- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
akva
tag
válasz Tibiajax #13550 üzenetére
Szerintem egyik Forza játékban sincs infó a váltóról. Belső nézetben mondjuk látszik, hogy pillangós váltó van -e a kocsiban, vagy botváltó. De belső nézetet ugye akkor kapsz, ha már beültél a kocsiba / elindult a verseny... Assetto-ban csinálták ezt meg szépen, ott például csak azt a váltót tudod használni, ami ténylegesen van is a kocsiban.
Az FM7-ben láttam opciót, ahol ki/be kapcsolható a crossplay, de úgy rémlik, a többiben is van ilyen.
Usbridge -> iFi Nano -> Tabla -> Metrum Octave DAC / Chord Mojo -> Pointe 672SE / tmp Ant -> Vandersteen 2ci / Amiron Home / RHA T20 / AudioQuest kábelek, iFi tápok
-
evitiguF
senior tag
Sziasztok,
újra elővettem FH4-et (legutóbb akkor játszottam vele, amikor kijött Fortune Island, szóval nem mostanában...) és elég sok újdonság van számomra...
Ami viszont számomra nagyon meglepő, hogy rengeteg FP kell most a shopban lévő tárgyakért. Ez mikor nőtt meg ennyire? És ennek fényében van-e valami extra FP szerzési lehetőség? Anno az volt, hogy a heti+napi kihívásokból azért össze lehetett szedni egy-két autót, meg öltözéket, most meg 1000FP az egyik autó? -
DjDanee87
addikt
válasz evitiguF #13552 üzenetére
Napi challenge és óránként a live event van. Tehát nem szerezhető több mint korábban. A házat fontos megvenni ami duplázza a pontokat, de gondolom megvan.
Azért növelték meg a költségeket, mert exkluzív autó vagy ruha már nem szokott shopban lenni, csak olyanok amik megszerezhetőek voltak korábban valahonnan. Így azok akik hétről hétre játszanak a játékkal és megvan mindenük nem tudják mire költeni a pontjukat. A fejlesztők pedig ezért növelték az árakat, mert látták mekkora mennyiségű pont halmozódott fel a játékosok többségénél.
Semmit nem értek el vele, mert veterán játékosok nem költik el így sem, mert nincs mire az új meg visszatérőknek meg szívás.
-
csab991
senior tag
Amúgy az 1000 FP egész baráti az Apolloért, pár hónapja még 2000-ért volt a shopban.
Danee: Néha azért jó ha tudsz venni másodikat vagy harmadikat is egy-egy ritka autóból, pl egy S2-re, egy X-re vagy az egyik gyári motorral, a másik meg valamelyik racing-el. Persze csak a lustaság beszél belőlem.[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
CJ4567
veterán
válasz Tibiajax #13550 üzenetére
Ha egy autóban a váltó, vagy kuplung fejlesztése sokat gyorsít a váltáson (0,01s helyett bármi mást ír), akkor az autó kuplungos, szóval gyorsabb a váltás, ha manuális + kuplungot használsz. (Pár példa: Bugatti EB110, összes Mitsu, Impreza, Skyline, Ford Focus, Raptor, Shelby Monaco, Ferrari F40, stb...) Általában az összkerekes autók érintettek ebben, de hátsó, és elsőkerekesekre is igaz ez.
Viszont mivel a Forza az egy érdekes játék, nem kell elengedned a gázt, amikor váltasz, szóval az a leggyorsabb módszer, ha egyszerre kuplungolsz és váltasz.
Autó fejlesztésnél ezt jól ki lehet használni, nem fejleszted a kuplungot, a váltót mondjuk csak sportig, és így a PI rendszer azt hiszi, hogy lassú a váltód, ezért nem nő sokat a besorolás, és ezt áthidalhatod a kézi kuplungolással. (Ez csak akkor működik, ha gyárilag lassú az autóban a váltó.)
Ja, és mindez érvénytelen, ha cseréled a meghajtást, mert az fixen egy 6 fokozatú, sportig fejlesztett gyors váltót tesz az autóba. (Pl. a Mustang S5-ben gyárilag egy 10 fokozatú váltó van, ha AWD-re átalakítod, 6 fokozatú lesz.)
(Sport váltó = tudod állítani a final drive-ot, de a fokozatokat külön nem. Verseny = állítható az összes fokozat, és ha az autónak kevesebb, mint 6 fokozatú a váltója, akkor hozzáad plusz fokozatokat.)
No Sana No Life
-
Tibiajax
nagyúr
válasz Cingáriusz #13555 üzenetére
ami a tó mellett van ház tetején, az jópofa volt, télen kell csinálni, amikor be van fagyva. onnan nekifutva, a kiálló szirten megdobódva már le is ütöd a táblát a házról. sima ügy. tudod, csak ahogy az életben is csinálnánk.. xd
de van sok tényleg, ami szopósnemrég írta valaki -asszem pont te-, a horizon live-okon milyen hülyékkel hoz össze a sors, hogy bsznak csinálni a feladatokat, aztán el is úszik a 60horizon-pont..
nekem szerencsére eddig mindig jó volt, arra már rájöttem, hogy esti órákban kell menni, mert akkor sokan vannak fent és sok kicsi sokra megy. nyüzsögnek már a kezdőponton, mire oda érek. a feladatokat meg mint a kis szorgos hangyák, csinálják jó őket látni, főleg a traffipaxosat szereti a nép nyomják a gázpedált, ahogy kell.. én meg nézem őket, ez az gyerekek dógozzatok csak, gyűjjön a pont a forzaboltos autóra, hogy mehessen eladásra..
na jó, azért én is teszem a dolgom általában, nehogy szó érje a ház elejétakva szóval akkor a pillangó-váltó támpont lehet?.. erre gondoltam én is már.
a senna-ban pl ugye ott figyel, nyilvánvaló h tök feleslegesen koptattam is a bokámat a kuplungon, simán szekis autó.. de az amg gtr-ek is
a kuplungozás inkább a régebbi gépeken érdekes -
Tibiajax
nagyúr
válasz CJ4567 #13556 üzenetére
érdekes játék, nem kell elengedned a gázt, amikor váltasz
érdekes ez az info.. na majd kipróbálom, köszi. nekem a referencia mindig is a srác volt, én is hasonlóképp nyomom.. de való igaz, pl a régi tdu -hoz képes itt a kuplung használatából származó előny kevésbé 'látványos'
ott emlékszem, sokkal durvább volt a különbség -
CJ4567
veterán
válasz Tibiajax #13558 üzenetére
Azért vannak autók, amiknek alapból tetűlassú a váltója, pl. Bugatti EB110(sima manuálissal egy gyors, de semmi különös autó, kuplunggal hirtelen S1-ben top autó lesz), ahol elég látványos a különbség a kuplung és a sima manuális között.
Valószínű, hogy zavarni fog elsőre a hang, amit ilyen váltásnál hallani fogsz(mintha "beragadna" max fordulaton kicsit a motor), de gyorsabb így váltani. (Kontrolleren ez úgy néz ki, hogy egyszerre megnyomom az LB-t, és a B-t, lefelé váltáskor meg LB+X, akik A-n használják a kuplungot, azoknál meg A+B, A+X.)
No Sana No Life
-
Tibiajax
nagyúr
válasz CJ4567 #13559 üzenetére
jóó, de akkor egy kezeden megszámolod kb az ilyen autókat, ahol ennyire nagy a difi.. bugattival meg még nem is mentem soha, nem érte el az érdeklődésem küszöbét se
tudom, ismerem a hangot, hallottam már elégszer..
nem, igazából amiért ez az egész váltós dolog feljött nálam, az a szekvenciális váltás kényelme, amin tegnap élvezkedtem, talán először a játék során. marha jó, de nyilván csak úgy, ha olyan a gép - mint pl a senna
így azért jóval kényelmesebb követni a kanyaríveket, hogy kuplungra nem kell figyelgetni[ Szerkesztve ]
-
őstag
Hogy van az, hogy némely pályákon simán verhetőek a "VERHETETLEN" drivatarok, más mapokon, meg még a profi szintre állított drivatarokat sem lehet megfogni, sőt, van, hogy 7-8-ik helynél jobbat nem lehet ellenük elérni. Elég vicces. Ahogy észrevettem, azokon a mapokon, ahol kevesebb és könnyebb kanyar van, ott a drivatarok ultramód max gázon tudják tolni, nem lehet megfogni sem őket, de a kanyargós, nem padlógázas pályákon meg az első két kanyar után utolsó helyről be lehet az összeset előzni, és csúnyán rájuk lehet verni. Kicsit túl vannak tolva a padlógázas pályákon. Van, hogy az első három 10-ből 10-szer megverhetetlen, tökéletes, hibamentes versenyt futva is. Ja, még annyi, hogy a Fortuna szigeten sokkal keményebbek a drivatarok, gondolom az ottani pályák jobban kedveznek nekik. Full gázon betapadnak olyan kanyarokban is, ahol én még félgázzal is kirepülök, akármilyen autóval is vagyok.
kiegészítés: visszamentem Angliába, random mentem egy versenyt, verhetetlen beállításon és simán nyertem. Érdekes.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Cingáriusz #13562 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy te (vagy én) nagyon messze vagy(unk) a hibátlan vezetéstől. S2-ben (de valószínűleg S1-ben is) egyszerűen túl gyorsan történik minden, nincs olyan tapasztalatunk, gyakorlatunk, reakcióidőnk, hogy kezelni tudjuk ezeket az autókat egy verhetetlen drivatar szintjén, szóval marad az, hogy kihasználjuk a wallride-hoz hasonló glitcheket, bugokat, egyéb ai hiányosságokat. A800, B700 más, az egy sokkal kezelhetőbb szint. S2-t nem is kéne erőltetni szerintem trialben, a játékosok 99%- a nincs rá felkészülve (pláne hóban, vagy sárban).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
őstag
válasz parandroid #13563 üzenetére
X999-es autóval megyek, és padlógázas pályákon nem lehet beérni az S-es drivatarokat, más mapokon meg rommá verem őket. Persze, szoktam hibázni, most direkt azokat a versenyeket nem is emelném ki, de azért szoktam összerakni hibamentes versenyt, jó féktávokkal, kicentizve a kanyarokat, mégis gyorsabbak. Maradjunk annyiban, hogy egyáltalán nem egyforma szinten mennek a drivatarok a különböző mapokon. Van ahol profik is túl vannak húzva, van ahol verhetetlenek is gyengék.
Mentem most egy gyors pályán, 9-ik helynél nem lehetett jobbat menni, pedig nem volt benne igazán hiba, végig padlógáz. Egyenes szakaszokon ezek szerintem nem normális módon jobban mennek, mint a szintjük engedné.
újabb veryen, ugyan azzal az autóval (McLaren Senna), verhetetlen drivatarok, Horizon helyszín körpálya, 3 kör. Sima győzelem. A másodikra 4 másodpercet lehet ráverni. A technikásabb, nehezebb pályákon a verhetetlenek kb. mint ha felét sem tudnák. Csak ott tudnak iszonyatosan menni, ahol kevés kanyar van, és az is padlógázas. Azokon a mapokon nagyon nincsenek jól kibalanszolva.
[ Szerkesztve ]
-
csab991
senior tag
válasz Cingáriusz #13564 üzenetére
Nem igazán tapasztaltam problémát a verhetetlen drivatar-okkal, (rubberbanding az adott) út és földút versenyeken, ellenben terepen elég erősek, lehet ez főleg amiatt, hogy a terepjárók között nincs nagy differencia, főleg alsóbb osztályokban.
A kanyargós pályákon ahol elég sokat kell fékezni, ott könnyen meg lehet fogni őket, ahol több egyenes van, ott jobban rajtad maradnak, de annyira nem verhetetlenek.
[ Szerkesztve ]
-
DjDanee87
addikt
válasz Cingáriusz #13564 üzenetére
Ez ilyen. Vannak egyes kanyarok ahol bénán lett megrajzolva a drivataroknak a kanyarodás íve és rengeteg időt vesztenek egy kanyarban is, máshol meg jól vannak beállítva.
De az egész ráadásul függ a te autódtól is. Ha csak X-es kocsikat nézzük is egy arra kihegyezett Sennával simán tudsz jobban kanyarodni, mint a drivatarok de akkor az egyenesben otthagynak. Ugyanígy ha egy 599XX Evo-t max speed tuninggal használsz hosszú egyenesen simán otthagyod őket, csak a kanyarokban náluk az előny.
Ezen felül meg ott van a random faktor is. Ők is ki tudnak csúszni, kilökheted őket, nézhetnek el kanyart és ha ilyen hibát vétenek az elöl lévők érezhetsz egyszer könnyebbnek máskor meg nehezebbnek egy adott versenyt is akár.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Cingáriusz #13562 üzenetére
Kis pályákon sokkal több lehetőség van "optimalizálni" az íveket így előnyben van a játékos a botokkal szemben, mert azok sosem veszik úgy a kanyart, hogy még a rossz oldalról is épphogy a spoiler csücskével érintik a zászlót. Egyenes pályán sajnos tisztességesen kell őket megverni, ami az utolsó helyről indulva nem egyszerű. Szerintem inkább jó rajt és nagy sebesség kell hozzá, hogy hamar előre kerüljön az ember, mert utána már hiába tudnának normál esetben a tökéletes íven kanyarodni, ha ott már én vagyok.
-
Tibiajax
nagyúr
válasz CJ4567 #13561 üzenetére
teljes mértékben igazad van...
igazából, nem is tudom, miért fontos ez nekem. talán azért, mert -bár nem versenyzek sokat-, ha freerideolok is, igyekszem a legközelebb járni a valósághoz. ha másban nem is, legalább az aszfalton történő gépkezelésben... a templom tetejére meg ugrasson akinek két anyja van
: D -
őstag
válasz csab991 #13565 üzenetére
Ja, ezt elfelejtettem írni, hogy most kizárólag az aszfaltos versenyekről beszélek. Földúton többnyire jobb vagyok, mint a verhetetlen drivatarok. Földutat és az ottani becsúszásos, rally-s kanyarodást eléggé érzem. Arra már ki sem tértem, hogy mennyire sportszerűtlenek is tudnak lenni a drivatarok. Olyan kitolásokat csinálnak kanyarban, hogy az már sokszor túlzás. Én többnyire nem vagyok a lökdösődés híve. Szeretek tisztán versenyezni, amennyire csak lehetséges.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Van amúgy valakinek kedve konvojban megpróbálni az eheti trialt?
-
Tibiajax
nagyúr
válasz Cingáriusz #13569 üzenetére
gyere, állj ki ellenem egy gyorsulási versenyre aztán megmutatom, milyen érzés kikapni egy nem drivatartól.. adok a szádnak
-
őstag
-
Tibiajax
nagyúr
válasz Cingáriusz #13573 üzenetére
ja.. +reakcióidő, kuplungkezelés
-
őstag
-
Joccc07
addikt
válasz Kisgépkezelő #13570 üzenetére
Részemről mehet. És az alábbi f@szméregetésbe is benne vagyok.
>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<
-
őstag
-
CJ4567
veterán
-
Joccc07
addikt
Na, jön valaki?
>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #13548 üzenetére
Most nézem, hogy rally gumival és AWD swappel pont belefér S1-be. Úgy egész gyors, szerintem szépen kezelhető aszfalton és földúton is. Kiemelkedőnek azért nem mondanám, de hoztam vele a szokásos közepes eredményeimet online is, meg rivális módban is. Még az is lehet, hogy télre egész jó lesz. A pilótám szerencsére nem panaszkodik, ha -10-ben kell kabrióznia.
Néhányan az általam követett tunerek közül drag gumival is próbálkoztak. Az más kocsikon állítólag OP, de én nem vagyok oda ezekért az extrémebb tuningokért. -
Joccc07
addikt
Rankedbe komolyan az a lényeg, hogy hogyan szivassuk meg a másikat? Mentem 7 kört és annyi barommal találkoztam, hogy nem hiszem el. + Ott van még a traktor és bone shaker játékosok tömege. Már rájöttem, hogy csak azok használják akik amúgy nem tudnának érvényesülni. Mert ezzel a 2 szutyokkal sem mennek olyan jól mintha mással mennének. Csakis azért érnek el helyezést mert ezeket a szarokat tolják.
>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<
-
GhanBuri Ghan
őstag
A következő szezon bemutatóját mikor lehet nézni a Mixeren?
(igen, hátha megint preordereket osztogatnak ) -
SidCorky
senior tag
válasz GhanBuri Ghan #13583 üzenetére
Kedden hajnali 4-től nyomják az élőt itthoni idő szerint. És egy Bugatti Divoval promózzák.
[ Szerkesztve ]
Ryzen 5 3600 // GTX 1660 Ti // iPhone 14 Pro // iPad Pro M2 // Nintendo Switch OLED // Fujifilm X-T30 II
-
RobbeV0201
tag
Sziasztok!
Új vagyok az fh4 világában,konkrétan ma kezdtem,de ez mellékes.
Rábukkantam olyan oldalakra,amelyek valós pénzért kreditet árulnak.
Aukciós házról írnak benne,meg hogy meg kell lennie alap 1m kreditednek.(?)Nem teljesen értem a menetét.
(azt értem amit írnak,csupán játék oldalról nem vagyok vele tisztában)
Ez valós dolog?
Ha valaki jártas ebben(vagyis csinálta már),eltudná mondani hogy hogyan megy ez,vagy egyáltalán lehet e,vagy csalásnak minősül?Előre is köszönöm.
Könnyen, sőt, kimondottan gyorsan tanulok, csak nem mindig azt, ami le van írva.
-
Bib
őstag
válasz RobbeV0201 #13585 üzenetére
Csak játszani kell, nyomatni a versenyeket és élvezni az egészet a kredit majd jön így is - úgy is. Meg szórja az autókat ,kesztyűket, kabátokat mindent.
-
őstag
-
#53667584
törölt tag
válasz RobbeV0201 #13585 üzenetére
Hagyd ezeket a fenébe.
Az accountoddal lépj be a forzamotorsport.net oldalon és hetente kapsz 75000 kreditet, meg ajándék autókat. -
válasz RobbeV0201 #13585 üzenetére
Felejtsd el, amióta játszok, szórom a pénzt benne, egy csomó 10M-s autót megvettem, aztán kipörgettem Megint szerencsekerékben, aukción meg csak fillérekért engedi betenni. Mindenem megvan, ami a játékban pénzért megvehető (összes ház, autó), az egyenlegem meg közel 100 milliót mutat, és nincs mire költeni. Amióta bevezették, hogy a pörgetett autók helyett is megkaphatod az áruk felét, még gyorsabban jön a kredit. Ráadásul minél több gesztust, ruhát, dudaszót, ilyesmit összeszedsz, azok helyett is pénzdíj kerül be a pörgetésbe. Nemrég meg a pénzdíjakat is megemelték, egész az utóbbi időkig 25+15k járt egy heti eseményért a fő jutalom mellett, most már ezek is 100+50k-t adnak.
Tudom, hogy először lassúnak tűnik, de hidd el, nagyon gyorsan beindul a pénznyomda. Ha meg van kedved kicsit grindelni, kerese egy autópályás custom versenyt, ahol a design behülyíti a drivatarokat, és egy 10 körös versenyen 30-40 perc alatt nyersz olyan 400k creditet. Másik módszer, hogy egy skillpontok gyűjtésére kitalált autóval szerzel egy csomó skillpontot, és minden autódon kirakod az ajándék crediteket, meg a pörgetéseket.De egy-két hét után már ezekre a trükkökre sem lesz szükséged.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz RobbeV0201 #13585 üzenetére
Az elején kicsit lassan indul be a dolog, de utána egész hamar kezdenek gyűlni a kreditek és a kocsik. Ha mindenáron pénzt akarsz költeni a játékra, akkor a DLC-ket vedd meg, azok közt van olyan, (VIP) ami duplázza a nyereményedet, de a kincses szigetes dlc-ben is hogy hogynem, egy pár millió kreditnyi kincset találsz pár óra alatt, meg pár hipersportkocsit. A Legós is szépen adja a dolgokat, és a Car Packok is tele vannak használható autókkal. De szerintem ezek nélkül is egész hamar tele lesz a garázsod annyi jó kocsival, hogy a felét kipróbálni sem lesz időd sohasem.
-
Dtomka
veterán
válasz RobbeV0201 #13585 üzenetére
Ha ultimate verziót vettél, abban benne van a fortuna sziget. Na ott 10 milliót össze lehet "szedni", a rejtvények mefgejtésével majd a kincsesládák megtalálásával.
-
SidCorky
senior tag
válasz RobbeV0201 #13585 üzenetére
Ajánlom az országúti versenyeket is, 16-17. szintnél kapsz egy Porschét ami ha nem kell pikkpakk elmegy 20 millióért, ez is könnyű pénz.
Ryzen 5 3600 // GTX 1660 Ti // iPhone 14 Pro // iPad Pro M2 // Nintendo Switch OLED // Fujifilm X-T30 II
-
Tibiajax
nagyúr
válasz parandroid #13591 üzenetére
30-40 perc alatt nyersz olyan 400k creditet
ehh...aukción ennyi idő alatt milliókat összepakolsz -
válasz Tibiajax #13596 üzenetére
Röviden: nem.
Bővebben: megfelelő kezdőtőkével, többhetes, vagy -hónapos tapasztalattal, illetve mittudoménmilyen tunerként, vagy autódizájnerként, hogy a sokmilliós szarokat ne 175k-ért engedje feltenni a rendszer. Ja, meg lehet görcsölni a hülye szisztémán, hogy hogyan megy az utolsó pillanatos licit, valamint miért csak 25 aukciót indíthatsz egy nap alatt.
Az utolsó 40-50 hiányzó autót aukciókból próbáltam megszerezni, párat sikerült, de csak kivásárlással, a licit gyakorlatilag megnyerhetetlen, vagy felszalad az autó szalonos új ára fölé. WTF... Én meg ha be akarok tenni egy autót, akkor a szalonos ár töredékét állíthatom be kivásárlási árnak. Volt akkoriban valami 100+ millióm, inkább megvettem a hiányzó autókat a szalonban, azt a párat meg, amit nem lehetett, azt vagy sikerült megnyerni, vagy kivásároltam max áron.
Most annyit ah-zok, hogy ami rare, vagy legendary dupla van a garázsban, azt bedobom ah-ba valami közepes áron, de csak mert jófej vagyok, és hátha valakinek kell, de így is rohadtul sajnálom azt a párnaponta fél órát, amit a hülye bepakolós, meg el nem adott autót egyesével visszaszedős rendszerre kell pazarolnom.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Dante73
tag
válasz parandroid #13597 üzenetére
Igen, sajnos elég gyenge pontja ez a játéknak. Anno, a TDU első részéé tetszett. Felraktam, amennyiért akartam, és amikor elkelt, megkaptam az árát. Nem volt semmi faxni.
(És, ott fele ekkorákat SEM lehetett ugratni, mint itt, és mégis mindenki szidta mint a bokrot, pedig... még ennél is jobb volt a fizikai engine....) Szomorú, hogy most messze ez a legjobb nyílt világú autós játék, pedig már sok éve is... Mind1. -
Tibiajax
nagyúr
válasz parandroid #13597 üzenetére
jó megértelek..
én viszont annyit lógtam az utóbbi hetekben az ah-ban, olyan szinten rákattantam, hogy csak most a napokban hogy lecsengett a hotwheels-es mustang-os őrület kezdtem lekopni kicsit róla és chill free ride-olok
de a tény ettől még tény marad, ha van éppen aktuális pörgő autó, azzal lehet elég szépen keresni kis idő alatt, egy kis türelemmel
m3-as forza bmw, e63 merci, a caddilac estrade..mindegyikkel zsíros kis összegeket szereztem és volt amikor bizony, pár perc alatt. aukciókat meg igenis lehet nyerni, persze jóval kevesebb sikerült, mint amennyi nem
ezért is fakadtam ki a múltkor h néha már gyanús, hogy a gép osztja ki végül a győztesnek járó koronát. de tegnap este is volt simán egy kombi terep-merci, amit megláttam: 'hamarosan lezárul', egy gyors Y, licit elfogadva és pitty, abban a pillanatban már le is zárta, megnyertem. kis mák kellett hozzá, de már szaladt is a színezőbe az autó, az új színben már dobtam is fel, el is vitték, ahogy elkezdtem ride-olni. hopsz, 500k papa zsebébe (~100k-ért nyertem meg). mennyi volt?.. ~20perc?
az evo ferkákkal még komolyabban lehet, ott 12-3misiért tudtad még pár napja megvenni őket és 17-be mentek is el, gyorsba. zsupsz, máris lett egy edinborough-i váram. xddegy szavam se lehet, 18misit kalapáltam össze az elmúlt hét során a csencselésből és erre büszke vagyok. egyrészt, mert soha nem volt előtte 1millánál több pénzem, másrészt mindezt este ~egy órácska ráfordítással