- Szankciókat kapott az USA-tól a DeepCool
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kompakt vízhűtés
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Milyen RAM-ot vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Mini-ITX
- Milyen TV-t vegyek?
- Google Chromecast topic
Hirdetés
-
Computex 2024: Térhangzás bárhol, bármihez a Creative új fej- és fülhallgatóival
ma Zen Hybrid SXFI, Zen Air SXFI és Zen Hybrid Pro SXFI néven új audio termékekkel bővíti kínálatát a Creative Technology.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
ph Az új AI TOP 100E szériás tároló 2 TB-os modellje például 219 000 TBW értékkel rendelkezik.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sigidi
tag
Sziasztok,
van egy 6ezer forintos fülhallgatóm, melyet a bestbytehoz visszavittem kontakthiba gyanújával.A javítás meg is történt, egy apró bakival: olyan kábelre cserélték amin van egy plusz switch (valami mikrofon kompatibilitás miatt android/ios stb. termékek között). Amióta visszavettem a terméket (11.27.) azóta megy az e-mail pingpongozás a muzix grouppal a probléma miatt, szeintük ugyanis ugyanarra a termékre cserélték, csak modernebb változatra, meg a normál kábel már nincs is nekik...viszont a bestbyte-nál a boltban ott van ugyanolyan, mint amit én vettem. lassan 3 hete megy ez, most hogy 3 kollegájukkal is beszéltem telefonon, az egyik mondta, hogy vigyem vissza hozzájuk és kicserélik egy olyanra, ami az eredeti volt. Garanciális idővel az ügyintézés miatt vesztettem 3 hetet, azt valahogy megoldható hogy visszaszerezzem?
köszi
Expect the unexpected.
-
sigidi
tag
válasz
sigidi #18116 üzenetére
Sikerült megoldani.
Ma sem válaszoltak se e-mailen se telefonon, úgyhogy bementem hozzájuk. Itt kiderült, hogy a bestbyte-tal közösen már pár napja van hivatalos válasz, csak nekem nem sikerült elküldeniük (a muzix a bestbyteot kérte meg, hogy vegye fel velem a kapcsolatot, miközben velük telefonoztam/leveleztem, szerintem ez fura..). Az irodában még sikerült egy másik kollegájuknak is beleszólni a 3 hete tartó ügyintézésbe, ő sem értette a problémám. Az is érdekes, hogy felajánlották, hogy szívességből cserélik (nem ismerték el a hibát) nekem 3-4 heten belül a füles kábelét, ha ott hagyom. Mindezt azután, miután mondták, hogy a bestbyte-ban vár a csere termék.A bestbyteban pedig sikerült egy olyat félretenniük, ami pont nem olyan, ami kell, szóval maradt a pénz vissza. Laza 3 óra utazással együtt, de ha nem megyek be, szerintem még januárban is tartana.
Expect the unexpected.
-
sigidi
tag
Sziasztok,
nem ismerek jobb topikot a kérdésemnek:
adott számla aug 27-es fizetési határidővel, ma kaptam meg scannelve, postán is küldik elvileg. Azon kívül hogy késve fizetem be, milyen más lehetőségeim vannak? Lehet kérni újat pl. mert késve értesítettek? Származhat bármi hátrányom ebből?
Köszi,
Expect the unexpected.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szankciókat kapott az USA-tól a DeepCool
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Automata kávégépek
- Mesterséges intelligencia topik
- Nintendo Switch
- Kompakt vízhűtés
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Dell Latitude 7400 TOUCH FULL-HD IPS Intel core i7-8665u 16gb ram 256NvMe ssd win11
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független bontatlan 1 év Apple garancia
- Dell Latitude 7410 TOUCH FULL-HD IPS Intel core i5-10generáció 16gb ram 256NvMe ssd win11
- Cooler Master MWE Gold 750W Moduláris Tápegység
- MSI MPG A850GF 850W Gold Moduláris Tápegység