- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
addikt
Összefutni Salvatore Ganaccival priceless.
-
-NoVa-
addikt
válasz blueboi69 #31490 üzenetére
Egyesek ott helyben rakják össze meg effektezik fel, de az csapatmunka és 20+ év rutin. Ezt is lehet hangszerként használni.
-
-NoVa-
addikt
Kb ja, Xiao vagy Segway, akkor lesz hozzá talán akku 2 év múlva is, amikor fárad az eredeti. A többi eldobható.
Nekem benzinárból megtérülne, de rendszeresen kapom fel a családot szanaszétről betervezetlenül, arra nem jó.
Kuplungcsere óta meg a fogyasztás is lement 7.8-ra, 2 hete tankoltam Pesten (68 litert :)), és még megvan a harmada.
-
-NoVa-
addikt
válasz ncc1701 #31768 üzenetére
Megint keversz pár dolgot. Szülés/szoptatás/alvásmegvonás/hormonok tombolása opciós fekvősebb veszélyeztetett terhességgel simán felhoz 20 kilót alkatfüggően, amit az első 3 évben nagyon el sem lehet kezdeni ledolgozni, ha a gyerek is aktívabb fajta. Utána izomalapozás, 1-2 év, aztán jöhet a fogyás. Ez eddig nem elhanyagolás, hanem simán csak szülés.
-
-NoVa-
addikt
válasz FőDudu #31844 üzenetére
Ha mégis patentkednél, Crank Brothers Mallet DH kell neked. Általában nem maga a hegy áll rá, de igénybevétel éri sok, szóval elbír.
-
-NoVa-
addikt
válasz FőDudu #31846 üzenetére
Rádió ez is, azért is mondom hogy általában zseb-zseb vonalon 660k alá nem megy. Hallhatóan jobb az aptx-nél, aptx-hd meg nincs a samsungnál. USB DAC-ként persze máris más szint, de ott kell alá füles is. A Shure még annyira nem remekel ott, egy nagy terű, jól pozícionáló cuccnál már magassága is lesz a zenehallgató nagyteremnek kábellel, nem csak szélessége és mélysége. Ilyenekhez nem BT adaptert vesznek, hanem külön DAP-ot, balanced outputtal. Egy Jerry Harvey Audio LAYLA egy ES100-al jó kábellel pl egészen vidám portable kompromisszum, de nem veszek. Nem. Nem.
-
-NoVa-
addikt
Ez most váratlanul ért. Homokoznak az aprók, sütiket csinálnak mindenféle formában, kicsicsaj:
- Kaphatsz sapkából is. Úgy hívják, capcake.És tudatosan építette fel, tudta, hogy fájni fog. Büntet.
-
-NoVa-
addikt
válasz blueboi69 #32186 üzenetére
Nah. Korrigáltam kicsit a prespektívát, meg húzogattam az eredeti képet gimpben amíg nagyjából nem precizen, de kiadott valami tényleg oldalról fotózott arányos bringaformát, és most következtetek.
Egyrészt ez egy hagyományos 80-as, 90-es évekbeli MTB annak minden elcseszett arányával, és pont. Hiába nagy a nyeregvázcső, az ezredforduló környéke óta egészen más arányokból számolgatunk méret. Ez itt inkább mai méretek között egy 17" váz jól kihúzott nyeregcsővel. Mutatom:
Most fogod a mérőszalagod, aztán bólogatsz vagy köpködsz, hogy elbasztam a gimpben az arányokat. Ja, nem vittem túlzásba a pixelprecizitást, pihenni sem ártana még az utazás után, de kiindulópontnak valami.
-
-NoVa-
addikt
válasz FőDudu #32197 üzenetére
A tiéd inkább L-es (19") lesz, ott a felsőcső inkább kicsit a felni ív teteje felé mutat, kb bele a gumiba. A 17" az kb a felni alá, a 15" meg jóval alá, a küllőkbe.
Nyeregcsőügyben meg az XTC nyeregvázcsövébe eléggé nagy átmérőjű cucc megy, talán 32mm-es, az sokat ki tud bírni. Ebbe nekem egy 27.2-es szűkítőgyűrű van betéve, és akkora könnyű Syncros nyeregcső, mert grammániás köcsög vagyok.
-
-NoVa-
addikt
válasz FőDudu #32201 üzenetére
Az a vastagféle Easton EA50 gyári. Az NRS-en nekem is az van, annyira nem MTB-zek sokat mostanában, hogy azt is kioptimalizáljam. Az XTC-m fénykorában 8.5 kiló volt, Sram V fékekkel, kompozit karokkal, meg radiális fűzésű DT kerekekkel. Csak már nem vagyok 70 kiló én sem, a Mavic kerekek, tárcsafékek, kicsit nehezebb de erősebb Scareb Elite teló és egyéb körítések mind strapabíróbb dolgok.
Alin meg épp akcióban 71$-ért mérik a CCA C16-ot, ha mégis érdekel a Shure-odnál lényegesen jobb hangminőség olcsóért ráérős postával. 2 hét nyaralás után megint belegyógyult az agyamba, és jajj de imádom.
-
-NoVa-
addikt
válasz FőDudu #32213 üzenetére
Na akkor hosszan, szavakkal próbálok hangzást elmagyarázni technikai alapokon: a Flare az megcsinálta ugyanazt pár éve, mint a Japánok a Zero Audio Carbo Tenore / Carbo I / Final E2000/3000 fülesekkel. A standard 8-10mm-es membrán helyett 5-6mm-es, könnyebb, merev, reszponzívabb cuccot raktak egy apró testbe, ami így közelebb kerül a dobhártyához, kompenzálva a kevesebb légmozgást. Az olcsón elérhető erősebb mágnesek és jobb membránanyagok előnyei. A kis légtömeg miatt dinamikusabban szól, részletes, és ha jól méreteznek, az 1 kis membrán minden tartományban jól dolgozik.
A Tenore az egyik legjobban sikerült ezek közül, pár évig azt nyúztam. Külön vicces volt A-B összehasonlítani az 500$-os Grado GR10-el, ami pár évvel előtte jött ki. Szinte azonos a két füles hangja, csak a Grado szélesfrekvenciaspektrumú armatúrával ad ki hangot, nem membránnal. Ami durván drága dolog.És ezek mind jobbak a Klipschednél sokkal.
Ugyanakkor ez a korlátjuk is. Minden egyszerre szóló hang és harmonikus eggymás ellen is dolgozhat. Persze most is elővettem a Tenore-t egy próbára, ami kb ugyanazt tudja, és nagyon jó. Csak azóta kínában ellestek pár trükköt, és néha-néha összeáll jól is valami:
- Sok évnyi Knowles Balanced armatúra koppintási próbálkozás után már kezdik utolérni minőségben az eredetit. Árban nem.
- 3D nyomtatott akkusztikus kamrákban helyezik el a hangkeltő eszközöket, más kell a mélynek, középnek, magasnak. A kamrák kimeneti csövein összeáll a pont jó összkép, ha jól tervezettet koppintanak.
- Néha sikerül kiegyensúlyozott hangképet összerakni.A C16-nál egész kevés hibával összeállt ez. 2kHz-nél 1dB-vel, 4kHz-nél 0.5dB-vel visszavett EQ-val tudja az apró elvárásaimat teljesíteni: Az emberi hang emberi, érzelmekkel, a taps taps, a cintányér cintányér. És ezeket az apró elvárásokat akkor is teljesíti, ha közben mellette némi zenekar is épp durván odateszi magát alá, mindenféle hangszer mindenféle harmónikusával együtt. Részletekben és térben elkülönülve. Egyszerűen teljesen más, nem egy liga. Mérete és súlya lesz a zenének.
Aztán sorolhatom a jóval drágábbakat a Layláig bezárólag, de már a következő bizonyítottan kicsit jobb is 170$, és a 250$-os kicsitmégjobbnál is tudom a hiányosságait az 500$-os kicsitjobbhoz képest. 2-3 éven belül meg lesz valami 100$ alatt, ami a mostani 500-as szintjét hozza.
Vagy 2 hét múlva találok valami még jobb olcsót, amire lelkesedek ugyanígy :) -
-NoVa-
addikt
válasz FőDudu #32261 üzenetére
Nyaralás közben esténként a dagály érkezésekor minden nap egy-egy nagy kupac műanyagszemetet kiszedtünk a tengerből és elvittük a szelektív gyűjtőbe. Ott azért feltűnően látszott, mennyire elcseszetten károsak vagyunk most, mint tömeg. Erre kb médiaszinten tukmálni kell évekig minden nap, hogy ha szemetelsz, vagy fölöslegesen pazarolsz, az mennyire legalja pondró dolog. A tömeg igényli az agymosást sajnos, a szemüknek nem akarnak hinni.
-
-NoVa-
addikt
válasz FőDudu #32317 üzenetére
Részemről egy pufferkondenzátor, meg a hátsó keréken egy elinduláskor dolgozó kis boostermotor, aztán jó vagyok. Ha csak 0-10km/h közötti indulásnál tol kicsit a vellany, fölötte már nem tisztán nyomatékon dolgozik a benzinmotor, és értelmes hatásfokon elmegy. Aztán a mostani 7.6 literes átlagfogyasztásom is eshetne vele még kicsit. Az meg már nem 200 kilós plusz a kocsiba, mint a plug-in hibrid, hanem töredéke. 1 kilométeres elektromos hatótáv, semmi konnektorba dugdosás, aztán hagyjanak békén.
-
-NoVa-
addikt
válasz blueboi69 #32355 üzenetére
Eleve a kólaivás már maga egy teljesen fölösleges luxus ön és környezetpusztítás. Csak gondoltam szólok, hogy nem a sokfélével van a gond, úgy egyáltalán
Ahol iható a csapvíz, ott nem nagyon kéne felmerülnie másnak. Kiegészítőként gyümölcs. Gyerekeknek lé, felnőtteknek párlat. -
-NoVa-
addikt
Koordináljunk megaprojectet. Odahordjuk valami távoli szigetre a szemét, mondjuk Ausztrália. Aztán úgy forgatjuk és gyorsítjuk a földet, hogy érintőre leégesse vagy felszippantsa a nap róla az összeset, aztán visszaállítjuk az eredeti pályát és forgást. Majd az 51. körzetből hoznak hozzá mindent, ami kell, amikor bejutnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Büszke apukák és anyukák topikja
- DIGI Mobil
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Honor 90 - modellalkat
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- Bomba ár! Asus VivoBook X412F - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 650 G5 - i7-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Asus VivoBook S410U - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 450 G3 - i7-6G I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gar!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen