Hirdetés
-
Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
ph Az Intel szerint nem ez a stabilitási gond oka, azt még ugyanis nem tárták fel teljesen.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Olcsóbb lett a OnePlus Watch 2
ma Csak arra kell figyelni, Watch X néven vásároljuk meg az Oppo kínálatából.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
Toyo T1-R, vagy PZero Nero? Szárazon első sorban
-
DeathAdder
veterán
Sziasztok.
Lexus is200 -ra (16") valami ismertebb márkanevű téligumikat tudnátok ajánlani?
Lehet több is, csak hogy legyen valami alternatíva, hogy miket érdemes leginkább nézniKösz!
-
DeathAdder
veterán
20e ft/db kb, igazából nem konyítóm mely gyártók mely típusai lehetnek jók, vagy ennyiért a legjobbak
EP3-at új bridgestone blizzak lm25 -el vettem, azokkal elégedett vagyok, de több félét egyáltalán nem ismerekF_Zolee - annyit magam is tudok, hogy melyek pusztán a nagyobb márkanevek.. nyilván elolvastam a topikösszefoglalót mielőtt beírtam
-
DeathAdder
veterán
válasz
focvis #14151 üzenetére
Megnézem ezeket, köszi
F_Zolee - akkor nem értettük meg egymást, "ismertebb márkanevűnél" az ismertebb márkanevűekre gondoltam, nem a prémiumra kizárólag
Sejtem h nem olyan a topik, csak szerettem volna ha nem linglongra és tigarra (bár asszem az már michelin) kapok ajánlást[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Köszi
Nokian WR D3 H sebességindexel tűnik egyelőre a legszimpatikusabbnak, annyi kérdésem volna még, hogy látom auto-stop -on a többszörös adac győztes ts850 utódát a 860-at akciósan 24.999-ért postával együtt (T indexes) kínálják.
Tudom ez már nem az általam megszabott árkategória, de ez annyival egyértelműen jobb gumi lenne hogy megérné ezt választani az általad felsoroltakkal szemben?
-
DeathAdder
veterán
Hali.
Hol tudok nézni összehasonlítást hogy szárazon mekkora eltérések vannak tapadásban?
adac nem túl bő mintával gazdálkodik, mondjuk konkrétan az érdekelne hogy egy Toyo proxes t1r és egy hankook k120 v12 evo 2 között mekkora diferencia van szárazon, és hogy a jelenlegi Yoko AD08R-emhez képest kb hol lehetnek?Yoko nagyon jól tapad, de a negyedik évére már olyan hangos lett hogy bevallom idegesít
-
DeathAdder
veterán
válasz
Speeedfire #19063 üzenetére
Toyo t1r nekem két autón is volt, de egyiken sem érte meg az idősebb kort (egyiket eladtam az autóval másikat meg eladtam néhány ezer km után mert inkább AD08R-t vettem).
Yokoval sem volt semmi gondom, hangosnak hangos de ez most már nagyon idegesítően búg a 4. évében
hiába csak 10e km-t tettem bele..
Ezt most el fogom adni de fogalmam nincs mit vegyek egy 200 lóerős első kerekes autóra, ráadásul eléggé elbaszott 205/45-R17 a gyári méret amihez egyébként ragaszkodom is
lehet mégis csak t1r lesz, bár a hankookot jobban csipáznám mert kevésbé flancos minta.
Akkora bizalmam meg nincs a prémium márkás gumikban hogy 40+ ezret adjak csak a nevük miatt. Vagy megérné?
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Hali.
Mi a legegyszerűbb módja annak, hogy belföldön 4db használt gumit elküldjek?
Magyar posta, DPD, vaterafutár?illetve a szállításra hogy kell felkészíteni? elég csak összefogni a két párt, vagy muszáj becsomagolni is?
Egy rövid tájékoztatást kérnék szépen erről, és bocs a féloffért
Köszi -
DeathAdder
veterán
válasz
rbalint88 #19379 üzenetére
én sem tudom, 200 lóerős autóval megérzem a tele tank benyát is, vagy csak a gyáritól 1 cm-vel szélesebb gumikat. Saját autón legalábbis 10 méter gurulás után csukott szemmel megmondom hogy a gyáritől nagyobb méretű gumi van-e rajta ugyanazon az inchen
Toyo T1R nekem meglepően jó volt vizen is az ex autómon (195/50-R15)
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Bocs ha félig meddig off, de úgy gondolom ez a hozzá legközelebb eső topik.
Szóval futómű beállításra számít ha a téli vagy a nyári szetten megyek?
A téli és a nyári gumi is egy-egy gyári típusazonos felnin van. (két olyan szett amilyennel ez a modell a gyárból is kijött)
Most még a téli van fent, mert a nyári felniket újrafestem, és új gumikat is veszek rá, ami még 2-3 hét.
Szerintetek várjam meg az új nyári gumikat és azzal menjek a futóműveshez, vagy nem befolyásolja és mehetek a télivel?
Tehát mindkét szett felnim gyári, és mindkét gumiméret azonos.
Azért akarok menni futóműveshez, mert az előző szett gummám nem gyári méretű volt, és azokhoz van most állítva a futómű..
Gondoltam új gumival jobb elmenni a futóműveshez, viszont a jövő héten kiadná az időm, csak akkor még nem lesznek meg az új nyárik
Vélemények?
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Világos, köszi mindenki
-
DeathAdder
veterán
válasz
gabor9991 #19715 üzenetére
Tehát akkor a futómű beállításra se kell elmennem?
Szóval:
3 hónapja voltam futóművesnél és állították be a 215/45-R17 gumikon a gyári felniket.
Idő közben eladtam ezeket a gumikat, és most ugyanarra a felnire új gyári méretű gumikat vettem, ami: 205/45-R17.
Ezek szerint akkor nincs is értelme elmenni futómű beállításra, mert semmi köze a gumihoz?
-
DeathAdder
veterán
Üdv
Szerintetek megérné Primacy 3 - at lecserélni valamilyen Pilot Sportra?
205/45-R17 gyári méret (és csak is ehhez ragaszkodom) egy 200 lóerős első húzású autóra.Tavaly vettem új Primacy 3-at, előtte az AD08R-eket 3. szezonra lerúgdostam mert annyira utáltam hogy zajos volt és hidegen is gyenge volt. (nem hidegben, hanem amikor a gumi még hideg volt)
Vajon Pilot Sporttal is lennének ilyen kompromisszumok? csak mert visszaolvasva látom, hogy high end gumiként említitek a Pilot Sportot az AD08R mellett, de én utóbbival nagyon nem voltam megelégedve.Az élettartam nem igazán érdekel.
Primacy 3 is elé jól ragad az aszfalthoz, jobban mint a híres boyracer "sport" Toyo T1R (az volt az első szettem volt ezen az autón).Most raktam fel a téli gurulókat, és agyalok hogy meghirdessem-e a Primacy 3-at és vegyek helyette valami Pilot Sportot
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz
Kornel #28746 üzenetére
Igazából nem tudom, amelyikre azt mondjátok hogy jobb, kérdés hogy érdemes lehet-e cserélni valamelyikre?
Nem vagyok boyracer
Persze szeretem ellőni, és nem 20-ra lassítani a kanyarban, de ha ezek egyértelműen jobban tapadnak és nem kell őket melegítgetni mint az AD08R-t, akkor lehet cserélnékTélire egy még viszonylag új Bridgestone Blizzak LM25 van, azt nem kívánom leváltani, csak a nyárin agyalok, hogy tavasszal feltegyem-e ugyanezt Primacy 3-at, vagy esetleg váltsak Pilot Sport 4-re, vagy Super Sportra
-
DeathAdder
veterán
Srácok hol tudok venni peremvédős pilot super sport vagy sport 4 gummákat az én méretemben? 205/45 R17
Létezik egyáltalán?Akárhol nézem sehol nem írja. Ha jól tudom FR a jelzése, de olyat sem látok sehol, viszont visszaolvasva a topikot látom többen írtátok hogy van PS4 peremvédős kivitelben is
A Mislen oldalán csak a PS4 S-re írja hogy peremvédős, de csak 19"+ mérettől
-
DeathAdder
veterán
Üdvözlet.
240ló fwd-re kellene nekem valami tapadós csoda (205 45 r17 esetleg 215 40 r17)
Ne gondoljam túl és legyen PS4, vagy érdemes mást is számításba venni?
Igényeim igazából a száraz tapadás, és hogy legyen peremvédős. Nem zavar ha hangosabb, de azért ne búgjon (AD08R 3 szezon után elviselhetetlen volt). R1R-el mi történt, megszűnt? Mi váltotta, mi ez a TR1 nevű újdonság? Valami jó semi slick esetleg?
Játszik valami olcsóbb alternatíva ami PS4 száraz performanszt tud csak hangosabban, és vízen szarabbul, vagy vegyem azt és ügy letudva?
Köszi
ps: Primacyn kegyetlenül csúszkálok, pedig nem koptattam le őket, 2017-es gummák, van bennük 15 ezer, nem rémlik hogy ilyen szarok lettek volna
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz
rbalint88 #46805 üzenetére
Gyanús mert mindig amikor késő ősszel levetettem őket downgrade volt hozzá képest téli, pedig új korában meglepően jó volt. Megnéztem 6 mm most a profilmélység, új korábban 7 mm volt, 2017-es gummák.
Lehet nem kéne kidobni azért, mekkora az a kopás aminél már szemétbe való?
(#46806) Qru - akkor ennyi. Kérdés ps4 vagy super sport? van érdemi különbség?
-
DeathAdder
veterán
Köszi mindenki
Lehet meghirdetem, amíg ér valamit, aztán ha megmarad erre a szezonra úgy is jó.
Hol szoktak ilyesmit hirdetni, hahus gumifelni rovat, és annyi?
-
DeathAdder
veterán
Üdv.
2021-es Hiluxra kéne valami nyári gumi. Lenne használva földúton, dagonyában is. Vajon van értelme AT guminak, vagy a sima is megteszi? Nem lenne túl szélsőséges az offroad felhasználása, legtöbbet autópályán megy, nem tudom mennyire búgna ott egy AT gumi, és hogy van-e rá szükség ilyen felhasználás esetén!? -
DeathAdder
veterán
búgást okozhatja hogy nincs centrírozva a felni?
primacyban ~40 ezer van 5 mm körüli profilmélység, ma raktam fel de nem centríroztattam mert tavaly csináltam, de tavaly alig mentem vele, ezért nem láttam értelmét
téli után (amit tán 5 éve nem centríroztam) kimondottan hangos a nyári úgy hogy a hátsót raktam előre mert azon fél milivel mélyebb a profil
50-60 nál már egyértelműen hallatszik, fékezéskor még erőteljesebb. most visszacseréltem úgyhogy az első elöl van a hátsó hátul, valamivel jobb de nem az igazi. nyomás ellenőrizve, garázsban tartott gumik a felnin.
primacykra jellemző ez? 2017-es gumik. a téli bridgestone 2013-as de nem búg így
centrírozás okozhatja ezt, vagy lassan lehet készülni a cserére?
-
DeathAdder
veterán
válasz
focvis #56393 üzenetére
holnap megnézem fűrészfogas-e, de mindig a gyár által előírt nyomáson tartottam a gyári méretű gumikat a gyári felniken ¯\_(ツ)_/¯
bár lehet hátul másképpen kopott mert könnyű és sosem ül hátul senki, dupla lengőkaros futómű, vittem néhány éve futóműállításra bosch carba, de jól állt azt mondták
(#56398) Qru - momentán rendkívül idegesít, de ahogy focvis mondja lehet ilyet volt már csak megszoktam.
-
DeathAdder
veterán
Lehet fűrészfogas, nem tudom megállapítani (új gyári Showa gátlók vannak elöl hátul, nem sokkal a gumik előtt lettek cserélve, de ahogy olvasom elő szokott fordulni FWD hátsó tengelyen a fűrészfog)
Viszont csak valami történt a hátsó tengelyen, mert zajosabb volt amikor előre raktam a hátsókat. Ugyanez volt az AD08R-el is 4 szezon után, de annó letudtam annyival hogy a szar yoko ennyit bírt.
update: primacy 3 minta google kép, a hátsó tengelyen a két belső sáv 6 mm a két külső pedig kevesebb kb. 5,5 mm
az első tengelyen 5 mm mindegyik sáv
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz
rbalint88 #56402 üzenetére
bele van írva a kupakok belsejébe így hülyebiztos, nem tudom összekeverni az oldalakat, gumik meg új kora óta a felnin vannak
viszont a fentebb írtak a kagylós kopás inverze? lehet alacsony nyomáson használom állandóan ezért a két széle kopottabb
mindig 2.1 re fújtam amit a B oszlopon ír
-
DeathAdder
veterán
Múlt héten vittem műszakira, direkt jobb helyre szoktam hogy rendesen átnézzék, rá is kérdeztem mondták hogy minden rendben.
Próbálom megint a futófelület széleit mindkét irányba simogatni, de ugyan nem érzem hogy élesebb lenne egyik vagy másik irányba, de nem is teljesen világos milyen amikor fűrészfogas mert nem láttam még olyat.
Az lesz hogy használom a hátsókat elöl, aztán ha nem javul akkor veszek újat.
PS4 bevált a másik autón, lehet ez is azt kap majd, illetve látom van már 5 isBár nem tudom érdemes e top márkát venni erre ha 4 szezon után már a második szettem ilyen zajos lesz? Hiába nem keményedett fel és bőven van még rajta futófelület ha elkezd búgni, akkor nekem mindegy hogy a top gumi 1,5x annyit lemegy
B márkák meg féláron mennek jó esetbenVélemény?
Nem sóherkedés, de most úgy érzem felesleges volt annó dupla árat fizetnem ezért -
DeathAdder
veterán
FSL, MFS, RFP, FP, FR etc..
ezek gyártók fantázianevei vagy hatékonyságbeli különbségek is vannak?
pl. MFS - maximális peremvédő, FR csak szegélyvédőt jelentÉlőben is láttam már hogy valamelyik jobban rányúl a felnire mint a másik, vagy ez csak az eltérő gumiméret miatt lehet, vagy mondjuk egy sport pilot, potenzának nagyobb lehet a válla mint egy primacy, turanzának?
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz
focvis #56469 üzenetére
nem hiszem hogy zavarna, egyedül az R1R zavart már új korától, nem is volt vele hosszú a kapcsolat
110 felett nálam már motorhang, szélzaj is van. Az zavar most is hogy 50-nél búg a gumi és fékezéskor még hangosabb, nem tudom mit csinálhat vele az autóm, teljesen gyári a futóműve, a szilentek, stabilizátorok.. ami cserés az azonnal mindig cserélve van gyári alkatrészre, és futóművesnél is voltam
mindegy ez ilyen, valószínű nem tetszik neki hogy túl könnyű a hátulja, lehet gyakrabban kellett volna cserélgetni, következő szettnél majd figyelek erre
PS5 vagy 4 lesz. ezek /45-ben ugye már mind peremvédősök, vagy létezik ami nem az? Mert úgy látom sok webshop nem tűnteti fel
-
DeathAdder
veterán
válasz
focvis #56478 üzenetére
nekem is kb. így áll a másik autón a 255/40-R19-es PS4 peremvédője
gumisnál szokás szerint jött is a kioktatás, hogy szélesebbet kellett volna vennem hogy a peremvédő jobban rányúljon (meg persze a fintor a "micslenre"), mondom ez a gyári méret, de ő jobban tudja, nyilván, sok gumisnál megfordultam de még sosem távoztam fejmosás nélkül
-
DeathAdder
veterán
válasz
focvis #56484 üzenetére
nagyjából egy áron tudnám venni a kettőt, nem tudom mekkora lehet a peremvédője
ennek a tyrereviewsnak bármi relevanciája? ez alapján száraz tapadásban nagyon erős, még a PS5 előtt is van
-
DeathAdder
veterán
válasz
focvis #56491 üzenetére
jahogy ez túra
meg mint közben kiderült csak úgy új, hogy új autóról szedték le, Nissan márkereskedésben.. mert a tulaj 4 évszakost akart
amúgy ezek a gyárilag szerelt gumik minőségre ugyanazok amiket a boltban veszel, vagy mint a gyári PC házak hogy telepakolják selejt coolerekkel mert úgyis megveszed?
-
DeathAdder
veterán
válasz
focvis #56484 üzenetére
Végül GY Asymmetric lett, peremvédős, még nem került fel, meglátjuk milyen, ne legyen már mindig csak michelinem
__
Ezentúl tízezrenként cserélgetni fogom, a nyomást fogalmam nincs hova fújjam, eddig a gyárira lőttem be, de azzal a hátsó mindig felzajosodott, mi a tipp inkább 1-2 tizeddel többet vagy kevesebbet kapjon, vagy maradjon a gyárin?
illetve a múltkori téma konklúziója akkor, hogy tengelyek között ajánlott cserélni vagy átlósan is?
Azt a PS4-el is megcsinálom akkor a másik autón, azokban kb. 5 ezer van, annyi hogy RWD autón, ha az számít
-
DeathAdder
veterán
akkor kap a hátsó -0,1-et egyelőre aztán meglátjuk, köszi mindenki
P3-ak szerintem hazaértek, bár borda van még rajtuk, de ma utazó 90-el zene mellett is zavaró volt, annyira nem is bánom, lassan akart kopni és már régóta vágyom valami sportosabbra
-
DeathAdder
veterán
Fent a GY F1
Azért nagyon más mint a P3, sokkal jobb az autó kormányzása és úton tartása, úgyhogy köszi mégegyszer az ajánlást
Peremvédő az sajnos semmi (fotózni naná hogy elfelejtettem), semmit sem nyúl ki 205/45-R17 méretben.
Brigdestone téli még mindig a legjobb ebből a szempontból, pedig volt már jópár szett gumma ezeken, de egyedül azon volt eddig olyan a peremvédő ami már konkrétan mentett meg padkázástól, ez biztosan nem fog szerintem a felni sarka jobban kiáll mint a peremvédő, de max egy szintben van (gumiméret ugyanaz).
-
DeathAdder
veterán
-
DeathAdder
veterán
válasz
Morris #56609 üzenetére
7J
Szélesebb gumikkal lehet jobb lenne, de ez a gyár által megadott méret, de a téli sem szélesebb mégis fasza a rajta a peremvédő.
Mindegy, ez ilyen, továbbra is nagyon vigyázni kell a felnire. Bár a hibák 90%át eddig sem én, hanem a gumis, szerelő csinálta rajta, ahogy a fényezésen is.
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!