Hirdetés
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen notebookot vegyek?
- Apple notebookok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autóhifi
- Videós, mozgóképes topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
válasz 2ozzmexy #39395 üzenetére
Ha jól olvasom a i30-hoz lehet venni Kínából amit kompatibilis
4db kb 40$
Keresés aliDe autónként változó hogy van Kínából vagy nincs
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Gaben92
őstag
válasz 2ozzmexy #39395 üzenetére
Abba is CR2032 van valószínűleg csak mivel azok általában ki vannak öntve szépen kicsit körülményes a dolog. Konkrétan ki kellene olvasztanod/csiszolnod/valamizned a műgyantát/epoxy-t és akkor hozzá tudsz férni az elemhez. Aztán ha megvagy akkor lehet visszaönteni.
bul07: nem szarok ezek? Több helyről hallottam, hogy az utángyártott aliexpresszes és ilyen-olyan verziók nem bírják olyan sokáig (fele annyi idő vagy annyi se). Volt akinek többe került az utángyártott TPMS mint a gyári mert 4 év alatt két szett kellett + ugye a gumis díja.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
kisza25
félisten
válasz 2ozzmexy #39458 üzenetére
4évszakos, mivel egész évben fent van, fele idő alatt lekopik, de gyorsabban is öregszik. Qru pl. pont az miatt cserél, mert 3-4 évesen megöregszik neki a 4 évszakos és már érezhetően rosszabb.
Nekem a 2011-es konti ts 830 még puha volt tavaly ősszel, pedig akkor már 8+ volt. Szóval számít, hogy a köztes időben nálam pincében pihennek a gumik, sötétben és burkolt az alja, meg rendesen szellőzik, szóval nem túl párásEladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
BaLee
addikt
válasz 2ozzmexy #39458 üzenetére
Ez igaz amit mondasz, de ez tök rossz felfogás amúgy. Szerintem az ember érzi azt, hogy mikor kell cserélni a gumit, ha pedig repedezni kezd akkor a 2019-es vagy 2020-as gyártású között sem lesz szinte semmi különbség, mivel mindkettő most lesz felrakva. Csak a régi DOT szám miatt én sosem kukáznék gumit.
-
erdey_a
őstag
válasz 2ozzmexy #39503 üzenetére
jogos, a szekér paramétereit lespóroltam.
utólag: 2010-es 1.6 tdi 5 ajtós.
Gyárilag 215\45 R16 kerékkel szerelve, alufelnin.
A kocsi az audi ingolstadti saját flottájából került hozzánk anno, gyáribb nem is lehetne (beleértve pár, a piacon nem létező kombinációt a felszereltségben ). A másik méret "gyáriságát" is az audin belülről tudom.
Abban egyetértünk, hogy valami gusztább R15 kellene inkább rá (a téli az), mert egyrészt a 215\45 r16 ritkább méret, és hát az úton is néha furán viselkedik.
A váltóméreten azért gondolkoztam, mert nincs készleten 215\45r16. De most úgy tűnik mégis az marad, szereztek...[ Szerkesztve ]
Vérboci
-
-
molnarpeter
nagyúr
-
#31733248
törölt tag
válasz 2ozzmexy #39578 üzenetére
"K125 (gondoloom ez a KinergyECO nevű fos)"
Teljesen rosszul gondolod. Én például azért választottam, mert szárazon ez volt a legjobb és a többi tulajdonsága is jó. Ezért is kapott különösen ajánlott minősítést.
Érdekességképpen mondom, hogy előtte Bridgestone Turanza T001volt (gyárilag), 60 ezer(!) ment bele.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz 2ozzmexy #39581 üzenetére
nekem alapvetően jó tapasztalataim vannak a hankook-kal, a ventus prime 3-ból a második szettem van. az első egy Koni futóműves Alfa 156-on volt 205/55R16-ban, ott zavart a puhább oldalfal, mert "ellöttyen rajta" az autó, de ezután nagyon jól tapadt. ez lett cserélve a fent már felmagasztalt Bridgestone RE002-re.
a második szett 235/45R17 és XL-es, egy Audi A4 cabriora, ami az 1,8tonnájával és a tetőnélküliséggel korlátozottan alkalmas a sportolásra, de ezen nekem tökéletes, sokkal merevebb a téli 16-os Barumhoz képest, meg ami előtte volt rajta 16"-ban nyári Michelin Primacy 3-hoz képest is.K425 van após Audiján, az tényleg nem egy jolly joker. de olcsóbb volt egy ezressel/db, mint a VP3...
Qru: lehet az a laza minimum 400+ kg okoz már gondot az Eco-nak.
[ Szerkesztve ]
-
sfefe
őstag
válasz 2ozzmexy #39578 üzenetére
Kolléga gumisa ő vett meg csináltatja nála...
Én hajlok Goodyear eff. performance 2 felé. Csak azt június elején hozznák. 2 van itthon nagykerben de a többi később jönne.
Ha így rendelnek gumit gondolom akkor csak 2-t rendelnek?
De igy meg lehet eltér majd a dot szám nem?Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
-
kisza25
félisten
-
kisza25
félisten
válasz 2ozzmexy #39649 üzenetére
A felnis elgurult vele a gumisig, nem hívott autómentőt, érzékelte, de nem érdekelte.
A szakadt gumi amit fotóztam, az meg román éjjel 2kor kapott defektet. 2:30- kor döntött úgy, hogy autómentőt kellene hívni[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
benjoe1
aktív tag
válasz 2ozzmexy #39646 üzenetére
Egy Matador Hectorra 3 még mennyire bevállalható?
A helyzet az, hogy télit is cserélnem kell még idén.https://www.szarvaskovendeghaz.hu/
-
benjoe1
aktív tag
válasz 2ozzmexy #39663 üzenetére
Értem, köszi.
Ez a Bridgestone mennyire tehető fel Mazda 6-ra (2008)?
Netes vásárlásnál honnan tudhatom, hogy mikori gyártású a gumi?[ Szerkesztve ]
https://www.szarvaskovendeghaz.hu/
-
Kornel
veterán
válasz 2ozzmexy #39678 üzenetére
Szerintem olvasd el mégegyszer mit írtam, és mire válaszoltál.
Egyébként pedig az összes Eco gumi szar, próbálj ki az EC5 helyett bármit, ami nem Eco, olyan lesz, mintha más autót vezetnél, tudom, nekem is azzal jött ki az S-cross, van összehasonlítási alapom.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz 2ozzmexy #39681 üzenetére
Értelmezd már amit leírtam.
Ha nem jött át az irónia, illetve a gyári 5,5 mm-es gumikkal szembeni ellenérzésem, arról nem tehetek.
Nekem is 4 mm körül vannak a négyévszakosom körbe, eszem ágában sincs eldobni, hiába sokan nyomják a 3-4 mm-nél cseréljünk abroncsot szlogent, mert ahogy írtad, 150-200k egy szett.
Mindez 5,5 mm-ről indulva még nagyobb költség, és luxus, értem én, hogy az Eco gumi kevésbé kopik, de ez is kibírt idáig 60 ezret, benne van még legalább 10-15 ezer, mert gyárilag 8 mm-ről indult, és cserébe bárhol jobban tapad.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz 2ozzmexy #39690 üzenetére
Bizonyos minták nagy méretben nem működnek jól, bizonyosak meg kicsiben. Ezért fontos, hogy a saját méretben vagy ahhoz nagyon közeli friss tesztet nézzen az ember mindig.
Nem a csúszásról volt szó hanem a vízre felfutásról. Ott meg csak profilmélység számít igazából a gumi szélessége mellett.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
TromF
tag
válasz 2ozzmexy #39694 üzenetére
Tavalyig eleg sokat hasznaltam ilyen meretu gumikat. (50k+ eves futas). A Barum nekem olyan gyorsan kopott el mint a GY Efficientgrip, de e mellett temposabb kanyarokban csuszkalt is. A Nexen pozitiv csalodas volt par evvel ezelott, de azota a gyarto is rajott erre es allitott az aron, talan a minosegen is.
Nekem itt ajanlottak a Sava Intensa UHP2-t ebben a meretben. 25k korul van darabja. Kb 1 honapja vannak fent, jonak tunnek, bar csak parszaz km van bennuk, az is szaraz aszfalton.[ Szerkesztve ]
-
iceQ!
addikt
válasz 2ozzmexy #39754 üzenetére
Épnek ép a hátsó, viszont kopotabb a futó felülete mint az elsőnek. Pótkerékkel bajban vagyok, gyári az 15-ös, most nekem 17es kerekek vanak fent Azzal nem tudom hogy meddig tudnék menni és hova! Úgy néznék mint egy lajtoskocsi törött kerékkel.
Ezen agyaltam,hogy ha kapok egy durrdefektet akkor mit teszek?
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
iceQ!
addikt
válasz 2ozzmexy #39758 üzenetére
Értettem! Hiszek neked, kicserélem.
Jelenlegi kerék: 225/45/R17
Pótkerék: 195/65/R15Na most ha lesz egy defekt, akkor a pót felmehet pár km erejéig?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
molnarpeter
nagyúr
válasz 2ozzmexy #39763 üzenetére
Csak külső átmérő különbség esetén számít ahogy írod, szélesség nem lényeg, igazából a felni átmérő sem fontos, csak hogy kb ugyanannyit forogjon a két kerék. Jöttünk haza 40 km-t úgy, hogy az egyik keréken 3 centivel kisebb átmérőjű volt a gumi, nem lett semmi baja a kocsinak
Csupán amiatt írtam, mert akkor még nem ismertem a pótkerék méretét, de így, hogy már tudjuk, és mind gyári méret, szerintem is felmehet akár előre gond nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
haris
őstag
válasz 2ozzmexy #39790 üzenetére
Ugyan már! Erről szó nincs.
Csak nem jutunk 1-ről 2-re. Mindenki elmondta a maga igazát, és véleményem szerint az sem kizárt hogy mindannyiunknak igaza van a saját nézetéből.
1. nem azonos gumikat használunk (lehet az enyém "hétfői" gumi, vagy "pénteki". Ha értitek mire gondolok)
2. Állítólag már az évjáratokban is lehetnek külömbségek, talán változik kicsit az anyagösszetétel, más alapanyag beszállítóval szerződnek stb
3. nem azonos autókon hajtunk
4 nem egyformán vezetünk
5 nem ugyanazon a pályán.
Na ezek után miről beszélgetünk. Szubjektív tapasztalatokról. Nesze nekünk....Még egy kicsit visszatérve az én esetemre:
Az hogy a tesztekben miért volt jobb mint ahogy én érzem? Ami tuti, nem 175/65r14 gumit teszteltek. Valahol olvastam, hogy a teszteknél egyszer érdemes lenne olyat csinálni, hogy ugyanazok a gumik hogy produkálnak ugyanazon az autón egymás váltóméreteként.
Lennének csodálkozásokNekem a tanulság, hogy én eddig nyárigumiban nem csalódtam. Igaz nem Eco gumikat használok.
És akkor most jöjjenek a téligumik! Azt is hajtottam párat. Kezdhetjük előlről!SZERK:
még egy ggondolat:
az gumitesztek értelemszerűen a mai viszonylag újabb gumiméreteket tesztelik.
Az én autóim elég régiek. (A Galaxy 1999, Mondeo 2007, Streetka 2004, de elég béna gumiméret-es) plusz ugye a céges Clió 2004-ből szintén
Azokra egyik mai teszt méret sem menne fel. Talán már itt kezdhetek gyanakodni, hogy nem szentírás amit ott olvasni, csak fogódzkodó.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz 2ozzmexy #39817 üzenetére
Egész friss méréseim vannak a témában. Új, 1 szezont futott Hankook ventus prime 3-t mértem ősszel kerékcserekor, hogy mennyit kopott elől-hátul.
Ugyanez kleber krisalp hp3 - al is megjátszható, de azt nem mértem még le, mikor leszedtem 2 hete.
Ha érdekel bárkit, akkor előkeresem a képeket és feldobom mennyit koptak. -
őstag
válasz 2ozzmexy #39824 üzenetére
Én inkább az Apollo Aspire XP, Nexen N'Fera és groteszk módon a Falken FK 510 felé hajlanék Bravuris 5 helyett. A hármas 2014-ben volt ajánlott de nem példás értékelésű az ACE tesztjében. Szubjektív alapon pedig egy se íze se bűze gumi. Nálam halk és átlagos közlekedésben megfelelő abroncs, az ára miatt vettem és mégsem a budget alja. A száraz fékútja annyira nem tetszik, ellenben a vizes kezelhetőség rendben lévőnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
őstag
válasz 2ozzmexy #39826 üzenetére
Sajnos kevés teszt van a Barumok 5-ös szériájával kapcsolatban (Friss Autobild kivétel - Bravuris 5 esetében). Polaris 5 és a Quartaris 5 nulla tesztinfo.
Ezen felül nekem egyre inkább úgy tűnik, hogy a Conti szándékosan rontja a B és C brandjei alkalmasságát.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen