- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- LG LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Steam Deck
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
- Razer DeathAdder
Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #41247 üzenetére
Persze, most cseréltem főtengelyt. Kettőt vettem, egyiket asztaldísznek.
-
Joker88
őstag
akit esetleg érdekel, a Lidl-ben láttam kétezer forintért ilyen frankó is autóstáskát.. Csomitartóba. Belefér palack,meg más apróság is..
In loving memory of Garrett Lockhart
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
-
őstag
válasz radi8tor #41259 üzenetére
Gondolom a megmunkálás miatt... Kovácsolt acél és gondolom ez a süllyesztékes módszer miatt drágább.
Hőfok nálam a dugóban araszolva fölmegy 98 - 100 fokig, de annál fentebb sosem, viszont normál tempónál menet közben fixen tartja a 89 - 90 fokot. Onnan tudom, hogy beszereztem egy ilyen egyszerű elm327-est ami BT-n csatlakozik és élőben látom az adatokat a fejegységen. Nem kell a laptoppal bűvölni, ezért választottam ezt, meg kíváncsi is voltam, mert nálam is mindig beáll a 90-re a műszerfalon és onnan ki nem mozdul.
Érdekesség, hogy amikor még csak 70 fok körül van a víz, a mutató már akkor beáll 90-re, szóval annak köze nincs a mért értékhez, inkább egy adott idő után mozdul el. Lehet ha megmérném az időt, akkor másodperc pontosan mindig ugyanakkor kezdene el kimozdulni
akár terhelve van akár nem a motor."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Csabex #41261 üzenetére
Jaja sajna én is ezt tapasztaltam a mutatóval. Ugyanúgy középállásban volt, mikor leálltam a kocsival, és eldurrant a vízcső. Szóval nem fázott a motor. Ekkor lett gyanús, hogy nem teker a venti - azt azért hallani lehúzott ablaknál nyáron a belvárosban araszolva.
⭐ Stella
-
troll81
addikt
válasz dellfanboy #41253 üzenetére
Ahhoz én nem találtam eddig sajnos pedig érdeklődés van rá
A tengerentúlon sokan turbositanak 2.0 zetek motorokat. -
Tecsós desztvizes 5 literes műanyag palack mennyire tolerálná ha benzint tárolnék benne? Hónap elején vennék pár liter e5 100-ast -20ft kedvezménnyel, de ha nem muszáj nem vennék hozzá csilliókért kannát.
Van két benzines műanyag 10 literes csöbröm, azokat most hó végén ürítem, mert februári anyag van benne. Akkor még öccázé tankoltam prémiumot és milyen jól tettem.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
subaruwrc
félisten
válasz dellfanboy #41253 üzenetére
nem csak az amcsik vannak a világon
én is mennék tovább a tuninggal ha futná rá bár addig eljutni hogy ez a főtengely kelljen
gyári is elég sokat elbír
hajtókar csavar előbb szakad el benne mint a főtengelynek bármi baja legyen -
válasz ReFleXx #41267 üzenetére
Tévedés.
Én pont a pánik előtti héten raktam tele a csacsit, csak röhögtem a sok jobbágyon meg ötezeré' tankolón, akik bepánikoltak és megrohamoztàk a kutakat.
Prémium tudtommal eláll max egy évig, de sosem szoktam ennyi ideig tárolni. Azért nagyon nem mindegy, h 700-ért tankolok prémiumot vagy 500-600-ért. 40 liternél az már szerintem jelentős difi, miért adjam a mol-nak?!
Hatósági áras 95-ösből akarok még eltenni egy adaggal, 2 hónapon belül úgy is elhasznàlnàm. 480-ról úgy is fel fog menni minimum 600-650-ig ha lejár az árstop, újabban meg már havi háromszor megyek telepumpálni a kocsit.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
DeFranco
nagyúr
Tőlem aztán úgy lögybölöd a benzint ahogy akarod, de én biztosan nem tárolnám random flakonokban, lévén nem kifejezetten passzív anyag kémiailag.
Értsd lehet hogy megspórolod egy páros fagyizás árát azzal hogy töltögeted, meg kerülgeted meg tölcsérezel, de ha kiold valamit a tárolóedény anyagából, és elköszön a motorban tőle egy érzékenyebb alkatrész, akkor ráfizetős lesz a buli.
[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
Benzin adalékot (amit most a hatósági áras löttyből teljesen kispórolnak a cégek) külön is tudsz venni. Ez itt a reklám helye Literenként kevesebb mint +20 forintra jön ki. Nem lesz vele 100-as oktánszám, de jobb mint a sima pálinkás mosóbenzin.
-
válasz gabor9991 #41269 üzenetére
Hát, érzésre nem igazán vagy csak én nem "érzem". Eddig azért tankoltam prémiumot, mert jobb az üzemanyagrendszernek mint a higított e10.
Lehet, h picit kevesebbet fogyaszt (nem méregettem), lehet, h hangyányit jobban húz, de mikor a pandémia begyűrűzésekor szinte alig volt difi a kétféle üzemanyag között, miért ne a jobbat tettem volna bele 350-ért?!Most nyár elejére (május-június) is be van tervezve jónéhány hosszú út, azért szeretnék bezsákolni kb egy tanknyi (55L) naftát vegyesen mindkettőből. Az árstop után lehet 170ft difi a sima 95-ösnél, az már jelentős tétel és úgy is elfüstölöm egy etapban. A százasból meg eddig mindig sikerült úgy eltenni 15-20 litert, h azon is mindig spóroltam, plusz a tudat, h van mihez nyúlni ha kell.
Nem akarok felhalmozni, felesleges. De ha spórolhatok 5-10 ezrest miért ne?
Csak tudni akartam, bírja-e a flakon 1-2 hónapig a benzint.DeFranco: direkt ezért van két tízliteres benzines kannám, de ha 1 hónapig eláll egy ilyen flakonban is, akkor nem veszek 3-4 ezresért újabb kannákat ami utána csak a helyet foglalja.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
ReFleXx
addikt
"csak röhögtem a sok jobbágyon meg ötezeré' tankolón, akik bepánikoltak és megrohamoztàk a kutakat."
te ugyanazt csinaltad csak 1 hettel hamarabb ok" Eddig azért tankoltam prémiumot, mert jobb az üzemanyagrendszernek mint a higított e10."
hat nem tudom melyik jobb az uzemanyagrendszernek, a kannas premium vagy a kuton tankolt lakossagi.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
válasz ReFleXx #41273 üzenetére
Jajjistenem...
te ugyanazt csinaltad csak 1 hettel hamarabb -> csak a szokásos tankolás volt, a franc se tudta, h roham lesz. A hosszú hétvége után meg pangás volt a kúton és nem azért, mert nem volt nafta.
hat nem tudom melyik jobb az uzemanyagrendszernek, a kannas premium vagy a kuton tankolt lakossagi. -> Úgy általánosságban értettem, h jobb a rendszernek az adalékolt, mint a higított.
Kb 3 éve csak prémiumot tankolok bele, a két kanna legtöbbször üres, akkor volt tele mindkettő mikor 350 környékén volt a százas meg most februárban, mikor 500-ért tudtam venni. Most ugyanez 660, de két hete még 700 volt. Benzines kannában 1,5 hónap alatt szerintem semmit nem romlik az állaga.
Múlt héten viszont felesben raktam bele 95-öst meg 100-ast, így is 20 ezerre jött ki egy teletank és már el is autóztam. Holnapután beesik negyed alá a mutató, vihetem itatni.Szíjjátok ám a vérem, pedig nem én vettem 1000 litert amivel fel lehet gyújtani a két éve porosodó három raklapnyi "maradék" fosópapírt.
Csak 50-55 litert akarok eltenni kb 1 hónapig, mielőtt vége az árstopnak májusban és vehetem literjét majd 170-180 pénzért drágábban. Én kérek elnézést.Áprilisban úgy is itt az ideje a kötelezők cseréjének, plusz a klímahűtő is csereérett, már gatya a gyári. Miért ne spórolnám meg egyszer egy lég- és pollenszűrő árát a benzinen, amit egy oda-vissza úton úgy is elfüstölök?
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
molnarpeter
nagyúr
Fűrész, Simson, stb miatt szoktunk külön keverni 1:50-et üdítős palackban, talán néha a kupak nem kedveli, arra érdemes ránézni néha. Illetve kúton szintén nem értékelik pozitívan ha ilyen edénybe tankolsz (olajos kannát próbálj esetleg szerezni, vastagabb a fala, úgy nyugisabb a történet).
-
válasz ReFleXx #41277 üzenetére
Még sosem spájzoltam el ennyit, ezért bátorkodtam rákérdezni.
A másfél hónapos 15 liternyi 100-ast hamarosan beletöltöm (már ezzel spóroltam 2400 pénzt), majd tökig rakom 95-össel. 1,5 hét alatt úgyis elautózom.
Május elején meg majd elteszek 50 litert június elejére és a 15-én megszűnő árstop után számításaim szerint spórolok nagyjából ötezret, persze addig még bárhogy alakulhat a brent ára.
Lesz két hosszú utam, eggyel kevesebbszer kell mennem a kútra./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Mr.Manus
csendes tag
Sziasztok!
A fentebb linkelt 2016-os Ford Focusnál milyen nagyobb költségek jelentkezhetnek így 189 000 km után? Ez az 1.5 TDCI motor mennyire megbízható?
Köszi előre is![ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz Mr.Manus #41285 üzenetére
A vezetett szervizkönyvből a 4. éves karbantartás hiányzik úgy látom, ha tényleg nem is volt olajcsere akkor egy olajjal 37ezret ment
Vezérműszíj csere megvolt az utolsó szervizkor.
190 ezernél sok baja még nem kellene hogy legyen bár 2-3 hete egy hasonló futasteljesitmenyű 2018-as focustól a próbakör alatt el kellett búcsúzni mert sajnos már kéket füstölt... és még nem volt meg az első műszaki vizsgája se annyira nem volt idős a kocsi
Amit ismerek autót abban most 5évesen 300ezer van és a generátort kivéve minden gyári benne így az hogy mennyire megbízható szerintem el is tudod dönteni.
(Bár olyat is ismertem amelyikben 120 ezer körül komplett motorcsere volt)[ Szerkesztve ]
-
EnterR
veterán
Sziasztok. Szombaton megyek megnézni egy Focus mk3-at (2012). Rögtön fejegység cserén is gondolkozok, bluetooth nincs, nekem kötelező elem. Ha vennék egy ilyet, akkor előzetesen miket érdemes egyeztetnem az eladóval, hogy "passzoljon" és legyen BT kapcsolat? Jelenleg a kocsiban BT nélküli fejegység van. [kép]
PSN ID: marquuard
-
#27070592
törölt tag
Dehogyis Motorcraft..
[Link]motocraft
Jól írta a srác, ez valami dzsunkacég Taiwanon.
Rézport öntenek a motorba, az sokkal jobb mint az olaj. Húsz évig garantáltan olajcsere mentes történet. A gyári olajszűrővel megy bontóba az autó.
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Renault, Dacia topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest