Hirdetés
-
Ízléses külsejű hordozható projektort villantott a Yaber
ph A cég kétféle verzióban készülő, Full HD-s újdonságán a JBL is rajta hagyta a kézjegyét.
-
Dobja a változatható apertúrát a Xiaomi 15 Pro?
ma Lencsetrükkök helyett nagyobb szenzorral érkezhet októberben.
-
Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Flintlock: The Siege of Dawn
gp A teljes kiadás a tervek szerint jövő hónap közepén debütál.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Trabecan
tag
válasz radi8tor #41665 üzenetére
Én meg Fehárvártól jöttem fel vele, miután lehervadt 10 perc járatás után, azóta is jövök-megyek vele Pesten, semmi gondja....Egyébként az én Focusomnál nem az index kart kell nyomogatni oldalt, hanem a napi nullázót kellett nyomva tartani gyújtás előtt és úgy lép be a TEST üzembe. A batteryt úgy jelzi ki, hogy ír egy "kis" b betűt és utána az értéket 13,2. Viszont 3 perc járatás után 15,3-at ír ki, szerintem ez lehet a jó érték, mert elég sokszor visszaesik 13,2 körülre, vagy kisebb értékre és ha bekapcsolom a belső ventillátort 4-es fokozatra ( max.), akkor fülre lehet hallani, amikor 15,3-ra felugrik a töltés és "jobban" érzi magát a ventillátor is, bár ilyenkor meg felkapcsol a műszerfalon a piros akksi jelző és világít.... Már csak egy kérdés maradt : kezdjem a javítást a feszültségszabályozó cseréjével ? Ki lehet azt szedni a generátorból más megbontása nélkül ? A szívócső lehet útban, ahogy néztem amúgy a generátor egész fent van, mert klímás a lelkem és a kompresszor van lent.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Wise (ex-TransferWise)
- OTP Bank topic
- PSti: A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- Kezeli az új DirectX 12 funkciókat a friss AMD Software
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen légkondit a lakásba?
- Minden ami hőszivattyú
- Xbox Series X|S
- OLED TV topic
- Steam Deck
- További aktív témák...