Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dißnäëß

    nagyúr

    válasz troll81 #28225 üzenetére

    Drukkolok :K

    Itt megvolt az első 1000-es olajcsere, gyönyörű színű és állagú jött ki, pálcán nem tudták megmondani, fogyott-e (magyarul nem) :D , egyelőre nálam stabil lett a felújítás, lekopogom.

    M3-ason 250km le, majd vissza, gyönyörűen hasít a gép és a legkeményebb emelkedőkön is tol, mint egy mozdony :)) Nagyon feeling ez a motor.

    Valszeg attól lettek nálam bajok, hogy elette az olajat előttem egy hanyag tulajnál valami okból (turbo, gyűrűk, passz) és nem figyeltek rá, vagy szimplán nem cserélték. De a turbo-m makulátlan, úgyhogy lehet a 2-es opció volt. Szóval volt egy alap probléma, amiből végül nagy lett, mert amikor egy hajtókar csapágynak már nem jut megfelelő mennyiségű és/vagy minőségű kenés, ott hipphopp összeáll a nagyon nagy, nagyon csúnya gebasz.

    Összességében jobb volt ezt a mocit rendbehozatni így, hogy hengerfalak, nikasil réteg, blokk és hengerfej épek voltak, mint egy használtat venni, aztán ugyanúgy szétlökni az asztalon ízekre, mert hát tök lutri a dolog ugye. Érdemes Neked is ízekre szedetned, ha úgy van, tisztítsanak el szépen mindent (ha nagyobb dolog nem szükséges) és utána egy fasza összerakás, aztán hadd szóljon ;) :K Vagy eleve darabokban veszed :D

    Ha hónolni kell hengert, mert mondjuk enyhén hordós már, vagy nikasil-t megette valami, feltétlen nikasiloztasd újra, Bp-n művelik valakik (már nem emlékszem, de lehet pont Te küldted a linket).

    Nálam még egy AC pumpa érik, mindegyik 10-edik indításra bedob egy check engine-t mikor P0087-el, mikor P0089-el, úgy, hogy már 3 benzinnyomás szabályzó modul is járt a gépben, minddel adja, szenzor is jó, kimértek mindent, marad a pumpa. Talán köv. hónapban megejtem.

    Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !

Új hozzászólás Aktív témák