- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Házimozi haladó szinten
- Dell notebook topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- HP notebook topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Hobby elektronika
- Samsung Galaxy Tab S6 - letett valamit az asztalra
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ThySoul
senior tag
Úgy látszik én vagyok az egyetlen akit nem nyűgöztek le eddig
Reménykedtem (főleg a baromi jól sikerült sekiro után) hogy a lehető legkevésbé lesz Dark Souls4 a játék, márpedig eddig nagyon úgy néz ki hogy az lesz
Na mindegy, úgy is megveszem megjelenéskor csak a hype nálam kicsit lejjebb ment -
ThySoul
senior tag
Ha valakinek sima Basic ps4-e van és rettegett hogy kell egy next gen konzol a játékhoz megnyugodhat: videók alapján teljesen jól fut, nem lesz egy újabb cyberpunk a játék
-
ThySoul
senior tag
Na, én beleöltem munka előtt gyorsba 3 órát
A legnagyobb félelmem, miszerint ez egy DS klón nem nagyon jött be eddig, teljesen más élmény az egész a nyílt világ miatt, inkább csak felfedeztem dolgokat (az első komolyabb kötelező bosst csak megnéztem, egy halál után ott is hagytam)
Hatalmas világa van, gyönyörű a látvány, sima Ps4en meg se reccen, emelem kalapom
Ami negatívum hogy eddig találkoztam vagy 6 féle bossal, és egyik se volt valami nehéz (voltuk köztük elég kreatív nem mondom) -
ThySoul
senior tag
Még pár órát beleraktam, így 6 óra játék után tudok véleményt mondani(első komolyabb kötelező boss, a környéken lévő mellékbossok nagyját megölése valamint egy kis lovaglás után)
A játék nekem még mindig adja, PS-en gyönyörű, a teljesítmény stabil. A játékmenet egész jó, nem egy sekiro, de a lovaglás kellően feldobja a dolgot.
Ami nekem eddig negatívum:hiányzik a from féle pályatervezés, ami elméletileg a fontosabb nagyobb helyeken majd megjelenik, de eddig semmi.
A másik az a bossok nehézsége, a mellekbossoknagy része bántóan egyszerű, volt vagy kettő ami megizzasztott (egyel valszeg még nem kellett volna osszefutnom, azt hagytam is)
Aki attól fél hogy túltápolja magát az megnyugodhat, a mellekbossok minimális XP-t adnak (egy szintfejlődésnyit, de mivel kell minden másra is így nincs túl sok szeritnem)
Viszont a kötelező boss ami van a kastélynál, na az beteg
Rég izzasztott meg ennyire valami, inkább a taktikusabb vonalat követelte meg mint a BB féle agynélküli csapkodast -
ThySoul
senior tag
Én lehet teljesen rossz sorrendben csinálom a dolgokat, de az eddigi bossok 90%át elsőre lecsaptam, egyedül egy izzasztott meg tényleg, a többi eddig a vicc kategória körül mozog
-
ThySoul
senior tag
Nem sokat, pár opcionális bosst leöltem de pl a lovag a kezdő pont mellett ezer év volt mert alig sebeztem rajta
Margit kemény volt, de azóta meg se kottyan a játék, minden meglesz első másodikra
Pl godrick lehet hogy baromi jól néz ki de kB 3 tryból rájössz merre Dodge-olj es hányat tudsz ütni onnan meg simaliba[ Szerkesztve ]
-
ThySoul
senior tag
A másik, szerintetek nincs irreálisan sok stamina kezdésnek? Nem is tudom hogy raktam e rá egyáltalán pontot eddig
-
ThySoul
senior tag
Megvan még egy főgenya aki fontos a sztoriból, phejjj de rég volt ilyen undorító boss DS-ben
Tisztára DS2 érzésem volt -
ThySoul
senior tag
válasz Ctrl+Alt~Del #447 üzenetére
Nálam eddig magasan az volt a legnehezebb boss
Egyébként hullámzó, szeritnem az opcionális bossok direkt gyengébbek (ha úgy mész ahogy akarja a játék) mert a kötelező fő ellenfelek azért jóval durvábbak, így akarja hogy tapolodj kicsit
Most összefutottam egy sárkánnyal valami hídon, az pl 80k runet dobott, cserébe egy hitelt konkrétan :D -
ThySoul
senior tag
válasz Bad Pritt #449 üzenetére
Van egy dupla boss egy viszonylag nehezen elérhető helyen, az is szórakoztató :D fel óráig szenvedtem mire végre sikerült
De osszessegeben szerintem az eddigi legkönnyebb from játék, viszont nagyon élvezetes a felfedezgetéssel meg hasonlókkal (túlfejlődni nem nagyon lehet, az elején is alig adtak soult a dungeon bossok, most meg már csak tényleg azok adnak sokat amik nehezek)
-
ThySoul
senior tag
válasz WATERDACA #461 üzenetére
Nem csak azok, maradt a boss újrahasznosítás a játékon belül (találkoztam már 3 sárkánnyal, abból kettő ugyanaz volt) falon átütő ellenfelek meg hasonlók
A legidegesitőbb nekem eddig hogy tök randomnak érzem a smithing stone-okat, ötös kellene, kB ezer darab hatosom van már de azt a 6 nyamvadt darabot az istenért sem találom meg.
A nehézség Radahnnal meg úgy meg ugrik hogy az hihetetlen, egyedül kín szenvedés lekuzdeni (meg nekem sem ment, pár hit hiányzott hozzá)
-
ThySoul
senior tag
válasz Ctrl+Alt~Del #474 üzenetére
Nekem a második legnehezebb boss volt eddig Radanh után, de így is max 20 try
Én pl Godrickot vártam istentelenül a trailerek óta, de elég nagy csalódás volt a nehézsége (a kinézete nem, az valami istentelen jó volt)
Egyébként kinek mi a véleménye a lovas harcról? Én úgy érzem néha kényszerít a játék hogy használd egy egy bossnál
[ Szerkesztve ]
-
ThySoul
senior tag
Örülök neki hogy a különböző grab attackok hitboxa még mindig oylan mintha valami mágnes lenne x év után is
Meg véletlenül se tud Dodge-olni mert méterekről oda szippantNevermind, megöltem :D
[ Szerkesztve ]
-
ThySoul
senior tag
válasz Ctrl+Alt~Del #502 üzenetére
Katanat használok egyedül meg egy armort lol
De nyilván ha így könnyű akkor mehetek neki puszta kézzel is azt akkor egyből nehezebb lenne gondolom
Szerintem könnyebb, jobban büntet a játék ha túl agresszív vagy (kis túlzással minden boss kombó minimum 5 mozdulat) de a cutscene-es bossokon kívül eddig minden max 2 try volt[ Szerkesztve ]
-
ThySoul
senior tag
Végre megfeküdt Radahn is. Jézusom, ez a fight egyedül, summon nélkül, közelharcban valami mocsok mód nehéz (ha jól sejtem ez kéne hogy legyen a harmadik demilord a sorban amit elér a játékos), simán az egyik legnehezebb souls boss eddig
De legalább baromi szép az armorja amit megvehetsz utána[ Szerkesztve ]
-
ThySoul
senior tag
Amivel én összefutottam:
Radahn egy alkalommal nyolcas alakban futott a harc közepén kB 45 másodpercig
A hátas megídézésekor a paci nem jelent meg, de a karakterem felült a levegőbe és nem tudtam semmit sem csinálni
Az egyik bossfight végén meghalt a boss, de egy spellje megölt engem is. Elfogadta a játék, de a soult nem kaptam meg, az eltűnt (nem lehetett felvenni sem mert nem jelent meg sehol) -
ThySoul
senior tag
Én világ életemben konzolos voltam, de a Ds3-mat toltam egér+billel, bőven vállalható volt a dolog.
Az ellenfelek nem skálázódnak, de egyrészt nagyon nem lehet széthúzni a karaktered (szerintem sokkal több pont kell egy egy szinthez mint az előző játékokban) másrészt tényleg olyan hogy ha nem figyelsz bármi szétkaphat kis túlzással.
Ha ez lenne az első souls játék akkor ennél jobb opció nincs a belépésre, sok mindenben felhasználó barátabb mint bármelyik eddigi epizód, a sima dungeonok bossai nem nehezek annyira, így kezdőknek is nyújt annyi sikerélményt, hogy folyamatosan haladni tudj benne+mivel nyílt világú ha valahol elakadsz simán mehetsz másfelé
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #543 üzenetére
Kicsit csalóka az a rész, nekem is viszonylag könnyen meglett az a 3 boss (2 elsőre, egyedül Rennalánál haltam párszor) utána viszont én megszivtam, mert elmentem Radahn felé ami egyedül mocsok nehéz, meg a Capitalnál az Omen King felé (ami szintén mocsok nehéz)
Az, hogy milyen nehéz nem hiszem hogy acsi függő, van egy akit majd konkrétan R1 spammelni kell csak és érte is jár
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #552 üzenetére
Se ember se summonoló spellt nem használok. Nekem ami tetszik hogy az endurance fejlesztéssel nem csak a staminád nő hanem a teherbírás is, így végre lehet értelmes páncélokat is használni.
Viszonylag tényleg sok minden ad achit, szerintem kis túlzással minden ami nem dungeonban van. A grab attackos dolgot már csináltam.
Viszont tényleg be tud nehezedni, a vörös terület demigodja baromi nehéz például egymagadban, arra ráment pár óra.
Hogy negatívumot is mondjak: a boss újra felhasználások (ha valaki összefut vele egyből rajön mire gondolok)
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #564 üzenetére
A második végigjátszást én is valami hatalmas karddal+páncéllal és idézgetve akarom megcsinálni, de elsőre egyedül akarok mindent bár amilyen hosszú nem mostanság lesz NG+
Nem vészes eddig, a Radahn+Omen King volt eddig izzasztó (meg ugye Margit az elején ), de az előbbinél is én voltam hülye mert vagy másfél óráig rosszul próbáltam a dolgot
-
ThySoul
senior tag
Olyan mennyiségű XP-t dobál a játék a mostani területen a bossok után (80-100k minimum, de előbb 180k járt egy kötelező bossért) miközben minden first second try :D
-
ThySoul
senior tag
válasz Ctrl+Alt~Del #599 üzenetére
Ha jól emlékszem backstabelni kell addig amíg el nem törik az armor rajta
-
ThySoul
senior tag
Én minél többet játszok, annál inkább azt érzem ártott a nyílt világ a játéknak. Nagyon jól össze van rakva, szó se róla, tényleg egy élmény kalandozni benne, de szerintem az alap souls dolgok itták meg ennek a levét.
A nehézség ugye már volt tárgyalva (bár benne van, hogy x ilyen stílusú játék után az embernek már nagyon semmi sem lesz nehéz) de nekem herótom van a sokadik újra színezett copy paste bossból. Elérek valami dungeont azt ott is hagyom, nem akarok 5x összecsapni ugyanazzal az assasinnal/sarlós nyomorulttal. Nyílt terepen ugyan ez, nem is tudom hanyadik sárkányt/lovast dobálja be már a játék. Inkább lenne valami fullosabb loot, vagy ne is lenne semmi. És igen, tudom hogy ez eddig is jellemző volt a Fromra, de itt baromira kijön (mikor a story bosst újra copyzzák, de még a szöveget is az mindennek az alja nálam)
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #609 üzenetére
Igen, ez engem is zavar, az előzetesek meg tesztek alapján a legacy dungeonok kéne hogy adják a hamisítatlan souls érzetet pályadizájn terén, de ez sincs így. Eddig a capital volt egyedül olyan amire azt mondtam hogy na ez már hasonlít arra ami volt az előző játékokban, de a többi eddig nagyon mellé
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #627 üzenetére
Ami nekem bevált: belépsz az arénába, egyből mount, első fedezék veled szemben, egy nyíl elmegy rá
Át a srégen szembe lévő fedezékbe, erre elmegy még egy ilyen energia nyíl
Innen futhatsz felé egyből, mert nem az energianyíl jön, hanem valószínűleg az égbe lövés, majd kétszer lő feléd sokat. Ha jól csinálod meg se sebet, utána lehet dönteni hogy gyalog vagy lovon küzdesz vele -
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #654 üzenetére
Amikor ilyen nyolcas alakban menekülne előled? Az nekem is előjött egyszer
De nálam eltudott menni p2be és meghaltam a csicska meteoroktól. Utána letettem a lovas verzióról és gyalogosan csaptam agyon, nekem úgy osszessegeben könnyebb volt meg rövidebb is jóval -
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #659 üzenetére
Nálam egy volt eddig amire azt mondom fun volt és szívesen emlékszem majd vissza rá (omen King a capitalban) de amúgy semmi
Van elméletileg 3 demigodom (meg gondolom egy külön final fight majd) de most pl találkoztam egy Ornstein and Smough copyval, ami természetesen kötelező, baromi unalmas de legalább köcsög isTalálkoztál már ezzel külön? Na és ezzel? Mit szólnál ha egy arénába raknánk a kettőt te nyomorult aztán szenvedj te csicska..... Ja megölted az egyiket? Akkor mehet a respawn
Nevetséges, sosem értettem miért érzi a fétisének a from hogy dupla bossokat rakjanak a játékaikba, de a legrosszabb hogy sokan élvezik hogy "uhh nehéz, ez igen"
Legyen nehéz de ne így, alkossanak normális dolgokat ne ilyen idióta szarokat istenem -
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #669 üzenetére
DS2 dupla macska, az volt a mélypont, semmit nem láttál amíg odamentél, eltört közben a fegyver, dupla boss..... Legalja mai napig nálam
-
ThySoul
senior tag
Még az, hogy az opcionálisoknál van copy el is megy (bár ez is soso egy idő után) viszont az, hogy kötelezőnek beraknak 2 olyat, akikkel fix találkoztál már külön külön, úgy hogy sunmonolni tudják egymást ha az egyik meghal az nevetséges. Ráadásul úgy ölt meg nem tudom hányszor hogy átütött az oszlopon természetesen
Írták lentebb a démon princet a DS3ból, ott is dupla volt a P1 mégis jó emlékeim vannak róla, ezt olyan gyorsan megutaltam (mikor meglattam hogy feltámasztotta akit megöltem azt hittem letörlöm)De legalább kipróbáltam a summont a bosshoz.... Egy hitelte az egyik fele őket
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #672 üzenetére
Én Ornstein és Smought is szerettem valamilyen szinten, annyira szidták mindenhol, ahhoz képest szerintem nem volt durva. Egy dupla macskát, vagy midirt hamarabb kívánnék a pokolba.
Lehet dupla valami, ha van rá egy értelmes ötletük hogy ez miért kell, és nem csak annyi hogy így aztán meg nehezebb!!! -
ThySoul
senior tag
Godskin Duo annak a két nyomorultnak a neve ha valaki megnézne egy harcot előre hogy mire számítson.....köpedelem egy valami
-
ThySoul
senior tag
Az első 2 bellt (ami adja az 1-2 és 3-4 stonet) viszonylag könnyű megszerezni, a harmadikat meg úgy is muszáj leszel mert le kell győzni egy story bosst hozzá, akárcsak majd a negyedikhez.
Az áruk viszont necces, a smithing stone 6 az 6k ha jól emlékszem, a 8as már 12k (azaz hogy +21ről +24 legyen a fegyo el kell költeni 144k-t, és ha kettőt használsz ugye ennek a duplája kell )
De lehet bőven találni is ha szét nézel, és egyre több guide jön hogy miből mit és hol lehet megszerezni -
ThySoul
senior tag
válasz Bad Pritt #730 üzenetére
Dist tegnap pont erről beszélt streamben. Általában mindig azt mondják, hogy nem tudják mi lesz a speedrun metódus a játékban, de itt főleg igaz.
A fegyver fejlesztése lesz a legerdekesebb, rengeteg cucc kell hozzá, azt nem tudom hogy oldják meg (az all bosst meg sem említem, ott lesz valami korlát) -
ThySoul
senior tag
Megszerezhető a Radahnnál található farkas koma armorja+greatswordje, baromi jól néz ki
Tuti ez lesz a szettem a kövi végigjátszásnál -
ThySoul
senior tag
Olyan greatswordnél, ami strengthre és intre is skálázódik (royal greatsword) pakolnom kéne minél többet mindkét tulajdonságra, ugye?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kupon kunyeráló
- Politika
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Napelem
- Okos Otthon / Smart Home
- Futás, futópályák
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- BMW topik
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- További aktív témák...