Hirdetés
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
gp Hamarosan a Valve áruházában is elérhetővé válik a játék teljes kiadása.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz darvinya #24451 üzenetére
Nem füstöl mert az elméleted nem állja meg a helyét. Nézz meg egy indító áramkör kapcsolási rajzot. A relé csak bontja a felesleges fogyasztókat minden mást úgy hagy. Áruld el miért nem nyírja ki mondjuk ECU-t ez? Azért mert nincs olyan jelenség amit írtál.
Erről valahol olvastál vagy saját elmélet?[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
félisten
válasz darvinya #24505 üzenetére
Nem lett gyenge, mindig is az volt Jobb állapotban mint mikor vettem, a motorját 3 éve felújíttattam. De 125le az 125le, bekapcsolt klímával meg két utassal már előzni se merek autópályán.
Nincsenek nagy igényeim, nem akarok tuningolni, sem éjjeli versenyekre járni, a fejemben úgy él a dolog, hogy egy alap ST-vel meg lehet indulni ahogy kell, 100-nál bele lehet menni egy előzésbe, és 130-nál nem forog 4000-et ordítva.Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
diablo1984
veterán
-
Real_Necro
veterán
válasz darvinya #24516 üzenetére
Mit jelent, hogy pillanatok alatt megdöglik?
Egyébként ha már mondeo, nekem MKIV-nél a 163LE elegendő, nincs bajom a gyorsulással sem, pedig csak 2.0.
Azzal inkább van gondom, hogy az MKV "csak" 150LE... mennyire lehet lomhább? (vagy van 179LE verzió is gyárilag?)[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
kcsa
veterán
válasz darvinya #24527 üzenetére
Azért gyengébb az MkV Mondeo mert már nem karbis hanem befecskendezős? Vagy mi itt a mondanivaló?
1.4-re visszatérve (ahogy a topik egy ideje erről szól...): Tessék észrevenni, hogy más a kettő környezetvédelmi besorolása, a befecskendezős katalizátoros, stb. stb.
Ideje lenne elengedni a 40 éves technikát, mint hivatkozási alap.
-
troll81
addikt
válasz darvinya #24538 üzenetére
6 liter olaj 37,50 € mann filter 9,54 € olajleengedő csavar 2,04 € ez szerintem elég jó ár,főleg h a motornak is jobb a kis focus 395 k nál nem eszi pl de az első 2 csere total olaj volt soha többet. azota csak a Liqui Moly 5W-30 SPECIAL TEC F - FORD WSS-M2C 913-D mind 2 autó és bevált
-
kcsa
veterán
válasz darvinya #24537 üzenetére
De ez nagyon nem Ford találmány, pláne nem az 1980-as évek újdonsága. CVH-nak nem az ilyen kialakítású hengerfejjel rendelkező motorokat, hanem egy konkrét motorcsaládot szokás nevezni, így ilyenformán nincs jelenleg olyan új jármű, ami CVH motort tartalmaz.
Értem én, nagyon király az 1.4-es Escort, de ne ezt tekintsük már az origonak...
-
Real_Necro
veterán
válasz darvinya #24533 üzenetére
299k fölött járok Mondeoval.
10k kilométerenként olaj és olajszűrő valamint levegőszűrő csere, valamint 20k kilométerenként még pollen és üzemanyagszűrőt is kap újat. Jellemzően tavasszal és ősszel vannak a váltások.
Sokat megy pályán egyhuzamban, napi szinten. OMV maxxmotiont kap folyamatosan, valamint nem hajtom, míg a hőfok kékből szürkébe nem lép.
Kettőstömegű, részecskeszűrő még a gyári, 180knál kapott új vezérlést meg teljes féket, azóta most ősszel még betéteket.
Olajat nem eszi, de azt a 21 éves 1,4 benya Astrám sem, igaz, abban csak 138k km van.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
kcsa
veterán
válasz darvinya #24548 üzenetére
Elszámoltam húszig...
Megpróbálom még egyszer: a CVH egy (Ford) motorcsalád, több különböző méretű blokkal, NEM kapható ilyen újonnan (lásd Wikipedia cikk amit még te is linkeltél), NEM rokona a mai motoroknak.
Ugyanilyen motorcsaládok a Zetec, a Duratec (részben, de ezt nagyvonalúan átlépjük), más gyártóknál pl. a Mazda L (lásd részben Duratec), Volvo Modular meg még kismillió más.
Az mondjuk nekem rejtély hogy a DOHC honnan került nálad a képbe, de oké, mivel nyilvánvalóan én vagyok a tökhülye, ezért újra be is fejezem egy időre.
-
A Zéé
addikt
válasz darvinya #24669 üzenetére
Ha eddig 10% volt a kuplung holtjátéka bármelyik irányból is nézzük, az nem jó.
A jó kuplung a kinyomott állapottól a teljes útjának valahol az 1/4 és 1/3-a közt (tehát a 25-30%-a közt) kell elkezdjen fogni, és kb. félúton, kicsit felette kell teljesen zárjon.
Ha nem így van, akkor a kuplunggal baj van. Ha így van, akkor jól működik.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
mtade
aktív tag
válasz darvinya #24678 üzenetére
Akku jó, indításhoz megvan a fordulatszám, csak a railnyomás nincsen.
AC pumpát nem tudom, hogyan kellene kiszedve tesztelni. Anno lediagoztam az indításkori viszonyokat akkufesz-fordulatszám-railnyomás tekintetében, ezt szeretném összehasonlítani egy jól indulóéval.Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
sparta2
tag
válasz darvinya #24717 üzenetére
Ha csak fékezéskor rázza a kormányt (vagy remeg mindegy), nagy eséllyel valóban a féktárcsa. Nekem volt kínai Bosch-al is ilyen problémám. Kb. 6000 km volt benne mikor egy komolyabb autópályás fékezés kinyírta és ugyanez volt a tünet. Olasz Bosch is ugyanez volt, de abba volt 20e. Kínai Valeo szintén zenész.
Mindenkinek azt ajánlom, hogy a féken ne spóroljon! Vegye meg a prémium kategóriát a legolcsóbb áron, de a kínai gyártást feltétlenül kerülje!!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz darvinya #24712 üzenetére
Különleges elképzelésed van a kerék kiegyensúlyozásáról A gyenge minőségű féktárcsáról csakis szakmunka esetén(ami számlás és vagy munkalapos) van sanszod, ilyen haver vagy én beledobáltam móka felől nincs garancia, és készülj fel, hogy mire bevizsgálják, az kissé hosszú idő.
Amúgy ez a fékszett egy olcsó, gagyi márka, ne várj tőle minőséget.. -
ReFleXx
addikt
válasz darvinya #24739 üzenetére
ezeket az adatokat te honnan tudod ilyen pontosan?
"fekfolyadek 1 honap tarolas utan viz"
"flakon 100 evig biztosan zar"
ehhez kepest eleg nagy melleloves volt megvenni a 3500 forintos csoda qwp tarcsat 15000ert.
ez jutott eszembe rola. link2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz darvinya #24743 üzenetére
félOFF: Cromaxot érdemesebb szerintem specifikus, máshol nem beszerzhető alkatrészekre tartogatni. Ha a kelenföldibe jársz, ott van töle 10 percnyire a kauffer, jó nagy fokkal olcsóbban.
[ Szerkesztve ]
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #24782 üzenetére
kiderült, hogy esztergált nem új..
Kiváncsi vagyok, mi jön ki ebből. Az eddig is megvolt, hogy az egységsugarú magyar "vállalkozó" szimplán képtelen fölfogni hogy a cége (legyen az autószerelő-műhely vagy tökmindegy) az elégedett és ezért visszajáró ügyfelekből (és az ilyen ügyfelek ismerősi köréből) tudna hosszú távon fejlődni és stabilan jövedelmező maradni, és habzó szájjal szokta előadni hogy a "sz@rmagyar" piacon nem lehet megélni..
De az ritkább, hogy egy Cromax szintű céghálózatnál használt, silány alkatrészt is eladnak újként, új áron.
Nyugat-Balkán -
darvinya
titán
válasz darvinya #24807 üzenetére
Folyt.köv.:
Ma gyorsan hívtak, hogy indítanák garanciális bevizsgálást.
De köteleznek a levételről szakszerviz részletes számlára, ami min. 15eFt lenne.
Ezután ők újabb eljárás alá vonják.
Tehát vagy vesztem csak a beszerelés költségét, vagy bukok még 15eFt-ot pluszba.
Jól kitalálták ezt, hogy még véletlenül ne garanciáztasd.
Még egy kört futok fogyasztvédelemmel.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #24808 üzenetére
Egyre szebb lesz ez a story..
Ilyenkor az jut eszembe, vannak előnyei is ha egy bevált webshopból vásárolok, ahonnan eddig kivétel nélkül bontatlan dobozos új alkatrészeket kaptam, max két munkanapon belül, pontosan azokat amiket rendeltem. (ahogy az normális esetben elvárható..)
Ezért hagytam már náluk egy szép összeget. -
válasz darvinya #24881 üzenetére
Rosszul fogalmaztam indul a kocsi, de alapjárat nincs vele. ODB-n mit törlök? Csak egy kézi olvasom van ami max a hibakódokat tudja olvasni, törölni. Én azt szeretném, hogy a komputer álljon vissza alapbeállításokra.
Netes leírások alapján, -negativ saru le, - vár X percet, -saru vissza,- indít.Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)