- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Nyugdíjazza a tuningra szabott, első Raptor Lake-eket az Intel
- Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
- Milyen SSD-t vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
attila199207
tag
válasz #27070592 #14846 üzenetére
Szia!
Javaslom az 1.8 / 2.0 motorokat, 1.6-tal sokkal több a probléma, csipegeti az olajat stb.
Amire figyelj, típus betegség, hogy a hátsó futómű berohad, sajnos ilyenkor cserélni kell, anyagköltség 100e + munkadíj. Szeret rohadni a hátsó kerékjárati íven. Alapjáratot figyeld, álló helyzetben 750-800 körül kell lennie, menet közben ha kirakod üresbe, 900-1000 körül kell tartani a fordulatot és ez fékezéskor nem emelkedhet, ha csinálja, (tipus betegség), alapjárati motor csere + vákuum cső 30e + munkadíj.
Néhány javítási ár:
- kuplung csere, csapággyal mindennel : 70e + munkadíj
- vezérlés csere: 80e + munkadíjValóban a külföldről behozottakban van rizikó, 700-800 körül már a felső 20%ból lehet választani, helyedben mindenképp ghia felszereltséggel venném.
Remélem tudtam segíteni.
-
embe
nagyúr
Még sajna nem tudtam megnézetni a klímát, mert azonnalra nem tudták vállalni, más időpontban meg dolgoztam.
Csak kérdezem:
Ha elszökik a gáz, akkor ugye a kompresszor védelme miatt letiltja azt, hogy induljon be. Ilyenkor ha bekapcsolom nem is ad hangot, nem is kattan semmi?
A kocsi szervízüzenetet nem dobott, Forscan nem mutat semmit.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
#27070592
törölt tag
válasz attila199207 #14851 üzenetére
+ troll81 és gabor9991
Köszönöm az infókat, én is hajlok a nagyobb benzines motorok felé, nem fogom túl sokat hajtani így a fogyasztás nem kardinális probléma (ezért is nem keresek dízelt, egy ilyen korú dízelmotor egyébként is óriási lutri)
Van egy fullos példány a joautok.hu-n, minden földi jóval ellátva (Ghia + állófűtés, motoros tetőablak...), mit szóltok hozzá? A vezetőoldali ajtó fogantyú és a váltógomb eléggé kopott viszont a kormány érintetlen (talán cserélték), esélyes hogy nyugati céges autó volt sokszázezer kilométerrel?
-
#27070592
törölt tag
Igen, erről van szó.
(#14862) molnarpeter: a fauvé autói sosem voltak szimpik, nem tudnám megszokni az érzést hogy ilyenben ülök. Focus2-ből ennyiért még csak az alsó szegmens elérhető, de most egymilla az a lélektani határ amit autóba akarok fektetni. Nem tudom mi legyen. Mazda6 benzines kombikat is néztem, de azokban is gyárilag oxidált lemezekből készült a kaszni.
-
gabor9991
őstag
válasz #27070592 #14859 üzenetére
Akár még lehet jó is.
Ezek a hátsó ajtón a krómozott dísz fölött kezdenek csúnyán rozsdásodni, de ezen nyoma sincs a rozsdának sehol, se az ajtókon se az íveken, így telefonon nézve
Ez lehet annak is köszönhető, ha Olaszországból érkezett.
Kormány vagy cserélve vagy bőrözve lett a váltógomb meg nem.
Sok az extra ezzel együtt a hibalehetőség is, de meg kell nézni, ha ilyet keresel.Nem hinném, hogy valami vezető kocsija lehetett az utóbbi időkben maximum újkorában, ahhoz már nulla az értéke.1 millás F2-t szerintem hagyd meg másnak.
7 éve f2-vel járok, az 1 milliós kategória ezekből az...[ Szerkesztve ]
-
sharkypeti
aktív tag
Sziasztok! Új vagyok itt, mivel még mostanában leszek Focus kombi tulajdonos. 2010 -től bármi lehet, ami benzines és belefér 3 - 3.1 millióba. Azt már tudom, hogy 2011-ben volt váltás, és pont ez az egyik olyan pont, ahol felmerül egy kérdés. Melyiket preferáljam? Az utolsó ráncfelvarrásból származó MK2, MK 2.5 1.6-ost, vagy azt, ami követte, a Ti-VCT-s 1.6-ost? Nekem az a fontos, hogy minél megbízhatóbb és pénztárcabarát legyen. Egy viszonylag keveset futottat néznék, amit jó pár évig szeretnék használni.
Ha régebbi, akkor belefér az árba egy Titanium is, ha fiatalabb akkor csak Trend. Mondjuk ettől fontosabb a motorkérdés.
Mennyire megbízható motor az 1.6-os Ti-VCT 105 LE? Most már azért van róluk 6-7 év tapasztalat. Gondolom egy kicsit rizikósabb mint a faék egyszerűségű előző szívó 1.6-os.
És a többi 1.6-os? A 101 és 125 lovas verziók milyenek? Ez akkora káosz nekem, hogy feladja a leckét, melyiket válasszam.
Amit még érdemes tudni: évi 15-20 ezer km-t megyek, jellemzően városban. Odafigyelve, minden földi jót megadva gondoskodom a mindenkori autómról.OnePlus 12
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
gabor9991
őstag
válasz sharkypeti #14865 üzenetére
Az erősebb 1.6-ban el tud romlani a vct egység a sima 1.6-ban nem.
Az erősebb 1.6-ban 2 katalizátor van és 4 lambda-szonda a sima 1.6-ban csak a fele.
Az erősebb papíron kevesebbet fogyaszt a gyakorlatban viszont többet.
A motorok közötti különbség nagyjából ennyi. -
sharkypeti
aktív tag
válasz gabor9991 #14867 üzenetére
Köszönöm a választ. Pontosan melyikre gondolsz, hogy erősebb és sima? Ahogy láttam van 101, 105, 115, 125, 150 LE is.
A lényeg, hogy megtaláljam a legmegfelelőbbet a saját igényeimnek. A karosszéria kivitel, a felszereltség az nem gond, azt kiválasztom, ez a motor káosz okoz nekem fejtörést.OnePlus 12
-
nagyúr
válasz sharkypeti #14868 üzenetére
A 150 lovas 1.6 már az MK3 turbós 1.6-osa lesz, a sima szívó 1.6 125LE-ig volt tudtommal.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
gabor9991
őstag
válasz sharkypeti #14868 üzenetére
Mk2 1.6 szívóban van 101 és 115 le-s.
Ezekre gondoltam, a többit nem ismerem milyen. -
nagyúr
válasz sharkypeti #14875 üzenetére
A Sync a rádió lesz, ez a motor Ti-VCT vagy gyári nevén Duratec/Sigma. Ez szívó- és kipufógóoldali változó szelepvezérléses, kicsit bonyolultabb darab.
(#14876) SzlobiG: A dízel meg büdös és kerreg (de jól fogyaszt!)
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
sharkypeti
aktív tag
válasz sharkypeti #14875 üzenetére
Köszi. Tehát viszonylag fiatal autó, 110000 km-rel. Mennyire kell paráznom ettől a motortól? Aránylag keveset megyek, azt is főleg városban.
OnePlus 12
-
#31600896
törölt tag
válasz molnarpeter #14770 üzenetére
Na most ütött be a "vészmód"
-
nagyúr
válasz sharkypeti #14878 üzenetére
Valaki panaszkodott rá itt a topicban, de alapjában véve szívómotor, kevesebb nyűgjük szokott lenni mint a feltöltötteknek. Szerintem lesz itt valaki aki jobban ismeri nálam. Kis városi távokra a sima szívóbenzin a legajánlottabb az elektromos/hybrid után. Mindenképp megejtenék egy vezérlés cserét vásárlás után, meg a szokásos folyadékok cseréjét.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #14869 üzenetére
Akkor az már legalább a harmadik vezérlés, második kuplung ami most az autóban van, gondolom. Illetve kuplung nem biztos, erősen használatfüggő.
Váltóolajat cseréltél már, érzékeny a focus ilyesmire?
Az 1.8 motor mennyit kajál nálad? Ha heti ezrest gurítasz alapból akkor elég gyakran tankolod, van érdemi különbség a nyári/téli fogyasztás között?Közben nézem ezt a példányt, mi a véleményetek? Szerdán tudnám élőben is megvizslatni.
1.8 Ghia -
troll81
addikt
Sziasztok menyire komplikált egy termosztát csere egy mk1 focuson 1.8 zetec motor?
-
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #14883 üzenetére
Találtam egy rövid video-t, a srác szerint az akkut házastól és a légszűrőházat kell kikapni hogy hozzá lehessen férni, plusz a csöveket leszedni róla. Három csavar tartja magát a termosztátot.
-
senior tag
válasz #31733248 #14887 üzenetére
Köszi!
A következő elemeket fóliáztattam a Nortekkel, Hexis anyagból: Vízszintes csomagtér pakoló része, lakkfekete B oszlopok, kilincsöblök, teljes motorháztető, tükrök, fényszórók, ködfényszórók, nappali LED menetfény,
teljes belső küszöbök, teljes első lökhárító.A fóliázás összesen 230 ezer volt, a kerámia 140.[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
senior tag
válasz #31733248 #14889 üzenetére
Hát én csak a vízszintes csomagtér pakoló részét fóliáztattam, ha pakolsz be valamit sérülhet, de részletes képeket holnap fogok ide feltölteni. A kerámia egy olyan bevonat, mely a fényezést ellenállóvá teszi az időjárási vizsonyokkal, valamint a vegyszerekkel szemben, nem tapad meg rajta semmi. Előző kocsimon is volt. Könnyű volt mosni, soha nem volt traffic filter (porréteg, melyet csak a kézi mosás szed le), véd az UV ellen, nem ég bele a bogár, madárürülék, fagyanta, stb. minden könnyen eltávolítható, stb. 4 év garancia van rá.
Your car, your life ;)
Új hozzászólás Aktív témák
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- ASUS routerek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Total Commander
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amazon
- 3D nyomtatás
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND