- 3D nyomtatás
- TCL LCD és LED TV-k
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Autóhifi
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen TV-t vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
PROHARDVER!
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz SpaceJam #44997 üzenetére
Itt egy közkeletű tévedés van: tankolásnál kicsit se számít a hajó sebessége, csak a csillagtól mért távolságtól függ, hogy milyen gyorsan tölt egy adott FS. Ezért nem is érdemes köröket futni, bőven elég megkerülni, hogy a következő ugráshoz a cél látható legyen, és ott egy helyben ülni azon a határon, ahol a töltési sebesség elérte a maximumát.
A melegedés mértékét befolyásolhatja a modul és a hajó típusa, de persze megfőzni tényleg csak úgy lehet, ha még akkor elkezdjük az ugrást amikor a radaron piros a csillag.[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
SpaceJam
aktív tag
válasz SpaceJam #45004 üzenetére
* Mellesleg utálom a harcrendszerét ennek is. A legjobb még mindig a Black Prophecy-é volt. Azóta keresem ezt az élményt, de senkinek sem jutott eszébe azóta sem normális űrharcot fejleszteni. Az valóban dogfight volt, itt meg annyi történik, hogy ha sikerül valaki után fordulnod, akkor rálősz, majd elhúztok egymás mellett, és a loop kezdődik előről. Majd lehullik az, amelyiknek kevesebb a shield vagy hull tankja. Csodás.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
-
Munkas
aktív tag
válasz SpaceJam #45004 üzenetére
Én decemberben kezdtem, és úgy látom lassan a „végére” érek. De az elején kicsit én is így voltam, főleg mert előtte még C=64-en játszottam :). A kezdés tényleg túl könnyű, de valamivel be kell húzni a szerényebb képességű sikerélményre vágyó játékosokat is.
A pénz nem kihívás, a legjobb hajók és modulok megszerzése irreálisan könnyű. De aztán jönnek a mérnökök, tech brókerek és napokat el lehet szórakozni a saját stílusnak és képességeknek megfelelő hajók építésével, mert ott már nincs legjobb hajó, csak neked az adott célra legjobb.
A farmolást én is szeretem, de a mai játékoknál már ez is követelmény, hogy lúzerek is tudjanak szórakozni. Főleg a combat rankot, mert semmi köze a képességekhez, elég, ha sok időt ül valaki az AX turretek alatt bogárfalván. A harcrendszer meg azért ilyen, mert valós fizikára épül. Ami életszerűbb, mint a legtöbb másik játékban. A dogfigt realitása mondjuk megkérdőjelezhető, de ezt megoldották avval, hogy lassúak az űrhajók, és csak közelre visznek a fegyverek. A valóságban már 50 éve nem így mennek a légiharcok, de lehet, hogy 2300-ban ez lesz :)
Hasonlóan a felfedezésekből sem kell farmolásra menni és mindig lehet érdekes dolgokat találni. Bár ez a rész sem fog meg túlzottan, de azért néha megyek egy-két kört. Nézd meg codex-ben Discoveries-nél a pontjaidat, aztán ha három jegyű számokat látsz, akkor már jobb vagy mint én négy hónap után. Egy jegyű számok esetén, meg még kb. nem láttál semmit a játékból.
A küldikkel is ez a helyzet. Kinek mi jön be. A haverral meg wingben toljátok, az jobb lesz! Bár én még nem próbáltam. Az ügyesség is relatív: vannak olyan fanok, akik három monitoron egyszerre két joy-al és pedállal irányítják a hajót. Ezért sincs értelme a PvP-nek.
Az Anacondát meg dobd bele egy csillagba, és építs valami normális hajót! De ne Cutteret vagy Type akárhányakat, hanem olyat, amivel élvezetes a repülés: FDL, Karit, ha nagyot akarsz, akkor Corvette. Aztán utána rájössz, hogy nem az ugrótáv meg a modulszám a lényeg, hanem az a sok kis (most még jelentéktelennek tűnő) paraméter, ami a használhatóságot kiadja.
Meg tanulni is kell ezt a játékot. Azért olyan lassú, hogy közben legyen idő a másik képernyőn, vagy taskon olvasni, videókat nézni. Az sem baj, ha jól megy az angol, de a google korában már az sem probléma. -
duvi
nagyúr
válasz SpaceJam #45004 üzenetére
Úgy látom, te már eldöntötted, hogy az ED nem a te játékod és nincs is ezzel gond. Nem is akarlak meggyőzni az ellenkezőjéről. Nem vagyunk egyformák, különbözőek az elvárásaink. Azért reagálnék a felvetett kritikákra és elnézést ha egy kicsit hosszú lesz.
Szerintem fölösleges összehasonlítani az EVE Onlinet és az ED-t. Előbbi egy adatbázis szimulátor, utóbbi meg egy valódi űrszim.
"az Elite Dangerous-ban nincs semmi tartalom, csak ugyanolyan küldetések sorozata"
Azért nem csak küldetések vannak a játékban Az alábbiak közül miket csináltál végig?
- Felfedezés
- Hagyományos és core mining
- Engineerek unlockolása és a hajók feltuningolása
- Powerplay rewardok (pl. barbi pajzs) beszerzése
- Guardians blueprintek és modulok megszerzése
- Bejutás a Thargoid bázisra
- Harcoltál Thargoid Interceptorokkal?
- Mentettél személyzetet lerohant és szétlőtt bázisokról?
- Harcoltál CZ-kben?
- Részt vettél Community Goalokban?
- Csatlakoztál játékosfrakcióhoz?
- Csatlakoztál az EDHU közösséghez, ahol társakat és közösségi programokat is találsz?
Hirtelenjében ennyi lehetőség, amik nem "csak ugyanolyan küldetések sorozata".
"Stratégiai részek sincsenek, ez az "influence" dolog is csak azért került bele a játékba, hogy elmondhassák, hogy "komplex politikai szimulációt" futtatnak, miközben semmiről nem szól az egész."
Ehhez képest annyi játékosfrakció van, hogy győzd megszámolni! Nem mellesleg az SSL (magyar játékosfrakció) a legnagyobbak közé tartozik és több mint 70 rendszerben van jelen. A játéknak nagyon komoly és összetett BGS (háttér szimuláció) rendszere van. A játékosfrakciók folyamatosan mozgásban vannak és rendszeresek a frakciók közötti háborúk is. Az más kérdés, hogy az átlag játékosok nem is nagyon tudnak erről.
"Nincs semmi rewarding benne (pláne úgy, hogy már az első pár óra alatt összeraktam 100 millió kreditet)"
De igen, van rewarding rendszer és a pénzszerzés már régóta nem számít, mivel induláshoz képest annyira megkönnyítették. Csak példaképpen pár reward, hogy ezekből mik vannak meg neked?
- Prismatic Shield
- Federal Corvette vagy Imperial Cutter
- Founders World permit
- Guardian Frame Shift Drive Booster
- Pacifier Frag-Cannon
- ...
Végül ez nem igazán reward, de a megszerzése/felszerelése/üzemeltetése még mindig igazi kihívás: Fleet Carrier
"Megvan egy felszerelt Anaconda, és nem igazán érzem, hogy hű, most aztán valamit elértem."
Egy engi nélkül felszerelt Anaconda(és bármelyik hajó) kb. semmit se ér. Mintha egy papírsárkánnyal repülnél.
"De nem érzem a co-op lényegét igazán, hiába ül be mellém, kénytelen vagyok a gyenge sebzésű turreteket használni."
Sajna a Multicrew funkció valóban elég gyengére sikerült. Érdemesebb wingekben játszani! Egy négy fős winggel igen komoly winges combat küldiket lehet felvenni, ahol rendesen megizzasztanak az npc-k.
"itt meg annyi történik, hogy ha sikerül valaki után fordulnod, akkor rálősz, majd elhúztok egymás mellett, és a loop kezdődik előről. Majd lehullik az, amelyiknek kevesebb a shield vagy hull tankja. Csodás."
Na ez meg pláne nem így működik! Az más kérdés, hogy sokan ezt csinálják harc közben, de ettől még nem ez az igazi combat technika Simán utána lehet fordulni a melletted elhúzó hajónak. Egy igazi combat pilóta úgy szétkapná a "fullos" Anacondádat egy Cobrával is, hogy csak pislognál Pár videó, hogy miről is szól ED-ben a valódi combat manőverezés. Ajánlom kipróbálni bármelyiket!
- The Vomit Comet
- Flight Assist Off Tips - The FA-off Turn
- Combat Guides (Episode Three: Learning FA OFF)
- Combat Tips Episode 2 Advanced Maneuvering
Kb. ennyi lett volna a válaszom, amit még bőven ki lehetne egészíteni -
Munkas
aktív tag
válasz SpaceJam #45005 üzenetére
Úgy látom még itt is vannak még fejlődési lehetőségek :) Bár ez nekem sem megy túl jól, de az alap az űrharcokban, hogy ha szemből jönnek rád, és nagyobb/lassabb a hajód, akkor hátrafelé mozogz és úgy fordulsz ki egy íven és közben forgatod a hajót a másik két tengelye körül, hogy tudd lőni az ellenfelet, és lehetőleg minél kisebb célfelületet adj (a hajó alakja is számít).
A pitch, roll, yaw mellett itt még vannak minden irányban kormányhajtóművek is, és a thruser is irányban hat, és nem max gázon a legjobb, nem úgy megy mint az I. vh-s repülőkön, mert itt nincsenek szárnyak. Be kell rendesen állítani az options-ban az irányítást. Meg egy rendes joy sem hátrány, bár az egérnek is vannak előnyei.
A kinek jobb a pajzsa is sem az aminek látszik. Minden fegyver ellen más pajzskonfiguráció a jó. Ezért a fegyverek estén sem lehet rámenni egyre. -
Munkas
aktív tag
válasz SpaceJam #45010 üzenetére
Ha hiszed, ha nem itt is így van. Sőt. Minden hajó máshogy viselkedik, ezen túl még attól függően is, hogyan van felszerelve, ezen felül még az égitestek gravitációs hatásától függően is máshogy repülhetők. A modulok, meg külön tudomámány.
Az MKII-t én thargoidok ellen használom. Most is épp arra várok, hogy visszahozzák a frontvonalról, mert át akarom szerelni a scout elleni harcról a nagyobb saláták ellen (utána meg scout-ok ellen nem lesz jó).
A pyton-t is szerettem, de aztán túlhaladott lett, mert szinte csak annyi az előnye, hogy le tud szállni a kis padokra is. Átálltam egy kicsit pörgősebb stílusra, így nem nagyon kell már. Úgy csinálom, hogy minden hajó ott marad, ahol használom (MkII a thargoidoknál, Cutter a bányában stb.), és egy 76-os urótávú DB Exp-el mászkálok köztük. -
gabranek
aktív tag
válasz SpaceJam #45004 üzenetére
"semmi másról nem szól, mint a megfelelő időzítésekről, orbit sebességekről stb., magyarán a játékmechanikai tudásról. Ott semmi mást nem nézel, csak a számokat, ügyességre kb. semmi szükséged, sőt, még a grafikai megjelenítés is szükségtelen."
Nagy valószínüséggel ez áll közelebb a valósághoz az űrharc tekintetében. Ha szereted a sci-fit (miért ne szeretnéd ha ilyenekkel játszol ) ajánlom figyelmedbe Joe Haldemann Örök háború című könyvét, amiben nagyon szépen be van mutatva, hogy az űrharc nem cikázó űrhalyók és villódzó lézerek látványos elegye, hanem két halyó célzó computerének minijátéka. Amiben az nyer amelyik számítógép több tizedesig tud elszámolni. Ennyi. Két pötty a radaron, amelyikből az egyik egyszercsak eltűnik.Egyébként sok mindenben igazat adok neked az Elittel kapcsolatban. Rengeteg tartalmat lehetne belepakolni, vagy a már bentlévőket alaposan átdolgozni (legkézenfekvőbb: minden halyó műszerfala tök ugyanolyan, az ablakok elrendezését kivéve. Ha nem nézem meg az ablakok illesztését fingom sincs, hogy éppen melyikben ülök). Ettől függetlenül az Elite az én játékom, ezt kerestem már nagyon-nagyon régóta. December óta most tartok 500 óránál és ennek a többszöröse lesz még belepakolva úgy érzem .
[ Szerkesztve ]
田中れいな
-
duvi
nagyúr
válasz SpaceJam #45018 üzenetére
" Egy űrhajó bármilyen sebesség mellett ugyanakkora sebességgel tudna forogni, max nem változik a haladási vektora. Ehhez képest itt a fordulás sebességfüggő, a lendület pedig csak nyomokban felfedezhető. Full árkádia. "
Értem én, hogy gőzmozdony, de ha már fentebb belinkeltem, legalább nézd meg, hogy mitől megy Itt pont azt demonstrálják, amit éppen kritizálsz. Ehhez még idézek az összefoglalóból, amit bárki érdeklődő elolvashat:
"- Flight Assist: repülés rásegítés, melynek használatával légköri manőverezést kapunk. Viszont ennek kikapcsolásával, átváltunk a csillagközi fizika szabályaira. Konkrétan a súlytalanság törvényei fognak érvényesülni manőverezéskor (pl. nehezebb megállni, viszont könnyebb fordulni)"
Sok mindent el lehet mondani az ED-ről, de hogy árkád lenne a repülésszimulációja, azt biztosan nem Az más kérdés, hogy te repültél FA offal, mert nem is tudtál róla, vagy túl nehéznek bizonyult.
Azt megértem, ha valakinek nem tetszik az ED, mert ízlések és pofonok, de amikor olyasmiket ír amikről halvány fogalma sincs, az elég gáz. Nagy reményekkel beleugrottál az ED és csupán a felszínt karcolgatva ítélkezel. Tényleg kíváncsi, hogy az itt felsoroltakból miket csináltál végig, illetve szereztél meg? -
-
duvi
nagyúr
válasz SpaceJam #45025 üzenetére
Ismét csak ajánlani tudom a fenti összefoglalót! Itt évek alatt rengeteg hasznos információt gyűjtöttünk össze, ami sokat segíthet a kezdő játékosoknak. A Repülési Alapok szekcióban erről is szó van:
"- Boost Speed: extra gyorsítás, mely csak rövid ideig tart. Használatakor nem csak a sebességünk ugrik meg, hanem a fordulékonyságunk is megnő, ami harci manővereknél nagyon jól jön."
A FA off repülés nagyon sok gyakorlást igényel. FA off gyors forduláshoz egyszerre kell nyomni az iránythrustert + pitch tengely + a megfelelő pillanatban a boostot. A valóságban is így lehet gyorsan abszolválni egy Starbuck manővert, amit CrimsonGamer99 videójában is láthatsz prezentálni.[ Szerkesztve ]
-
Munkas
aktív tag
válasz SpaceJam #45018 üzenetére
1., A Newtoni mechanika szerint majdnem igazad van (ott sem mindig, ld. holdra szállás), de a frameshift drive úgy működik (elméletben), hogy a téridőt gyűri alattad (kb. elfőtted húzza utánad nyújtja). Viszont, nagyobb tömegű testekhez közeledve, a nagyobb gravitációs potenciálon a tér(idő)ben hosszabb (és/vagy lassabb) utat kell megtenned.
2., Jól, látod, a forgás így is működik a manőverező hajtóművekkel, de a kanyarodás már nem. Mivel a főhajtómű (thrusher) előre-hátra mozgatja az űrhajót. Ennek a tolóerejét lehet elfordítani: ha maxra rakod, akkor csak tol vagy lassít, de nem fordít. Ha kanyarodnál is, akkor nyilván a gyorsítás/lassítás lesz kevesebb az erővektor cosinusával. Te viszont tolóerőt állítasz a pilótafülkéből. Ezért van a kék csík, ami kb. a sebességvektor sinusa: ha kimaxolod, akkor irányban sin(90°), ha merőlegesen mennél, akkor sin(0°), így nem lenne sebességed, csak maximálisan fordulnál. De erre jobb a manőverező hajtómű, ezt csinálják az űrtechnikában is.
Én már „figyelem” egy ideje a játékot, és asztrofizika terén követi azokat az ismereteket, amiket most hiszünk (tudunk?).
Deck esetén látod, hogy mi történik: bemész, leszállsz háttal az ajtónak, ha elindulsz, akkor megfordít, hogy irányban indulhass. Ez a protokoll. (kis hajó esetén nincs előnye, de egy kezdő pilóta nem tudna kimenni egy Type-9-el).
Csillaghoz érkezés is a frame shift drive fizikájából adódik: a legnagyobb tömegnél tesz ki, a hipertérből. Ha jól tudom a játék kezdeti időszakában nem is volt rendszeren belüli frameshift, mert ez szembe megy evvel az elvvel, csak unták a játkosok a sok rendszeren belüli utazást.
A hangárba beállós animáció, szerintem technikai, a játéknak kell idő, hogy betöltse a modulok cserélési animációit. Ezt úgy kel csinálni, hogy érkezéskor leteszed a hajót, aztán starport service és közben megnézed a mission board-ot, vagy ami még fontos, és addigra lefut a háttérben.
A hajók terén én meg pont azt utálom, mindegyik máshogy néz ki. Ha beülök egy IFA-ba vagy Mercédeszbe, akkor azért belülről nagyjából minden ott van ahol keresem (ablak, ajtó, gáz, fék, index stb.), de itt nem. -
orientcx
őstag
válasz SpaceJam #45057 üzenetére
Ezt most itt kéne abbahagyni. Sajnáljuk, hogy téged nem húzott be az Elite világa, mert mi minden új játékosnak örülünk, és ha valaki ráadásul még a fórumon is aktív, az meg külön öröm. Azzal sem vádolhat minket senki, hogy nem bírjuk a kritikát, ilyen jellegű komment is akad bőven, de a stílusra adjunk már. Még csak ara sem kérlek, hogy ezentúl ne írd meg az újabb csalódásaid mibenlétét, nincs azzal semmi baj, (sőt, némely észrevételed nyomokban még igazságot is tartalmaz ), de ne bántóan. Kérlek ne mérgezd a légkört.
(Ja, és hidd el, én már megértem, mert sajnos már bőven túlléptem azon a koron )u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
Munkas
aktív tag
válasz SpaceJam #45051 üzenetére
Én offline game-nak szeretem az Elite-et. Szerintem solo mód hozza feelinget, de annyira, hogy még a carriereket is utálom solo módban. Nem a multit kell keresni benne, mert nem is arra találták ki. Itt egyedül vagy az űrben, az a végső határ. Ennek végtelenjét járjuk, a küldetés, különös, új világok, új életformák, új civilizációk felfedezése és, hogy eljussunk oda, ahová még ember nem merészkedett!
Ez tényleg a VR és joy-ban teljesedik ki. Az kell. A nélkül nem jó az élmény. A VR is jó. Én csak azért nem vettem, mert stratégiai játékának játszom, meg kicsit tartok tőle, hogy akkor tényleg leválok a való világtól :) de lassan megérik bennem az elhatározás. Cserébe vettem egy jó gamer monitort. -
Munkas
aktív tag
válasz SpaceJam #45059 üzenetére
Ne reagáld túl. Bejöttél egy rajongói topicba. Lehúztad a rémát. Nyilván nem fognak megdícséni.
Nekem azért tesztik, hogy kicsit kívülről is látom, hogy másokat mi vonz. Gyerekeimmel is jó beszélgetések szoktak kialakulni, amikor odajönnek, hogy "Apa, már meint evvel a pixehalmazzal játszol''. (DOS emu-ban Orion, UFO, vagy civ).
És általában, az a vége, hogy a multi ma már alap szintű elvárás, de nem attól lesz jó egy játék. Nyiván vannak játlkok amiket arra fejelszettek, de mondjuk az Elit esetében ez már nem az a játék lenne. -
ToMy_
tag
válasz SpaceJam #45057 üzenetére
Utolsó kommentem ehhez a témához és kis kékfejű "vendégünkhöz": ha vetted volna a fáradtságot, hogy megnézd a profilomat, látnád, hogy régebben regisztráltam a fórumra, mint ahány éves te vagy. Úgyhogy a "12évesezés" helyett inkább nézz a tükörbe, keresd meg az első szőrszálat az arcodon, húzd ki és ugyanezzel a lendülettel húzz is el, ne mérgezd tovább a topicot.
-
gabranek
aktív tag
válasz SpaceJam #45053 üzenetére
Én pár napja komolyan elgondolkodtam az x4 foundations megvételén (pár napig akciós volt steamen), de aztán a végén mégsem húztam be. Igaz, én meg kifejezetten solo módban játszató űrszimet keresek. Így nekem az ED tökéletes választás egyenlőre. 10 éven keresztül wowot is nagyrészt solo módban játszottam Néha bepróbálkoztam klános játékba, vagy haverokkal, de a végén mindig kijött az hogy utálok másokhoz igazodni. Ha raid közben jött rám, hogy most mégsem játszani akarok, hanem mondjuk átmenni egy sörre a kocsmába, akkor a legnagyobb nyugalommal nyomtam alt+f4-et...a másik 24 ember ezt meg nem nagyon tolerálja
Létezik arra valami kereső, hogy megtudjam, hogy a nálam lévő bountykat hol lehet leadnom? Most a Heveriről veszem fel a Paitinába szóló kalózirtós küldiket, viszont a bountyt nem tudom itt beváltani. Már van nálam majdnem 30 millió és gondolom ha rottyantom a hajót, bukom ezeket is. Interstellar Factor meg le akar nyúlni belőle 25%-ot.
[ Szerkesztve ]
田中れいな
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz SpaceJam #45209 üzenetére
Én őszintén megmondom, nem követtem pontosan hogy mik a problémáid, mert első olvasásra nem jött le, és nem akartam belefolyni. De azt végképp nem értem, miből szűröd le hogy unatkozunk?? Én 7 éve, a legelejétől tolom, szégyenletesen sok órám van benne, el sem merem mondani mennyi, de még egy pillanatra sem jutott eszembe hogy unnom kéne, mindig találok új célokat. Vagy úgy értetted hogy nincs jobb dolgunk mint ezzel játszani? De, van, nyugi. Kicsit azt érzem, mintha a felszínt kapargatva akarnál ítéletet mondani valamiről, aminek a méreteiről, a mélységeiről halvány segédfogalmad sincs. Ne vedd bántásnak, béke
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
duvi
nagyúr
válasz SpaceJam #45209 üzenetére
Nem igazán értelek. Elkezdtél játszani az ED-vel. Hamar kiderült, hogy neked nem tetszik és unalmas. Itt a csoporttól többször is kaptál segítséget, infókat a játékról. Mindig visszajöttél elmondani, hogy menyire unalmas, halott, tartalom nélküli az ED. Elmondtad, hogy mi csak unalmunkban játszunk vele évek óta és téged "Kurvára nem érdekel más". Ezek után mit szeretnél még itt elérni azzal, hogy rendszeresen visszajössz szidni a játékot
-
Munkas
aktív tag
válasz SpaceJam #45201 üzenetére
Hogy utáltam eleinte ennek a srácnak a dumáját. Na jó most is zavar az erőltetett hanghordozása, meg a béna poénjai, de jó viedókat rak össze, ezért meg szoktam nézni.
Az Elittel is így voltam: a grindelés meg a gyors fejlődés engem is zavart az elején. Ennek gondolom az volt az oka, hogy pár hónapja kezdtem, és a fejlesztőknek a az évek alatt inflálni kellett az értékeket, hogy a régi játékosoknak is legyenek új kihívások.
De ki lehet tanulni, hogy a farmolás se legyen farmolás. Aki ezt a részét unja, és szeret irodalmazni, akkor megtalálja a módját, hogy lehet egy nap alatt összegyűjteni az összes nyersanyagból annyit, amennyi csak befér a tárolóba. Még egy alatt az összes alkatrészt is (jó azt csak félig), de az összes adathoz már elég fél nap is. Pénzt meg még könnyebb. A Guardian cuccokhoz sem kell annyiszor ki-be lépni, ha jó site-ra mész.
Persze lassan eljön az idő, amikor én is félrerakom, de azért még lehet találni benne érdekességeket. -
Ice_Man22
senior tag
válasz SpaceJam #45213 üzenetére
Ha ennyire nem tetszik a jatek akkor miert erolteted? Ritkan szoktam be kommentelni... de a te kommentjeid mar kritikan aluliak. HA egy jatek nem tetszik nem jatszod es kalap. Nem hinnem, hogy valaki kivancsi a velemenyedre sot szerintem a velemenyed sz*rt sem er. Szegyen, hogy a ph foruma is kezd lezulleni dehat minden kis buzgomocsingnak lehet mar kommentelni jobbra meg balra.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Asus TUF FA507 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 6800H / 16Gb DDR5 4800MHz / RTX 3050 Ti / 1 ÉV GARANCIA
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Dell Precision 7730 Mobil munkaállomás, 17,3" FULL HD, i7-8850H CPU, 32GB DDR4, 512 GB SSD,P3200 6GB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest