- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kompakt vízhűtés
- OLED TV topic
- Canon MILC: EOS R és M topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Androidos tablet topic
- Projektor topic
Hirdetés
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Mozgásban az Industria II
gp A PC-re készülő folytatásról egyelőre nem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
addikt
Én szerintem képes lennék nagyon hosszan üzemben tartani egy MV Agusta Brutale 1000 RR-t a maga 208 lóerejével forgalomban, a Subaruval is példátlan önmérsékletre vagyok képes a sebességhatárt elérve. Utána elhúznak mellettem a lámpaváltáskor első pár méteren lemaradó Lancer Evo-k, Yarisok, Swiftek, Daewook.
De az is biztos, hogy egy 300-450ccm közötti nakeddel még sokkal nyugodtabban menne mindez.
-
hobizoli
nagyúr
ott?
amugy en azon rohogtem, amikor olvastam a cikket, hogy ennel hiresebb vizsgaallomas nem fog nagyobbat bukni kb soha
masik forumban emberkenek elvettek az Irmscher kuszobspoileres Zafira-janak a forgalmijat, mert az NKH-s joember szerint heggesztve van a kipuffcso
miert, azt ragasztjak ujabban, vhogy hogyan keszul...? szogelik?
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
UK-ban elo torok ismiek most vettek ezt a csippesmk1 PuntoGT-t gorogbol
eleg csitti a powerdiagrammja, 8880rpm-nel meg nem maxol le, mert a piros csik meg emelkedik, de ott belefut a revlimiterbe
1.9 16v @1.9bar GTX3076R 510 lo
1.3bar-n is tud 440 paripat
az 1.9 16v:
"The final incarnation of the 128 SOHC engine was modified to use 16 valves and double overhead camshafts. The engine (using the designation "Torque") initially featured the bore-spacing, bore and stroke of the 1.6 L (1,581 cc) 159/160 series engine with a new 16 valve DOHC crossflow cylinder-head. To incorporate the extra oil-return-paths and symmetrical head (as opposed to the asymmetrical SOHC head) the cylinder-block was slightly revised making the DOHC head non-interchangeable with the previous incarnations of the 128 engine. It powered the Brava/Bravo, Marea and Multipla Fiat automobiles as well as the second-generation Lancia Delta. It was then replaced with a version based on the 1372 block with a longer stroke, displacing 1.6 L (1,596 cc), ending production in 2005. The same stroke of the later version was also used in Brazil with the earlier Torque block, giving birth to an 1.8 L (1,839 cc) version, used in the Linea."
[link]
az 1. tulmeretre furva mar 1857ccm a motor, ezert hivjak 1.9-nek
ezt csinaltuk mi is meg, csak SOHC 8v-kent
eccer, amikor kimentem vele a kiskunlachaza-i gyorsulasira korulnezni eppen akkor volt ott a Smoke&Charme dizel talalkozo is, joember aki a nezoket meg indulokat hivatott terelgetni, kerdezi:
-ez? indulo vagy nezo?
-ez 1.9 (mondjuk erre ratett meg a lapkas szelephezag beallitas is, jo varrogepes hangja volt alapjaraton)
-OK, akkor menjetek arra (mutatta az iranyt indulok fele... nem mintha nem tudtuk volna magunktol is)
havercsavo mellettem majdnem beserult, ugy rohogott, amikor elindultam a mukitol
nem akartam mondani neki, nem minden dizel, ami 1.9
ott meg csak ki kellett tolteni a pappert es nem volt kulon nevezesi dij is a dizel klubtali miatt, adtak egy rajtszam matricat is, amivel ki-be lehet jarni - ez volt a celtöbb drón kell ;P
-
-
ncc1701
veterán
Azaz. Ez helyett azt, amaz helyett meg emezt, és ugye majdnem olyan...? Hát nem. Úgyhogy nálunk az van, h ha már nagyon kell sütni, mert szülinap, vagy hasonló, akkor megcsinálja rendes anyagokból, mint a nagymuterék, de keveset. Oszt akkor az jó is, meg árt is, de ritka, és kevés van.
-
hobizoli
nagyúr
enne a videonak amugy az volt az elozmenye, hogy a hatterben arnyekos reszen allok elott amikor megall es elkezdi a csitt-csatt dirr-durr-t, azok elotte egy zsigulit pukiztattak ott a gyujtaskpacsolo fel-le kattintgatasaval, meg a gazpedalt rugdostak kozben, de nem volt vmi nagy hatasa 1-2 lagymatag pukicskan kivul
aztan mielott beult volna az autoba, mondta nekunk, hogy na majd mindjart megmutatom ezeknek kifele menet, hogy csinaljak ezt a profik...
mivel tudtam kb mi lesz, azert kezdtuk el videoznitöbb drón kell ;P
-
zetor2000
senior tag
Én csak arra szerettem volna rámutatni, hogy van mondju Audi R8 / Porsche / akármi szupersportautó karbon fékekkel, ami 30ról szerintem 1 méter alatt is megáll, és van mondjuk egy lelakott, nem karbantartott akármi, aminek a fékje hol fog, hol nem és az meg nem áll ennyi idő / távolság alatt. És van az M1 Abrams, ami 70ről áll meg 5 méteren belül...
Értem, hogy valami ideális / számolható görbe kell, de a valóság általában messze van ettől.[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Phülöp
addikt
Hasonlóan nem túl meleg helyen lakunk, és ülésfűtës nélküli autót nem vennék. Télen, reggel 5 előtt nem túl kellemes beülni az autóba, még ha másfél órát megy is a fűtés az elektromos oszlopról.
A 20 éves Micra fűtés kifejezetten acélos, magasabb fokozatban 5-10 perc elég, utána mehet halkabb üzemmódba.
A Qashqai nem viszi túlzásba ezt a funkciót, a magasabb fokozaton kb. úgy fűt, mint a Micra az alacsony fokozaton.A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Jahno
őstag
"Lassulnak azok, mint a parancsolat." Vagy most az enyém, ami húzott jobbra és nincs szervó. Azért még megtartom egyenesen, de másnak fele is kihívás, vagy csak azt sem tudja ha alapban húz ésvagy nem lassul, akkor ideje lenne valamit csinálni. Főleg ha mellé csikorog is a tárcsa, jelezvén az állapot végét
Majd megpróbálom leképezni a fékdobottárcsám, ami az 1es számú szerelő szerint "fog az rendesen, akkor jóvanazúgy" vagy 2es számú szerint "olyan válla van, mint svárceneggernek, az már szemre látszik, de ha nem hiszi mérje meg és ott lesz bőven a gyári tűrés alatt". Én meg műszaki ember vagyok, azt hiszem autónál kilóra le tudnak venni a lábamról ha így gyári dokumentációra, mérésre, szerszámra hivatkoznak.
Ja szerszám. Itt is érdekes mekkora elméleti felkészülése van a 2es számú szerelőnek, vagy mennyire követi a piacot.
Kicsit pofáztunk is, mikor elhoztam a kocsit, aztán mondom, hogy láttam itt okoskodós youtube videón olyan cuccot, aminél nem kell szétkapni a féltengelyt egy gumiharang cseréhez, mert van valami okos szerszám ami kifeszíti, ráhúzod, műxik. Ahamm, egyből mondja, hogy nem véletlenül nincs a gyári doksikban ilyesmi tákolás, mert manapság A, B, C autóban (mondott három típust, nem jegyeztem meg) már nem gumi van, hanem D, E, F (ezt sem jegyeztem meg, de műanyagipari anyagok voltak, ABSpoliviniltrinilkompozitizé egyvelege), és A az hamar reped, szinte törik és nem is harang hanem rá kell pattintani a valamire, mint egy műanyag borítást, másik rugalmas, de ekkorát feszítve tele lesz mikro repedésekkel és előbb megy el borért, a másiknál meg másért szar megoldás, szóval ez sem olyan egyszerű, hogy mindennek mindennel neki kell esni.
Technológiák is változnak, cuccok is, és néha nem véletlenül találják ki a mérnökök a külön szerelési útmutatókat sem, mert ha ilyen piaci cuccal egyik vasnak nekiesünk az jó lehet, de ott sem érdemes, másiknál meg inkább ne is használjuk mert csak bajt csinál. Csak ez ilyen 1es számú szerelők fejében nehezen tudatosul.
Azt meg már előtte mondtam idehaza, hogy előzőknél annyi ész nem volt, hogy szervón megmérjék egyáltalán kap-e feszültséget, pedig az még nem nagy kaland. Csak elromlott, ki kell cserélni és közben lehet tök más baja lesz.
-
Phülöp
addikt
-
Samott
addikt
Ja az jo, de szerintem egy John Oliver klasszisokkal jobb ezeknel a nimandoknal.
Akkor mar inkabb a jot nezem.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Phülöp
addikt
Amea ilyet használ, és sírna, ha nem tehetné :
50-es férfi váz a 170 centis magasságához, a kormányból kellett vágni 35 mm-t oldalanként, ill. a 400-as nyeregcsövet cserélni 300-asra.
A bike24. com épp akciózta, amikor bringát kerestünk, így egyszerűbb volt választani.
[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Gabibácsi
tag
Good news! Megjött az elemtartó, betettem a 6-osba 5 akkut, a maradékot rövidre zártam, és faragtam lukat a motorház és az anyósülés közé, oda forrasztottam derótot, és az anyósülésre neccesen befért így a telep.
most nézegetem az ubec megoldást a 7.2V akkuvak, de elrettentett hogy hogy kéne bekötni, ezt nem éleg egyszerűen az akku mögé rakni és rádugni úgy a kocsira?
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
blueboi69
csendes tag
Ilyenkor a kölcsöngyerekkel milyen nyelven beszéltek?
Múltkor nálunk is a nagyobbik fiam a csomagtartóban utazott a kutyákkal. De ott nincs ülés.
Kurvára élvezte, vigyorgott mint a tejbetök. Mondjuk mentünk kb 300métert egy földúton, ahol senki sem jár, keresztforgalmat maximum őzek alkotják és belátható is. -
Jahno
őstag
-
Sipi-
tag
Nem hinném, hogy vészhelyzeten kívül más esetben is kihúzatom ennyire máskor is
Apukám kocsit akar majd cserélni ősszel, de eléggé belimitálta a keresést: 1,6-os nem turbós 5 ajtós Focus, 5-6 éves (fiatalabb lehet persze), magyar származású, szürke (ezüst) színben, 120e km-ig. Természetesen minél jobban felszerelt, nem tört, stb.
Ez már a harmadik autója lesz, nem sűrűn cseréli a kocsikat(kétütemű Wartburg volt, most MK2 Mondeo van, de már 23 éves a kocsi)
https://www.ferfiakonyhaban.hu