Hirdetés
-
Computex 2024: új utakra lép a Fractal
ph A számítógépházak mellett headsettel és gamer/irodai székekkel is előállt a svéd cég.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kedvező árú Huawei tablet érkezett
ma Konkrét árcédula mondjuk még nincs a Huawei MatePad SE 11-hez.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Igen ez is benne van, csak az a bajom, hogy lehet az miatt van fura hangja, hogy hátul másképp kopott és akkor hiába centríroztatom
Amúgy működik a guminyomás szenzor, mert bejelzett miután megcseréltem a kerekeket
Majd rakok fel a gumikról képeket, de most szerelőnél van az autó, mert nem fogott a kézi, a dobba a betét el van kopva, meg a dobot felszabályoztatom, meg a tárcsákat is.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
dj79
senior tag
Azért fura, hogy a 65lovas clión kevésnek érzed a cc teljesítményét. A Mondeo, Galaxy az még oké, ott valóban kevés lehet adott esetben, de én már sok éve négy évszakos gumit használok/használtam alsóközepes kombikon, mint pl peugeot307 HDI kombi, golf5 tsi kombi, megane2 kombi és az én vezetési stílushoz bőven megfelelnek. Ezek azért erősebb/nyomatékosabb autók, mint az általad említett Clio és streetka, szóval valszeg itt vezetéstechnikai okból adódik a probléma.
-
Kornel
veterán
Ha csak nedves az út, de még nem áztatta fel az eső a port, akkor minden gumi csúszik, tavaly több ilyen enyhe zápor volt, azt hittem, hogy gumit kell cserélnem, írtam is hozzászólást itt, utána jelezték itt többen, hogy azokon a napokon másnak is extrém módon csúszott minden gumi, függetlenül az évszakától és a típusától.
-
rbalint88
addikt
Szoval vezetestechnikai jellegu a problema. Vizes uton van, hogy a szaraz kanyarsebesseg felet se birja el, es ez nem gumifuggo, hanem a kanyar es az ott talalhato aszfalt adja ki igy. En is szeretek lenduletesen haladni, de vizes uton egyertelmu, hogy vissza kell venni. Eleg sokfele autot vezettem hosszabb tavon, meg tobbfele gumival, mindegyikkel sokkal lejjebb volt a tapadashatar vizes uton, a fizikat nem lehet megeroszakolni.
-
rbalint88
addikt
Pedig nem az volt a cel, becsszo. De nem tudom masnak mondani, max hulyesegnek, hogy ha nem az utviszonyoknak megfeleloen valasztasz sebesseget. En se szeretem hasznalni a kozepso pedalt, orszaguton 100-110 utazo, palyan 140. Nekem kicsit komolyabb auton volt negyevszakos, mint a Clio, raadasul “also polcos” Apollo es soha nem erzodott kevesnek.
Szoval csak ezen tapasztalat alapjan mertem a
fenti allitasokat megfogalmazni csunya egyszeruseitessel, ha hulye vagy, barmivel le lehet esni az utrol, jozan esszel hasznalva pedig kis tulzassal a kinai gumi is jo(nem). -
2ozzmexy
aktív tag
Jaj ne már, én poénnak szántam, ne haragudj, nem akartunk megbantani.
Én értem mire gondolsz, az alsópolcos Kormoran 4évszakost is keménynek éreztem a Brillantis2höz képest... Ha nem nyerő neked akkor nem, én ezt mindig elmondom ha kérdeznek a 4evszakosrol vagy a harmadvonalas gumikrol, próbáld ki h tudd mennyire lesztek barátok..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
rbalint88
addikt
téliben csatlakoznék a falken hs449-et fikázók táborához havernak volt E60-as BMW-n, a házunk előtti kis lejtőn gyakorlatilag szánkóként viselkedett vele az autó, az tényleg egy fos.
egy szezon után a Bridgestone LM005-tel nagyon elégedett vagyok 205/55R16-ban, nem véletlen lett tesztgyőztes is valószínűleg.
nekem az Apollo négyévszakos bevált télinek a 156-on
Dunlop Wintersport5 a V60-on szintén jól teljesít.
Hankook-kal téliben annyira nem vagyok elégedett, W452 a Splashen a jó eredmények ellenére nem villant. W442 Passaton jó volt, Golfon fos, ugyanaz a méret és gyártás.
Pirellik mind zajosak voltak és középszarok. (Splash Avensis, V60) -
TFSi
őstag
Ott a pont, többnyire szubjektív véleményeket hallasz. Ezt kiegészítendő: egy adott márka tesztbéli szereplése is rendszerint akkor irányadó, ha több újság, több tesztautón és/vagy méretben megvizsgàlja az adott terméket. A szubjektív vélemények is mennyiségi értelemben rendelkeznek "bizonyító erővel", lásd. Falken Eurowinter HS 449.
Én például nyári gumiként egy Barum Bravuris 3 HM-et hasznàlok 245/40 R19 méretben, amely véleményem szerint mindennapi közlekedéshez teljesen jó. Ellenben tisztában vagyok vele, hogy sosem lesz alkalmas a határok feszegetésére és pl. száraz fékezésnél se egy modern UHP szint.
[ Szerkesztve ]
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
2ozzmexy
aktív tag
A régi autómat is úgy adtam el a srácnak (vagyis nem srác, mert már a második gyerekük fog születni , úgyhogy hívjuk most "Tominak", bár nem ez a neve...), mondtam neki:
"Akkor kedves Tamás, ilyen szervófolyadék való bele, ilyen motorolaj van benne, ezzel tudsz utántölteni ha kellene, ez fékfolyadék bele, itt van pár pótablaktörlőlapát, ezek a számlák a javításokról és alkatrészekről, itt a kézikönyv és az eredeti (2001!) adásvételi róla, tessék egy gyári szerszámkészlet, tartalék gumiszőnyeg, parancsolj, fogd és vidd mindet, ne hagyj itt szemetet nekem... " Volt pár másodperc hatásszünet...Képzeld olyan bunkó voltam, h az üléshuzatot sem vettem le, mondtam neki h max kidobja ha nem tetszik... Úgy adtam oda, ahogyan én is használtam (nem vagyok olyan mint sokan, h kibelezik eladás előtt a kocsit), a télikerék szettért csak egy 10est tudott volna adni, azt nem adtam oda annyiért, annál a 14"-os lemezfelnik bontóban is drágábbak...
Mindig ennyi cuccal autózok, mert a lassan 3 éves fiam állandóan jön velem mindenhova... nálam az nem opció h út szélén várom a sárgaangyalt...
Ez nem parázás, csak szeretek felkészült lenni, nem is értem azokat, akik úgy autóznak h egy ablakmosó folyadékot nem tudnak utántölteni, mert nem tudják hova kell beönteni...
És képzeld el, ez egy 2019-es autó csomagtere.
Valami cicababa miatt múltkor a bikakábelt is fel kellett bontanom, mert a selyemrambó faszija nem tudta h a tesco-s akksi nem lesz feltöltve, nyuszifüles szösszenet meg azt sem tudta h minek a 10es villáskulcs... úgyhogy ott álltak a kis VW mellett a földön egy akksival és idegbetegeskedtek, én meg jófej voltam és selyemrambó megtanult akksit cserélni."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Gondolom az első lökös színe már csak
hab volt a tortánújabb szög szegény autó koporsójába...Hol itt a hiba? "Nem dohányzó hölgy tulajdonostól kevesett futott megkímélt állapotú friss műszakival..." Ezek az autók szoktak azok lenni amikben 10 év alatt kétszer cseréltek csak olajat (mert csak kétszer írta ki a kocsi), fékfolyadékot még soha, hűtővizet meg féktárcsát majd 50 év múlva kell, mert csak évi 3000km-t mennek vele... imádom amikor úrhatnám polgár autót vezet...
Aztán csókolom félve kérdezem hogy ilyenkor a rend mindig éber őrei hol vannak? Bezzeg ha 2mm-t kiáll a gumi a sárvédőből akkor már rögtön elveszik a forgalmit, ő meg furikázhat kedvére egész évben...
Jogászokat kérdezném hogy ez már gondatlan veszélyeztetésnek elmegy!?
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
veterán
Opelnek is van "strukturált" acélfelnije, kb. az Astra H / Vectra hozta be, ill. VW-nek a Golf 6 óta.
Nagy előnye, hogy ha lepadkázod a felnit, elég egy új dísztárcsát venni rá. De a normál acélfelnire nem tudod feltenni, eleve a strukturált kell hozzá (picit nehezebb is a normálnál, kb. alufelni súlyban van).
-
veterán
-
Anaren91
senior tag
Nem favorizálok semmit, utána olvasok a dolgoknak. A srácnak jó a csatornája DIY szerelések, egész ügyes, és jól magyaráz. E90 335i-n, meg egy 340i-n használja. Videóiban is próbálja ár-érték arányba legjobban kihozni az esetleges szereléseket, ezért gondoltam, hogy ránézek mibe kerül itthon ez a gumi, de hát sehol sem kapni.
Amiket olvastam róla tesztek és kommentek, ott is mindenki csak ajánlani tudja, és elégedettek vele, de hát sokat nem ér ha nem tudom megvenni[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
vzozo
senior tag
Meggyőztetek, újramértem, most korrektebb módon. Érdekes módon a jobb oldali gumikon valóban 2-3mm a mélység, miközben a baloldalon inkább 4mm (elöl-hátul dettó.)
Én szivesen veszek újat, valóban sem a kocsin, sem a családom épségén nem akarok spórolni, csakhát fura volt, hogy a kopásjelző akkor miért érintetlen?
Illetve ha ez szerintetek eladhatatlan, akkor rábizom a szervizre, hogy tüntessék el, semmi szükségem nincs +4 elég sok helyet foglaló szemétre.
DOT szám egyébként 1616, ami hihető, mert 16 nyarán állitották üzembe a kocsit.
-
TFSi
őstag
Természetesen a TOP 5 kívüli köpenyek is hozzák az elvárhatót, itt a lényeg kimondása volt az az üzenet, amit eddig még sehol nem mertek megtenni.
focvis: lazán lehet hangosabb, többet fogyasztó adott esetben barmilyen gumi egy X konstrukción. Itt a lényeg a friss fejlesztésű gumikon van. Referenciaként eddig tesztgyőztes téli vagy nyári abroncsokat használtak. Utánanézek.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
Petyás
tag
Köszönöm!
A kérdés leginkább arra irányult, hogy a négyévszakos használhatóbb-e a téli helyett?
Mert: hó szinte sose, de az átmeneti időt én kiszámíthatatlannak tartom.
Pl.: egyszer csak februárban 10°C feletti hőmérsékletek vannak napokon át, máskor meg áprilisban 5°C-nál nincs melegebb.
Tehát két szett gumi lenne, a kérdés, hogy a nyári mellé téli, vagy 4évszakos?
(és így nem akkor járnék gumit cserélni, amikor mindenki, hanem ősz elején és tavasz közepén) -
Petyás
tag
A tesztekben csak az útviszonyok szerepelnek, de a hőmérséklet nem.
Legalábbis én még nem láttam ilyen tesztet.
Jó lenne mondjuk egy -10, 0, 10, 20, 30 fokos teszt a téli, 4évszakos, nyári gumikra. Mindez úttartás, fékút, kopás szempontjából.
Mert a hótól nem félek (korábbi évek időjárása miatt), inkább a hőmérsékleti viszonyok miatt szeretném a 2 szettet.
És mivel R14-ben nem egy eget rengető összeg egy gumi, hajlandó vagyok a "biztonság oltárán" feláldozni ekkora összeget a napi 70km-es kocsikázásért. -
MC Pite
veterán
Valószínű az esetedben is az van, hogy kétféle futóművel (motor függvényében) szerelték az autót. Nyilván az óra arra van állítva, amivel kijött a szalonból.
Lásd párom autója, ahol 175/65R14 és 185/60R15(és ennek váltói) gumiméretek vannak megadva, amik egymásnak nem váltóméretei, egy szám különbség van.
A 1.1.-1,4 hátul dobfék/elöl tömör tárcsás/más csillapítók, stb; míg az 1.4 robotváltós és az 1.6osok nagyobb fordulókör, 2cm-vel magasabb szabadmagasság, más fék és futóműrendszer van alatta.
Mi ír ebből a könyv? Semmit! Matrica? Nyilván annyit sem. Mit mondanak a gumisok? Persze, keresztbe akármire akármit rakhatunk (nyilván nem).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen