- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi haladó szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sys85
veterán
Én megvettem a Turtle Wax szettjét még az egyes fókához.
Sokkal jobb lett mint előtte volt,de olyan közel sem lett mint egy rendes polírozás.
A végső kezelő folyadéka meg kb mint halottnak a csók.
Fél év alatt visszamattult...
Szerintem ne sajnáld a pénzt egy rendes polírozásra és lakkozásra.
Az legalább szép lesz,plusz tartós(abb).#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Real_Necro
veterán
válasz bajnokpityu #21477 üzenetére
Kb 3 évet bírt. Szerintem most ez is Exide lesz mint az Astrámban. Többet vártam a Boschtól.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
válasz gabor9991 #21499 üzenetére
Ment pü.
patomi + Gixxer88 : Én végtelenül türelmes ember vagyok, de ha egy szaki által felújított tovább kitart és nem horror az ár, akkor szvsz megéri a belefeccölt pénz a ráfordított idő ellenében.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Sys85
veterán
Amiket eddig láttam árakat,azok nagyjából 7-10e ft/pár áron mozogtak.
Persze van ennél drágább is,de 15/pár felett nem nagyon láttam.
Olyat kell választani,aki utána normális,fényszóróra való lakkal le is fújja
Anélkül hamar bemattul újra.
Olvastam már olyat a neten,hogy a szaki azt ajánlja,hogy ne lakkozd,mert nem ér semmit.Ja,persze!Ha lakkozná,akkor nem mennél hozzá vissza évente...#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz patomi #21507 üzenetére
Hála égnek most az új(abb) mk3-as fókán nem kell ezzel “vacakolnom”,hibátlan a fényszóró.
Szeretem az autóm,sokmindent magam megcsinálok ha kell,de bizonyos dolgokra inkább áldozok a malacperselyből.
Pont ma délután cseréltem helyzetjelzőt elöl.
Hát remélem csuklott a mérnők aki megtervezte ezt a fényszórót![ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
válasz molnarpeter #21509 üzenetére
Jó lenne helyben vagy a környéken találni egy megbízható helyet, már keresem a neten de még körbekérdezek a jövő héten.
Azért kösz, mentettem az oldalukat!/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
válasz ReFleXx #21511 üzenetére
Lehet állítani rajta az igaz, én is próbáltam utána nézni és annyit sikerült megtudni, hogy az állítás az úgy működik, hogy az a rész lesz kitakarva ami az angol fenyszóróknál az út bal szélén messzebbre világít így a jobboldali közlekedés esetén nem vakítja azt aki szemből jön.
Egy falra egy vízszintes vonal lenne a vetítési képe nem lehetne teljes mértékben úgy átállítani hogy az út jobb szélét világitsa meg hosszabban a bal oldal helyett.
Rendes műszakin így nem mehet át és olyan autóba kellett amit rendes műszakira kellett vinni.
molnarpeter is pont ezt írja feltettem, úgyhogy valószínűleg tényleg így van.[ Szerkesztve ]
-
tag
Én tsztító, alapozó és 2K lakk szettet vettem. Az általános kellékek szerintem túl vannak árazva az ilyen csomagokban. A többi kelléket külön vettem, csiszolóm volt. Két kocsira elég volt a szett, de mivel aktiválni kell nem lehet tárolni. Szerintem nem a csiszolás vagy a polírozás maga a nehézség, hanem, hogy a lakkot megfolyás nélkül vidd fel 2 rétegben.
Az egyik pár fényszóró nagyon szép lett a másik ronda, de jobb mint amilyen volt. Utólag már látom, hogy a legfinomabb papírral sokkal többet kellett volna csiszolni.Ha ezt olvasod a topik meghalt...
-
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #21512 üzenetére
Nem rég lett forgalomba helyezve,előtte az egyik fordmágus cimborám az utolsó “csavarig” átnézte,mindene tökéletes és igazából én sem láttam semmit sem rajta,pedig vagy 2 napig álltam és fetrengtem mellette/körülötte.
De kösz az infót,figyelni fogom.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
Tapasztalt már valaki olyat,hogy az autó hangrendszere aux-on (BT,pendrive,linein) halkan sípol a háttérben?Teljesen digitális a sípolás hangja,hangerő növelésével ez is erősödik.
Rádiónál,CD-nél nincs ilyen.
Marha zavaró....
MK3-as fóka az alap BT-s fejegységgel,nem a sonyval.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
#31600896
törölt tag
Én is vettem egy 2K lakkot fényszóróra. Egy átb.szás az egész véleményem szerint, ráadásul 4000 forint volt. Levettem a flakon kupakját a nyomókája le is esett, visszaraktam, aztán mikor fújtam volna a lakkot spriccolt minden irányba csak előre nem a fényszóróra.
Kezemről napok alatt jött le a lakk, de még az első lökhárítóm is kapott pár spriccet belőle. Földhözvágtam és ment a kukába. Érdemes amúgy lakkozni polírozás után? -
Sys85
veterán
válasz #31600896 #21523 üzenetére
A lakk védi a műanyagot az UV-től,anélkül hamar visszamattul.Gyárilag is van lakk rajta,az mattul be idővel rajta.Nélküle a műanyag hamar feladja a harcot az UV-val szemben.
Meglehet oldani nélküle is a védelmet,csak akkor rendszeresen waxolni kell.
Amúgy hol vettél lakkot és milyet?[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
7Sony7
addikt
válasz molnarpeter #21483 üzenetére
Sajna az androidos Forscan nem mutat semmit az abs ről, a jeladók meg úgy látom, benne vannak a kerékagyban.
Tudsz olyan progit, ami mutatja a jeladók értékeit?-
-
#31600896
törölt tag
-
Sys85
veterán
válasz 7Sony7 #21527 üzenetére
Windowsra van Forscan,az egy kicsit komolyabb,bár annak vannak fizetős “prémium” részei ha jól tudom.
Plusz nem biztos hogy az ilyen BT/Wifi adapterekkel működik normálisan.
Cimborám az én fókám lelkében egy erre dedikált laptoppal,delphi szofverrel, plusz egy komolyabb kábeles obd csatlakozóval turkál.Csak az obd-s kütyü olyan 15-20k volt aliról.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
bajnokpityu
félisten
-
Sys85
veterán
válasz 7Sony7 #21531 üzenetére
Nekem szerencsém van,cimborám járműmérnök és nagyon profi,nagyon vágja a dolgokat.
A forscan kérdéses,hogy mondjuk win10 alatt hogyan működik.
Cimborám pont a kompatibilitási gondok miatt vett egy régebbi eredileg is win7es gépet,azzal megy normálisan minden diagnosztikai szoftver,10 alatt voltak anomáliák.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz bajnokpityu #21532 üzenetére
Nekem iphonera megvan a forscan és az obd fusion is,nem mondom hogy rossz szoftver bármelyik is,de közel sem olyan komplex mint egy komolyabb windowsos szoftver.
Laptopon pl tök jó kis szoft a FoCCCus is,azzal is lehet ezt azt babrálni a fókán.
Pl ha upgrade-elek ezt azt a kocsiban gyári/oem cuccokkal,akkor betudom majd kapcsolni vele a kocsi rendszerében.
Pl DLR,de akár a klímát is feljebb tudom csavartatni ha beállítom neki azt,hogy panorámatetős a gép. Meg még egy csomó mást is.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
7Sony7
addikt
Olajcserekor kell nullázni? C max 2008, 1.6 tdci. 2 es fóka is ugyanaz állítólag.
-
-
#31600896
törölt tag
Sziasztok!
Már biztos sokszor feltett kérdés, csak nem sikerült visszakeresnem, hogy milyen hibakód olvasót és törlőt ajánlotok Focus II-höz? 1.4 benzin 2005-ös. Laptopos megoldás is játszik.
Előre is köszi. -
nagyúr
-
troooper
tag
Sziasztok!
Ford Focus Mk3, manuális klímával van olyan gondom, hogy autó indítását követően mindig elindul a klíma, viszont ha pár kilométer után szeretném menet közben elindítani, akkor nem mindig indul el (nincs kattanás, a hűtőn lévő ventilátor nem indul, nem fúj hideget). Szakszervizben nem tudnak vele mit kezdeni mert nem mindig jön elő, bár a hibát ők is észlelték. Vkinek vmi ötlete, esetleg másnak is előjött ilyen probléma? -
nagyúr
válasz troooper #21541 üzenetére
Ezen csak röhögni tudok, mármint hogy a szakszerviz nem tudja mi a baja. Hol voltál? Lehet meg kéne próbálni egy másiknál is, ahol nem pékek dolgoznak. Én elsőre gondolnék klímakompresszorra és ?kuplungra? is (ha nincs egyben).
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
m3tr0
senior tag
Sziasztok,
főnököm 2013-as Mondeojában múlt héten részecskeszűrő hiba miatt első körben a tisztítás mellett döntöttünk de 10 km megtétele után ismét jelzett a Check Engine.
Vélhetően ismét az lesz a hiba bár még nem rakta magát szervizmódba az autó.
A szerviz azt mondta,hogy a tisztítás vagy sikerül vagy nem - mondjuk ennyi pénzért többet vártam volna - így gondolom más lehetőség nincs,mint megvenni a méregdrága részecskeszűrőt, kérdésem az lenne,hogy hol érdemes utána nézni?Tudtok esetleg konkrétan ajánlani beszerzési forrást?
Köszi
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Goose-T
veterán
Először azt kéne kinyomozni, hogy mitől tömődött el a részecskeszűrő. Mert hiába veszitek meg horroráron az újat, pár hét alatt azt is telehányja korommal a motor, ha ott van a probléma. Csak viszonyításképpen: nekem 2011-es Mondeom van, de még mindig a gyári DPF van benne.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
bajnokpityu
félisten
nekem anno főfordosfórumosszerelő azt monta, h DPF kuka, irány csere. de inkább bontottat, mint utángyártottat.
namost, semmi baja nem volt. kimentem pályára, kikormolta magát, tudtommal azóta is hibátlan, pedig már taxi. a DPF, ha a motor állapota oké, akkor lassan megy tönkre.
szóval elsőre is keresni egy leinformálhatóan jó diagnosztát, aki nem küld el takaritani, cserélni, mikor nem is az a baja. második, imádkozni, hogy ami baja most van a kocsitoknak, az nem ölte még meg a DPFet.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO