- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen TV-t vegyek?
- BIOS frissítés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házimozi belépő szinten
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
oliwire
őstag
válasz Gombinyó #39348 üzenetére
Nekem most így télies időben, ha 90-100 km/h között vagyok, akkor 6,1-6,7 liter jön ki kb, de az elején mindig van egy kis városi indulás, hidegebb motorral, meg egy picike autópálya a végén.
Talán ha nagyon takarékos akarnék lenni, lehet be tudna csusszanni 6 liter alá, de nem sikerült még, mindig van pár 65-75-tel mazsolázó, akiket kövér gázzal ki kell előzni
Minél több a város, annál jobban megyek 7 liter felé.
Színtiszta város szerintem 8 fölött lenne, de olyan nem nagyon volt.
Tiszta autópálya 130-140 km/h között kb 8-8,7 l közé esik. -
darvinya
titán
-
Balcsix
senior tag
válasz milkabrams #39338 üzenetére
Szerintem azokkal a méretekkel még egész komfortos lenne, normális utakon még szerintem a 225/40 R18-al sem lenne vészesen rossz a komfort, legalább is nekem még tűrhetőnek tűnt mindennapi használatra, amikor kipróbáltam ismerősömét. Bár én a 205/35 R18-at is eléggé élem, tehát lehet nem mérvadó a válaszom.
Az pedig hogy 205 vagy 225 széles legyen a felni szélességétől függ. A gyári váltóméret Mk2 Focushoz 205/50 R17 7J felnihez, azonban általánosan állítható, hogy 7J széles felnire a 205 vagy a 215 szélességű gumi az optimális. 7,5 vagy 8 széles felnire mehet a 225.[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
válasz darvinya #39353 üzenetére
A 320 nm nyomaték ra a 235 van az s max on. Semmi kín vele.
Persze a tapadás más lesz. De rengeteg 500nm autó van főleg újból.
A torzen sperr mióta kiporgesgatlo? a gyári differenciálmű ahol a 2 feltengely külön is tud fordulni azt hivatott megszuntetni
Terheléses hatására zár, majd eleged a kiporgesgatlo az autó esp rendszere. SzerintemAmúgy meg ki van kapcsolva az esp ha be van bedobalja hibának lehet a nyomaték hatására. A focuson persze.
Az escort meg felesleges rugdalni, ha így radirozol vele elszald a ménes belőle.
-
darvinya
titán
válasz troll81 #39355 üzenetére
Mint minden mechanikus záró differentáló szerkezet az.
Lényege, amelyik tengely nagyobb pörgés végez, azt lassúbb tengellyel összekötés.
Persze, itt nagy különbségről van szó, különben kanyarodáskor külső-belső tengelyt nem jó azonos pörgésen.Escort köszöni jól van, ménes maradt, s pár lovat is kapot.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
subaruwrc
félisten
válasz milkabrams #39338 üzenetére
mk2-re az gyári méret szerintem
-
flymi
addikt
Kuplung cserém lesz, méghozzá nagyon hamar. Érdemes volt megvenni korábban.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz radi8tor #39361 üzenetére
Nem emel ki. Jó idő lévén gondoltam elszaladok munkából lemosni a kocsit, beraktam egybe, kuplung pedál lenyom, elindítom, akarom felengedni a pedált, a kocsi ugrik egyet és lefullad. Majd belém fagyott a szar, mert állt előttem egy másik kocsi is. Gondoltam megismétlem az eljárást, de járó motornál nem bírtam kivenni egyesből, utána meg a kuplung pedál olyan volt, mintha "beesve" maradt volna. Felhívtam a szerelőmet, azt mondta január 3-án kezd, akkor hívjam fel és azon a héten megcsinálja.
Mondom neki, h nekem addig is mennem kell azért vele, azt mondta csak hajrá, ameddig megy addig jó. Na ja. Egyszer majd nem fogom tudni kivenni sebességből oszt ottmaradok. Faja.
De a lelkemre kötötte, h a polcon pihenő Luk kuplung szett mellé vigyek majd magammal egy hátsó főtengely szimeringet is, biztos ami tuti. A váltó olajat meg majd felfogja, hisz nemrég volt cserélve. Pedig direkt megkérdeztem tőle legutóbb, h mi lenne ha egyúttal lecserélné a kuplungot is, de csak legyintett. Most két hétig idegbe lehetek és hányhatom magamra a kereszteket, h addig bírja ki.
Egy korábbi számla szerint (ahogy anno is írtam) 2018-ban volt cserélve, és egy "nagyon minőségi" (értsd: fostaliga) AZMT kuplung került bele. Hát nem bírt sokat.
Nincs egy hónapja mikor ezt írtam.Kellemes ünnepeket, biztonságos/kátyúmentes utat, meg kápéban gazdag új évet mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Holnap mehetek a hátsó főtengely szimeringért. Csak "gyáriban" tudnak adni az unixnál, 8600 pénzért.
Basszus, fel kell törjem a malacperselyt...Az asszonynak nem is tudom, h fogom megint beadni, h ismét költeni kell a kocsira.
Lehet majd a közelgő névnapján egy csokor virág mellé eldörmögöm a bajszom alatt.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
troll81
addikt
Akkor én mit mondjak az asszony nak kell pár dolgot venem még egy komplett B12 szett, állítható lengőkar hátra,, erősített stabrud elől hátra.egy alumínium szivosor.meg egy szett nyári papucs...meg nem dőlt el lehet 19 lesz.
Mindent úgy kell csinálnom hogy béke és nyugalom maradjon -
Balcsix
senior tag
Az AZMT csak forgalmazó, nem pedig gyártó. A nagyobb gyártók termékeit vásárolja meg, például ebben a videóban eléggé "hasonlít" a Valeo-ra. Nem azt mondom, hogy én AZMT-t raknék az enyémbe, de lehet hogy nem olyan rossz mint sokan gondolják egyébként...
[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
Nem túl olcsó a váltó oldali főtengely szimering erre az 1.6 blokkra, mert nem csak egy "szimpla" gyűrű egy hajszálrúgóval. Cromaxnál is 9k a Ford. De ha már lejön a váltó és a kuplung, akkor nyugodtabb leszel ha ez is ki lesz cserélve.
Az AZMT csak feliratozza a más cégek által gyártott alkatrészeket. Vagyis pont olyan minőséget képviselnek, amit az AZMT hajlandó volt kifizetni.Én ezért vettem legutóbb (két éve) Febi gyújtógyertyát. Valószínűleg semmi közük hozzá, de vigyáznak a meglévő presztízsükre és a Febi sz@rra nem rakja rá a nevét.
-
flymi
addikt
válasz Balcsix #39369 üzenetére
Tudom, h csak forgalmazó. De az előző tulaj által belepakolt alkatrészek a korábbi számlák szerint mind a budget kategóriából kerültek ki. Ami épp akkor a legolcsóbb volt.
Én ezt azért erősen fillérba**ásnak érzem, mert szerintem egy márkás holmi sem annyival drágább, mint amennyivel jobb (lehet). Ezért is vettem meg korábban a LUK szettet. De persze lehet, csak hype meg a márkanevet fizetem meg...
A rendszámtábla tartóm az AZMT, azért mertem megvenni, mert tudtam az nem fog elromlani. Bár...gabor9991: hát én most már belepakoltatom azt az új kuplungot.
Ja, nem is olyan vészes az a szimering és legalàbb erről is le lesz a gond.
Utána meg jöhet a többi ami el tud romlani. Generàtor, önindító, trafó, stb... Már alig várom.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Ace Ventura
addikt
Sziasztok!
Csabex fórumtárs ma kiolvasta a hibakódot. A kálvária előzménye néhány hsz-el fentebb olvasható.
P1000-70, és P061D-60 hibakódok jöttek ki. Jelentsen ez bármit is....
Ma észrevettem, hogy elég kevés olajam van. Az olajszint a minimum alatt volt. Gyorsan rá is töltöttem. Töltés közben észrevettem, hogy egy csatlakozó nincs a helyén. Lefotóztam.
Mi ez a csati, és lehet-e köze a hibákhoz? Valamint, ha én ezt kicsit megtöröltem, és visszatettem a helyére az jó-e?
[kép] [kép]Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
Ace Ventura
addikt
-
ReFleXx
addikt
-
Ace Ventura
addikt
Fusion klubosok tanácsára fojtószelep környékén érdemes keresgélni. Holnap kiszedem, megpucolom. Sanszos, hogy a 14 éves mocsok okozza.
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
őstag
válasz bali93 #39376 üzenetére
Persze, hibátlan és egy egyedi firmware-t dobtam rá, az sem hatotta meg... Azóta már szedtem is ki a SOM kártyát belőle és biztonsági mentést készítettem, meg segítettem egy fórumtársnak a sajátját életre kelteni. Gyere át ebbe a topikba, itt rengeteg infót találsz és ha rá szűrsz a hsz-eimre, akkor a sajátomról is láthatsz több infót, meg fotót meg minden egyebet.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
flymi
addikt
Helyzetjelző milyen színű lehet? Mármint úgy értem, h a normál fehéren kívül.
Mert láttam már szinte kékes fényűt (gondolom xenon, vagy olyan hatású), sárgát is. Meg láttam a városban cirkálni egy ősöreg bömöst, annak full sárga volt a búrája is.
Emlékeim szerint valahol le van szabályozva és a fehér meg a sárga fény rémlik, mint megengedett.Megjött az Osram csomag. Már csak időt kell szakítanom rá, h kicseréljem az égőket.
Osram LEDriving SL 7506DWP-02B P21W 12V 1,4W 6000K 2db/bliszter 2020 -> remélem valamivel jobb lesz a fénye, mint a sima halogénnek.
Osram Original Line 7507-02B PY21W BAU15s jelzőizzó 2db/bliszter -> anno elfelejtettem hátulra is rendelni, most majd cserélve lesz.
Osram Original Line 2825 W5W jelzőizzó 10db/csomag -> tartalékba lesz a pótféklámpába.
Osram Night Breaker Silver H11 +100% dobozos 2db -> Erre is kíváncsi leszek mennyivel lesz jobb (vagy sem). Fogalmam sincs milyen égő van most benne. Legutóbb a a Mecsekben olyan köd volt, h muszáj volt felkapcsolnom, de őszintén megmondom nem sokkal láttam többet. Kábé 5-15 méteren láttam jobban, de a látótávolság sem volt több 50 méternél. Konkrétan tejfölben mentünk./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
gabor9991: Az 2020 tavaszán lett cserélve, mert én úgy vettem észre, h eresztett. Brembo kuplung felső munkahenger került bele, 15k volt. Fékolaj meg hosszbordás szíjak is cserélve lettek ekkor.
Ez meg a ma délelőtti szerzemény a közelgő kuplung cseréhez. Már alig várom, h túl legyek rajta.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
Ez 9000 körüli áron tényleg ajándék volt, ahol én néztem ennél drágább az utángyártott.(kauffer utángyártott16500 , Petrányi gyári 7500 )
Viszont erre is van valami előírás, hogy a szimering beszerelés után X óráig (talán 3 ) nem szabad beindítani a motort.[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
válasz gabor9991 #39389 üzenetére
Hát, szerintem a szokásos metódus lesz: délelőtt/reggel leadom a kocsit, délután megyek érte. Azért egy kuplung csere nem fél óra.
Én abban bízom, h a váltóolajat maradéktalanul fel fogja tudni fogni és vissza is kerül minden cseppje. 2,3 liter azt hiszem a gyári mennyiség, 2 litert rendeltem bele. A 3 deci "hiány" csak szerintem sok? Értem én, h mindig marad benne, de azért na...
Jó lenne még körülnézni ott, mikor kint a váltó, milyen állapotok uralkodnak a környéken... Én szívesen végignézném a műveletet.
Ha más nem, hát marad az autókereskedők meg a youtube célirányos videói.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
robertka
tag
Nekem a szerelő 3l-t számolt el de nem kaptam meg a maradékot, szerintem kell bele az a 3dl max ha van ismerős akkor átadod a maradékot neki.
Amúgy én amikor kuplongoztattam a kocsit direkt kérdeztem, hogy ezt a szimeringet ki kellene cserélni de azt mondta nem javasolja ha még gyári, azért aggódtam miatta de nagyon állította. -
nagyúr
Hát a hülyék kékre cserélik le, ami rohadt zavaró. Sima fehér nem jó?
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
őstag
Ne foglalkozz a kékkel, mert én megjártam... A kék (igaz csak halvány kék, amolyan xenon hatás) bevonat miatt valami gáz vagy mi a fene képződött a lámpatesten belül és úgy nézett ki mintha a műanyag olvadt volna meg, de közben nem olvadt meg, hanem lerakódott az a film réteg oda. Ha jól rémlik pont robertka mondta ezt amikor személyesen taliztunk, mert én azt hittem a plexinek annyi, de aztán két mágnes meg egy puha mikrószálas rongy segítségével (szintén robertka tippje yt videó alapján) valahogy ki tudtam törölni... Azóta soha többé nem kísérletezem ilyenekkel, Osram W5W Ledre cseréltem és hibátlan már lassan fél éve. Ez a W5W ötlet is a topikból jött, talán Drughi próbálta ki először ha jól rémlik...
szerk.
megkerestem lumeneten, pontosabban ez volt.
[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
milkabrams
őstag
válasz subaruwrc #39357 üzenetére
Persze, csak olyan nyomorultnak tűnik 205-ös gumival egy ekkora kerékjárati ívben.
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
zzola
titán
Srácok MK4-es Mondeónál a váltókar tetején lévő gömböt hogyan lehet cserélni,?
Tegnap sikerült elülső izzót cserélnem egy tutorial video segítségével.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest