- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Dell notebook topic
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
ph Az amerikai cég legfrissebb szériája kétféle méretben választható, és fél évtizedes jótállással kecsegteti leendő gazdáit.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Aktív témák
-
Nowhereman
őstag
válasz stangli #1842 üzenetére
A ferrárinál ennek már szakállas hagyománya van, mondhatnám a verseny legöregebb résztvevője/Vissza lehet emlékezni Clay mit mondott a 76-os szezonzáróról/. Viszont más csapatoknál ez nemigen olyan szembeötlő. Montoya azért nem annyira kirívóan engedgette el Kimit 2005 végén, mint Barika ''azokban'' az esetekben Sumákot...
A mekinél a gond eleve a pilótakettőssel van. Lonzi ugye már azt is nehezen viselte, ha a csapattárs volt elől, ha nyert táncolt, ha Fisico megelőzte vágta a pofát, ha az autó nem volt a legjobb, akkor gyorsan összehozott valami paranoid marhaságot. Egyszóval egy egomán barom.
Hamiltonnál meg emlegetik a nagy eredményeket, a vasutas apukát, és kihagyják, hogy rendre egyből a kategóriáiban kb. egy Mekinek megfelő szintű autóban kapott első ülést. Ő a legtöbb pilótával ellentétben nem tudja milyen egy győzelemre esélytelen autóban marakodni a csapattársal a pontmentes helyezésekért. Ha emlékeztek emiatt agódott Berger az év elején, mondván, hogy el van kényeztetve. Úgy tűnik nem volt alaptalan.
Szóval nem hiszem, hogy ez egy évtizedig tartó duett lesz...Utánam a kondenzcsik!
-
stangli
senior tag
válasz Nowhereman #1853 üzenetére
ebben egyetértek, a Mclaren mindig olyan pilótákat szervál be magának akik egyenrangú tudásúak, a Ferrari meg nem így cselekszik... lásd Irvine, Barichello, Massa a Schumacher érában... de ha betették volna pl Hakkinent vagy Raikönnent (amikor még csípősen harapott) annó Schumacher mellé akkor ugyanez lett volna a felállás...
csak a Mclarennek mindig szerencséje volt, hogy Hakkinen alapból gyorsabb volt a csapattársánál... ezután meg a hanyatlás alatt tök mindegy volt ki hányadik -
Motion_Blur
félisten
válasz stangli #1854 üzenetére
''a Ferrari meg nem így cselekszik... lásd Irvine, Barichello, Massa a Schumacher érában...''
Többek között ennek köszönhető a 6 konstruktőri és az 5 egyéni VB cím Meg az, hogy a Ferrari 1997-től egészen idáig minden évben az egyik legversenyképesebb, legveszélyesebb csapat volt (kivétel 2005). A Renault-nál ugyanígy megvolt az első és második számú pilóta, ami teljesen természetes dolog. De ez mindíg akkor jön ki, amikor van értelme, és van érdeke a csapatnak ezzel foglalkozni. A közepes, visszacsúszott csapatok csak azzal tudnak érvelni, hogy nálunk nincs csapatutasítás. Nade miért is lenne?Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
stangli
senior tag
válasz Motion_Blur #1855 üzenetére
Teljesen egytértek, csak azt mondom, hogy nem egyenrengú csapattársakat csap össze a Ferrari... kivétel amikor néha villantanak egyet... de ha ezt a kis újoncot (Hammilton) beraknák a Ferrariba, simmán verné a Massát...
De most a Mclaren kivételesen egyenrangú pilotálókat csapott össze, lásd az újonc Hammiltont, aki majdnem olyan jó mint az Alonso... -
Motion_Blur
félisten
válasz stangli #1856 üzenetére
''nem egyenrengú csapattársakat csap össze a Ferrari...''
Hát ez ebben az évben már nem igaz
''de ha ezt a kis újoncot (Hammilton) beraknák a Ferrariba, simmán verné a Massát... ''
Aha, valószínüleg az első kanyarban kereszbeállt első kerekekkel rongyolna bele a falba ez nem így működik...Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
wildrain
addikt
válasz stangli #1848 üzenetére
''DC kerékcseréjénél is mekkorát hibáztak...''
Nem volt ott semmi hiba, csak letörte és elrúgta a vezetőszárny egy darabját a szerelő. Korábban egyébként DC pont arra panaszkodott rádión, hogy igen ficeg a cucc, és nem néz ki valami jól, csak Palikék egy kukkot nem értettek belőle, és halandzsáztak valamit. -
Chili7
őstag
válasz stangli #1842 üzenetére
Nem értem miért bizonyíték ez a csapatsorrendre. Egyszerűen annyi volt a feladat, hogy behozzák a két autót 1-2be. Ha máshogy alakul a verseny, akkor sztem Aonsotól ugyanúgy elvárták volna, hogy ne üsse ki az előtte haladó Ham-ot.
Nem sorrend van, hanem 18 pont, ami - ha a kis hülye agya elborul mindjárt 0 pont lehetett volna.
Tök nem ugyanaz mint megkérni az elsőt, hogy ugyan lassítson már le, mert csak 2 utcahosszal vezetjük a konstruktőrit idény felén.
[Szerkesztve] -
stangli
senior tag
válasz Motion_Blur #1858 üzenetére
Hát ez ebben az évben már nem igaz
hát eddig elég simmán verte Raikönnent, akiben már semmi harci szellem nincs...
Aha, valószínüleg az első kanyarban kereszbeállt első kerekekkel rongyolna bele a falba ez nem így működik...
a Mclaren nem ezt bizonyítja... -
shev7
veterán
válasz Motion_Blur #1858 üzenetére
hat ebben az evben tenyleg nem igaz. Most egyforman bena mindket Ferrari pilota
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
!Overdose!
őstag
válasz stangli #1861 üzenetére
Ausztrália:
- KR - 1.
- FM - 6.
Malájzia:
- KR - 3.
- FM - 5.
Bakhrein:
- FM - 1.
- KR - 3.
Spanyolország:
- FM - 1.
- KR - Out
Monaco:
- FM - 3.
- KR - 8.
Nem vagyok KR, sem Ferrari szurkoló, de az eredmények nem azt bizonyítják, hogy FM olyan nagyon elverné KR-t!Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Chip
aktív tag
Sztem a McLarennél jól tudták,hogy ha hagyják Hamiltont nyomulni, akkor az egyik autójuk de lehet mindkettő a pálya szélén köt ki. Alonso nem az az elengedős fajta ha tétje van a dolognak. Itt az ésszerűség azt diktálta, hogy mindkét autójuk beérjen.
Én úgy láttam, hogy Hamilton csak a lekörözött versenyzők miatt tudott közle kerülni Alonsóhoz. És ha Alonso tudott üzemenyagot spórolni a verseny elején akkor nem 5-6 hanem 3-4 körrel hívták ki hamarabb Hamiltont. -
Motion_Blur
félisten
A futamra visszatérve kicsit: amikor a DC rádiójában elhangzott a ''loose a part of front wing'' (vagy valami ilyesmi), a csodálatos Palik+Czollner tandem nem volt képes felfogni, hogy mi történt, és valami teljesen félrefordított baromsággal próbálták megtörni a kínos csendet. Ezen olyan szinten felidegesítettem magam, hogy inkább kimentem és elszívtam egy cigit (ezzel is támogatva kedvenc csapatomat). Utána már csak fél szemmel néztem a versenyt (ilyen se volt mostanában!), de mindíg meghallottam a baromságokat. Mert a McLaren az nem olyan csapat, ahol van tím order...nesze Palik!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz !Overdose! #1867 üzenetére
Leginkább időmérőn volt eddíg bajban (legutóbb nagyon...), szar volt az egykörös setup...aztán versenyen sokszor beragadva autózott. Amikor mindketten saját tempót tudtak menni, akkor nagyrész Kimi hozta Massa tempóját. Itt azzal van a gond, hogy Kimi még nem ismeri az F2007 határait, nem tudja hogy viselkedik határon, vagy még azon is túl. Ezért nem meri betenni, nem mer kockáztatni szvsz.
Persze ez egy klasszisnak gyosabban kell, hogy leessen, de itt valszeg az is közrejátszik, hogy Kimi nem sokat tesz azért, hogy ez a megismerési, összeszokási folyamat felgyorsuljon.
#1874: nem mondok ilyet, mert nem ezt gondolom az elmúlt évek azt bizonyítják, hogy igenis VB akar lenni, itt már nem a lóvé a lényeg...elismerés, önbecsülés, EGO.
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
stangli
senior tag
válasz !Overdose! #1867 üzenetére
Az elkövetkező két futam mindent eldőnt... ha a két gyors pályán sem sikerül elfenekelnie Massát aszondom, hogy neki anyi és a Ferrarinak le kell szerződtetnie egy új útőképesebb pilótát... akár Coulthárdal is jobban járnának... ö legalább harap...
-
stangli
senior tag
válasz Motion_Blur #1872 üzenetére
Mond ki qrvára nem érdekli Kimmit, csak a lé amit szakít...
-
stangli
senior tag
válasz !Overdose! #1876 üzenetére
a verseny előtt is megmondtam, hogy egy tapasztalt versenyző fog nyerni, Alonsót, Raikönnent meg Coulthárdot említettem volna... Alonso be is ért a célba, azt is mondtam, hogy rajt cél győzelem lesz... amíg nagyon sokan azt fejtegették hogy az első négy kiüti egymást... szal... a jóslatom hozta nagyjából az eredményeket
-
Vandit.
addikt
válasz stangli #1861 üzenetére
''hát eddig elég simmán verte Raikönnent, akiben már semmi harci szellem nincs...''
persze,mert elitta az agyát és állandóan hajnalig duhajodik.Persze ez az F1 rovására megy.A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
shev7
veterán
gyakorlatilag a fel mezony be tudta fejezni a futamot azon a pozicion amin elrajtolt.
Eddig Massatol en annyit lattam, hogy ha elrol indul meg tudja nyerni a futamot, felteve, ha nem rontja el a rajtot. Azert egy igazan jo pilotanak ennel tobbet kell felmutatnia...''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
!Overdose!
őstag
válasz Vandit. #1880 üzenetére
Mégegyszer hangsúlyoznám, hogy sem KR, sem Ferrari szurkoló nem vagyok, de nincs még annyira lemaradva a pontversenyben, hogy leírjátok! Igen, lehet, hogy idén nem lesz VB, de ez az év arra való a számára, hogy megtanulja az autót és vagy megverje Massát vagy a közelében legyen!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Ezt én is így látom!
Massa egy viszonylag közepes versenytempóban végig ment a pályán, úgyhogy senki nem zavarta! A sokak által szidott Kr, viszont 8 helyet javított egy olyan pályán, ahol nem egyszerű előzni! Ráadásul neki Massával ellentétbenvégig forgalomban kellett autóznia!Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Vandit.
addikt
válasz !Overdose! #1883 üzenetére
Én Ferrari és Kimi rajongó vagyok.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
#70869248
törölt tag
sok más nem is nézett ki neki a futamon.
Igazából Kimi sem csinált semmit, sőt ha azt nézzük az Ausziknál sem csinált semmit, élről indult és megnyerte.
Az elmúlt években Massa nem volt előtérben, míg Kimi igen.
Nem tudom...ez egy jó Monaco volt, az egyetlen futam ahol az ember elnézi hogy unalmas a verseny, mert ilyen a pálya.
Nekem így is tetszett, főleg a csapatások miatt.
De senki nem csinált semmit..Massa sem, mikor Massa még nem csinált semmit és nyert, akkor nem is kellett csinálnia semmit.
