- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- OLED TV topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- ASUS ROG Ally
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen SSD-t vegyek?
- Nikon DSLR topik
- Apple notebookok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz SzlobiG #1225 üzenetére
kérdés, hogy mi az elég. deficites, ha mindent-mindent felkapcsolsz, akkor kevesebbet tölt, mint fogyaszt, de ez normális, mindegyiknél így van.
de ennyit tud tölteni bőven. ha nem tudna, akkor viszont nem ingadozna az alapjárat, hanem lemerülne az akku egész egyszerűen.
mindenesetre bízok majd egy akkucserében, de amíg ez bírja, nem cserélek feleslegesen.
amúgy igazad van fordítva írtam.
szerk: szóval mivel új alapjárati motorral is csinálta, módosított szofttal is csinálja, arra gondolok, hogy lehet kevés delejt kap. lámpa is tud hunyorogni, nem tudom egyszerre-e a fordulatszámbeeséssel, vagy sem, de észrevettem már, hogy tud fékezésre, erre-arra hunyorogni enyhén. innen következtettem arra, hogy villamos rendszer. generátor felújítva, előtte is jó volt, marad az akku vagy egy általam nem ismert alkatrész
[ Szerkesztve ]
-
Dorien
veterán
válasz SzlobiG #1238 üzenetére
Az is nagyon szép. Nekem az 1.4-es Focus pályán elég sokat pörög már 140-nél és 7 felett eszik. 120-nál beéri kb. 6 literrel, csak többet kell szlalomozni. Mondjuk nem is pályázáshoz vettem, évente max. 4-5x használom pályán Győr-Bp vagy Győr-Bécs vonalon.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
tomiii.
aktív tag
válasz SzlobiG #1355 üzenetére
8-8,5 liter a fogyasztása dinamikusabb haladás esetén, 2500-nél leadja a max nyomatékot, így 1900 és 3300 között használva mindig elég. És nem kell fél napig gondolkozni egy előzésen.
Kis esszé:
Ezek az én tapasztalataim, de az tény, hogy senki nem látott még ilyen jól fogyasztó Sierrát, ilyen közlekedés mellett, kár, hogy széthajtottam ezt a motort, felújítva, már nem lesz ilyen jó....de fiatal voltam és buta Szóval fenntartással kezelni:
Horvátországot 5 emberrel, egy heti cuccal 5,9L/100km/h-es fogyasztással jártam meg anno és Horvátban, GPS szerint is JÓ pár kilométeren keresztül 190 felett mentünk, mert 1! autó se volt a pályán. és a városban taxiztam 200km-t rövidtávokon(5-10km), 3 éjszaka, óránként. összesen 1100km.Pontos volt fogyasztásmérés, mert induláskor nem indult az autó, mert kifogyott a benzin és hazaérkezés előtt 50km-el megint megállt az autó, mert kifogyott a benzin
Budapesten dugóban araszolva eszik 9 litert, Egerben 8-8,5, de én éjjel-nappal kettesben meg hármasban jártam és 2 havonta összetörtem, szóval dinamikusan vezettem, ő pedig nyugodt ember, meg vidéken él szintén.
Mióta szét van szedve, egy 1.4-es Fabiaval és 1.4-es Dacia Sanderoban ülök, mindkettő 8 litert eszik és lomha, pedig ismerősi körből már én lettem a közúton legpapásabb vezető. Isten ments ajánljam másnak is ezt a kocsit, csak kérdezem, hogy tényleg sokat fogyaszt a fenti dolgokat elolvasva?
(#1356) Dorien: Magadnak kell csinálni RS lökös: 25K, fényezése 20k, ködlámpa 8k, légkiömlő 8k, küszöb 15k, hátsó spoiler 30k, plusz polír, plusz felni Itt már zsebbe nyúlósabb a dolog
tudom, tudom sok lesz már, de régóta keresett autót és nagyon megörültem, hogy végre talán sikerül is elhozni egyet.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz SzlobiG #1379 üzenetére
Ismerősöm, aki csak autózik, tehát a sierra nem érdekli különösképpen, csak az volt nagyapjának és használta, vett egy Golfot. 2 napig bírta és eladta, ment vissza a Sierrába, azt mondta az anyagok, a kapcsolók meg az a kis hely....Inkább 2 literrel többet tankol, de kényelemben utazik.
és 150-ért vette, nem fél millióért
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz SzlobiG #1386 üzenetére
De nem mindenkit a fogyasztás érdekel, hanem a vezetés élménye, élvezete. Egy Mondeo, Passat kombit én is vennék, de csak azért, hogy alkatrészeket hurcoljak, meg legyen mivel boltba menni, de ha egy pályanapon kiakarod élvezni, az bukta. Én pl feladtam az utcai autómat, hogy havonta egyszer pályán mehessek egy oda való autóval, mert ilyen beállítottságú vagyok, ha virágboltos lennék vagy pék, akkor lehet nem érdekelne, csak a fogyasztás. Amikor a karbis autó átszámolva 30-40 litert fogyasztott 100km-en, akkor két havonta szórakoztam, a többi napon meg, ahogy te is javaslod, én is unalmas, daciat, fabiat, használok kölcsön kérve.
Szóval kinek mi, ennyi a lényeg
-
tomiii.
aktív tag
válasz SzlobiG #1391 üzenetére
Persze, ő szerelemből vette.
ha tudnád én már hány autót ajánlottam neki eddig is, hogy itt az idő, vegye meg, ő meg csak várt, hogy nem az igazi, erre a szomszédban volt a best sierra vétel ever
Második részhez meg: attól még első kerekes marad Aki rendes autót akar mindennapokra az vegyen Mondeot, írtam, hogy nekem is kéne, de aki meg huligánkodni akar, vegyen rendes hely(ek)en hajtó autót. Egy sport/versenyautó hajtson hátul(esetleg mindenhol). Első kerékhajtás szóról mindig ezek jutnak eszembe: "egyszerű földi halandóknak könnyebb vezethetőség" "'helytakarékosság" "költségcsökkentés". Vicces is mikor gumit égetnek behúzott kézifékekkel, meg dicsekednek, hogy kapar az első kerekes, mikor egyértelmű, hogy hátra terhelődik az autó induláskor... ez vicc
Iyenem szerintem lesz is előbb-utóbb, rohadtul tetszik kívülről, csak a középkonzol ne lenne ilyen olcsó hatású
[ Szerkesztve ]
-
Erdei88
veterán
válasz SzlobiG #1440 üzenetére
Ezt találtam, de ebben nem hiszek
A gázpedál tuningnál is azt mondják jótékony hatással van a fogyasztásra
Az adalék esetén 0.5-1 literrel evett kevesebbet, kb annyi mint az adalék ára volt. Szerintem érezhetően dinamikusabb volt az autó, és talán halkabb is. Bár a hangjával eddig nem volt gondom
-
Atlantis
veterán
válasz SzlobiG #1465 üzenetére
Nem tudok róla, hogy előbb kivezették volna, de a fórumtárs amúgy is facelift előtti évjáratot kérdezte.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Dorien
veterán
válasz SzlobiG #1519 üzenetére
Tudtommal ha valaki 10e km-enként ledobja, akkor kb. mindegy, hogy rész- vagy teljesen szintetikus. Hosszú ciklusnál (20-30e km) van a teljesen szintetikusnak előnye.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Erdei88
veterán
válasz SzlobiG #1595 üzenetére
Én most megtankoltam a OPlusz benzinkúton. 100km-re eddig 9.5 litert ír a fedélzeti. Shell-es benzinnel ez eddig 1 literrel kevesebb volt...
Nyáron Bp-Nyh-Bp távon fogyasztott 9 litert 160as tempónál. Remélem beáll alacsonyabbra , nem szeretnék Horvátországba 10 literes fogyasztással menni, emiatt a benzin miatt. De sajnos nem ez az első alkalom. A Lukiol-os benzinnel is 1 literrel nőtt a fogyasztás -
MPowerPH
félisten
válasz SzlobiG #1601 üzenetére
Elvileg ha tenyleg full gyari szervizbe hordtak, akkor annak a szervizkonyvnek, es a kocsi teljes eloeletenek van digitalizalt valtozata, ami a Ford adatbazisaban barmelyik orszagban elerheto. Ha tekertek, akkor ezt az adatbazist nem tudjak megpiszkalni, tehat elvileg kiderul a susmus. Kerdes persze, hogy utanjarnak e. Egy kis juttatasert elvileg igen, csak kivancsi lettem volna ra, hogy valaki csinalt e mar ilyet itthon... Nekem az UK-ban vasarolt es ott hasznalt BMW-et itthon letudtam kovetni. Bent volt a teljes szerviztortenet a rendszerben, amit ossze lehetett hasonlitani a szervizkonyvel.
Igen, automata lenne az idealis. Azokban nem gond a kettostomegu, ami a manualis diesel Mondeo-k egyik rakfeneje, es egy vagyon a javitasa. A Powershift valtokrol eddig csak jot hallani(nem ugy, mint a VW fele DSG-rol...), nem talaltam olyat forumon, hogy valaki panaszkodna azon, hogy nem birja, avagy csak siman elromlos. Xenon -t nem tudom, en is furcsaltam, de ugye ez nem Titanium X, hanem csak A. DRL benne van, ami jo, meg a parkradar/navi kombo meg fontos volt.140 lovat ir a motorra, pedig faceliftes. Es ugy tudom, hogy facelift utan az mar 163 loero. Egyebkent csak diesel johet szoba. Sokat eszik a 2.0-as benzines, es ez a kasztni mar nehez neki.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz SzlobiG #1609 üzenetére
Nem vettuk meg... Valamiert gyanus volt. Ott volt a Petranyi, lekertuk az adatokat, valos a km. Ellenben mar egyszer eladtak, a tulaj visszavitte anyagi problemara hivatkozva. Vetel utan elvitte szervizbe, de csak a valtoolaj volt cserelve. Nem ertem az okat, mindegyik resze gyanus... Foleg ugy, hogy oil service figyelmeztetessel fogadott. Egyebkent gyonyoruen valtott, jobban, mint egy dsg. Parkradar rossz volt benne, en hivtam fel a figyelmet ra. De annyira nem jott be anyanak se, meg nekem sem. Egyszeruen rossz erzesem volt az autoval kapcsolatban. Navi eleg buta, foleg az infocenter resze, ez sem jott be teljesen. Keyless go viszont bejovos. Gumik korbe majd 90%-osak, 2 evesen. Maga az auto pedig egy iszonyat nagy hodaj... Kifele menet viszont talaltunk egy masikat, mas marka, mas stilus, le is foglaloztuk.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz SzlobiG #1623 üzenetére
Elso radar meg a Xenon az, ami hianyzik. Mondiban viszont meg csak projektoros sem volt a fenyszoro, szoval egal.
Ennyi km-el, ilyen korral es felszereltseggel nem volt BMW. 320D kukas a motorja miatt, 316i, 316d pedig felejtos, mert gyengusok, es mind fapad. A nagyobb motorosok pedig dragabbak.Don't Tread On Me
-
Atlantis
veterán
válasz SzlobiG #1731 üzenetére
Nálam még nem eszi, bár még csak kicsit több, mint 160k van benne. (kopp-kopp).
1.5 Ecoboost...hát, annak a megbízhatóságáról és a betegségeiről még nem tudni sokat. Kicsit zsákbacica. én meg nem szeretném finanszírozni a Ford tartós tesztjét.
radi8tor1: rezonancia (ugyebár az a dolga, hogy ezeket csillapítsa és minél többet kap, annál inkább belefárad), alacsony fordulatról való erősebb kigyorsítások, jellemzően a városi használat biztos nincsenek a kettős tömegű kívánságlistáján.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz SzlobiG #1737 üzenetére
Amit lehet megadok neki.
Dízel? Azt hittem a benzinmotorokról beszélünk. Ízlések és pofonok, én az egyszerűségre törekszem. Azért a közvetlen befecskendésű benzinmotorok kokszosodása olyan jelenség, amivel nem számoltak tervezésnél és bizony azt takarítani kell. Ezen kívül ott a turbó, amit 100 év után se tudnak még tökéletesre csinálni, persze elismerem, annak halálában a tulaj is rendesen közrejátszhat. Kényelmes nyomatékból autózni, én is szeretem, de hozzá kell tenni, a kis turbós benzinesek sem esznek lényegesen kevesebbet, mint a nagyobb szívók, pláne városban. Csodák nincsenek.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford