Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #16820480

    törölt tag

    válasz papaya #23658 üzenetére

    Telefonok esetén teljesen másképpen működik a garancia. Sőt, ott még gyártónként is másképpen működik, mert például a HTC az EU-n belüli modellekre vállalja a garanciát, egyes gyártók meg csak az itthon vásároltra. Laptopoknál megint másképpen megy, például a Thinkpad-re világgarancia van, számla meg dokumentáció sem kell, csak beviszed egy szervizbe és megcsinálják. Fuji pedig (itthon legalább is) megadja az 1 év garanciát, bárhol vásároltad a terméket.
    Az eglobal azért írja ezt, hogy náluk van rá garancia, mert ezerféle terméket árulnak, nem írogatják ki külön mindre, hogy pontosan mi a szitu, vagy utánajársz, vagy leegyszerűsítve a dolgot, náluk intézed a garanciát.

    A szervizeknek amúgy tök mindegy, hogy honnan van a termék, amíg az anyacég kompenzálja őket a javítás után, tehát kifizetik nekik a munkadíjat és alkatrészek árát.

    Szóval aki cégre veszi, az mérlegelheti, hogy megveszi gyakran itthonihoz képest közel féláron, és nem írogat le belőle semmit, vagy megveszi itthoni kisker áron, és leír belőle egy áfányit.

    Mr.Csizmás: Nekem a 18/2 mellett volt ilyen cetli, ami világgaranciát emlegetett, a többinél nem nézegettem külön meg.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák