- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- SSD kibeszélő
- Itt az AOC új 280 Hz-es monitora
- Videós, mozgóképes topik
- E-book olvasók
- Apple notebookok
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
Hirdetés
-
Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
ph A TCL S45H és TCL S55H a nyár folyamán kerülnek a magyar boltokba.
-
Mostantól Switch-en is elérhető a DarkStar One
gp Alig tizennyolc évvel az eredeti kiadás után a Nintendo hibrid konzoljára is megjelent a játék.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
do3om
addikt
válasz Zola007 #12086 üzenetére
Én még arra is kíváncsi lennék hogy van e káros hatása ennek?
Mert ugye a motor kapja az áramot csak nem bír elindulni, van ennek valami rossz hatása?
A szabályzóknál is vannak eltérések melyik mekkora határok között képes a feszültséget mozgatni.A probléma az hogy van egy jó szabályzód, ami képes a venti indulása alá vinni a feszültséget. De beindítod a ventit ami elkezd forogni hiába veszd aztán le a feszt akár bőven az indulási alá nem fog megállni! Csak ha kézzel megállítod. Tehát van egy ventid ami 5V-on indul ha már forgásban van nem áll meg 2V-on sem!
Ezt azért nem árt beleszámolni.Minden ventinek más az indulási feszültsége, senki nem fog neked válaszolni, nézd meg magad.
[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A