Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Trabecan

    tag

    válasz radi8tor #41665 üzenetére

    Én meg Fehárvártól jöttem fel vele, miután lehervadt 10 perc járatás után, azóta is jövök-megyek vele Pesten, semmi gondja....Egyébként az én Focusomnál nem az index kart kell nyomogatni oldalt, hanem a napi nullázót kellett nyomva tartani gyújtás előtt és úgy lép be a TEST üzembe. A batteryt úgy jelzi ki, hogy ír egy "kis" b betűt és utána az értéket 13,2. Viszont 3 perc járatás után 15,3-at ír ki, szerintem ez lehet a jó érték, mert elég sokszor visszaesik 13,2 körülre, vagy kisebb értékre és ha bekapcsolom a belső ventillátort 4-es fokozatra ( max.), akkor fülre lehet hallani, amikor 15,3-ra felugrik a töltés és "jobban" érzi magát a ventillátor is, bár ilyenkor meg felkapcsol a műszerfalon a piros akksi jelző és világít.... Már csak egy kérdés maradt : kezdjem a javítást a feszültségszabályozó cseréjével ? Ki lehet azt szedni a generátorból más megbontása nélkül ? A szívócső lehet útban, ahogy néztem amúgy a generátor egész fent van, mert klímás a lelkem és a kompresszor van lent.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák