Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz robertka #50078 üzenetére

    Simán megteheted. Évek óta teljesértékű pótkereket használok és nem volt eddig gond vele. Persze ésszel kell menni, tehát a 2centis követési távolság meg a rövid féktáv nem az ideális, de simán lehet veretni 110-120-al vele.
    Én pontosan azt tettem amit írtál, mivel az enyémhez gyárilag defektjavító készlet van és ha fizettem volna se adnak csak mankókereket. Szóval rendeltem egy utángyári lemezfelnit és a legolcsóbb nem kötött forgásirányú 4S-t ami a méretemben elérhető volt:

    Én itthon is megcsinálom, hogy feldobom a pótkereket és napokig úgy járok a városban mire lesz érkezésem elmenni a megjavított kerékért/elmenni a gumishoz. Városban letakarított utakon, autópályán sík helyen simán elmegy. Persze olyankor a 40-re táblázott felhajtóba nem esek be 60-al, mint úgy általában, de nem is 80-al "csettegek" az autópályán. Vegyél egyszer a kezedbe egy ilyen mankókereket, hát az tényleg mankó, mert egy életveszély amikor azt a virsli valamit felteszed. Eskü egy akármilyen vacak állapotú teljesértékű jobb annál, és ha kipróbálod mindkettőt, rögtön érezni fogod miről beszélek.

    Vagy van az a megoldás hogy a téliből is 5-t veszel meg a nyáriból is cserélgeted a pótkereket is, na akkor ugyanazon mintán marad a verda defekt esetén, de lássuk be, ez kicsit már a túllihegés kategória, mert akkor felmerül az hogy valahol van egy 6mm-es abroncsod a többi hármon meg 4mm például... Szóval az sem egy életbiztosítás, mert akkor is megváltozik a tapadásod az egyik keréken.

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák