- Gaming notebook topik
- HDD probléma (nem adatmentés)
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen egeret válasszak?
- Androidos fejegységek
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Google Chromecast topic
Hirdetés
-
Anime adaptációt kap a Guilty Gear Strive
gp Részleteket egyelőre nem kaptunk, a teljes leleplezsére jövő hónap elején kerül sor.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Solt-
veterán
Sziasztok,
1 hete vásároltam egy kazán alkatrészt, amiről kiderült, hogy nem jó a kazánunkhoz. Az átvétel után 2 nappal felhívtam a céget, hogy szeretnék elállni a vásárlástól, mi a teendő. Azt mondták küldenek majd minden dokumentumot, ami azóta sem történt meg. Kerestem egy elállási nyilatkozat mintát, kitöltöttem, aláírtam majd emailben elküldtem nekik amire szintén nem érkezett semmilyen reakció.
Mi a véleményetek, az emailben elküldött nyilatkozatot esetleg küldjem el ajánlva is postán, vagy ez így elég?
www.smart-bus.hu