De nem is Massa-t nézi senki, hanem Kimi-t, ő az akinek bizonyítania kellene, és harcolnia a címért.
Azt csinálni mint mások akik harcolni akarnak érte,..nem hibázni és mindent megtenni..ha ezt jól csinálják ott lesznek.
De ha Kimi lelép hokimeccset nézni, azzal ő nem laza, csak nem törődik a dologgal...azzal ami az élete. -
JJános
addikt
Lehet, hogy igazad van. Én azt mondom, hogy a bénaságtól még messze van. Ha az auto teljes mértékben jó volt, akkor tényleg nem úgy ment, ahogy várnánk. Azt azonban, ahogy az előző versenyen Lonzit helyre tette, nem feledem. Mindahogy azt sem, ahogy ezelőtt meg Lonzi etette meg rendesen. Szerintem Massa fejlődő képes, és fiatal. Kétségkívül nem mutat Hamiltoni oroszlánkörmöket, de én nem bénázom le. Kimi tudja, és érzi, hogy mit várnak el tőle a szurkolók, a csapat vezetői, ......és sokan mások is méltán. Én azt mondom, hogy ez sarkallni fogja. Lehet, hogy hibázni fog ez miatt, de lehet, hogy végre összeszedi magát. Ha az autó jó lesz, ......meglátjuk. Ez a pálya egyébként F1 szempontból nagyon gyenge. Szűk, éles kanyarokkal teli, előzés szinte nulla. örülök, hogy sokan befejezték, és nem volt gond. Majd ha jobb pályákon is ''bénák'' lesznek, akkor leirjuk őket.
2007-05-06 óta itt!
-
!Overdose!
őstag
''Tovább szigorítják a flexiszárnyak ellenőrzését''
[link]Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Male
nagyúr
válasz !Overdose! #1891 üzenetére
Kiváncsi vagyok, mikor adják már fel ezt az értelmetlen küzdelmet... semmi normális magyarázat nincs a tiltás mellett, ellenőrizni meg egyszerűen nem lehet (láthatólag képtelenek rá).
-
Vandit.
addikt
mi hír van alonziékról?lesz bünti?ferrarinál volt.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
-Mike-
addikt
Nem sorrend van, hanem 18 pont, ami - ha a kis hülye agya elborul mindjárt 0 pont lehetett volna.
ne tartsd magadba, menj ki csütörtökön a ringre(boxlátogatás) told félre az otthonkában előtted botorkáló nénit és a merci garázs előtt huhogj egy jóízűt, engedd ki a gőzt... rossz nézni ahogy itt szenvedsz,)
[Szerkesztve] -
!Overdose!
őstag
''Todt: Monaco egyszeri kisiklás volt a Ferrarinak''
[link]
Kíváncsi leszek, hogy Todtnak valóban igaza van-e vagy csak mentegetőzik, de a McLaren 20 ponttal vezet a bajnokságban és van egy olyan érzésem, hogy az előttünk álló 2 gyors pálya is McLaren sikereket hoz, és a BMW is meglepően jól fog szerepelni! Nem tudom megindokolni miért, egyszerűen így érzem!Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
''Alonso szerint Räikkönen ''veszélyzónába'' került''
[link]
Na most vagy Alonso is olvassa a PH!-t vagy nem csak nálunk téma KR hanyatlása!Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Vandit.
addikt
válasz !Overdose! #1896 üzenetére
ja bocs.5 futam után15 ponttal le van maradva már temetni kell?és a többi futam?gondolom egyiken se fog kimi pontot szerezni alonzió meg mindenhol minimum nyer.hagyjuk már ezt.szezon elején elkönyvelni,hogy kimi sz@r
[Szerkesztve]A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó gamer PC (i5-11400F/16GB DDR4/500GB SSD+1TB HDD/RTX 2060 6GB)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i7-7G I 16GB I 256GB SSD I 12,5" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár HP Spectre Pro X360 G2 - i5-6G I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
- DELL OPTIPLEX 3020 - i5/8GB/256GB/GT710