- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #13649 üzenetére
A lárva csipa nekem sem a kedvencem, de a faceliftes orra már korrekt Ja, és Mondeo padlólemez, félig off csak
-
Chereiose
addikt
Sziasztok!
Fiestaban (az új 2018-as) ez az 1.25-ös sima szívó motor mennyire elég? Nem tudom van-e valakinek vele tapasztalata, de gondolom a hiba lehetőség ennél a legkevesebb, mivel ugye turbó nélküli. Illetve ugyanez lenne a kérdésem az 1,6-os focus felé is.
-
-
bajnokpityu
félisten
-
Salex1
őstag
Mondeo 4-en ki lehet valahogy kapcsolni a zárásra automatikus tükör behajtást?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #13663 üzenetére
Új fűzött blokk, de talán harmadik turbó Ész nélkül mindent szét lehet küldeni.
-
troll81
addikt
sziasztok Bilstein B12 Pro Kit el valakinak tapasztala? vagy Einbach szett el?
-
DeFranco
nagyúr
tudnátok abban segíteni hogy mk1 fóka műszerfal izzót pontosan milyet kell vennem és hol találok?
addig eljutottam, hogy szétszedtem a műszerfalat, tesztelni majd csak később tudom ha kicsit sötétebb lesz de ha csere kell, valahol vennem kell. nem igazán találtam a neten sem típust sem beszerzési helyet.
tudnátok segíteni azonosítani, pontosan mit és honnan tudnék venni?
-
nagyúr
válasz DeFranco #13671 üzenetére
Hát gondoltam ha szétkapod a műszerfalat, látni fogod milyen izzó kell. De ha vársz akkor guglizok neked egyet még.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
DeFranco
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #13674 üzenetére
gugliztam én is, angol oldalakat is néztem, (eleve 12 és 14V-os izzókkal is dobálóztak), nem vezetett eredményre, azonosítani így, hogy focus műszerfal izzó nem tudtam egy webshopban sem, kivéve cromax ahol meg amit megismerek az... lásd lent.
szóval ha valaki pacekból meg tudja mondani, hogy LH512-es izzót keressek vagy W2-es foglalatú 12V3A-est akkor az nagy segítség.
azt se tudom hogy ezt pl. csak autósboltban lehet kapni, vagy világítástechnikai boltokba is érdemes bemenni (pl. váci úti ledison)
próbáltam magamtól kikutatni, beletettem a munkát, csak ez számomra tök ismeretlen terület ezért boldogulok nehezebben.
-
nagyúr
válasz DeFranco #13675 üzenetére
Talán segít ez. Itt vannak alkatrész számok.
Én azt mondom, hogy egyet kapj ki és vagy úgy keress neten, vagy valami villamosságiba vagy autóalkatrészeshez vágódj be és kérdezd majd meg.
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz DeFranco #13669 üzenetére
Mit kell tesztelni rajta? Ami ki van égve azon látszik (el van feketedve).
Bár én tuti cserélném az összeset. Előbb-utóbb kiég a többi is.Foglalat nélkülit is rakhatsz bele, én csak akkor vennék foglalatosat ha eltört a foglalat. Simán ki lehet húzni az izzót a foglalatból és be a másikat.
De úgy rémlik két fajta izzó van benne. Ha már kiszedted a műszert, akkor láthatod.De az is lehet, csak a foglalat színe más.
kcsa: én vagyok óbudai.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
kcsa
veterán
válasz DeFranco #13675 üzenetére
Már fogalmam sincs ki hova valósi, de mintha te lennél óbudai
Bécsi úton van egy Tungsram szaküzlet, idáig mindent kaptam ott. Egy kérdést megér, ha van mintád, megmutatod és általában adja polcról.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #13676 üzenetére
köszönöm szépen, 12v 1,2W már sokat segít, alkatrészkód is. kivettem egyet persze, csak látnom kellett melyik nem működik, ezért hagytam félbe délután.
@radi8tor: lehet alaplaphiba vagy foglalathiba, kontakt, akármi, középkonzolon volt már hogy játszottunk ezzel. ezért akartam megcserélni hogy más izzó világít-e ebben. egy fajta izzóval találkoztam.
@kcsa: vácin is van hasonló, oda megyek be kedden majd első körben.
@patomi: szuper, a kép nagy segítség, ezt tudom lobogtatni a cromaxnál hogy ilyet kérek
na ezzel már el tudok indulni, köszi srácok.
-
Mi5u
tag
válasz bajnokpityu #13663 üzenetére
Én kinyírom 20km alatt is. Embere válogatja. 1.6 TDCI-t 286000 km alatt sem sikerült, párom Fiat Scudojában (2.0 JTD)pedig napokon belül 406000km lesz. Köszönik jól vannak az eredetileg szerelt turbók...és a kettőstömegűek is. Hidegen , szívómotorként kezelt Ecoboost pedig nem csoda hogy széthullik.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz hurenzon #13684 üzenetére
sose adnék 1.0ért annyit, mint 1.6ért. furi vagyok, de amig én fizetem a szervizelést, addig nekem pl a suzuki féle 1.4T helyett is inkább kellett a szivó 1.6
nemhogy 1.0T...
persze, biztosan jók, meg vigyázva elmegy annyit, mint az 1.6, meg jobban is mennek, de ettől még nekem nem szimpi a kisturbo.eladó topping dac
-
SPeti1984
senior tag
válasz bajnokpityu #13686 üzenetére
Én azt gondolom, de ez csak magánvélemény, hogy sokan leszólják a kis turbos motorokat, mert hogy az 1.6-1.8-2.0 az jó. Én mondjuk nem szólom le, mert van ford is opel is nekünk ami turbós és mindegyik köszöni szuperul volt és van is. Igaz nem nyomom ki a szemét egyiknek sem nem 20-30 ezrenként van olajcsere és hasonlók. Régebben főleg csak 1.9-2.0 dízelek voltak, most ott is 1.3-1.5-ös van mégis istenítik sokan azokat. Semmivel nincs több rizikó szerintem egy ilyen benzines turbosban mint egy dízelben. Amerikából nézve meg ezek számítanak nevetséges motoroknak. Sokan mondják, hogy nem lehet majd ezeket eladni, dehogynem lehet, iszen lassan nem lehet mást kapni, szóval nem lesz más alternatíva, akkor mégis mit venne az ember használtan, nem fogja mindenki megvenni a 10-15 éves szívót. Most lesz egy átmeneti pár év amíg nagy az ellenállás és szépen ez lesz a tendencia és mindenki ehhez fog hozzászokni.
Másik példával élve miért vesznek az emberek presszó kávéfőzőt amikor ott a bolondbiztos 100 évet is kibíró kotyogós.
-
hurenzon
senior tag
válasz bajnokpityu #13686 üzenetére
Én se, ezért vettem 1.6 szívót. Csak nehéz volt találni, mert már nem gyártják.
-
bajnokpityu
félisten
válasz SPeti1984 #13687 üzenetére
régen rossz, ha az 1.6 szivót leváltó benzinmotort egy agyonbonyolitott diesel megbizhatóságához hasonlítasz.
Érted1.6 szivók kb tetszóleges márkából mai szemmel nézve primitiv, túlbiztosított, örökéletnek gyártott motorok. (nyilván nem szó szerint örökéletnek, de a kisturbosokhoz képest igen)
presszókvfőzőből csomó olyan van,ami ugyanolyan bolondbiztos, mint egy kotyogós, ez a hasonlít nem jó. nomeg amit egy jó presszógépből főzök, azt kotyogós soha az életben nem tudja.
és igen, kénytelenek leszünk elfogadni a kisturbost, de ellenezni lehet most is, később is, és nem tartom lehetetlennek, hogy a mai szivóbenyások jobban fogják tartani az árukat, mint az 1-2 évvel későbbi kisturbosak.
sportagenél pl 1Mel drágább az 1.6 szivóbenya, mint az 1.7diesel. ez cirka 25% árdifi.hogy ON is legyek. A legnagyobb forgalmú mondeo.hu s szerelő szerint a FL 2.0dieselek részecskeszűrőjének várható élettartama kb 400e km. Ezeket nem kell és nem is szabad tisztítani, még 300%os telitettségről is képes magát önállóan regenerálni.
eladó topping dac
-
radi8tor
MODERÁTOR
Előkelő helyen a 2003-as Focus.
Kiderült, melyik magyar népautó fenntartása viszi a legtöbb pénzt
⭐ Stella
-
-
SPeti1984
senior tag
válasz bajnokpityu #13689 üzenetére
Én az 1.0 turbosat hasonlítottam a dízelhez.
-
ReFleXx
addikt
-
bajnokpityu
félisten
válasz SPeti1984 #13694 üzenetére
dehát hogy lehet őket összehasonlítani, nem egymás utódjai, nem azonos célközönség.
1.6 szivot hasonlítsd hozzá, annak az utódja!egyébként függetlenül, h egy hulladék cikk, 2003as fókára már jóhogy költeni kell. engem inkább a suzuki lep meg.
ReFleXx:nekem az 5 éves kocsin érett meg a lengéscsillapító. meglep, mi nem szoktunk beleállni 130al a gödörbe, fekvérendőrbe, földutat se szokott látni, fókán anno 10évig ilyenekre nem kellett költeni, pedig földúton laktunk, cserébe olcsó a gyári, szóval no para.
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
hurenzon
senior tag
válasz bajnokpityu #13696 üzenetére
Szerintem itt rosszul értelmezték az egészet.
Mivel suzukiból és fordból van a legtöbb, így őket kérdezték meg és szerintem ez alapján csináltak a felmérést. Nyilván ha több honda, mazda, Toyota tulajdonos vásárolt volna az adott időpontban akkor ők nyertek volna. -
RazoR
veterán
Néha valami koppan egyet az első futóműnél, gömbfejek szilentek, kutyacsont jó, nem kotyog, nem laza semmi. Toronycsapágy az lehet a hang forrása?
-
SPeti1984
senior tag
válasz bajnokpityu #13696 üzenetére
Én csak annyiban hasonlítottam a dízellel, hogy abban is kettős tömegű meg sok olyan alkatrész van ami ha tönkremegy akkor drága vagy épp DPF eltömődik és sokan szívnak vele és mégis veszik az emberek. Dízelnél is annó volt a sima szívó meg a turbos kivitel. Akkoriban is sokan féltek a turbostól aztán mégis manapság annyi van belőle mint a fene. Ez inkább csak szerintem az újdonságtól való félelem ami az emberekben dolgozik. Ez mindig is így volt. Eltelik pár év és fel se veszi senki azt hogy 1000ccm-es a motor.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest