Hirdetés
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz hobizoli #83177 üzenetére
Svédországban ez egy eléggé gyakori házforma. Vannak földszintesek, amik nagyobbak tipikusan egy "fényudvarral" középen. És vannak kábé 120 és 140 nm-es (5 és 6 szoba) kétszintesek. Van olyan is, ahol van alatta pince inkább és úgy 2-szintes.
Tipikusan van elé lerakva egy sufni, vagy két kisebb, amiből az egyik fűthető, a másik meg "hidegsufni".
Gyakori, hogy mondjuk 6 db van egy sorba összeépítve, aztán ilyenből van egy egész telep egy csomó kis labirintusos járdával és pár bekötőúttal, hogy be tudj járni kocsival pakolni. Van egy csomó játszótér, közelben óvoda, aztán mivel az egész járműmentes belül, ezért a gyerekek szabadon tudnak játszani, kerékpározni, rollerezni vagy gyephokizni az "utcákon".
-
Phülöp
addikt
válasz hobizoli #83183 üzenetére
A JA ltp nem a 70-es evekben epult.
Es nem is finnek epitettek. Sved-finn viszonylatban a 70-es es a 80-as evek nem a szakmaisagrol szoltak hazepites teren. Szerencsere vannak azert kivetelek.
A kozepudvaros megoldas nem divat erre - itt nem egy haz udvarral, hanem tobb haz korben, amik egy nagyobb teruletet (altalaban jatszoteret, kisebb parkot setanyokkal, padokkal) vesznek korbe.[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
zetor2000
senior tag
válasz hobizoli #83183 üzenetére
Meg a Havanna, meg az Óbudai lakótelep is teljesen zöld Ja, nem annyira. Bár a Havanna már zöldül, de még kell neki ~20 év. És még van pár, mondjuk Miskolc, Avasi ltp...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz hobizoli #83181 üzenetére
Mobilos panoráma. Összehúz mindent. Nekünk bejön. Tök nyugodt környék, szinte csak nyuggerek vannak és kisgyerekes családok. A gyerekek egyfolytában tudnak bandázni, rollerezni és bringázni. Sok játszótér van, sok zöld terület. A ház mögött kezdődik egy természetvédelmi terület és park, meg az erdő, tele ösvényekkel. Aztán lovarda és még több mező és erdő.
A felújítási költségek változóak, ez eléggé fel volt újítva. De vannak amiket kábé falig lehet bontani.
-
npera
újonc
válasz hobizoli #83177 üzenetére
Itt van egy hasonló méretű éppen eladó. A bilder alatt vannak a képek.
Alsó szint alaprajza:
-
zetor2000
senior tag
válasz hobizoli #83225 üzenetére
Nem a magasságukkal van baj, hanem a mennyiségükkel. Ha benézel mondjuk 2 háztömb közé, akkor a Havannán a házak közt van ~20 fa, míg a Lakatoson, a József Attilán, az Alacskain, a Glorietten, a KISZen azért jóval több van arányaiban. Meg nincs kikopva az a fű, ami ott van.
Itt a Glorietten lassan túlnőnek a fák a házakon.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
-
npera
újonc
válasz hobizoli #84691 üzenetére
Ki kell venni pár láncszemet és jó is lesz.
Nekem országúti bringán volt olyan móka, hogy az eredeti láncot (futott kábé 2500 km-t előző tulajjal) lecseréltem. Eredeti Campagnolo Veloce volt, ment rá SRAM hasonló szélességű.
Felraktam rá, aztán elindultam egy edzőkörre. Kábé 10 km után tűnt fel, hogy bizonyos fokozatokban valami nem stimmel. És valóban. Görög volt a falóban. Az SRAM lánc túl hosszú volt, ezért áttételtől függően a láncfeszítő annyira fel tudta csavarni magát, hogy a lánc már a láncfeszítőn futott és nem a kis lánckeréken a feszítőn....
Rövid monológot adtam elő, majd megnéztem, hogy milyen fokozatokat kell kerüljek és utána úgy váltottam, hogy ott ne töltsek időt. Végül letekertem az edzőkört, aztán otthon kivettem a hosszából. 3 szemet kellett kivegyek, hogy jó legyen.
Lehet, hogy autón ezt nem kellene megismételni, csak egy kis színes a bringások nehéz életének egy fejezetéből.....
-
Bujdy81
csendes tag
válasz hobizoli #84717 üzenetére
Súly fronton elvileg nem plusz, mert bowden helyett vékony drót, váltókat helyett gombok.
Akksi nem nagy (le is tud merülni ), tehát innen elvileg nem több súly.Ellenben tud az első váltó is pozicionálni, ha hátul váltasz, tehát nem fog rámenni a lánc az átdobóra, ha rosszul váltasz.
Extra opció: ha ügyes vagy, meg lehet hekkelni ma már automatára is!
-
Bujdy81
csendes tag
válasz hobizoli #84768 üzenetére
"nem, mert ha nehezitve edzel, akkor arra terhelesre kepzed magad fizikalisan, es a versenyen a konnyebb technikaval jobban tudsz menni, mert az nem lesz annyira megterhelo"
Ez azért nem jó hasonlat, mert a 3-4 millás versenygépnek más a vázgeometriája, máshogy tűri az úthibákat, ha nem elektromos, hanem bowdenes a váltó, akkor más a húzás, váltási technika, stb.
Ez kb. olyan eltérés, mintha a gyorsulási versenyre egy 1.4-es szívó Puttóval edzenél és utána az 1.9-es turbóval versenyeznél. A start izgalmát pl. mindkettővel át tudod élni, de esetleg meglepődsz, hogy a szokásos tevékenységre két váltás között kevés lesz az idő versenyen!
Bringával is ha másikkal mész, akkor másik áttétel lesz jó, nem az amit versenyen használnál. Más ponton kell az első váltóval fel/le váltani stb.
Max. azzal szoktak spórolni, hogy az edzőkerék legyen más, nem a váz.
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #85548 üzenetére
Az érdekes lehet, mert egy darab proci cserére nem kellene rinyálni, de a Xeon csöppet más architektúra, eleve alaplappal és minden komplexséggel együtt érdemes megoldani a műveletet. Kérdés, hogy minek? Mert ha még Bobának a célzottan megfaragott vasaihoz, akkor talán megérteném. Systemaxnál sem nagyon akartak menni, de legalább drága volt. Másképp kell bánni az egésszel, chipsetestől mindenestől. És még fogyaszt is, ha olyan akkor memória kell, bláááááá.
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #85580 üzenetére
Ez meg teljesen erkölcstelen. Tetszik a leírásban, hogy kezel eccreg memóriát, de szervermemóriát nem Meg az, hogy akkor most asztali OShez milyen chipset az amit rendesen kezel, az meg a processzort ugye. Felőlem használd, 4 éves provik, főleg ha occsón kiszórják, de még mindig fele szerver architektúra, meg ennyi erővel jobb helyen asztali erős vasakat is szórnak ki. Még akkor is, ha azzal indokolod, hogy inkább a VGA kell.
-
zetor2000
senior tag
válasz hobizoli #85583 üzenetére
Én is ilyen vagyok.
Jelenleg évek óta egy i5-4440 zörög ebben a gépben, és amire nekem kell, teljesen jó.
Van laptop, abban egy i5-6xxx van, 8giga rammal, egy Surface, amiben valami i5-4xxx van, 4GB rammal, meg van egy i5-520al szerelt laptop, ez a már említett Dell. Ezen felül van idehaza egy i7-4760 vagy mi, egy ipari lap filmnézős gépnek, évente 10x bekapcsolva.
Nagy sebesség már itt nem kell, de szerintem ezek, és egy mai 11.gen intel közt érezhető difi csak olyan alkalmazásnál van, amit én nem használok idehaza.
Web, zene, youtube, ilyesmi, néha pitty-putty játék (nem, nem 3D), néha-néha valami premier játék, és akkor jön, hogy nem veszünk gépet, mert drága.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #85654 üzenetére
" core2-s notikat is megveszik 50-60k-ert, "
Hol :-O 1 éve még 20-ért elment értelmes állapotban lévő, de aztán alig, csak ha sürgős vagy célcuccnak kell és akkor is igények vannak, hogy jó akku és karcmentes...
Ennyiért 3. évjáratú i5ös meg mindenfélék mennek, néha egész jó állapotban.
-
zetor2000
senior tag
válasz hobizoli #85915 üzenetére
Jópár éve haver faterja ment be a VW kereskedésbe (akkor még a Ft árfolyam jobb volt sokkal), azt elbeszélgetett egy eladóval, és 3Millerért vett egy Caddy Maxi-t. Na, 1-2x ültem abban, szerintem teljesen jó.
Vonóhoroggal szerintem ideális vidéki verda. Tetőcsomagtartóval meg pláne.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
válasz hobizoli #85918 üzenetére
Amikor megjelent az 1es BMW, nekem tetszett. Aztán láttam, hogy azért az nem túl nagy...
Persze, a bajor propeller, meg német prémium, meg kutyafasza, de csak egy kiskocsi. Német prémium a jobb 5ös meg 7es bimmer, a 6os óóóudi, meg a 8as, S-klassze. Az ilyen A2, A/B merga, vócvágen póló / golf meg nem túl nagy.
Praktikuak ezek a nagyobb kockák. Ja, a tolóajtó az komoly. Kényelmes ki/beszállás, ha kell cuccolni, akkor lehet pakolni ezen keresztül, stb.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest