- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Formabontó vezetékmentes klaviatúrák jöttek a Keychron műhelyéből
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Olcsó M.2-es SSD-hűtő érkezett az Arctic logójával
- Philips 27B1U5601H: sokoldalú monitor irodába és tanulásra
- Steam Deck
- Asztrofotózás
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- OLED TV topic
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy - Befutott a MOD támogatás
gp Mostantól a konzolos kiadásokhoz is elérhetők a különböző rajongói módosítások.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Geryson
addikt
Én úgy képzeld el, hogy kb. 6-8 éven át billentyűzettel repültem, nagggyon komolyan! De ezt tényleg értsd úgy, hogy éves szintem 50-80 repülést, tiszta hihetetlen, nem is tudom hogyan. Aztán vettem egy force-os Saiteket (azt hiszem 3D Rumble vagy valami ilyesmi volt a neve), amin volt ugye még Z-tengely is. Basszus, emlékszem, nem bírtam egyenesen repülni, habverőztem állandóan fel-le, jobbra-balra, röhögtek is a haverjaim amikor együtt mentünk. Persze utána megtanultam és hiába köpködték egy csomóan a Saiteket úgy adtam el 5 évvel később és váltottam szarvra (szintén Saitek), hogy makulátlan volt végig a funkciója, soha panaszom nem volt! Persze a szarvra való áttéréskor itt is szenvedtem, de ez meg aztán tényleg a csúcsok-csúcsa egy leszálláskor a mozgási szabadság miatt!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
AirBooms
addikt
Huhh, nem tudom mire értetted a METAR-t, de most szálltam le LHBP-n, 200 lábnál még nem láttam a pályát, akkora köd volt... Tök vakon szálltam le, használva az ERJ HUD-ját. Ügyes kis dolog ez. Meresztettem a szemem, hogy meglássam a pályát, közben a sebesség, magasság és a többi fontos paraméter mind a szemem előtt volt... Jó kis repülés volt Brüsszelből...
-
-
AirBooms
addikt
Ezzel egy kicsit ellentmondasz magadnak: nekem írtad, talán Skype-on, hogy az East-Europe téma mennyire valószínűtlenül nagyon kék. Kelet-Európát csak ismerjük. Ezek után, mennyire bízhatunk abban, hogy valóban azokat a számunkra egzotikus időjárási jelenségeket látjuk élethűen, amiket meg is nevez a REX? Ráadásul rajtam kívül már más is írta, hogy utazott a világ több részén, s ő is túlzónak tartja a REX témáit.
Ám térjünk vissza a vitát kirobbantó dologra: szó sem volt itt REX fikázásról, FSX fikázásról!
Csak arról, hogy egy belinkelt képen látható Napra, ketten is azt írtuk, nem túl valósághű (és én én még hozzátettem, hogy jól illik az FSX arcade jellegéhez). Talán szerencsésebb lett volna Andorrához hasonlóan a "giccses" szó használata a részemről.Amúgy Fatal, te is hányszor írtad, hogy mennyire nem valósághű, amit a REX megjelenít. Még a saját Nap-odról is átküldtél egy képet, hogy neked mennyire nem tetszik.
Ráadásul Gizmo is pont egy előző hsz-ében írja, hogy az FS pont annyira valósághű, amennyire mi magunk annak képzeljük. Akkor miről beszélünk? Mitől lett hirtelen az FSX ennyire tökéletes szimulátor? -
AirBooms
addikt
Előre szólók, nem vérre menően szeretnék veled vitába szállni (ne essünk ugyanabba hibába, mint Gizmóval - tőle is elnézést ezért).
Szerintem itt nem arról van szó, hogy nekünk mi tetszik, s mi nem, hanem, mi a valósághű, s mi nem. Valószínű ez az a különbség, amiről mi beszélünk. Én a valósághűséget keresem, ti azt, ami tetszik.
Sajnos ezen az alapon azt kell mondanom, hogy a REX ocsmány vizei (főleg folyói, kisebb tavai) azzal a barnás-zöldes ocsmány színeivel közelebb állnak a valósághoz, mint az égbolt témái. Igen, felülről nézve sajnos ilyenek a vizeink.
Az FE témái viszont szerintem pont azért nem tetszenek egyeseknek, mert nem olyan túlzóak, ám közelebb állnak a valósághoz (bár az az igazság, hogy már olyan régen használtam az FE-t, hogy nem nagyon emlékszem rá).
Amúgy a REX-ben van egy olyan téma, aminek a nevében van valami szmog (nem emlékszem rá fejből), lehet, hogy érdemes lesz megnézni, kipróbálni. tehát elvileg van rá törekvés, hogy a szennyezettséget is belevigyék a dologba, s en legyenek olyan hihetetlenül világosak a felhők. Aki esetleg nézte már ezt a témát, beszámolhatna róla. -
Gizmo94
veterán
Itt én elsősorban a részletgazdagságra gondoltam, ami FSX esetében a legfontosabb, figyelembevéve a játék fizikai hiányosságait, ami pedig ezen a téren ennél a gépnél az eddigi leírásokból és a képekről egyelőre kiderül, az igen komoly. A fejlesztéssel kapcsolatban úgy értettem,hogy mivel szimulátort fejlesztenek, így nyilván van fejlesztőcsapatuk is, az pedig,hogy egy rakás add-on gyártó náluk forgalmaz, nyilván befolyással bír majd az adott fejlesztőkre és kissé könnyebbé teszi majd az optimalizálásokat, összehangolásokat a saját szimulátorukra.
Mellesleg, ha az addon kiadás mellett egyben nem fejlesztők is , akkor ezt a repülőgépmodellt a PR csoport fejleszti? -
Korcsii
őstag
FSX/FSX9(/korábbi?) az mind1, ha fut rajta a kliens, akkor látják egymást (ha az FS/addon repülő is úgy akarja - valóban megjeleníti, nem csak a hívójelét írja ki fölötte)... on VATSIM at least... IVAO-ról nem tudok nyilatkozni...
Geryson: FSINN
és ezért nem használok FSPassangers-t no meg azért, mert nem sikerült rendesen belőni, és nem volt kedvem kínlódni vele... -
Gizmo94
veterán
A fentiek szerint semmivel sem gyorsabb. Ennyi FPS nálam is megvan ezeken a sceneryken rendszerint mindig, sőt, akár több is egyes részeken. Ráadásul most már csak a 9450 van meg, a másik gépemet i7 tervek miatt eladtam. A 9450 maradt, mert valahogy jobbnak találom mint a 9550 volt. Mostanában nem is húzom, mégis hoz ilyesmi értékeket. Most próbáltam a napokban egy i7 konfigot 920-assal, az is meglepetést okozott, nem kellemest. Nem is vettem meg, mert nem sokkal ment jobban rajta az FSX mint nálam a 775-ön. Valamelyik nagyobb i7 procival biztosan ütősebb lehet, de nem szánok csak procira 200k-t.
Szerintem Haky-nál sem a géppel van gond,hogy gyenge, ehhez a játékhoz egyszerűen nem lehet gépet építeni, mert úgy szar ahogy van. Az Ati kártyákat nem szereti, az SLI-t nem szereti, a sok magot nem szereti, a keveset pláne nem, kérdem én, mi az amin ez menne rendesen? Nagy a gyanúm,hogy semmi.
[ Szerkesztve ]
-
haky
senior tag
mondjuk FTX YMML-nél ugyanezen a helyen megnézném a quad-od. i5 ha húzva van alig tud kevesebbet mint az i7 nézz utána. Más nem hajtotta a CPU-t. Ha beállítom, h max forgalom is legyen akkor is ennyi. Bármit állítok ennyi.Ezt tudja az FSX FTX-el. inkább én is fs9-ezek.
Aki másnak retyvetyutyu...
-
Bundee69
tag
Időközben rájöttem. Az nHancer nem a System32/NvApps.xml-be írja a bejegyzéseket Win7-nél, hanem a User/.. könyvtárban egy másik NvApps.xml-be. Ettől függetlenül véletlen kikapcsoltam az FSX-ben a DX10 Preview-t és megjavult minden.
Cserébe a segítségedért: [link] A tavalyi Hudson folyóra való leszállás rekonstruálása pilóta és ATC hangokkal. Egész érdekes.
-
Gizmo94
veterán
Már egyszer felhívták rá a figyelmemet, de köszönöm,hogy magyarul is megtetted, biztos ami biztos, hátha nem értettem amit Korcsii idézett.
Nincs is jobb, mint az önzetlen segítség. Köszönöm mégegyszer, hálás vagyok.Boeing: Hát ennél alighanem csak szebben lehetett volna... Ha a németeknek erre van igényük, csak vegyék-vigyék, közel PMDG áron.. . Bár én úgy tapasztaltam, hogy rendesen megnézik,mit vesznek meg.
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
Kipróbáltam a PMDG új üdvöskéjét.. Egy általános kérdés: megérte ezt így kiadni egyáltalán? Gyakorlatilag a textúrán kívül nem változott semmi, ha csak annyi nem, hogy rettenetesen eszi a memóriát. Kivettem 2 giga ramot, takeoff egyből után memory out. Még azt éppen kibírta LOL. Gyakorlatilag 2 giga rammal nem érdemes felrakni. A cockpit és minden egyéb változatlan, a textúra szép,ez tény. Na de ennyi?
[ Szerkesztve ]
-
AirBooms
addikt
Köszönöm! S sajnos a saját tapasztalatom a te válaszod erősíti meg...
Szerk: Éppen ezért, bármi lesz is a gariztatás vége, szerintem újra szerzek egy 4890-et...Ráadásul ajelenleg az 5770 van a 4890-nel egy árban, de ez a VGA jóval gyengébb, a más felépítésnek és az eltérő drivernek köszönhetően pedig jóval lassabb FS9-ben (az új játékokban ez persze biztos nem így van)
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
Az Ariane csak egy példa volt, merthogy náluk külön pénzért van a livery és ha a PMDG ezért a gépért pénzt kért, innen már csak egy lépés,hogy ott is így legyen. Most ennek mi köze van az AIRAC-hoz, ami már jópárszor ki lett tárgyalva Ariane esetében,hogy nem frissül. Elárulom: semmi.
-
Gizmo94
veterán
Jah. A Wilco az a nonpluszultra. Abból lesz a jó kis csontvázgép mem híján, meg az Airbusából is.. Mellesleg ez az új PMDG wingflexbajnok csapkodós lepke is rendesen hajlamos a csontvázzá vedlésre.. Már kétszer megtette...
További tesztek felfüggesztve, kinyiffanttottam a 9550-et, utódja csak hétfőn érkezik, addig egy emergency E 5300 dual core-ral nyomom. No flying, kb.10 perc alatt tölt be az FSX és két framet ugrik percenként Ferihegyen. Ez diának rossz.
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
Pl. ilyeneket módosít benne, ez pont a Wilco, ha összehasonlítod a backupot a módosítottal,látod:
BEFORE
[WEIGHT_AND_BALANCE]
max_gross_weight = 150000 // (pounds)
empty_weight = 74170 // (pounds)
reference_datum_position = 0, 0, 0 // (feet) distance from FlightSim Reference position: (1/4 chord, centerline, waterline)
empty_weight_CG_position = -5, 0, 0 // (feet) longitudinal, lateral, vertical distance from specified datum
max_number_of_stations = 50
station_load.0 = '170.0, 41.0, -1.5, 0.0, Pilot' //Weight (lbs), longitudinal, lateral, vertical positions from datum
(feet)
station_load.1 = '170.0, 41.0, 1.5, 0.0, Copilot' //Weight (lbs), longitudinal, lateral, vertical positions from datum (feet)
station_load.2 = '510.0, 0.0, 0.0, 0.0, Crew' //Weight (lbs), longitudinal, lateral, vertical positions from datum (feet)
station_load.3 = '1360.0, 25.5, 0.0, 0.0, First class' //Weight (lbs), longitudinal,AFTER
[WEIGHT_AND_BALANCE]
max_gross_weight = 150000 // (pounds)
empty_weight = 74170 // (pounds)
reference_datum_position = 0, 0, 0 // (feet) distance from FlightSim Reference position: (1/4 chord, centerline, waterline)
empty_weight_CG_position = -5, 0, 0 // (feet) longitudinal, lateral, vertical distance from specified datum
max_number_of_stations = 50
station_load.0 = '170.0, 41.0, -1.5, 0.0, Pilot' //Weight (lbs), longitudinal, lateral, vertical positions from datum
(feet)
station_load.1 = '170.0, 41.0, 1.5, 0.0, Copilot' //Weight (lbs), longitudinal, lateral, vertical positions from datum (feet)
station_load.2 = '510.0, 0.0, 0.0, 0.0, Crew' //Weight (lbs), longitudinal, lateral, vertical positions from datum (feet)
station_load.3 = '1360.0, 25.5, 0.0, 0.0, First class' //Weight (lbs), longitudinal, vertical positions from datum (feet)
station_load.4 = '0.0, 0.0, 0.0, 0.0, FsPStation'
station_load.5 = '0.0, 0.0, 0.0, 0.0, FsPStation'
station_load.6 = '0.0, 0.0, 0.0, 0.0, FsPStation'
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Formabontó vezetékmentes klaviatúrák jöttek a Keychron műhelyéből
- Milyen légtisztítót vegyek?
- Politika
- Mozilla Firefox
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...