Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Igen. A többit még megkérdezem róla , de elvileg nem taposták ki a belét, és nem a Föld körül jártak vele, főleg városban használt autó. És 1,8-as vagy 2-es. Ahogy látom, ez sem mindegy, több százezer különbség látszik a linkelt oldalon.
Az ottani árak mennyire mérvadóak? Gondolom ahogy lakásnál, itt is lealkusznak az emberek legalább egy 10%-ot akkor is, ha tényleg olyan az autó, mint amit beleírtak a hirdetésbe.
mod: Mi alapján gondoltad, hogy benzines?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Köszönöm szépen, sokat segítettél.
A nagy fogyasztás nem lesz gond, mert nem napi használatban lesz, hanem éppen hosszabb utakra hétvégén. Visszakerestem, amit korábban kérdezgettem a használt autós topikban, hát nagyon remélem, hogy 5 ajtós a jószág, a 4 ajtóssal gondban lennénk, pakoláshoz kelleni fog.
Nem lelkesedem különösebben az autókért, azért nem is volt eddig, bár lehetett volna, de most már azért kezdem izgalmasnak találni, hogy saját autónk lesz. A családban lévő, ennél valamivel régebbi kombi Focus mindig tetszett azokkal a gonosz vágású szemeivel, szóval esztétikai gondjaim az "öltönyös" tesóval sem lesznek .
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Atlantis
veterán
Elsősorban a központi zár önálló viselkedése bosszant (összevissza csukja-nyitja magát minden helyzetben, de kb. percenként 8-szor, szabálytalan időközönként). Ezenkívül van pár egyéb apróság is.
Asszem el kell vinnem egy szakihoz, aki át tudja fésülni rendesen ennek az amerikai fostalicskának az elektromos rendszerét. Eddig két márkaszerviz nézte meg, egyik se tudott mondani semmi értelmeset. Egy biztos: Ford-ot többet sem venni nem fogok, sem ajánlani nem fogom senkinek. Persze tudom, mindenből ki lehet fogi egy háklisabb példányt, de marhára el tudja venni ez az ember kedvét az adott márkától.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
-
Atlantis
veterán
Nekem néha még másodikra sem. Viszont ha már eldöntötte, hogy mi legyen, akkor úgy is marad, szóval szerencsére állóhelyben nem nyitja ki magát.
Ehh, nemtom, mit csináljak vele, de rohadtul mérges vagyok rá. Minden ajtót szétszedni luxus lenne...bár én az első ajtókra és a csomagtérre gyanakszom, ezek vannak leginkább használva.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Nekem levett gyújtás, kivett kulcs esetén is csinálja, ha be akarom zárni az autót és otthagyni, akkor is hajlamos erre, néha többször próbálkoznom kell, mire meg tudunk egyezni, hogy "namostakkor zárva maradsz te dög". Ugyanez fordítva is, néha kinyitni nem bírom.
Érdeklődtem ott is.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
meroly
veterán
Hát azért annyira nem. Anyóséknak van kocsija
Igazából azért soroltam fel, mert mindez (babakocsi, járóka, két bőrönd) is elfért a clio-ban tavaly nyáron, igaz hátul nem láttam ki, de leértünk a balatonra. Idén már csak babakocsi lesz meg két bőrönd, jövőre meg már babakocsi se, szóval lehet elég lesz a clio is, nem? Vagy addigra kipurcan?
Hülye helyen kérdezem, hisz ez a ford topikViszont a 2.0-es bizotsitása jóval több mint az 1.6-os nem?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
DeFranco
nagyúr
170 ezernél ennyi költség reális, egy része nálam egy év után előjött, gyakorlatilag eddig nem sok gondod volt az autóval.
(nem úgy értem, persze volt hiba, de ennyi benne van, aki mást mond hazudik)
mennyire volt rozsdás? csak belül, vagy már átütött kívülre is? mennyire rohadt? mindegyik ajtónál előjött? mit csináltak meg? csak kívülről kezelték, vagy kapott üregvédelmet is? hol csináltattad?
-
Dany007
veterán
Oh hát ez korrekt összefoglaló! Köszönöm!
Annyira nem tűnik vészesnek nekem. Persze van 1-2 költség ami szemet szúrt. A rozsdás ajtók nekem is. Persze, hát kérdés mennyire.
Rokonság mondeójában egy komplett küszöböt csináltak 50k-ért színrefújás nélkül!"az enyémben csak 170ezer van, januárban azt mondta a szerelő hogy a kettős tömegű már jelez de 80-100 van még benne"
Az igen! Bárcsak én is kifognék majd ilyen szerelőt! Ez így számomra már bőven a kalkulálható kategóriába esik.
És alapvetően meg vagy vele elégedve amúgy? Kényelem, menetkomfort, teljesítmény (azt nem írtad mekkora benyás)? Cserbenhagyás? -> úgy értem hányszor hagyott ott az út szélén? Már ha volt ilyen egyáltalán...
-
sandró60
addikt
Idézlek"csukott szemmel tudtam benne akksit cserélni". Nálam még nyitott szemmel se menne könyen az akksi csere(C-Max 1,6 benzines)2007-évjárat.Gyakorlatilag le kell "bontani" az autó elejét,hogy hozzáférjek.
Amúgy még a gyári Motorkraft akku van benne.2x csontra lemerűlt bikázva beindúlt.Most már 7-éves még birja az akku.Cserére kerűlne a sor akkor is ezt a márkát venném.
Ezt a linket ismered? [link] -
Dany007
veterán
Én is 1.8 vagy 2.0-t vennék.
Németes kényelem, ez jó.
Meg az is pozitívum hogy azért út mellett nem hagyott még. Sok típusnál ez sem mondható el. Persze ehhez kell a rendszeres karbantartás is, tudom.
Az akksi dologra meg majd rákérdezek a szerelőnél ha majd már ott tartunk, hogy a "kötelező első" szerviz esetében azért nézzen rá / tesztelje le stb... -
Kornel
veterán
meglesz, mert most rendbe rakom, és addig használom, amíg gazdaságosan megéri majd, utána meg elpasszolom, és veszek egy újat/újszerűt, de a típusnál maradok.
(#652) Dorien: jó autó a ford, maradok is a típusnál
tegnap utaztam egy octavia-val, az milyen fapad egy mondeohoz képest futómű, beltér, minden. árban meg többet elkérnek érte, mint egy mondeoért.[ Szerkesztve ]
-
Sholom
tag
Mar parszor korbejartam a temat vele, igy jutottunk a Mondeohoz.
Sokat palyazik (minden nap Pest-Gyor), felesege ragaszkodik a nagyobb autohoz a gyerekek miatt. Azert beszeltem ra a PSA-fele 2.0 TDCi-re mert szerintem ez a talan legjobb, legmegbizhatobb motor hozza. Foleg o hasznalna a kocsit meg neha a felesege.
Automataban nem vagyok otthon, fogalmam nincs a koltsegeirol, neki meg annyira se.
A motor karbantartottsaga (egr pl) es az automata ami miatt nem mondom neki hogy vegye meg azonnal. Ha lenne egy egr csere es egy valtojavitas az fel milliot elvinne kb.
[ Szerkesztve ]
-
Fernet
senior tag
válasz lajafix #1279 üzenetére
Kezdem feladni ezt a tempomatos ügyet... Nagyon bánom, hogy nem eleve azzal vettem az autót.
Több helyen érdeklődtem, de vagy nem vállalják a szerelést, vagy drágán.
Már csak az, hogy előzetesen megnézzék, alkalmas-e az autó a beszerelésre, ott van-e a szükséges kábelköteg, 7000Ft-ba kerülne. Mert, hogy bontani kell, meg gépre tenni, stb. És csak azután tudnák pontosan megmondani, hogy mennyi lenne az annyi, de 130e-től indul.
Lehet hagyom a fenébe, ennyit azért nem ér meg nekem.. Ha 100-ba belefért volna az még oké, de így...
-
lajafix
addikt
válasz lajafix #1070 üzenetére
Ha valakit érdekel,a 15. évében, 180 ezernél járó MK3 mondeom idei szervizeléseit:
1. két hátsó féknyereg(ez típushiba, a 2004 utáni facelifteseknél javítva lett), hátsó féktárcsa+betét + ERG szelep csere + a műszaki vizsga
2. A lengéscsillapítókat kicseréltettem juniusban
3. Most a kéziféken kellett kicserélni a köteleket(2004 utániaknál már ez is jobb), a szétesett kipufogót javítani.Olyan 300K körül járok idén. már más szervízt nem tervezek.
Rock'n Roll
-
DNReNTi
őstag
válasz lajafix #1816 üzenetére
Megnéztem ma a kiszemeltet. Apróságok vannak vele, de szerintem rendben van, leinformálni is sikerült, rendszeresen szervizelt gép, valós km-rel, viszont sajnos az nem derült ki, hogy volt e törve. Egy hozzáértő kolléga nem ér rá holnap du Debrecenben esetleg egy rétegvastagság mérő társaságában megnézni újra? Van cserébe söröm, pálinkám!
but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray
-
V.Stryker
nagyúr
válasz lajafix #2284 üzenetére
Nem... sokkal öregebb. 2001-es, de ennek javított az egyik felső csonkja és ott ha kicsit is, de szivárog a víz... értsd x havonta utána kell töltenem, attól függ mennyit járok vele, de egy városi szaladgálás után is szemmel látható folyás van...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz lajafix #2287 üzenetére
Hát az lesz. Eddig próbáltam bontottat keresni, de ugye főleg dieseles van, ami nem talál. Egy használt, bontottak mondtak 5k-ért. A cromaxnál egy 10-es lenne az új.
Valakinek nincs cromax-os kártyája, hogy olcsóbb legyen?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
SzlobiG
félisten
válasz lajafix #3503 üzenetére
Ha már Octavia, akkor már inkább mondeot vennék.
(#3501) F-ECT$ Van pedig jó pár, ha c-maxnál maradsz és benzin, akkor próbálj ki egy ilyen 125 lovas 1.0-t lehet tetszeni fog és elégnek fog bizonyulni sokan dicsérik ezt a motort nem véletlen volt már többször is az év motorja győztes meglepően jól megy.
Vagy az 1.6TDCi is nagyon jó motor ehhez a kasztnihoz. Ez Titanium fullos verzió legalább.
De én még mindég egy s-maxba ülnék bele az tuti ha nagy családit keresnék a mondi helyett.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz lajafix #5037 üzenetére
Köszi,ez nagyon hihető,amit írtál-ugyanis nem mindig csinálja ezt.Volt,hogy télen -14 fokban indult elsőre,akkor még a páromé volt az autó,de kikísértem a kocsihoz,hogy lássam,kell-e segíteni.Meg is lepődtünk.
Akkor odamegyek vissza,aki a riasztót tette a kocsiba,autóvillamos szaki. -
lajafix
addikt
válasz lajafix #1777 üzenetére
Tavaly belevertem még 200 rugót, a múlt héten eladtam,11 és fél évig használtuk.
Azzal a tudással gazdagodtam, hogy az 1.8 benya motor elkezdi egy idő után enni az olajat valszeg a lehúzógyűrűk kopása miatt. Nem csak futásteljesítmény függő, az idő is elvégzi a dolgát. a 2.0 ebből a szempontból is jobb.
(#6658) ReFleXx: naná a mostani Mustang jól kinéző darab. nekem is kéne.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
westcoastog
veterán
válasz lajafix #8063 üzenetére
Azért megveszel egy vadiúj autót neked sem az lesz az első dolgod hogy üsd, vágd koptassad, nyilván fájna már az is ha rányitnak egy ajtót.
Miért ne lehetne fordot kényeztetni?
Az más kérdés hogy átlag autókra fölösleges ennyi pénzért kényeztetés, de ez megint ne a mi zsebünknek fájjon, rosszabb nem lesz annak az autónak.#8065) radi8tor
Ezért is tartom fölöslegesnek.
Olcsóbban is meglehet úszni egy ápolást, ez a hétvégi autóknak, és garázskirálynőknek szól inkább.[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz lajafix #8822 üzenetére
Akkor az már kapásból 4l+/100km. 360Ft benzin ár mellett az már 115.200Ft. Nem kevés differencia. Egyébként bőven beleférne a keretbe. Hála Istennek! De vannak fontossági sorrendek nálam. És az nem a benzinnel kezdődik.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
darvinya
titán
-
Bazsee71
őstag
válasz lajafix #9619 üzenetére
Valószínűleg az akksi lesz a ludas, mert este "feltöltöttem", reggel mentem 2 karikát a városban, működött, na mondom még egy hétvégi párszáz kilométert kibír. Hát nem...mikor indultunk volna, megint megadta magát. Pedig összesen 4 indítást kellett addig kiszolgálnia. Úgyhogy most szüleim tizenéves fullextrás Octaviajával vagyunk rokonlátogatóban, és hát fájó a minőségérzetbeli különbség a fiatalabb, 2005-ös Fiestámhoz képest. Na de nem ragozom, ezután már a Skoda is kezdte a spórolást...
Na de akad még egy kérdésem. 2 éve Tungsram Megalight Ultra +120% izzókat használok, átlagban fél-1 évet bírnak, elégedett vagyok vele. Legutóbb a Bárdinál csak +130%-os volt, hát őszintén szólva érdemi különbséget nem tapasztaltam. Viszont a szerelőm távozott külföldre, így a Bárdi kedvezményem is ugrott, most webshopból már kicsit szabadabb a választás.
Gondolkodom, hogy visszatérek a 120-asra, párban 3.490,- Ft. Amin még dilemmázok, az az Osram Night Breaker Unlimited, párban 4.390,- forintért. Ami biztos, hogy kicsit fehérebb, élettartam meg úgyis lutri. Nektek mi a véleményetek/tapasztalatotok?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Androidos tablet topic
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Netfone
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest