- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- OLED TV topic
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- ZIDOO médialejátszók
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Milyen notebookot vegyek?
- Philips LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #543 üzenetére
Kicsit csalóka az a rész, nekem is viszonylag könnyen meglett az a 3 boss (2 elsőre, egyedül Rennalánál haltam párszor) utána viszont én megszivtam, mert elmentem Radahn felé ami egyedül mocsok nehéz, meg a Capitalnál az Omen King felé (ami szintén mocsok nehéz)
Az, hogy milyen nehéz nem hiszem hogy acsi függő, van egy akit majd konkrétan R1 spammelni kell csak és érte is jár
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #552 üzenetére
Se ember se summonoló spellt nem használok. Nekem ami tetszik hogy az endurance fejlesztéssel nem csak a staminád nő hanem a teherbírás is, így végre lehet értelmes páncélokat is használni.
Viszonylag tényleg sok minden ad achit, szerintem kis túlzással minden ami nem dungeonban van. A grab attackos dolgot már csináltam.
Viszont tényleg be tud nehezedni, a vörös terület demigodja baromi nehéz például egymagadban, arra ráment pár óra.
Hogy negatívumot is mondjak: a boss újra felhasználások (ha valaki összefut vele egyből rajön mire gondolok)
-
persil
nagyúr
válasz Shadowguard #552 üzenetére
"Valami crucible knight. 50%-ig simán elmentem mindig, de a szárnyas, farkalós fázis nem ment az istennek sem. A többi meghalt 2-3 tryból."
En is vele szopok, pedig allitolag tok konnyu.Mondjuk en hulyen vagyok osszerakva, a ds3-ban pontiffot is kettebetortem elsore, a gravetender greatwolf-on meg annyira elakadtam, hogy honapokig el sem inditottam a jatekot...
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #564 üzenetére
A második végigjátszást én is valami hatalmas karddal+páncéllal és idézgetve akarom megcsinálni, de elsőre egyedül akarok mindent bár amilyen hosszú nem mostanság lesz NG+
Nem vészes eddig, a Radahn+Omen King volt eddig izzasztó (meg ugye Margit az elején ), de az előbbinél is én voltam hülye mert vagy másfél óráig rosszul próbáltam a dolgot
-
persil
nagyúr
válasz Shadowguard #587 üzenetére
Mindenfelet szoktam carftolni, szerintem baromi hasznos menet kozben, hogy nem kell visszamenni a hub-ba aztan szopozni a respawn-nal.
Nyilvesszobol van tollas is, aminek jobb a hatotavja.Festmenyek azok "puzzle-ok",
meg kell keresni az ott latott helyet, meg inventory-ban el kehet olvasni a tippeket. [ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
krokk
senior tag
válasz Shadowguard #587 üzenetére
Craftingot persze, csont dobó tőröket illetve cracked potokból fire vagy egyéb 'gránátot'. Van amúgy ranged fegyver hatótávot növelő medál. Mondjuk nem használom mert vannak jobbak én is inkább számszeríjazom.
the funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #609 üzenetére
Igen, ez engem is zavar, az előzetesek meg tesztek alapján a legacy dungeonok kéne hogy adják a hamisítatlan souls érzetet pályadizájn terén, de ez sincs így. Eddig a capital volt egyedül olyan amire azt mondtam hogy na ez már hasonlít arra ami volt az előző játékokban, de a többi eddig nagyon mellé
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Shadowguard #622 üzenetére
Később fel tudsz majd menni oda is.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #627 üzenetére
Ami nekem bevált: belépsz az arénába, egyből mount, első fedezék veled szemben, egy nyíl elmegy rá
Át a srégen szembe lévő fedezékbe, erre elmegy még egy ilyen energia nyíl
Innen futhatsz felé egyből, mert nem az energianyíl jön, hanem valószínűleg az égbe lövés, majd kétszer lő feléd sokat. Ha jól csinálod meg se sebet, utána lehet dönteni hogy gyalog vagy lovon küzdesz vele -
persil
nagyúr
válasz Shadowguard #622 üzenetére
"Stormveil kastély eleje, az a szoba az elején, ahol rád zárják az ajtót és egy lovag van bent. Ott van bent egy láda, abban megtalálod."
Nem ott van, az csak egy talizman. Joval "melyebben" a kastelyban, mondjuk szinten egy lovaggal osszezarva.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
RangerFox
veterán
válasz Shadowguard #627 üzenetére
Nekem ma este lett meg végre. Phase2-ben az a négy golyó elég nagy f*szság, instant halál. Végül inkább leaggroztam és nem vártam meg, hogy ellője őket rám.
-
Imilenni
addikt
válasz Shadowguard #641 üzenetére
Grat hozzá amúgy
Van értelme előre lerakott idézések nélkül megpróbálni?
Az élete felét eltudom verni, viszont utanna kaotikus a helyzet.Pedig megfogadtam hogy nem fogok beidézni se senkit, se egy mobot, de elég gáz ez a boss nálam
Esetleg alacsony a szintem?
61 vagyok, str[ Szerkesztve ]
Press "F" to pay respects.
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #654 üzenetére
Amikor ilyen nyolcas alakban menekülne előled? Az nekem is előjött egyszer
De nálam eltudott menni p2be és meghaltam a csicska meteoroktól. Utána letettem a lovas verzióról és gyalogosan csaptam agyon, nekem úgy osszessegeben könnyebb volt meg rövidebb is jóval -
persil
nagyúr
válasz Shadowguard #659 üzenetére
Gael szerinted jo/normalis bossharc volt?
Ne erts felre, nem kotekedes, de szerintem egy margit/godrick, vagy akar agheel LAZAN hozta azt a szintet. A nameless az mas, arra tenyleg emlekezni fogok evek mulva is(vagy midirre, de miatta egesz mas miatt... ).
Szerintem itt is baromi jok/hangulatosak a bossharcok, az a nehany copy-zas messzirol nem erdekel, mert elvezem es 83 boss-ba mindenkepp kellett duplikacio is, szerintem siman csak "mindent" lattunk mar. Most akar mit tettek volna le, valaki mondhatna, hogy hat ezt mar lattuk. 🤷
De meg, ha ebben gyengebbek is a bossharcok, akkor is kijelenthetjuk, hogy ezen a teren a fromsoft-ot eleg nehez lekorozni.[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #659 üzenetére
Nálam egy volt eddig amire azt mondom fun volt és szívesen emlékszem majd vissza rá (omen King a capitalban) de amúgy semmi
Van elméletileg 3 demigodom (meg gondolom egy külön final fight majd) de most pl találkoztam egy Ornstein and Smough copyval, ami természetesen kötelező, baromi unalmas de legalább köcsög isTalálkoztál már ezzel külön? Na és ezzel? Mit szólnál ha egy arénába raknánk a kettőt te nyomorult aztán szenvedj te csicska..... Ja megölted az egyiket? Akkor mehet a respawn
Nevetséges, sosem értettem miért érzi a fétisének a from hogy dupla bossokat rakjanak a játékaikba, de a legrosszabb hogy sokan élvezik hogy "uhh nehéz, ez igen"
Legyen nehéz de ne így, alkossanak normális dolgokat ne ilyen idióta szarokat istenem -
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #669 üzenetére
DS2 dupla macska, az volt a mélypont, semmit nem láttál amíg odamentél, eltört közben a fegyver, dupla boss..... Legalja mai napig nálam
-
Yodamest
addikt
válasz Shadowguard #672 üzenetére
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #672 üzenetére
Én Ornstein és Smought is szerettem valamilyen szinten, annyira szidták mindenhol, ahhoz képest szerintem nem volt durva. Egy dupla macskát, vagy midirt hamarabb kívánnék a pokolba.
Lehet dupla valami, ha van rá egy értelmes ötletük hogy ez miért kell, és nem csak annyi hogy így aztán meg nehezebb!!! -
Ctrl+Alt~Del
senior tag
válasz Shadowguard #669 üzenetére
Nekem Friede tetszik a legjobban, de második helyen jön Gael. Az egy igazi tökös, nehéz, gitgut bossfight.
W | W | H | W | W | W | H
-
persil
nagyúr
válasz Shadowguard #832 üzenetére
"Kíváncsi vagyok mikbe fogok még belefutni, amit legutóbb elnéztem."
Spoiler tag maybe...? Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
warcat
veterán
válasz Shadowguard #859 üzenetére
Az egyik Night Cavalry ugrabugrálás közben beleakadt a híd párkányába és beleragadt, aztán csak ácsorogtam a lóval míg lelőttem, szóval akad persze bug. Vagy a runebear (talán az volt) beleakadt a pincccelejáratba és nem tudott megmozdulni csak futott egyhelyben.Én csak megmosolygom ezeket, nem lehet mindenre felkészülni.
EA: It's in the crate!
-
Imilenni
addikt
válasz Shadowguard #859 üzenetére
A köcsög - ahol írtad - egy próbatétel elé állít, a 3 bot invadert kell megölni
Egyhuzamban kell leölni őket, anélkül hogy restelnél a grace-nél.Az ajándék egy talizmán, ami kitolja a teherbírásodat, hogy mennyivel az passz.
A 3 invadert egyessével kell leölni szerencsére, én sokat szívtam veluk
2 hit voltam nekik, amikor meg varázsoltak az 1 hit.Ha nem megy, indítsd újra a játékot, állítólag ilyenkor mas invaderekket kapsz.
Press "F" to pay respects.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Shadowguard #882 üzenetére
Én nem csaptam le egy golemet sem ott, ellovagoltam a járat jobb oldalán, majd utána a nyílt részén a jobb oldalt a faágak közt, az npc harcos területig nem lőtt el.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Imilenni
addikt
válasz Shadowguard #882 üzenetére
Veled együtt erősödnek az invaderek szerintem.
Egy videót láttam róla a múltkor, semmi komoly cucc nem volt az invadereknél, viszont amikor én harcoltam velük az egyik dupla Malenia kardal volt ellenem 😂Elég a 2. Kőóriást megölni egyébként.
Ha rám hallgatsz, a katanás/varázsló invaderrel kezded.
A heavy armoros nem volt nehéz egyszer sem.
Press "F" to pay respects.
-
Ctrl+Alt~Del
senior tag
válasz Shadowguard #882 üzenetére
Crucible Knight? Nekem az az egyik mumusom a játékban.
W | W | H | W | W | W | H
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #897 üzenetére
Mondom, Malenia új fogalmat ad a From féle nehézségek. Én egyedül a DS2 alatt éreztem folyamatosan, hogy direkt szopat a játék (más részekben is, de nem annyira mint ott) de amit itt megy a játék végén az szerintem nevetséges
Sosem idéztem egyik játékukban sem, itt már van két boss. Magamat ismerve úgyis nekiugrok majd NG+ban szenvedni velük, de nagyon keserű a szájízem itt a végére -
Bad Pritt
nagyúr
válasz Shadowguard #907 üzenetére
Nálam az verte ki a biztosítékot kicsit, mikor Leonine-t rakta be egy apró dungeon arénába és mellépakolt egy aoe sebzős varázslót is, hogy tuti a lehető legkevesebb helyed legyen a játék egyik legagresszívebb karakterével szemben.
Azt ott is hagytam, visszamentem másfél tucat szinttel később és úgy már easy volt.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Shadowguard #909 üzenetére
A Bell Bearing Hunterhez én se mertem végül közel menni, maradt a körbelovaglásos technika.
Nekem az az elméletem, hogy kifutottak az időből. Az open world tényleg egyedi, sokszínű a rengeteg területtel, különféle ellenfelekkel, npc invaderekkel, felfedeznivalókkal, viszont amint beteszi az ember a lábát a dungeonokbe meg achievementet nem érő bossok arénájába, a változatosság nagyjából a FIFA focimeccseinek szintjén érik el.
Szerintem mindannyian ismerjük azt a katakombát, aminél elindulsz lefelé egy lépcsőn, ami balra fordul, miközben bal oldalt egy feneketlen mélység van, mert vagy három-négy helyen használják, ugyanígy ismétlődik a bányák, barlangok felépítése. A bossoknál megint az van, hogy feltöltötték ugyan ezeket a helyszíneket, viszont a változatosság hiánya miatt hamarabb kialakulnak a reflexek, ami miatt gyengébbnek tűnnek, pedig igazából önmagában egyik sem egy rossz fight.
A sárkányok, Night's Cavalry-k, Tree Sentinelek, Watchdogok, Gargoyle-ok, Wyrm-ök, Tree Avatarok, Crystalianok, stb. mind ugyanolyanok, ugyanazokat a sémákat tudja az ember ellenük használni, szóval ha megvan a rutin, akkor inkább tűnnek placeholdernek, mint kihívásnak, tényleg sok van belőlük, gyors ütemben lehet végezni velük, ami miatt még látványosabb a repetitív jelleg.
Abban biztos vagyok, hogy nem a kreativitás hiánya a gond, mert a From korábban csinált hasonlót sokkal jobban, valószínűleg ha lett volna több idejük, akkor változatosabb bossokkal szórják tele a játékot. A legnagyobb hiba nem is az, hogy ugyanúgy néznek ki, hisz korábban is ott volt Iudex meg Champion Gundyr, két totálisan eltérő boss fight, hiába néznek ki ugyanúgy, inkább az, hogy sem a movesetben, sem a gyengeségeikben nincs igazán eltérés, ha egyszer bevált valami, legközelebb is be fog, csak több ütés kell (sárkányok között akadt eddig kivétel).Viszont pont emiatt, amikor mégis volt valami mixup, akkor az rendesen meglepett, pl. a Glintstone Dragon Adula elleni harcot ezért is élveztem jobban, mert hiába sárkány, volt egy-két trükk a tarsolyában.
Ugyanígy a Black Knife katakombák egy fantasztikus dungeon szerintem, na ott azt éreztem, hogy egy teljesen kidolgozott, jól összerakott helyszín minden szempontból.
Az acsit érő bossokra viszont nem panaszkodom, mindet rohadtul élveztem eddig.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #907 üzenetére
Szerintem annyi az egész, hogy ez eddig is jellemző volt rájuk, szimplán jobban kijött a nyílt világ miatt a dolog. Ds1 első bossa volt vagy 5x a játékban, DS2 ugyanezt csinálta mint az Elden Ring, Sekiroban is volt ez (dupla majom).
Én féltem, hogy ez lesz, és bőven megvalósult. Ráadásul magával cseszik ki a játék, mert én a sokadik ilyen után hagytam a faszba az összes dungeont, nekem nincs kedvem szivatni saját magam dupla meg tripla bossokkal amik ellen 5x harcoltam már.
Ami a játék végére meg összejön az nevetséges, godskin duo-Malekith (bár ez fun valamennyire, csak a lock on itt is meghulyul folyamatosan) - valami szír szar boss-pankrációs boss-spammelő nyomorult-valami szar ami agyon van effektezve. És akkor Melania, az a kurva, amire szavak sincsenek mennyire jól kitalált (szarkazmus)
Várom milyenek lesznek a DLC-k, hátha azok minőségibb kontentet hoznak majd -
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #919 üzenetére
Nem kell félni, story szinten is lesz majd ismétlődés
-
Ctrl+Alt~Del
senior tag
válasz Shadowguard #907 üzenetére
Ha rakás fekália, akkor miért játszol vele? Az utcán a kutyaszarba is beleharapsz, csak utána nem mész vissza repetázni?
W | W | H | W | W | W | H
-
persil
nagyúr
válasz Shadowguard #907 üzenetére
De most tenyleg netrol lenezed az osszes legutolso aprosagot is, hogy meg tudd csinalni, valamint meg akarod csinalni mindharom befejezest es az osszes achit, mikozben ez a vilag legszarabb jateka...?
Bar ennyi idom lenne.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
siposz
aktív tag
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Shadowguard #935 üzenetére
Rennala P1 miatt akasztott ki, nekem már a Deacon sem tetszett DS3-ban, P2 meg bugos is volt.
Mi volt bugos nála?
És lehet a Nioh miatt, ahol ezt sokkal jobban kezelte a játék, de egyre jobban bosszant az is, hogy az én fegyverem egy kőben is elakad, de az ellenfélé nem.
Na ez most engem is felcseszett, Siofra Aqueductnál járőrözik egy a crucible knight, gondoltam szépen megkerülöm az épület külső oldalán a lootért, erre átdöfött a falon...
Egyébként lecsaptam ma Radahn-t a második karakterrel is, miután a térkép jó 80%-át felderítettem.... Na szóval túl lehet szintezni őt is és akkor egy még nullább fight lesz (lvl99 voltam, az uchi +20). Még csak nem is lóról öltem, belementem full kontaktba, cirka 30%-on repült fel, mire felhozta a meteorokat meg is halt... Ennyit róla...
Ez amúgy eddig is minden bossra igaz volt, Nameless, Midir, Orphan is csíra, ha túlszintezed magad hozzájuk. Nekem is volt olyan karakterem, amihez Nameless hozzá se tudott szagolni.
Nálam legutóbb ez volt mókás:
És nem igazán akart leesni onnan, képzelem, hogy egy szandálos-kardozós karakter mit kezdene a helyzettel.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
SpazzMaticus
tag
válasz Shadowguard #935 üzenetére
Nem rudom...
Értem amit mondasz, meg nyilván DS veteránként relevánsabb is a véleményed, de nekem pl. úgy hogy csak a DS3-al játszottam azzal is csak fél évvel ezelőtt először, és nem is nagyon érdekelt eddig a zsáner, nekem egy csoda ez a játék...
Ilyen kibaszott hangulatos és változatos térképet még soha nem láttam, meg ennyire jól megtervezettet sem...
Mindenhol van valami érdekes, egyszerűen muszáj megnéznem mindent, és érdemes is mert jutalmaz érte a játék, az ellenfelek hihetetlenül változatosak és fantáziadúsak (és betegek...XD), a története meg érdekes, és egér+bill. - kombóval is qrva jól irányítható...Engem beszippantott ez a játék, de persze én lehetek a csecsemő akinek ez a "vicc" is új...🙂
Jobb ma egy veréb, mint holnap egy nemi betegség...
-
persil
nagyúr
válasz Shadowguard #935 üzenetére
Ertem a problemaidat es meg is ertem. Igazabol jogos is.
Nalam az az erdekes, hogy ezeket en is latom, DE megis az ev abszolut csucsanak tartom a jatekot, pedig 80 oram van benne es nem a tutorial barlangbol nem sikerult kijutni...
A kazalnyi boss-bol 4 ugyanolyan...? Oszt? A harcok baromi jok, imadom ezt a metodikus, lassab jatekmenetet, ezt szerettem meg annak idejen a from jatekokban, szoval ahol copy-paste-nek tunik, ott elviszi a jatekmenet.A terkep meg valami fantasztikus. Tized ennyi valtozatossag nincs a "mostani" open world jatekokban. Egyikben sem. Szoval lehet igy is nezni, meg ugy is, nem hiszem, hogy nagyon mellelovunk, csak mas a megkozelites.
Nekem rennala is csak annyiban volt csalodas, hogy lement elsore(mondjuk en mar a deacon harcot is birtam anno ).Bugba, Isten latja a lelkem, egy darabba nem futottam bele. Illetve hazudok, mert net test alatt a tengerparton belattam a textura ala, de eskuszom semmi mas. Most ilyen clipping lehet volt, de azert a szorszalhasogatasnak is van hatara, de semmi BUG bug.
Konzolon a performance tok oke, nyilvan - mindig, minden - lehetne jobb, de a szaggatastol/lassutol nagyon messze van.
Masik: volt mar tema, de egy ow jatekban NEM azert van ketszazmillionyi kontent, hogy az ember egy het alatt megallas nelkul, netrol kinezve mindent megcsinaljon, aztan leirja, hogy onismetlo, meg szar. Ezekben azert van ennyi anyag, mert ha segitseg nelkul nekiallsz, nincs az az isten, hogy mindent lass es minden quest meglegyen elsore, az ujrajatszhatosagi faktort novelik csak. Ezert nem hiba NALAM, hogy "ezt a folyosot mar lattam" vagy "ez a boss is volt mar". Ha meg valami nem cool, akkor kihagyom. Badumtss.
Egy szo mint szaz, nalam 10/10, meg csak ellenfele sincs, az idei - egyeb - megjelenesek meg szimplan nem erdekelnek. A witcher 3 pl. barmennyire is szivem csucske, joval hamarabb ellaposodott es bar befejeztem, de csak ket reszletben x honap pihenovel.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Shadowguard
senior tag
válasz Shadowguard #948 üzenetére
És akkor jön a gargoyle, amiből kettő van, mert az egy az olyan snassz, meg különben is, de ez legalább mérgez. Cserébe a stake of marika random hol működik, hol nem és a boss még mérgez is. Az utóbbi öt tryból háromszor nem működött a szobor. Különösebben mindegy, mert visszafutok, csak ezek azok az apróságok, amik nálam folyamatosan egyre lejjebb lökik a játékot.
Mert ha nincs szobor és mindig ennyi a boss run akkor tudomásul veszem. De amikor van, csak éppen hol működik, hol nem... Az meg külön vicc, hogy állok a nyomorult szobor lábánál és három ütésből egy mellé. Mert csak... Senki nem mozdul, de vagy talál vagy nem. De amikor előre üt és a háta mögött állok azért eltalál... -
Ctrl+Alt~Del
senior tag
válasz Shadowguard #935 üzenetére
egyre jobban bosszant az is, hogy az én fegyverem egy kőben is elakad, de az ellenfélé nem. Ha éppen úgy van fán, oszlopon, házon keresztül elkap, lelő, agyoncsap. A tereptárgyak őt nem kötik. Régen is így volt, de 2022ben ennél többet várna az ember.
Ezzel viszont maximálisan egyetértek. Szerintem ez a játék egyik rákfenéje.W | W | H | W | W | W | H
-
lastmohican2
tag
válasz Shadowguard #949 üzenetére
Ha ennyire bosszant a játék, miért nem iktatsz be egy kis pihenőt? Ne hagyd abba a játékot, csak hagyj egy kis szünetet. A játéknak az lenne a lényege, hogy kikapcsoljon, jól érezd magad. S ez a játék jó, és kellemes kikapcsolódást tud nyújtani. Természetesen vannak problémásabb esetek, mint Radanh vagy a Gargoyles, melyek fel tudják húzni az embert, de van annyi tartalom a játékban, hogy tudsz helyszínt, avagy bosst váltani. Később visszajössz, s lenyomod pár próbálkozás után. Én egy boss-ra elsőre csak 4-5 próbálkozást szánok (kivéve ha csak éppen, hogy nincs meg), utána keresek mást a játékban. Én nem bosszantom magam. Radanh második nekifutásnál - teljesen máshogy próbálkoztam - meg is lett elsőre, a Gargoyles - szintén más metódust alkalmazva próbáltam - második körben pár próbálkozás után. A stake of marika bug persze bosszantó, de így is csak kb. fél perccel növeli meg a játékidőt próbálkozásonként. Amúgy máshol eddig mindenhol működött, itt csak egyszer nem, oda is mentem hozzá s jól el is püföltem miatta. Utána már működött rendesen.
-
lastmohican2
tag
válasz Shadowguard #971 üzenetére
Abban teljesen egyet értek, hogy az említett ismétlődő rész szerintem is nyugodtan kimaradhatott volna. A feladat és a boss teljesen ugyanaz, az ellenfelek szintén, csak itt kiegészült egy már ismert vörös rókával, illetve most nem a denevérek énekeltek...
Nokron (illetve a teljes földalatti rész) amúgy ettől eltekintve szerintem elég klassz lett.
A lockon szintén tud kellemetlenséget okozni nagy, avagy sok ellenféllel szemben. Sokszor inkább nem is használom. -
Bad Pritt
nagyúr
válasz Shadowguard #971 üzenetére
A Valiant Gargoyle duo mennyire fun lett volna már, ha egymást is tudnák sebezni és így nem az a boss harc, hogy te leüsd őket meg az életedért fuss, hanem kitaktikázd a két rohadékot.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
laposonly11
senior tag
válasz Shadowguard #1021 üzenetére
Elvesztettél egy kis zsebpénzt? Amikor vannak helyek, ahol több millió rúnát lehet összefarmolni 1 óra alatt: [link]
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
válasz Shadowguard #1031 üzenetére
A chariotot szét kell bombázni és utána már nyugodtan lehet mászkálni. [link]
Ordo est anima rerum.
-
siposz
aktív tag
válasz Shadowguard #1045 üzenetére
Buzogányt hogyan lehet keen-re rakni? Amit találtam eddig keen Ash of war-ok, azok nem mennek rá buzogányokra.
És melyiknek van értelmes dex scaleje?
A DS3-mat végigtoltam twinbladedel simán, de itt úgy érzem szükség lesz a váltogatásra, a Limgrave tunnels "picit" egyszerűbb buzogánnyal, mint egykezes vágófegyverrel.
-
persil
nagyúr
válasz Shadowguard #1052 üzenetére
"Az akadémián lesz majd olyan, ami Magic/Frost, de abban nem vagyok biztos, hogy pontosan hol találtam" Ahogy kijossz a kutyatol, az udvaron balra a leszakadt falon fel tudsz menni. Ott van rogton egy kisebb teremben. "Valahol vettem fel egy tüzeset is, de azt nem tudom honnan."
.Redmane "Az impek például sokkal jobban "szeretik" a buzogányt"
Uhum, ami vastagboru, agyonpancelozott, kobol van, stb., azoknak magasabb a szuro/vago sebzes ellenallasa ezert ellenuk sokkal jobb egy zuzofegyver.[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Peace
nagyúr
válasz Shadowguard #1045 üzenetére
80-ig szépen emeli a sebzést DEX reddit szerint. 62-63 környékén járok, de 80-ig meg sem állok.
-
persil
nagyúr
válasz Shadowguard #1052 üzenetére
"Minden fegyvert lehet keen-re rakni "
Ez igaz, de a megvaltoztatott affinity figyelembe veszi az alapot. Igy mondjuk egy alapbol C dex fegyverrel tobb jot tesz a keen, mintha D/E-t akarnal felhuzni.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
válasz Shadowguard #1063 üzenetére
Mert azok a fizikalra ugy altalaban rezisztensek. Verezni meg ertheto okokbol nem tud.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Shadowguard #1063 üzenetére
Szerk.: Horn Charm-ból van +1es is Pont a napokban szereztem meg, a lenti mocsárban sétál egy bikaviking is magányosan, őt kell lecsapni.
Az nem a clarifying? Az immunizingból nekem nem dobtak +1-est.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Shadowguard #1068 üzenetére
Ja loool, pont ott szenvedek és mindig elkerülöm a csávót, de akkor gyorsan lecsapom.
Nekem ehhez a területhez kellett az interaktív map, nem vagyok hajlandó folyamatos pusztulás közben felfedezgetni.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.