Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sigidi

    tag

    válasz sigidi #18116 üzenetére

    Sikerült megoldani.
    Ma sem válaszoltak se e-mailen se telefonon, úgyhogy bementem hozzájuk. Itt kiderült, hogy a bestbyte-tal közösen már pár napja van hivatalos válasz, csak nekem nem sikerült elküldeniük (a muzix a bestbyteot kérte meg, hogy vegye fel velem a kapcsolatot, miközben velük telefonoztam/leveleztem, szerintem ez fura..). Az irodában még sikerült egy másik kollegájuknak is beleszólni a 3 hete tartó ügyintézésbe, ő sem értette a problémám. Az is érdekes, hogy felajánlották, hogy szívességből cserélik (nem ismerték el a hibát) nekem 3-4 heten belül a füles kábelét, ha ott hagyom. Mindezt azután, miután mondták, hogy a bestbyte-ban vár a csere termék. :))

    A bestbyteban pedig sikerült egy olyat félretenniük, ami pont nem olyan, ami kell, szóval maradt a pénz vissza. Laza 3 óra utazással együtt, de ha nem megyek be, szerintem még januárban is tartana.

    Expect the unexpected.

Új hozzászólás Aktív témák