Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • prime_adam

    aktív tag

    Egy kis fejlemény. Remélem nem untatok senkit és akik keresgélnek a fórumban azoknak hasznos lesz a jövőben ez a beszélgetés.

    Szóval megkérdeztem az MM-et, hogy mi a helyzet a céges jótállással. Kb. fél oldalon keresztül jogszabályt idéztek, hogy ki számít fogyasztónak (pedig nem ezt kérdeztem, de mindegy).

    A lényeget az utolsó bekezdésben írták le:
    "Kérjük tehát, hogy a céges számlára vásárolni kívánt termék jótállási idejére, valamint feltételeire vonatkozó pontos információkért legyen kedves a gyártóval felvenni a kapcsolatot, ugyanis bár jogi személy vásárlókat a fentiek szerint a jogszabály alapján nem illeti meg a fogyasztókra vonatkozó sávos jótállás, a gyártó dönthet úgy, hogy törvényi kötelezettség hiányában, önkéntesen mégis biztosít jótállást."

    Szóval, ha jól értem, akkor vagy náluk érvényesítem a szavatosságot vagy elmegyek a Logitechez kérni cserét? Mert akkor azért erről is jó lett volna tájékoztatniuk mielőtt kérdés nélkül megcsinálták az ajándékkártyát, mert a Logitech-el jók a tapasztalataim és lehet simán cserélték volna.

    Logitech-nél ezt találtam: "2 év korlátozott garancia a hardverre"

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák