- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- OLED TV topic
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Gaming notebook topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Léghűtés topik
- Még idén hozza a Lunar és Arrow Lake-et az Intel
- A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
Hirdetés
-
Extra magokkal tömi ki AmpereOne szerverprocesszorát az Ampere
ph Ehhez a TSMC 3 nm-es eljárása ad alapot, ráadásul új technológiák is érkeznek.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
válasz #31600896 #23992 üzenetére
Pedig az szokott zörögni, függetlenül melyik fajta.
De lenyomod féket és elhallgat, a főfék működik.
Viszont későbbi írásod alapján rugó itt nincs, a kéziféknél.
Tárcsaféknél fékbetét rögzítő van, ami, ha elrohad, akkor max fékezés után tud hangot adni, vagy rosszabb esetben fékbetét kimozdul.
Múltkori javításkor cseréltek sárfogó lemezt [link] , mert ezen van a kézifék rögzítés, stb.
Ha itt volt rohadt rugó, akkor biztosan ez is elrohadt.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #24003 üzenetére
Mindegy minek mondjuk, lényeg a védelem.
kcsa és x_424
MK2 tényleg nincs tárcsán belüli plusz fékdob kialakítva.
Egyszerűen dugattyút használja, mintha főfék lenne.
Akkor viszont át.kell.rendesen nézni, mert kezd darabokra esni a fék, a csörög/zörög.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz KilgoreTrout #24006 üzenetére
5 perc kell mire tényleg lefolyik nívópálcához.
Azért ilyen lassan, mert sok levegő lesz betöltéskor járatokban, és lassan cserélődik át.
Ez szivattyúzás rásegít, de a szivattyúnak nem tesz jót, hogy több levegőt keringet.
Az viszont érdekes, hogy ilyen későn jelez, mert Min. alatt nagyon kicsivel már jeleznie kellene.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz diablo1984 #24015 üzenetére
Ez '80-as, nem '90-es.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz diablo1984 #24019 üzenetére
Pontosabban ez MK4 '86-92-ig, MK5 '90-97-ig gyártották.
Nekem '91-es MK5 volt, 1.4, MTX75 váltó, GTE vezérléssel.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
-
darvinya
titán
11.75V még bőven jó, ha 12V-os a rendszer.
Szerintem megszorult az önindító, azaz csapágyai eddig bírták.
Ha akku lenne, akkor indításkor beesne 9V alá is.
Indítónak sok A kell indításkor, de összefügg V-al, így esik mindkettő.
Indítórelé rendben van?[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz diablo1984 #24036 üzenetére
Igazad van, annak lenne hangja.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Nem új, de legalább Alu felni.
Gixxer88
Kattanó hang még indítóreléből is jöhet.
Mert ha relé érintkezője összeéget zárt állásban, és nyitott állásban érintkező eltört.
Ekkor csak behúzás kattanás hallható, de nincs áramkör zárás.
De amit írtál, a test csatlakozó korrodált, akkor is így viselkedik a relé.
Rosszabb esetben tényleg indító motor adta fel a szolgálatot.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Nem is tudtam erről, de jó tudni, hogy felfejleszthető könnyedén. [link]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Bocs, nekem nem az jött le hsz-ből.
Vagy régi hsz-edben volt?Lakkozás javítás már macerásabb.
Ha elég annyira mint fentebb berakott képemen látható, akkor elég szintbe felcsiszolni.
Lakkot kapsz említet üzletben, s nekem tetszik az 1 komponensű is.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz gabor9991 #24078 üzenetére
Ez a büntetés kalkulátor,
a KRESZ csak 10%-ot ad.Na utána járva, a 10%-os türéshatárt eltörölték, fix +15km/h sebességet határoztak meg büntetésre.
De, ha traffipax +15km/h belül bemér, akkor szabálysértési bírságot adhatnak 5-50eFt között helyszínen 70 percen belül.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz Sidorovich #24096 üzenetére
…nem stresszel egy emelkedőn elindulás pirosnál mikor mögöttem állnak…
Ebből az jött le, hogy ezt nem tanították meg.
Semmivel sem nehezebb kézi váltóval közlekedni, mint automatával.
Egyszerűen annyi, hogy finoman szólva úriasan lehet vezetni.
4 hónapja vettem 10 év után ismét autót, és én is eleinte automattát szerettem volna, mert hát 4x után már nincs ingerem váltogatni.
Aztán pár teszt után hiányzot az az érzés, hogy én tudom mikor kell az a plusz nyomaték fokozatban, amit soha nem ad az automata.
És ez nem sportos vezetésre vonatkoztatom.
Egyszerűen szimpla előzésnél képes volt rossz fokozatba váltani…PowerShift-et nem ismerem, de az sem tudja ott tartani a fokozatot, akkor amikor kell.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Nyomaték adat nélkül lóerő csak egy jó hangzó valami.
Ha mellérakod a nyomatékot már is kiderül, hogy nagy lóerő semmit sem ér.
Ráadásul lóerő megadás lehet csak magát a motor mérve megadni, vagy tényleges lóerő, amit meghajtó tengelyen jelentkezik.Annyit tudtam kibogarászni pár szakismereti könyvből, hogy Ford meghajtott tengelyen mért tényleges lóerőt adja meg, és ezt vetíti vissza a motorra, mint adat.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz bajnokpityu #24108 üzenetére
Nem kell fordult számot növelni, ahhoz hogy nagyobb LE/Nm legyen.
Elég hosszított löket, és emelt vezérmű, máris 20-30% plusz lehet elérni.
Hosszítot lökettel Nm, emelt vezérművel LE.De nem mindegy min mérsz LE/Nm, mert motor közvetlenül mérve 30LE+ is lehet.
Míg hajtott tengelyen, érthetőbben kereken mérik, mennyit tud átadni az aszfaltra, −30LE is lehet.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #24112 üzenetére
Ha 1x vezetnél hosszított löketűs, emelt vezérmű tengelyes, stb. benzinest, azután már dízelt nem értékelnéd.
Utóbbi időben beleástam magam ebbe, mert ugye előző kocsimhoz képest ugyanilyet motor csiga, gyengékcske.
Aztán most előkerültek ilyen olyan tunningok, amin elgondolkodtam, mert alkatrészek(főtengely-dugattyúk, vezérmű tengely, váltó, vezérlő e.) összesen 150eFt, csak munkadíj lenne 2.5x ennyi.
Aminek eredménye 130LE lenne, amit keréken leadna.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #24121 üzenetére
Nem tudok.
De ugyanilyen nyomatékos volt előző, ezt is hiányolok a mostaniból.
Olvasom, hogy milyen sokat eszik 1.4, pedig 1.6 megeszi 10-t is városban, míg 1.4 6-7-el el van.
Autópályán/autóúton mindkettő 4-5L-rel el van.
Sőt most gyertya csere óta, közel sík területű autóúton állandó 80-nal 3-3.5L között evett a 1.4-esem.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz Hannibhál #24126 üzenetére
Nekem még az sem.
Escort-ba még csak normál CVH van.
Vicces, hogy Wiki szerint [link]
1.4-re ezt írja:
In European trim, this engine produced 75 bhp (56 kW)
1.6-ra ezt írja:
Output was 69 hp (51 kW) and 86 lb⋅ft (117 N⋅m), while European versions produced 78 hp (58 kW)Nincs akkora többlet 1.6-ben, max. fogyasztásban és szeret hamar tönkremenni.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Ez igaz, meg az is, hogy
The Zetec can be identified by having a silver cam cover with "DOHC 16v" on the bottom left. The Zetec-E has "ZETEC 16v" on the bottom left, and the Zetec-R has a black plastic cam cover. The Focus RS and ST170 (SVT) are both Zetec-R engines, despite being branded Duratec.The original manufacturing plan involved replacing the Dearborn manufactured CVH with Zeta. This resulted in the need to retain much of the architecture of the US CVH block. However, later in the development process, the plan was changed and the Chihuahua engine plant in Mexico was rebuilt to allow manufacture of the US engines. For Europe the decision was taken to build Zetas in Bridgend (Replacing CVH) and in Cologne.
Zetec E meg a 16V-os 1.4-es, vagyis összes Zetec motor 16V-os, a 12V-os OVH, CVH, stb.
Élettartam olaj csak kézi váltóra vonatkozik.
Automatára nem, ott X időnként csere szűrővel együtt.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Hát aki ezt mondta, az csak várta mikor veszed az új autót nála.
Nem elektromos automata váltóban olaj végzi valójában a váltást, így nagyobb terhelésnek van kitéve, mint súrlódás csökkentés.
Ez kb. olyan, mint motorban élettartam olajos.
Belegondolva igaz, mert addig lesz jó az olaj, ameddig megdöglik a motor.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Inkább mák, azaz autópályás kocsik nem használódnak annyira mint a városiak.
Mondhatom a vízet kirázod 100km feletti sebességnél, így nem tud rohadni.(autó mosás után megyek pár kilómétert 100-as tempóval szárításnak )
A motort egyenletesen volt használva, nem kellett sokszor gyorsítás, stb-nek kitenni.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz 7Sony7 #24166 üzenetére
Ha sima fújó fejet raknak a palackra, akkor azzal nehéz tényleg jól lefújni.
És flymi
CarColor-nál profi fejet raknak rá, persze külön van hozzá lakk, amin ugyanilyen fejes.Ez polírozás utáni képek, de össz vissz 3 óra alatt csináltam meg (erről írtam is, és kiindulópontról is beraktam képet).
Nem is csináltam meg rendesen, mert gyorsított száraz 80-100-120-as papírt használtam.
Se glett, se vízes csiszolás 800-1200-2000.Össz kép
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Itt vettem 1 hete kb. [link] és 16db-ért fizettem 5000Ft-ot, ami szinte ingyen van.
Igaz, nem mozgó kúpos, de az csak 2000Ft-al lett volna drágább.
Nem azért vettem az olcsóbbat, mert nem telt rá, hanem Alu-mhoz nem mozgó kúpos való.guftabi96
Ford bontók és kb. 6000Ft-ért megkapod.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz diablo1984 #24200 üzenetére
Rendben, lövök róla képet.
Amúgy műszakin volt, és akkor semmilyen javítást nem kapot.
Műszakin szerkezeti rohadást jegyzik fel és az alapján adják ki.
Szerkezetileg tökéletes, azon nincs rozsda.Gyors javítás előtt, le lett fémig csiszolva és rozsda átalakítóval lekezelve.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz diablo1984 #24203 üzenetére
Belső lemez nem rohadt, ív sem rohadt.(csavarhúzó és kalapács tesztet kibírta)
Amit látsz az külső lemez felhorzsolásának rossz javítása, és ívre kent glett maradvány.
Le kellene redesen csiszolni, de utcán már 3 óra sok, feltűnő és nézelődőket vonz.
Ha lenne legalább garázsom, akkor rendbe raknám.camelferr
Gumi szigetelések, tömítéseket tönkre teszi a rozsdamaró.
Ezeket óvni kell tőle.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #24206 üzenetére
Eleinte én azt hittem, hogy valamilyen tré minőségű.
De nem.
Előzőnapon cromax -ba vettem ugyanennyi darabot 15eFt, ami mozgó kúpos volt, de nem volt jó.
Ezzel tudtam összehasonlítani, s ugyanolyan minőségű.
Csodálkoztam is, hogy ennyi.
Először zár mozgó kúpost adott, mert rákérdezett milyen autóra lesz.
Viszont fura, hogy pince garázs a bolt.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz darvinya #24207 üzenetére
Ma gondoltam egyet és szereld magadot kipróbálom, és foglaltam holnapra helyet.
Mert pénteken kicsit felbosszantot a.szerelő, aki 11h-kor közli, hogy ma nem cserélik ki benzin szivattyú / jeladó tömítést.
Azt hitte, hogy Escort-ban belülről van szerelő nyílás, hogy kicserélje.
Csak én voltam a műhelyben, mikor odahívott, és 4h alatt nem tudja megcsinálni.
Aztán kérte, hogy szerdán vigyem korán reggel, hogy pénteken át vegyem.Szóval kíváncsi vagyok milyen ez a szereld magad, viszont nem hittem, hogy másnapra lesz hely 2h-ra.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Belekalkuláltam mindent.
Szerelési tempómat, esetleges nehezebb dolgok oldása/összeillesztése, stb.
Ha 1h belül nincs lent a tank, akkor nem szedem le, hanem a visszarakás a fő cél.Amúgy 4 csavar amit ki kell csavarni, meg betöltő csövet/szellőztettőt, elektronikai csatlakozót, és nyomás csövet kell levenni
radi8tor
Ez jó, meglátjuk nálam is ez lesz.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
radi8tor és kcsa
Kerek 2h végén földön állt az autó.
Ez idő alatt volt 2db tüdő károsítás, és 1db waffelini is.
Azért sikerül berakáskor leöntenem magam benzinnel, de olyan munkásruhába mentem.
2,5x kellett rövid segítséget kérnem:
1. levételkor egyedül nem tudtam betöltő csövet kihúzni, mert egyszerre kellett húzni a csövet és a tankot.
2. Egyedül nem tudtam visszailleszteni, mert kiálló csövek, peremek fölé be kellett mozgatni.
0.5. Benzin szívó és visszafolyó csövek kiszedés mechanizmusát nem ismertem.Maga a műhely nem műtő tisztaságú, de pont ez adta meg a hangulatot.
De teljesen készségesek, rövid segítségért semmit sem számoltak fel.Nem toporzékolt senki, de mire végeztem addigra összes emelő megtelt.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Elvetemült ötlet lenne Escort-ba 2fóka első ülésre cserélni.?
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Ma reggel kicsit szívrohamot kaptam majdnem, mert kocsit megközelítve hátulról benzin szagot éreztem.
De autón belül nincs.
Tegnap cseréltem az üzemanyag szivattyú/szintjelző tömítést.
Szép, valami nem kerek.
Délben megint ellenőríztem, de akkor csak odahajolva a betöltő dobhoz.
Ekkor jutott eszembe, hogy ez a benzin tartály szellőztetője.
Hiszen este hideg volt, miközben előző nap napon állt, és délben is sütötte a nap.anevemearl
Sinek pont olyan méretüek, de a kárpít és párnázottsága nagyobb.
Van deréktámasz Escort ülésébe, viszont nem tud emelni az ülésen.
Csak próba kedvéért nem vennék ülést, mert nem olcsó.
S kivenni az Escort üléseket sem egyszerű, mert be van kábelezve.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz hdanesz #24231 üzenetére
Autómatáról csak azt tudom, hogy nemcsak olajat kell cserélni, hanem szűrőt is, ezzel együtt tömítést.
Ha kipróbáláskor semmi recsegés, sebesség bizonytalanság nincs, stb., attól még valódi terhelés(pl: család cuccal együtt) alatt megadhatja magát.
Én vásárlás után egyből vinném olaj+szűrő+tömítés cserére.De pontosat az ad, akinek ilyen váltója van.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Ma úgy döntöttem, ha nincs normális alvázvédő spray, akkor nyúlványok kapnak egy cink spray-s bevonatot.
diablo1984
Pedig tud, ha már kátrányra sűrűsödött az olaj+már semmilyen súrlódó felület nincs tárcsák között.
De lehet újabb PS váltók már csak elektromos meghajtású kézi váltó, ami ugyanúgy tud reccseni.
Rángatás után jön a recsegés.
Az igaz, hogy nem olyan hangos recsegés automatánál, sokan nem is hallják.
Csak a szokásos rángatás nem akar megszünni.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz diablo1984 #24238 üzenetére
Szerinted nem fogom letakarítani rozsdával együtt a koszt.
Mert hát ott van sártól kezdve minden, amin átmegy a kocsi.
Kész tetthely az egész.Amúgy koszt és rozsdát mindegy mivel kezelem, ha arra fújok bármi, az következő menet közbeni rázkodással együtt le rázza a kocsi.
Menet közben le és felvesz koszt.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz 7Sony7 #24240 üzenetére
Rendesen letisztítom.
Drótkefe után lesz nedves rongyos(nem vízes mosás) zsír és maradék kosz eltávolítás.
Holnap kiderül, hogy sikerül rendesen letakarítani, mert sima trapéz emelővel emelem meg oldalanként.
Ha nem.tetszik, akkor irány szereld magad, és fel a csáposra, aztán biztosan leszedem.
Már beszéltem velük erről, tehát már mehetek és ragacsot is adnának (nem igazán szeretném, mert időt nem forgatja vissza).Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Cink.maga egy rozsdagátló, így foszfátos rozsdagátló csak felmarná, így marad akril lakk.
Amúgy egyszerűbb lenne elektrolízises bevonatolni, mert összes normál festék mechanikai behatásnak csak kicsit áll ellent.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Új hozzászólás Aktív témák
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Milyen egeret válasszak?
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen