enyhén megpiszkált 2.0-ás Preludeje is 9+ okat dobált, ami nagyon egyformán ment a k20-as accorddal, még videó is készült róla tavaly.
honda23 - ep3 után mi a véleményed az ats-ről menetdinamikailag? vtec mennyire érződik, illetve hallatszik?
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen