Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gago1975

    őstag

    válasz blue_23 #43067 üzenetére

    Aha, értem.

    Tehát vettél tőlük egy gépet amibe gyári specifikáció szerint volt egy valamilyen 512GB-os ssd + valamilyen de általában Hynix 2666Mhz-s 1x16 vagy 2x8 GB RAM.
    Megkérdezhetem, hogy ezeket a perifériákat mennyiért számolták vissza (gondolom valamilyen beszerzési áron) és mennyiért adtak neked milyet, mekkorát és/vagy jobbat, mennyi felárat számoltak fel a szerelésre, megbontásra stb...?

    Ezt nem másért kérdezem, mert vettél egy gépet 4-500K-ért, amire "csak" a gyári perifériák használata során van a 3 év garancia. Ez a garanciális feltételek között fel van tüntetve.

    Gondolom mert láttam már Digiprime-os szla-t azon a gép modell száma(Asus-nál visszaellenőrizve a modellszámot pontosan tudják, hogy miből, melyik gyártó melyik terméke, milyen, mekkora méretű volt benne) a benne található perifériák mérete(ssd 120-128-250-256-500-512gb, RAM mennyisége, mérete, hogy a gyári 1x16 vagy 2x8gb volt), ezen felül, hogy milyen méretű ssd re illetve RAM-ra cserélték és mennyi többlet költséget fizettél érte. Ugye így van?

    Illetve még egy fontos info, hogy az utólagosan általuk beépített SSD-RAM-nál külön fel van tüntetve az adott termék garancia hossza (ssd-nél 24-36-60hó gyártótól függően, illetve a RAM-nál is, hogy hónap vagy ameddig az gyártásba van).

    Na elmondom, hogy ezzel mi a problémám:
    Az Asus garanciális feltétele között olvasható, hogy 3. fél (tehát nem az ő általuk berakott, rögzített, beépített termék) által okozott károkért nem vállal felelősséget.

    Figyelj Blue, én nem kívánom neked, hogy baja legyen a gépednek és használni tudd ameddig neked megfelel, de mondjuk abból, hogy egy másik gyártó SSD-je beadja az unalmast mert túlhevül, ezáltal olyan problémát okozzon ami miatt a gép elfüstöl, ugye te mint jóhiszemű vásárló elküldöd a Fixdirect-hez és Ők közlik veled, hogy ebbe a gépbe semmi nem a gyári specifikáció akkor kihez fordulsz?
    Totál ki vagy szolgáltatva az aktuális FIXDIRECT munkatárs épp aktuális kedvének.

    Ha a szerelő aki ott csinálta a gépet (hiába Gold Partner a digiprime) nem megfelelően jár el és ebből eredendően problémát okoz a user-nek akkor mehet a cicaharc.

    Tudod milyen vis maior eset lesz ez? Az Asus egy részről takarózni fog a Digiprime által cserélt dolgokra(vagy új vagy bontott használtat kaptál), a Digiprime hivatkozni fog, hogy ő nem tehet semmiről, hiszen Ő nem tudhatja, hogy az az adott ssd esetleg gyártási hibás lehetett.

    Tudod mi lehet ebből a vége? Ott állsz egy elfüstölt géppel, az ssd gyártó max kicseréli és ad egy új ssd-t de az érdemi javítást meg majd te fogod fizetni.
    Én ezért sem ajánlom, hogy ajánlgasd a Digiprime-ot.

    Ezt ha megérted és elfogadod akkor jó, ha nem akkor a te felelősséged, de másnak ne akarj esetleg rosszat mert veled még nem történt meg.

    [ Szerkesztve ]

    Predator Helios 700 i9-10980HK RTX2080s 8/64GB RAM,OLED77C32,Marantz AV7705+MM7055x2db,Focal Aria 936+Aria CC900+Aria 926, Dome Flax ATMOS® 4db,SVS SB3000x2,Oehlbach nf214 Sub 3-400,QE3280,Oehlbach XT-SL500

Új hozzászólás Aktív témák