- Projektor topic
- Androidos tablet topic
- 3D nyomtatás
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Vezetékes FEJhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Újabb részleteket kaptunk a Terminator: Survivors című játékról
gp A játékot egyedül, vagy társakkal együtt is játszhatjuk majd elsőként PC-n, később majd konzolokon.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bajgunar
aktív tag
válasz Gyuri27 #4300 üzenetére
Legközelebb, mielőtt vásároltok, kérdezzétek meg Gyuri27 -et a jövöbelátót, hogy nem látja -e előre, a már 3 éve működö bolton, hogy a mai gazdasági helyzetben, nem megy e csődbe fél éven belül, esetleg a garanciális idő alatt!!! Ez egy jótanács!!!
Más:
Alien nek is elég nagy hírneve volt sztem. Ahol meg én vettem OHS, az se tünt egy piti kis
sarki lepukkant PC bolt-nak.2006-óta volt topicja itt a PH-n "Ja ja, elég silánynak tűnt így ránézésre!"
Nem azért vettem ott terméket, mert 1k val olcsóbb volt. Az meg engem kb hidegen hagy 3-400k körül, hogy spórolok kb 5-10k-et.
Más:
Az meg megint más tészta, hogy a garanciális ügyintézés, mióta megszűnt a bolt ilyen lassan, meg nyögvenyelősen megy. Gondolom át kellett adni a garis dolgokat egy másik cégnek, egy másik embernek, stb. Aki tovább viszi az ügyeket, és felgöngyölíti a garis dolgokat.
Más: Alien meg nem kis pénz sikkasztott, meg "ellopott". Ugyhogy azon meg nem csodálkozok, h Laci59 nem kapott semmit. Mivel mindent elloptak, nem tudtak miből adni, ki adni.
Ki adott volna? A gyár, a nagyker, a mikulás? Kenyeret se adnak a szegényeknek sem ingyen. nem h egy 70k-s VGA-t.
Más:
Én meg írtam egy levelet utoljára az OHS-nek. Amennyiben nem oldódik meg dec. 31.ig, úgy megindítom a komolyabb lépéseket. És megpróbálom a NFH-val, és az ügyvédemmel a törvények által biztosított jogaimat az ő közreműködésükkel érvényre juttatni.
Kellemes Karácsonyt, és Boldog Új Évet
(neked is OHS)
CsipeszMinek hirdet az, aki nem tud reagálni privire? Törölje a hirdetését, meg magát is... Csak teleszemeteli az oldalt...
-
Gyuri27
félisten
válasz Bajgunar #4301 üzenetére
[link] a jövőbe látásra nincs szükség itt. Mint ahogy ironizálni sem kell. Egyrészt ezek a panaszok feltételezésem szerint a valós mennyiség kicsiny százalákát fedik le. Én ennek okán ott nem vásároltam volna.
Engem még garanciális problémával nem vertek át. Pedig próbálták hidd el.Másikhoz. Ha kicsit jobban körbenézel itt a ph-n azért lehet ezt azt intézni. Elsőkörön utánna kérdeztem volna annak, hogy a BFG-l én személyesen hogyan intézhetem a garanciát. Majd írtam volna egy levelet. Amit itt a ph-n leforditanak megfelelő helyen. Azt elküldve gyanitom, hogy a BFG legarizta volna neked a vga-d.
Mint már volt rá példa, hogy mások saját maguk mentek végig ezen az úton. Legyen az vga, hdd, odd stb.
Én azért egy haldokló céghez nem vittem volna be a vga-m hátha legarizzák cimszóval. Ill személyesen is látogatást tettem volna a boltban már az első alkalommal. Mikor átverés, beleszarás szaga van a dolognak.Végezetül, ha véletlenül megkérdezel annó, akkor tudtam volna mondani olyan megoldást ahol neked semmit nem kell csinálni és a gyártóval megfelelő személy mindent elintéz (nem Udi). Nyilván nem lett volna ingyen, de nem is rokkantál volna bele és vga-d is lenne.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Ariadne
őstag
válasz Bajgunar #4301 üzenetére
Hát mit mondjak, nálam már a garis feltételek miatt kiestek volna a pikszisből... A hosszú fennállás meg semmire sem garancia, mert pl. a hírhedt Mistral is sokáig fennmaradt, bár kezdetektől fogva tökéletesen semmibe vették a garanciális szabályokat, de a sok hmm hogy is fogalmazzak finoman, spórolós vásárló miatt sokáig húzták. Évekig volt rengeteg bamba, aki arra sem vette a fáradtságot, hogy beírja a keresőbe a cég nevét, pedig kapásból fogyasztói panaszok tömkelegét hozta volna elő. Sokakat meg egyszerűen nem érdekelt ez a dolog, aztán jöttek sírni, hogy a gonosz Mistral így meg úgy...
Az Alien anno még normálisan intézte a dolgokat, több esetem is volt velük, nem volt probléma. Akik most kavarnak, azt a céget AB Informatikának hívják, az Alien volt székhelye most az övék, ez a cég szívatja az itteni panaszosokat.
Gyurival meg egyetértek abban, hogy egy haldokló céghez nem vittem volna be ilyen értékű kártyát, inkább megpróbáltam volna legariztatni másképp, nehogy eltűnjenek vele.
Na de a te esetedről:
A honlap szerint az ISH Kft.-től vásárolt dolgokra vállalja át az ügyintézést az "ohs.hu". Az ISH Kft. 2008. december végén megszűnt, az biztos, hogy ettől a cégtől nem lehet már semmit követelni. Namármost ilyen viszont nincs, hogy egy honlap vállalja át az ügyintézést, ez lehet kevés lesz, kivéve persze ha esetleg a honlap mögött álló cég hivatalosan átvállalták az ügyintézést, de őszintén szólva ebben nem bízom. A honlap a korábbi OHS Kft. jogutódjaként működő Technologix Kft. nevén van, de egyáltalán nem biztos, hogy ennyi elég lesz ahhoz, hogy kikényszerítsd tőlük a pénzt. Azért írj majd, ha jutottál valamire, mert sosem lehet tudni, mikor jön más is azonos problémával.mod: Gond lehet ,hogy ha már nem használják azt a mailcímet (és mivel a cég már átalakult, erre van esély), akkor lehet senki nem olvassa már.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Bajgunar
aktív tag
válasz Ariadne #4303 üzenetére
Köszi a válaszokat!
A VGA-t, mikor megvettem, még semmi jele nem volt arról, h becsődöl, és ezt ők se jelezték! Amikor meg visszaküldtem hozzásjuk postán, az oldal még javában üzemelt!
Namármost, ha megszőnik a cég, ami márc. 1-töl kifingott, miért üzemeltették még az oldalt júli 20.án is??? Én meg jóhiszeműen, mit sem tudva semmiről, beküldtem a VGA-t.
Amire aztán nem kaptam semmien visszajelzést, h megérkezett volna. Egy hétre rá tudtam meg, hogy megkapták, azt is úgy, hogy felhívtam őket, és akkor közölték velem a tényállásokat, hogy mivel megszünt a bolt, blablabla....
Nah azóta megy ez a SEMMI. 1 hónapja megszünt a telefon. 2 hete még reagáltak a levelekre. Csütörtök óta, meg nem reagáltak mégy egyre se. Most lehet hogy megszünt, vagy nem nézik már a mail-eket, vagy lehet hogy nagyívbe lesz@rják, nemtudom.
Ha tudom előre, esetleg az oldal nem üzemel még mindíg júliusban, akkor felhívtam volna őket, h akkor most mi van?
Aztán meg mivel én már beküldtem nekik a vgat, és előtte nem jártam utána, nem olvastam el itt a ph-n 4300 hsz-t, így abszolút nem voltam tisztába a tényállásokkal!
Boldogan beküldve, mint egy laikus vártam, és várok még most is a nagy semmire!
Hiába irogatok, hiába telefonálgatok, nem ér egy nagy semmit se.
Aztán meg azt se tudom, miből mi igaz. Ígértek nekem fűt-fát. 40k-s vga helyett kapok egy 110k-s, csak úgy mert megsajnált a BFG. Mondjuk ez szép és jó, meg el is fogadnám, így 4 hónap után mondjuk a minimum lenne.
De most ha írok a NFH-nak, meg akárkinek, nem hiszem hogy ezután lesz is belőle valami Az az érzésem, h megloptak engem is, frankón átvertek.
Ki kellett volna írni az oldalra már március 1-én, h megszünt.
Arra meg nem gondoltam, vagyis nem számítottam, hogy fél év után beszarik a vga.
Írtam ennek a teknólódzsíksz stúdijó -nak is, hátha adnak valami választ.
Nem tudom mi lesz. Én már teljesen feladtam mindent.
Nem tudom kienk írjak, hol érdeklődjek, stb.. abba sem hiszek, h az nfh is tudna e, meg tesz e valamit ez ügyben, ha írok nekik.
A számla megvan, mert nem az eredetit küldtem vissza. Meg a VGA gyári száma is.
Dehát úgy jártam, mint Laci59. Megloptak rendesen.Minek hirdet az, aki nem tud reagálni privire? Törölje a hirdetését, meg magát is... Csak teleszemeteli az oldalt...
-
Laci59
csendes tag
Az Alien Computers által megloptak.ill megkárosítottak FIGYELEM!!!!!! Tudom, nagyon sokan vagytok! 2009 12.20.-ig lehet a felszámolónak a jogos igényeket bejelenteni írásban dokumentumok alapján. Egy ajánlott levelet megér! Itt mindent megtaláltok:/határidő,felszámoló címe, stb/
http://www.cegkozlony.hu/index.php?pagename=aktual&oldal=7&friss_ev=2009&friss_szam=46[ Szerkesztve ]
A "teszteletlen" kifejezés azt jelenti, hogy nem működik........
-
Ariadne
őstag
Na kíváncsi leszek, mi lesz belőle, tényleg az kellene, hogy valaki megnézze, megvannak-e ott, ahol lenniük kellene. Gugli map szerint gyártelepszerű pusztaság van a székhelyük címén, de persze nem kizárt, hogy áll ott valami épület is.
Laci59: Végelszámolás, nem felszámolás, ez két különböző dolog. Bár a vége ugyanaz, és a végelszámolások gyakran átalakulnak felszámolássá, amikor kiderül, hogy nincs lóvé.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
tlac
nagyúr
válasz Ariadne #4307 üzenetére
ha lesz is vmi, "jó helyen"
-
Ariadne
őstag
De ő legalább azelőtt kérdezett, hogy rendelt volna... Nem úgy, mint a korábbi linken mások.
Az az érdekes, hogy még mindig vannak, akik elhiszik, hogy a gyanúsan olcsó dolgoknál a lényeg, hogy olcsó, és nem az, hogy gyanús.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
Bajgunar
aktív tag
Jéé! Ma kaptam válasz mailt!
I apologize for the delay; your replacements will be shipping this week. Once I have confirmation from our RMA department that the replacements have shipped I will forward you the information along with the tracking number. Once again I truly apologize for the delay and any inconvenience this might be on your customers.
Ez állt benne!
Kíváncsi leszek, mi lesz belőle.Minek hirdet az, aki nem tud reagálni privire? Törölje a hirdetését, meg magát is... Csak teleszemeteli az oldalt...
-
Sasfészek
tag
Sziasztok!
Kellene nekem egy kis jogi segítség, hogyha van ilyen akkor hol találom a megfelelő passzust.
A következő a helyzet. Expert computernél szervízbe beadtam egy 4870x2-es videókártyát. A hibát elismerték viszont ebből a típusból már nincs csere kártya nekik. Ezért ráfizetéssel egy másik kártyát szeretnék venni.
Igen ám de itt jön a bibi. A szerviz azt mondja hogy a kártya jelenlegi értékét veszik alapul és nem azt az értéket amin vásároltam a kártyát. Nyilván ez jóval alacsonyabb most mint amikor vásárolva lett.A kérdésem az, hogy a kereskedőnek mit kell alapul vennie a számlán feltüntetett értéket amiért a videokártyát vásároltam vagy a mostani értékét?
Sok embertől hallottam hogy a számlán szereplő árat kell alapul vennie. Értelemszerűen ez lenne a logikus. Viszont a kereskedő mást mond és szeretném megtalálni azt a törvény cikkelyt ami erről foglal állást.Ha valaki tudna nekem segíteni életet mentene vele. Ezer hálám előre is.
[ Szerkesztve ]
-
dmpr!
csendes tag
Sziasztok! Nem kis idő alatt átrágtam magam lelkesen a fórumon, a lehető legjobb topicot találtam meg... viszont nagyon elkeseredtem ! Tömören: VGA megadta magát, tavaly Alien Computers-től vettem, 2 év garancia, a napokban kezdtem neki intézni a garanciát. Remélem nem lesz semmi gubanc, bár a válasz email nem sok reménnyel kecsegtet ("Mivel Ön a kártyát még az Alien Computers Kft-nél (Felszámolás alatt áll augusztus óta) vásárolta, így mi csak megpróbálni tudjuk elintézni a termék javítását ill. cseréjét."). Valamint az itt olvasottak alapján nem sok jóra számíthatok. A kérdésem az lenne, hogy mennyi esélyt láttok arra, hogy én a vételi árat beszámíthatom náluk egy új kártyára? (teljesítés dátuma: 2008.07.07 Leadtek GeForce 8800GTS 512MB - 37.680huf)
Válaszaitokat előre is nagyon szépen köszönöm!
üdv.: dmpr[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
Sziasztok, itt olvastam a webshopok esetén a 8 napon belüli elállás jogáról, amikor is a vevőnek kell fizetnie a szállítás költségét - ez egy olyan indoklás esetén érhető is, hogy "de azt hittem kék a hűtő polca és nem fehér", de ha teszem azt gyárilag (vagy szállítás során) hibás / sérült terméket kapok, akkor az még mindig ugyanez az elállás jog és annak feltételei, vagy erre van külön garanciális szabály? Gondolnám, hogy más, hiszen nem elállok a szerződéstől, mert igényt tartok a termékre, csak épp egy hibátlan darabra. Na most, ha gagyi cuccot kapok, nehogy már nekem kelljen szállíttatni, ugye.
Kiszállításnál mindenképp meg lehet oldani, hogy kinyissuk, megnézzük a terméket? Egy hűtőt vennénk, húgy tudom, annál még a bekapcsolásig egy ideig kell várni (?) ...
Mit javasoltok, mit csináljak kiszállítás/átvételkor? Mi van, ha esetleg eleve hibás, vagy pár napon belül meghal a gép? Elérhető, hogy a webshop saját költségére szállítsa el (és hozzon egy újat), vagy ez a márkaszervizt terheli? Esetükben ingyenes, vagy fizetős a csere?Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
dmpr!
csendes tag
Tudom nyílván ezt biztosra ők tudják megmondani, azonban akármennyire is telefonálgatok, emailezgetek nagyon sokára kapok választ és semmi konkrétat nem mondanak.
-
Laci59
csendes tag
Semmi esélyed nem lesz arra, hogy 37.680 ft-ot beszámítsanak az új kártyádba.Most eljátszák neked a jó tündért, hogy bár semmi közük az előző Alienhez /ami persze papíron igaz, de a valóságban hazugság/ és "megpróbálnak segíteni", de a legoptimálisabb esetben a következőket fogják mondani:A hibás kártyádnak a jelenlegi forgalmi értéke hibátlanul 9500 ft és ennyit beszámolnak. Közben a háttérben amiről mi nem tudunk, a nagykerük ennél sokkal többet térít nekik vissza vagy ad másik kártyát a részükre, és hidd el ,hogy az egész átalakulás, végelszámolás csak a Te és a hozzánk hasonló póruljártak törvényes lenyúlása miatt jött létre.Én láttam júliúsban a vásárlók könyvét és át is olvastam: hát az kész regény volt.Büntetlenül már sokáig nem tudták húzni. ----végelszámolás, némi névváltoztatás, ugyanazokkal az arcokkal.
A "teszteletlen" kifejezés azt jelenti, hogy nem működik........
-
harry
veterán
Azt hiszem ez a válasz a kérdésemre, az ÁSZF-ből:
Az árucikkek cseréje:
Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt az Elektropark Kft. díjmentesen kicseréli. Abban az esetben, ha ezt a lehetőséget nem kívánja igénybe venni, a termék vételárát visszatérítjük Önnek. A meghibásodás igazolásához a garanciális szervíz szakvéleményére van szükség. Az Elektropark Kft fenntartja a jogot, hogy amennyiben egy címről visszakapja a küldeményt, akkor a kiküldés újbóli kérésére a megrendelést csak előre fizetés esetén teljesítse.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
tlac
nagyúr
-
Sasfészek
tag
igen ez igaz.
De garanciális ügyintézésnél mi a mérvadó? A számlán szereplő összeg vagy az aktuális érték?Ugye nincs csere termékük és jobbra cserélném be a kártyát ráfizetéssel. Csak ugye nem mindegy mennyit kell ráfizetnem.
Ezzel kapcsolatban kellene valami kézzelfogható információ. (törvény)
Gondolom az törvényileg szabályozva van hogy ilyen garanciális ügyintézéseknél a kereskedőnek mit kellene alapul vennie. Ezzel kapcsolatosan kellene információ és tényleg életbevágóan fontos lenne.
Ezer hálám érte.
-
-
cafat
tag
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy valamilyen jogszabály nem határozza e meg, hogy mennyi időn belül kötelesek javítani a garanciális eszközt? Intersparba lett véve egy Asus notebook, és sajnos nem lett kipróbálva 3napon belül, és sajnos nem működött. Vissza lett víve azt mondták kb 3 hét múlva lesz meg. Már az 5. hét telik el, de még ma sem tudtak mondani semmit, csak annyit hogy ha meglesz szólnak. Lehet valamit tenni azon kívül, hogy várunk?
-
Laci59
csendes tag
válasz Sasfészek #4315 üzenetére
Ment PÜ! 1.Javítás, vagy csere/ugyanolyanra/ 2. Elállás a vásárlási szerződéstől.
Ez a 3 dolog kell neked: 49/2003.(VII.30) GKM rendelet,illetve151/2003.(IX.22) Korm rend. illetve 1959.évi IV.t a Polg,Trv..ről (a szavatosságra és jótállásra vonatkozó szab.)A "teszteletlen" kifejezés azt jelenti, hogy nem működik........
-
Gyuri27
félisten
válasz Sasfészek #4315 üzenetére
A nagyker vásárlás csodája. Elvileg a nagyker is köteles cserélni hibás teljesités esetén. De sok nagykerben müködik az avultatás. [link] Igaz a hibás teljesités ide is érvényes. Viszont a nagyker és a kisker elfogad egy általános szerződést (vagy külön kötnek egyet) más szabályok a mérvadóak nagyker és kisker között mint kisker és vásárló között. Ahol a vásárló jogai fixek (hátrányára eltérni nem lehet).
Most kérdés, hogy kisker vagy-e? Ha nem akkor, hogyan tudtál vásárolni?
Ha meg vásároltál azt nyilván olcsóbban tetted nem épp legális úton. Tehát nem kell siránkozni, hogy csúnya nagyker olcsóbb vga-t akar adni. Tessék normális kiskerben vásárolni és ilyen esetben lehet valamit intézni. Mert azt most mondom ha nincs ott ismerösöd a nagyker azt csinál amit akar.
Hogy megoldást is mondjak. A 4870x2 teljesitményen egálban van az 5870-l. Kérj olyat. Szerintem az áruk is kb egálban van (a 4870 akkori és az 5870 mostani). Ha sikerült a csere örülj és imátkozz, hogy ne romoljon el.Amd - Radeon - Ryzen
-
zozz12
tag
Helló!
Azt hallottam, ha megrendelt számítógép alkatrészeket otthon szerelem össze, egyénileg, elvszik a garancia. Ez igaz-e? És ha igen, hogy tudom ezt kiküszöbölni? -
harry
veterán
Ritka nagy hülyeség ebben a formában, szerinted akkor miért árulnának külön alkatrészeket?
Ha vettél egy komplett konfigot, amit a bolt rakott össze (vagy egy gyártó pl. Dell, HP), akkor arra úgy, egyben van garancia, ezért nem lehet megbontani pl. bővítés, vagy szerelgetés céljából, bár ha egyezkedsz a bolttal, biztos meg lehet oldani.
De nyilván annak, hogy magad összeválogass alkatrészekből egy konfigot, semmi akadálya (sem garis, sem egyéb szempontok miatt, de persze a kompatibilitásra neked kell figyelni).Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Gyuri27
félisten
Ha komplett konfigot vettél, főleg olyan cuccot mint a dell. Arra a support és a garancia egyben vonatkozik. Ha kiskerben egybe veszed a cuccot ott is leragasztják. Csere, upgrade stb pedig a boltban végzik.
Mint ahogy a jogszabályok is máshogyan vonatkoznak a külön alkatrészekre és máshogyan az egybe gépre.Amd - Radeon - Ryzen
-
cafat
tag
Sziasztok. Akadt még egy problémám, csak ez nem műszaki cikkel kapcsolatos hanem egy kabáttal. December 3.-án vásároltam 18ezerért egy kabátot amit már másnap visszavittem mert nem volt jó a cipzár. Akkor lecserélték a cipzáron a kocsit, de így már nem volt az igazi mert máshogy nézett ki mint pl. a zsebeken, de ezt lenyeltem. Na ma megint visszakellett vinnem mert megint elromlott a cipzár. Készségesen el is vették de nem tudtak mondani semmit, hogy mi lesz vele, mert nem volt bent a főnök. Ilyen esetbe mit lehet követelni? Lehet csak a varrónőjük kicseréli az egész cipzárt, de kérdéses hogy milyet raknak bele és mennyire üt majd el a zsebeken lévőtől. Igaz még ez is jobb mintha saját költségemre kéne javíttatni, csak sajnos nem ezt várnám el egy 18ezres kabáttól. Legjobb az lenne ha kicserélnék az egész kabátot, de sajnos erre nem sok esélyt látok.
-
Tv
senior tag
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy a Media Markt -ban ha viszek egy terméket gariztatni, akkor kérnek-e személyes adatokat vagy ilyesmit vagy csak oda kell adni a terméket meg a blokkot és adnak egy másikat, vagy papírt h ilyen értékben vásárolhatok? Csak azért kérdem, mert ha semmit nem kell megadni, akkor ismerősömmel küldeném be, mert úgyis megy a napokban. Egyébként nem nagy tétel, egy pendrive, amire nem lehet másolni, sem törölni róla. Ami adat most rajta van, az olvasható. Kicsivel több, mint egy éve vettem(csak azért írom, mert néhol ilyen kissebb cuccokra régebben egy évet adtak csak), de a pedrive csomagolásán hátul egyértelműen 2 év garancia áll ( Warranty: 2 years).
-
Ariadne
őstag
Nem kellene, hogy kérjenek, ha meg kérnének bármit, nyugodtan meg lehet mondani, hogy az ismerősöm helyett hoztam be, jogod van mást megbízni ezzel. De szerintem nem kérnek ilyet, legfeljebb elérhetőséget, telefonszámot, azt pedig nyilván meg tudja adni az ismerős is. És ne hagyja magát lerázni az ismerős, ha a gyártó annyit vállal, kell lennie annyinak. Ha nem megy, akkor pedig a gyártóval kell felvenni a kapcsolatot, az működhet még.
cafat: Elvileg ha nagyobb költség lenne nekik cserélni és tudják javítani (vagyis ugyanolyan lesz utána, mint eredetileg, akkor javíthatják. De ha ronda lesz vagy más színű, akkor bizony az azt jelenti, hogy nem tudják javítani, ilyenkor pedig köteles kicserélni.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
Ariadne
őstag
Nem így van. Javítják, ha tudják, ha nem tudják, akkor cserélhetik másik ugyanolyanra, ha ez sem megy vagy nem akarják, akkor vételár vissza. Erre kötelezhetik a vevőt, semmi másra nem, levásárlásra meg különösen nem.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Jon Mathias
senior tag
Látom sokan szívan a megszünt boltok miatt. asus lapom +hibásodott vittem volna ma gariba de a bolt megszünt. A redtower-ről van szó. csah 1 kiadó táblát találtam. még 1 év gari van rá. mit lehet ilyenkor tenni?nagyon bosszantó ez már a sokadik nállam. a lap nem teljeszen rossz de elvisehetetlenűl sípol. de ugylátszik ezt is buktam ha valaki tud +oldást kérem segítsen
AMD&Hardstyle 4 ever! A dízel turbó nélkül halott! by bélabá.
-
Ariadne
őstag
válasz Jon Mathias #4344 üzenetére
Milyen cégnév szerepel a számládon? A honlapot, ha jól látom, a World PC Kft. üzemelteti, ez elvileg élő és létező cég, a székhelye 2007 óta 1225 Budapest, Csút u 2/b. 1. em. 4., de telephelye is van, 1134 Budapest, Tüzér u 1-3. A székhelyén mindig elérhetőnek kell lennie, különben a cégbíróság hivatalból törölheti a cégjegyzékből. De még egyszer mondom, ez a cég - ha a számlát ők állították ki - hivatalosan legalábbis él és virul. Keresd meg őket.
Címváltozásról van szó egyébként a honlapon, ott sem találhatóak meg?
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Jon Mathias
senior tag
válasz Jon Mathias #4346 üzenetére
Igen ez szerepel a számlán. a céginfón nem szerepel végelszámolás,csődeljárás,felszámolás lehet még élnek virulnak.
[ Szerkesztve ]
AMD&Hardstyle 4 ever! A dízel turbó nélkül halott! by bélabá.
-
Ariadne
őstag
válasz Jon Mathias #4346 üzenetére
Menj el arra a címre, amit székhelyként adtak meg, ott meg kell lenniük és az ügyedet is kötelesek intézni, mivel egy jelenleg is létező cégnél vásároltad a kártyát, ők kötelesek a jótállást teljesíteni.
mod: Igen, én is megnéztem és nincs semmi ellenük, meg kellene hogy legyenek. Legjobb az e-cegjegyzek.hu, és teljes kivonatot nézni, az közvetlenül hiteles forrásból jövő, teljes adat.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
harry
veterán
válasz Ariadne #4343 üzenetére
Ugyanezt írtam én is...
"nem kötelezhetnek arra, hogy levásárold" így tehát "vagy megjavítják, vagy cserélik", és ha ezt nem lehet, akkor "visszaadják a vételárat, vagy levásárolod" ez meg a te választásodtól függ, ha ott akarnál vásárolni, miért kérnéd a vételárat? Ez egyszerűen csak egy lehetőség, direkt ezzel kezdtem, hogy erre nem kötelezhetnek, de van rá mód.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
ToBeY
nagyúr
Olyankor mivan ha gariba vissza akarom vinni a lapom,de a bolt megszünt?Leglábbis full üres az egész,földön építési maradványok stb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Mobil flották
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Projektor topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Aliexpress tapasztalatok
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest