Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sys85

    veterán

    válasz radi8tor #27507 üzenetére

    Ott lehet,de sok típusnál ez azért nem csak ennyi.
    Pl VW-nél (audi is) nem csak a motorvezérlőben különbözek az ugyanolyan köbcentis de más teljesítményszintű motorok.Sokszor van már 3-4 teljesítményszint is.
    Van Audinál mérnök barátom, ő mesélte.
    Csapágyak,főtengely,kenési rendszer,hűtés stb
    Köbcentire ugyanaz,motortérbe belenézve ugyanaz,csak belül vannak alkatrészek megerősítve az adott teljesítményszintnek megfelelően.
    Olyankor jön a szívás,amikor a vásárló megveszi a leggyengébbet mert "majd felhúzom,de nem veszem meg a gyárilag erősebbet,nem vagyok hülye",aztán jön a meglepi amikor elkezd ez-az hamarabb tönkremenni benne,mert az adott alkatrész a nagyobb teljesítményt már nem annyira szereti.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák