- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
- Gaming notebook topik
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- Samsung Galaxy Tab S3 - mesterhármas
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- Google Chromecast topic
- ASUS ROG Ally
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
The First Descendant - Karakter előzetesek a megjelenésig
gp Alig néhány nap van már csak hátra az indulásig, érdemes közelebbről is megnézni a választható szereplőket.
-
Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
ph A vállalat ízületkímélő, TKL-es újdonsága egyszerre három masinához köthető hozzá, és lehetővé teszi az inverz döntést.
-
Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
ma Nagyobb lett a kijelző, megörökölte az M2-es chipet és 128 GB-ra nőtt az induló tárhely. Mi kellene még?
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bozso68
senior tag
válasz JHONNY 79 #4508 üzenetére
A Dunlop 4D nekem nem tűnik hangosnak. A havat, esőt, latyakot nagyon jól bírja. Már írtam párszor, sajnos az Astrámban a kipörgésgátlót nem tudom kikapcsolni, nincs túlpörgés, ami kapaszkodást jelentene a trutyiban, csak a jó tapadású gumi a megoldás. Nálunk elég kaptató van, amit nem tisztítanak, tehát télen olyan a burkolat, amilyen, de tavaly mindenhol el tudtam menni.
Ne felejtsd el, olyan gumi nincs, ami egyik oldalon halk, nem kopik, zöld meg mittudomén, másrészről jól tapad.
Én a biztonságot tartom szem előtt.
A Contiról meg nekem szubjektív a véleményem. Gyanús, hogy minden tesztet megnyer, mégis évente új tesztgyőztessel jönnek elő. Pláne, ha a teszben legjobb tapadású gumi kopik legkevésbé.
Egyébként egy éve voltam vezetéstechnikai tréningen a Ringen, és az oktató sztorizott, többek között arról, hogy a gumiteszteken néha azért van némi csúsztatás, slendriánság, már ha érted, mire akarok kilyukadni (ö azért párnak volt tanúja karrierje során).
Ja, és a gumis haverom kocsiján a Michelin Alpin van, szerinte csúszik.
A GoodYear jó választás, a hó miatt lett Dunlop-om, mert azon jobbnak tűnik.
Na, mindegyikről beszéltem...[ Szerkesztve ]