Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shadowguard

    senior tag

    Én mindent egér+billel játszok, szerintem az eddigi Fromsoftware játékok közül ennek a legjobb az irányítása. Elején kicsit át kellett szabni, azóta semmi baj nincs vele.

    Viszont a terület túlfejlődése más kérdés... Godrick-ig aránylag egyenesen haladtam, utána kicsit nekikezdtem felderíteni a térképet és inkább a mellékes dolgokat csináltam meg próbáltam minden érdekességet felderíteni. És például csak tegnap jutottam el a Morne kastélyba, ahol a főbossra ráküldtem a fejlesztett farkasokat és szinte egy burst alatt meghalt (pedig gondolom komolyabb ellenfél lenne, mert achi járt érte, mint Margitért). A főszálon a Red Wolf of Radagon ugyanez, de Rennala is aránylag hamar lement mikor rájöttem mi is történik és rendesen működött is...
    Bár én itt is úgy vagyok, mint a legtöbb soulslike játékban, hogy sima mobokkal többet szenvedek néha, mint a bossokon :D Hülye homárokra is ráment vagy 10 halál mire rájöttem, hogy lóra kellene szállni.

    Mondjuk sajnos bejött amitől tartottam, az openworld ártott a játéknak, legalábbis az én játékstílusom mellett . Én ilyen játékokban nem tudok addig tovább haladni a sztorival, amíg az utolsó követ is fel nem fordítottam a térképen. Tegnap már direkt kényszerítettem magam, hogy foglalkozzak a sztorival is. Ki volt nyitva az akadémia, de annyi tennivaló van még a világban :D
    Mondjuk a kastélyban is egy csomót kóvályogtam és egy ajtót még mindig nem tudtam kinyitni, már ott tartok, hogy keresek róla videót. Pedig elsőre minden help nélkül akarok menni, de egyszerűen nem találom a megoldást.

    És mert régebben valaki kérdezte: a Church ov Vow nevű helyen van egy teknős, neki is oda lehet adni a sorcerer scrollokat. Azon a területen van, ahol az akadémia is, majd délután lövök róla képet pontosan merre. De az akadémiáról van is oda teleport :K

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz ThySoul #548 üzenetére

    Nekem az elején kicsit nyögvenyelős volt, kellett némi idő mire bele/visszarázódtam a DS Elden Ring harcrendszerébe. Annyira a Nioh volt a kezemben, hogy az elején rendszeresen próbáltam ki pulse-t nyomni... Csak az itt nincs. Meg kellett idő hozzászokni, hogy olyan, mintha sorba állítani az inputot és ha kétszer nyomom a jobbra dodge-ot akkor is kétszer dodge-ol jobbra, ha az első közepén már mást szeretnék. Biztos van erre szakszó :D

    De azért alakul a dolog, Godrick után újrakezdtem egyszer, a második karakter már szépen, gond nélkül haladt (többnyire), vele már Margit is meglett másodikra (elsőre leestem :W ), a kezes-lábas se másfél óra volt, aztán azóta csak szépen, aprólékosan derítek fel minden négyzetcentimétert :D És meg kellett állapítanom, hogy ha csinálok harmadik karaktert azzal megint csak más utat fogok követni, de azt már alaposan megtervezem és nézek guide-ot is mit hagytam ki eddig.

    Sima dungeon bossoktól nem várok sokat, azok sokszor vissza is köszönnek a világban később, de azért azt gondoltam akire achit ad a játék az valamivel erősebb. Margitra és Godrickra igaz is volt, a többiekre nem. De az általános az, hogy legtöbbször maximum 1-2 halál és megvan minden, az is a build miatt: könnyű páncélos glass cannon. A kulcsőrző sárkány után raktam az első pontot életre :D
    De hála ennek (és a mohóságomnak) tegnap találtam egy területet, ahová szerintem máshogy be se lehet menni: az akadémián vannak a kerekes vasszüzek, konkrétan kettő darab. Egy a boss előtt nem sokkal, egy a liftes terem legalján. Engedd meg valamelyiknek, hogy elkapjon és megöljön a grab attackkal. :DDD
    A gaol-os szellemek más tészta, ott volt egy, akire ráment egy bő órám. Valami crucible knight. 50%-ig simán elmentem mindig, de a szárnyas, farkalós fázis nem ment az istennek sem. A többi meghalt 2-3 tryból.

    Az egyedül alatt azt érted, hogy players nem hívsz vagy azt, hogy a szellemeket se idézed le? Előbbi esetben én is szólózok és akkor elkezded félni, utóbbiban... A farkasokat nem adom :D

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz ThySoul #553 üzenetére

    Oh, minden elismerésem :D Én úgy voltam vele mindig, hogy embert/NPC-t soha nem hívok be soulslike játékban, de itt a farkasok nem adnak akkora pluszt, hogy túlságos könnyítésnek érezzem. Legtöbbször nem is élik meg a fight végét, de arra jók, hogy egy rövid időre magukra vonják a boss figyelmét. Anélkül is lemenne és néha pont, hogy hátráltatnak, de első végigjátszás jó lesz így :D

    persil: Mondjuk en hulyen vagyok osszerakva, a ds3-ban pontiffot is kettebetortem elsore, a gravetender greatwolf-on meg annyira elakadtam, hogy honapokig el sem inditottam a jatekot..

    Buildfüggő is ez, nekem sokáig Pontiff volt a mumusom, két katanás karakterrel is megszenvedtem vele, de például az első halálom is ott volt NG+-on. Aztán csináltam egy teljespáncélos, pallosos karaktert és megaláztam.
    De nehéznek mondott boss-okat meg bedarált a karakter: Gundyr papa kb. 6, Nameless 7-8 tryból megvolt. Gael is elég gyorsan megvolt. A legelsővel viszont pont, hogy a pallosos karakter szenvedett meg.

  • Shadowguard

    senior tag

    Na jó, én most tartok ott, hogy feladom... Visszamentem a barlangba, ahová a láda teleportált el, gondoltam megnézem, hogy mi az ottani boss... Na most ez a Fallingstar Beast mégis mi a búvalb@szott k***aúristen akar lenni?! De most komolyan, ezzel mi a sz@rt kellene csinálni? Már lassan két órája szórakozok vele, de egyszerűen nem látom, hogy mégis mit lehetne kezdeni vele. Az idézés nem ér semmit, van, hogy mire a soult felvettem már halottak a farkasok. Bár legalább már ezzel sincs gond, van, hogy átmegyek a füstkapun és már elkap a grab. Egy kib@szott rollra nincs időm. Megütni csak mutatóban tudom, szerintem egyszer ha levittem 50% alá. Egyszerűen nem látom át a fightot, másfél óra alatt egy lépéssel sem vagyok közelebb, mint amikor először bementem hozzá.
    De legalább sikerült neki megcsinálni a legocsmányabb bossrunt eddig, máshol még egy bolhához is le van téve a kib@szott szobor, de itt másszak keresztül az egész barlangon.

    És most az utolsó 6 try-on beakad nála ugyanaz az egy move és csak fut neki a falnak és megfordul és fut és megfordul és fut és az istennek nem áll meg... Még egy ilyen rakás sz@rt :(((

    [ Szerkesztve ]

  • Shadowguard

    senior tag

    És lement... Nem vagyok biztos benne, de szerintem souls pályafutásom eddigi legnehezebb ellenfelét köszönthettem ebben a skorpióoroszlánistencsapásban... És kaptam a végén 7600 rúnát (12+ k maradt nála)... Ha most ehhez hozzáveszem, hogy az egyik hídon volt egy sárkány, akit második nekifutásra megöltem és adott nyolcvanezret vagy hogy onnan nem messze egy nagy fehér sárkány mellett megöltem egy rakás vörösszemű kicsit (darabja 3k fölött) amitől meghalt a nagy is valamiért(50k) akkor nem volt jó üzlet.
    Bár dobott egy rakás fejlesztőkövet is. A +21esből 7 darabot, a másik fajtából is hetet és egy harangot is. Szóval legalább a loot jó volt.

    Kicsit nekiálltam kísérletezni, ha már vérezni nem akart. Viszont hiába kő, a poison könnyen felment rá és imádta. Gyakorlatilag végigdodge-oltam a fight-ot és reménykedtem, hogy olyan move-ot csinál ami után meg tudom ütni kétszer és lassan megmérgeződik... P2 annyiból könnyebb volt, hogy ott volt egy move ami után szabadon lehetett ütni a fejét.
    Pedig ma még azon gondolkoztam elkezdem tervezgetni a következő karaktert is, de nem tudom ezzel meg akarok-e még küzdeni bármikor :(

  • Shadowguard

    senior tag

    Rá kell már nekem is nézni erre a Radahnra, kíváncsi vagyok mennyire lehet idegesítő. A bikaskorpió után mindenre fel vagyok készülve.
    Tegnap már tervben volt, hogy kicsit haladok a főszállal, csak aztán elmászkáltam mindenfelé, meg abban sem vagyok biztos, hogy merre is kell menni pontosan. A vörös részen a lenti sziget felé, ha jól sejtem, csak akkor nem tudom mit mutat a többi nyíl... :(

    Viszont két kérdés:
    - A craftingot szokta használni valaki? Van bármi értelmes, amit megéri csinálni? Egyszer csináltam pár nyílvesszőt, de sokkal kisebb a hatótávjuk, mint a boltinak, egyébként meg nem sűrűn használok itemeket.
    - A festmények mire jók egyébként? Már találtam kettőt is, de a játék nem sok tippet ad hozzá. Valami értelme biztosan van :DDD

  • Shadowguard

    senior tag

    Én eddig kétszer használtam az íjat komolyabban: a Stormveil kastélyban összefutottam annak a Grafted Scionnak a kistestvérével, aki a játék elején megölt, de vesztére túl dagadt volt bejönni az ajtón. Én meg úgy voltam vele, hogy ideje egyenlíteni. Illetve egyik helyen egy idegesítő Miriam nevű varázslónővel kellett kergetőzni, aki folyamatosan elteleportált, utána meg lövöldözött. Egy idő után meguntam és visszalőttem, csak elfogytak a vesszők.
    Egyébként csak csalogatni szoktam vele, a kriptákban tanyázó kőimpeket egyesével lehet leszedni a falról :D

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Ctrl+Alt~Del #599 üzenetére

    Ezzel elsőre én is megjártam, a katana nem igazán akarta őket sebezni. A megoldás heavy attack. Leütöd a posture-t (lehet itt más a neve, Sekiroban az), leülnek a földre és ha megkapja a critet utána már sebződik rendesen. Arra figyelj, hogy be is kell vinni a critet. Van egy duplabossos változat, én ott ezzel szívtam meg kétszer is.

    ThySoul: Nekem a pályadizájn hiányzik. Szép a világ meg látványos is a maga módján, de a nyomában sincs annak, mint amikor a DS3-ban rájöttem, hogy a Stray Demon hídja az ugyanaz, ahol Yoellel találkoztam. És rengeteg ilyen pillanat volt benne. Na itt ilyen nincs.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Bad Pritt #620 üzenetére

    Én tegnap este mentem le Fringefolk-ba, mindig megfeledkeztem róla. Kicsit magasabb volt a szintem, mint igényelte volna, elsőre lement az is meg a Stormveil alatti is. Majd következő nekifutásra hamarabb kell megnézni. Mondjuk utóbbi nálam volt, hogy félig a padlóba süllyedve fetrengett, de ezt már fel se veszem, én szerintem vonzom ebben a játékban a bugokat :D

    Más kérdés: az akadémiától délre van a Village of the Albinaurics, volt ott egy boss is, valami Omenkiller. A térkép alapján ott van egy fennsík is fölötte. Na most én vagyok rémesen vakegér vagy oda csak valami teleporttal lehet eljutni? Ha nem én vagyok a vaksi akkor nincs gond, majd megtalálom, de az OCD-s felfedező énem kikészíti, hogy nem tudok feljutni. Bő fél órája csak lovagolok körbe-körbe :O

    Mans20: Stormveil kastély eleje, az a szoba az elején, ahol rád zárják az ajtót és egy lovag van bent. Ott van bent egy láda, abban megtalálod.

    [ Szerkesztve ]

  • Shadowguard

    senior tag

    Oké, ez a Radahn nem lesz egyszerű... Hat halálba telt eljutni hozzá :C Megvan a ma esti programom...
    Mondjuk azt, hogy egy ilyen mechanikának már megint mi az értelme nem fogom megérteni. Gyakorlatilag bujkálok egyik fedezékből a másikba és reménykedek, hogy el tudok jutni hozzá. Aztán jön egy bolond kombó és meghalok, mert tanulni így nem lehet a mechanikát...

    [ Szerkesztve ]

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz ThySoul #629 üzenetére

    Alakul már a dolog, maximum egy-két sebzést kapok be P2-ig. Első három nyilat kigurulom, utána lóra pattanok és megkerülöm. Jobbfelé elég hamar bekerül a domb közénk. Utána cirka 3 perc alatt P2, találtam egy támadást aminek a végén beviszek kettő ütést. P2 még macerás, a négy gombócát egyelőre nem tudom értelmezni...
    Csak P1-ben nem értem, hogy bármilyen távolságban vagyok, csinál egy odaszippantós támadást, ami fixen sebez.

  • Shadowguard

    senior tag

    Oké, valaki magyarázza már el, hogy ez a rakás sz@r mégis miért sebez meg az egyik támadással akármit is csinálok és mi a logika abba, hogy néha leszed a lóról, néha meg nem? Távolság nem számít, életem nem számít, ha ugrok nem számít, semmi nem számít. Vagy szeret az RNG vagy nem. Ennyire egy inkonzisztens rakás sz@rt még nem láttam.
    Néha sikerül kicseleznem a négy golyót és a domb mögött ellövetni vele, de nem ér semmit, mert idézi is újra.

  • Shadowguard

    senior tag

    Na jó, amikor négy óra szenvedés után, úgy, hogy az idő felében már fixen átmentem P2-be, kikerülök 2 sorozat golyót is, mikor már alig van élete és erre egy teljesen új mozdulattal, amit eddig egyszer sem láttam lazán oneshotol akkor erős a kísértés, hogy töröljem az egész játékot a francba.
    Tényleg, minden sz@rságot elnéztem a játéknak, azt, hogy a minibossok 90%-a egy ötlettelen sz@r, meg van belőlük 4-5-6-7 majdnem ugyanolyan, hogy a nyílt világ miatt oda a pályadizájn, az első rész óta meglévő hülyeségeket, hogy a mobok 99%-a átüt a falon, ajtón, kerítésen, bármin. Azt, hogy az eddigi két lordból az egyik kétszer is beakadt és csak egy move-ot volt hajlandó spammelni végig a másiknál meg volt, hogy mire kezdődött a P2- már halott voltam.
    De most lett elegem. Ennyire egy ötlettelen bossdizájn, hogy a játék arra akar kényszeríteni, hogy márpedig neked idézni KELL, hogy a boss a vége előtt, 4 óra után tanul új move-ot ez már sok.
    Pedig vártam a játékot, hónapok óta elő volt rendelve, szabit vettem ki. De eddig semmit nem láttam, ami miatt azt mondanám megérte. Godrick volt az egyetlen értékelhető boss (a beakadás ellenére), minden más egy nulla. Én arra számítottam, hogy Gael, Friede, Artorias szintű harcok lesznek, nem ilyen... semmik... Nagyon akartam szeretni ezt a játékot, de nem látom benne azt, amit lehetne... Még egyig próbálom, aztán ha nem megy le inkább visszateszem a DS3-at és végigjátszom egy negyedik karakterrel is... Bár lehet akkor is ha lemegy. Semmi motivációt vagy izgalmat nem érzek a játéktól :(

    Egyébként ennyi élete volt, ez kb. négy ütés lenne...

    Szerk.: Na jóóóóó... Ezt akkor én most nem kommentálom, nem vagyok rá büszke, aki megmondja mi a bökkenő annak jár egy virtuális sör :C Cheese-us Christ (No hit)

    [ Szerkesztve ]

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Imilenni #642 üzenetére

    Nos, egyrészt igen, idézés nélkül ment le, lóhátról végig. Ha az első képnél nem csinál egy teljesen új move-ot és ott meghal akkor sokkal elégedettebb lennék. Mondjuk utána már le tudtam kezelni azt is, akkor a második kör labdacs volt a gond.
    Meg lehet oldani, de nagyon random. Mondjuk utólag gondolkoztam rajta, hogy van olyan mixem, amivel egy sebződést le lehet védeni. A labdacsokat ki tudom gurulni, de azzal együtt nekem mindig a felugrós shockwave-et tolja és nincs elég időm visszaszállni a lóra.

    Egyébként ha rászánom magam, hogy folytassam, akkor még egyszer le kell ölnöm rendesen is. Majd ha senki nem jelentkezik elmondom mi a baki a képen :D
    Én 67es voltam, dex builddel. Az biztos, hogy következő alkalommal később jövök ide.
    De este még az volt a tervem, hogy leölöm és elkezded egy wretch karaktert, délelőtt azt tervezgettem még, hogy fogok vele haladni a térképen...

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Imilenni #650 üzenetére

    Mondjuk bizonyos esetekben szerintem is zavaró. Godricknál például P1 végén elvileg lehetne spammelni az R1-et, de akkor a videó után a karakter még csap egyet a levegőbe :C A másik ilyen kedvenc, hogy ha már megnyomtam az ivást, de az animáció nem kezdődik el, viszont az ellenfél fellök akkor hiába nyomok én bármit a karakter bizony inni fog. Mondjuk ez egy ideje nálam nem probléma, a karakternek annyira kevés a max HP-ja, hogy ha nem fullon van akkor a legtöbb támadás meg is öli... :U

    És akkor lelövöm a poént, Radahnnál van egy glitch, véletlenül fedeztem fel. Gyakorlatilag nem volt P2, de még P1-ben se dugta le a kardját a földbe. Kiszámoltam, 7 ütés vitte át a P1.5-be, egy kombónál jó esetben háromszor tudtam megütni. Viszont a fázisváltásnál több csapás is beleért. És nem ledugta a kardot, hanem próbált tőlem távolabb menni. Én meg mentem utána és levágtam a francba.
    Ezért mondtam, hogy egyszer még meg kell ölnöm rendesen is. Egyébként azóta megnéztem, ismert glitch, ha előre tudok róla nem csinálom meg...

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz ThySoul #655 üzenetére

    Igen, olyasmivel próbálkozott. :DDD Lehet sokkal hamarabb beadta volna ezt, de inkább igyekeztem biztonsági játékot játszani vele és mindig elszakadtam. Aztán gondoltam megpróbálom inkább gyorsan átütni P2-be onnantól, hogy bekövezi a kardjait, mert addig nem csinálja a bunkó pullolós támadást (Tényleg, arra mi a megoldás?).
    Kicsit rossz érzés, hogy így öltem meg, nem szoktam glitch-elni bossokat. Bár ha azt nézem nem szándékosan kerestem rá, csak véletlenül felfedeztem. És valahol igazságos is, egy ilyen boss pontosan ennyit érdemel :K
    Attól függetlenül egyszer meg kell ölnöm majd becsületesen, eddig minden soulslike játékban megöltem legalább egyszer minden bosst rendesen.

    Viszont nyugtass meg... Vagy valaki aki előrébb van a progressben... Lesznek normális, (jó értelemben) emlékezetes bossharcok a játékban? Arról letettem, hogy olyat kapjak, mint Gael volt, de legalább a Nameless szintjét megüthetnék. Legalább a főbossok.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz persil #661 üzenetére

    Gael nekem a DS-széria legjobb bossa a mai napig, egy méltó lezárása az egész sorozatnak. Végig intenzív és pörgős az egész fight, de mégis tanulható és lehet nagyon jól csinálni. Csak azért toltam végig a DLC-ket NG+2ben is amikor achiztam, hogy újra megküzdjek vele.
    Nameless nekem picit csalódás volt annyiból, hogy mindenhol azt hallottam, hogy na AZ a nehézség és ahhoz képest rekordidő alatt lement.
    Midirnek szóljon mentségére, hogy legalább jól nézett ki... Bosszantó volt az ütközésig kihúzott HP-csík, különösebben nem is volt ötletes, de jól nézett ki.

    Margit nekem nem ütött akkorát, lehet azért, mert róla láttam videót a network teszt alatt. Godrick tényleg jó volt, még a beakadás ellenére is, de azóta én azt érzem meredeken zuhan a színvonal. Meg értem én, hogy muszáj ismétlődésnek is lennie és például az se zavart, hogy gaol-os minibossként visszahozták a DS3-ból a boreal outridert (valami Bloodhound néven), de amikor a negyedik dungeon-ben találkozok a kőmacskákkal (az nem kutya) az nem vicces. Meg az sem, hogy minden Erdtree-hez kell egy nem mondom milyen fejű ent. A kristályizéknél meg azt éreztem visszacsöppentem a DS2-be*. Mint egy másik dungeon végén, ahol egy csiga volt a boss... Egy CSIGA!!! :C
    Vagy bánja a fene, legyen ismétlődés a minibossoknál. De akkor a főbossok olyanok legyenek, hogy leessen az állam és katarzis legyen megölni őket. Godrick óta nem éreztem ezt a játékban.

    *Na ott volt még ilyen bossdömping, de azokból is inkább arra emlékszek, hogy sok volt. Aki emlékezetes az meg DLC (na például egy Sir Alonne fightot elfogadnék itt is). Pedig utáltam, az odavezető utat meg annál is jobban (annál csak a cicákhoz volt rosszabb eljutni), de amikor lement azt éreztem, hogy ez egy jó fight volt és kihívás.

    De ez a szikkadt lovon ülő klónozott Shibata Katsuie... Ha becsületesen hal meg is csak annyi maradt volna meg belőle, hogy mekkora rakás sz@r a mechanikája és ki volt, aki ezt jóvá hagyta...

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz ThySoul #671 üzenetére

    Igen, az odavezető út valami pokol volt, egy ponton túl teljesen elvesztettem ott is a lelkesedésem, de maga a fight annyira nem volt borzasztó. A Benny Hill-es Havel és társai (nem jut eszembe a neve) hárombossos kergetőzéstől inkább kiráz a hideg.
    De különben a dupla bosst is meg lehet oldani jól is, megint a DS3-at hozom fel. A Demon Prince hiába volt dupla P1-ben, de mégis a jobbak közé sorolnám. Kellett taktikázni is, nem volt unfair, nekem tetszett.

    Yodamest : Én egy helyen futottam bele teljesítménygondokba, amikor a Tree Sentinellel küzdök. De ott valami kegyetlen, amit produkál a játék. A többi részen nagyon ritkán van egy-egy pillanatnyi megingás, de ennél sokkal rosszabbul optimalizált játékokkal is találkoztam már.

  • Shadowguard

    senior tag

    Én végül kezdtem egy új karaktert, úgyis tervben volt. Wretch lett a szerencsés (?) választott, nagyrészt már tudtam mi merre van, ez jelentett némi könnyebbséget. Elején farmoltam neki a táborban némi felszerelést, meg vettem egy mellvértet, mert 10 kör alatt egy sem esett (azóta sem :( ). Közben annyira megtetszett a láncos buzogány, hogy leszaladtam délre megölni az éjféli lovast egy háromágúért (a végére egész elszédültem annyit kergetőztünk), megvan az uchigatana is, szóval jó lesz ez.
    Egyébként szépen, alaposan felderítettem és kipucoltam mindent Stormveil előtt, aztán a végén még egy térkép alapján is végigpipáltam kimaradt-e valami.
    Különben igen, eddig teljesen kimaradt pár dungeon, két éjszakai boss (abból az egyiket streamben már láttam) meg pár apróság. Viszont érezhető, hogy combosabb a karakter, Margit csak azért nem egy nekifutás volt, mert elsőre ismét legyőzött a gravitáció :C Egészen elképesztő egyébként, hogy hányszor sikerül ilyen amatőr módon meghalnom. Csak a kastélyban 5 alkalom jut most eszembe. Viszont két olyan helyet is találtam ott amit eddig nem :DDD De most becsületesen öltem meg a lenti grafted dögöt. Legutóbb csak lenyilaztam fentről.
    Godrickra kíváncsi leszek, az biztos, hogy jelentősen erősebb vagyok, mint mikor legelőször öltem (29en szinten) és valamennyit számít a szint itt is. Nem annyit, mint egy hagyományos RPG-ben, de például a Morne kastély végi boss most nagyobb kihívás volt, mint legutóbb, amikor már az akadémiától mentem vissza hozzá. Igaz, most nem kapott farkasokat. Az a terv, hogy idézést csak akkor fogok használni, ha a boss sincs egyedül.

    Következő területre ugyanez a terv, ezúttal mielőtt belépnék az akadémiára a liftig kitakarítok mindent, beleértve a föld alatti területeket is. Ha a bossokat nem is, de az openworld mászkálást azért élvezem :D

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Ronam #798 üzenetére

    Ha máshogy nem megy van hozzá glitch :D Lóval meg lehet csinálni úgy, hogy még a kardokat se dugja le a földbe P1 alatt, csak tudni kell hozzá hány ütést kell addig a pontig bevinni. Én véletlenül fedeztem fel.

  • Shadowguard

    senior tag

    Tegnap az új karakterem is lecsapta Godrick-ot, most nem tudom, hogy a szintem miatt vagy csak visszarázódtam a játékba (utóbbira gyanakszom), de szegény valami nevetségesen könnyű volt. Kétszer tudott megütni, de mind a kettőt én néztem be meg a forgószeles támadást mikor indította az sebzett be vagy kétszer. Idézés nélkül, elsőre...
    A crucible nyavalyással többet szenvedtem előtte, erősen fontolgatom, hogy megtanulok pajzsozni és azzal fogom leverni ha még eggyel találkozok.
    Viszont találtam még egy éjszakai madarat az akadémia környékén amit a térképem sem jelölt, elsőre megölt, másodjára meg beakadt a levegőben és meghalt magától :C Csak gratulálni tudok neki.

    Azért találok bőven új dolgokat, a mocsár alján belefutottam egy barlangba, ahol egy újabb Bloodhound volt a boss és a másik oldalon a trailerben látott lány egy farkast simogatott-> megoldódott egy questem. Ha jól tippelem a trailer alapján ez ráadásul valamelyik endinghez is kelleni fog.
    Plusz találkoztam Patchessel itt is és ő elmondja előre a vasszüzet, ami elteleportál az akadémiáról. :Y Csak most már ügyesebb leszek és nem egy csomó rúnával megyek át :U
    Kíváncsi vagyok mikbe fogok még belefutni, amit legutóbb elnéztem.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Imilenni #853 üzenetére

    Én ma találtam egy csomó vörös rúnát egy kupacban :D Ha lemész a Siofra River Well-be, akkor egy idő után találszt egy másik liftet, ami felhoz Caelidbe. (Depp Siofra Well néven fut a grace). Az egyik irányban egy nagyon morcos rúnamackó lesz, a másikban két íjászgólem és egy naaaaaaaagy köcsög. Mármint úgy értve, hogy jar warrior vagy mi a neve. Azt nem tudom, hogy lehet-e vele bármit kezdeni, velem nem, állt szóba megütni meg nem mertem, de a hozzá vezető úton jelen pillanatban 7 rúna van letéve.
    Egyébként gyanítom, hogy jóval hamarabb kellett volna lejönnöm ide, találtam itt is egy bosst, ő ugrált, én ütögettem, néha ittam és a végén kaptam egy achit... Elég nevetséges movesetje volt, jegyzem meg. Az odavezető út nagyobb kihívás volt, mint maga a boss.

    Viszont valaki nyugtasson már meg, hogy nem csak engem szívat a játék és más is találkozik bugokkal... Csak pár példa máról: az egyik íjászgólem mikor elborítottam beesett a föld alá, mikor felkelt csak a feje lógott ki. A mocsárban az egyik homár felugrott, valahol a levegőben elakadt és onnantól folyamatosan csak köpködött. És a mocsári sárkány eljátszotta ugyanazt mint az éjjeli madár tegnap: olyan 20%-on volt, felrepült a levegőbe és egyszer csak meghalt. Nem despawnolt, mert kiírta, hogy enemy fell és megkaptam a rúnát meg a szívet utána... :C

    Van +20%-ot adó talizmán

    Hol? Merre? Nekem az kell, a DS-eket is silver serpent ringgel toltam végig :D

    A karakterem neve pedig mától legyen Tegez :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Imilenni #861 üzenetére

    Oh, nagyon jó :D Akkor így már értem, hogy miért vannak még mellé pluszba rúnák téve, ez nagyjából olyan aljas, mint amikor a grace mellé pakolják a szöveget és pont olyan részen, ahol én úgy terveztem keresztülfutok és beaktiválom... Nem jött össze.
    Na főzök egy kávét és megnézem ezt a questet.

    warcat: Köszi, ezt meg fogom keresni :D Lehetne közelebb is azért, DS3-ban az első dolgom volt felszedni Firelinkben és le se vettem amíg nem találtam meg a +3-ast.

  • Shadowguard

    senior tag

    Az megvan, hogy ha úgy mentek Radahn kastélyába, hogy még csak egy bosst öltetek meg akkor a fesztivál nincs elkezdve, cserébe van ott egy dupla bossfight? :D Mikor megláttam ki a második heves anyázások szakadtak ki belőlem. Még mindig utálom...
    Illetve kicsit próbálkoztam ezzel a köcsögös párbajjal, kettő már többször is sikerült, volt, hogy 8 flaskával mentem rá a harmadikra. És mindig kapok egy olyat, aki toppant és előtte minden jeges lesz. Az meg fix oneshot... Majd visszajövök 50 szinttel később :((
    Jelzem kevésbé idegesítene, ha itt is lenne egy Marika szobor vagy valami, nem kéne legalább az egyik gólemet minden alkalommal lecsapni.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Ctrl+Alt~Del #894 üzenetére

    Az, hogy a villám csapdossa azt, aki kitalálta. Egyébként néztem videót, ahol parryvel röhögve kivégzik, tényleg ki kell próbálnom már egyszer.

    Én is kalandozok most mindenfelé, az akadémia annyira idegesítő volt elsőre, hogy nem tudom magam rászánni. Inkább felmentem Altus felé... Hát vicces nah... Volt egy magmakukac, arról a DS2-es Covetous demon jutott eszembe... Kihívás is annyi volt benne. Meg találkoztam egy dupla sentinellel... Ami rögtön két hibáját is bemutatta a játéknak. Egyrészt ha nyíllal pullolom be a bal oldalit és lejjebb megyek a másik észre sem vesz. Ezt még tekintsük taktikának. Másrészt (és ez az igazán szánalmas) az emelkedőket összevissza kezeli a játék. Simán beálltam a ló alá, hadonászott, kapálózott felettem, de nem tudott eltalálni.
    Meg találkoztam egy másik Fallenstar beasttel is, ez legalább nyílt téren volt, így azért sokkal könnyebb megölni a nyavalyást. És ennek még második fázisa sem volt.
    Persze valódi boss még nem volt eddig, de egyelőre maga a terület is sokkal könnyebb, mint Caelid a mutáns madarakkal meg T-rex kutyákkal.

    Radahnnal az a baj, hogy értem én, hogy mechanika, de attól még jó lenne némi balance is mellé. Mert van az a megoldás, hogy nem idézel és akkor egy kínszenvedés meg (tegnap láttam streamben) van az, hogy odamész mágussal, leidézel mindent és mire el tudja kezdeni a P2-t már 30% HP-n van...
    Viszont a HP-töltős résszel egyetértek, némelyik bossnál külön művészet megtalálni azt a kis ablakot ahol inni lehet. Crucible-höz inkább betettem az élettöltő amulettet és kerülgettem amíg nem töltött vissza.

    Ha rám hallgatsz, a katanás/varázsló invaderrel kezded.

    Ma ránéztem egyszer, nem volt katanás :D Még a pajzsosnál is egy kétkezes marhatagló volt.

    Ja igen, a Sentinelt először lovon próbáltam, úgy jóval nehezebb volt. Mondjuk itt konkrétan azért ment el, mert elengedtem az egeret, mondván: kész, halott :C

    [ Szerkesztve ]

  • Shadowguard

    senior tag

    Ez a játék mindent megtesz, hogy egyre mélyebbre ássa magát. 83 boss meg a f@szom. Emlékszel a Tree Sentinelre? Akkor kapsz kettőt. Aztán kapsz egyet, de ez most tüzet okád és más a páncélja! Hát ez már három!
    Fallenstar beast? Teszünk egyet a hegyre, aztán kapsz egyet egy barlangba, aminek van P2-je is. És (most figyelj!) lesz egy olyan, ami teljesen felnőtt!
    Megvan a kristálysz@r, amit először critelni kell? Akkor kapsz belőle még kettőt, aztán megint. Na ez is jól megy? Akkor mi lenne, ha hárman lennének ÉS pakolnának rotot. Ahol az egyiknek annyi az összes move-ja, hogy pattog és szurkál a lándzsájával.
    De legalább egy barlangban lesznek, ahol nulla helyed van mozogni...

    Év játéka, 10/10 a f@szom... Remélem a savescummal meg lehet csinálni a három befejezést úgy, hogy megadja az összes achit, mert hogy én ezt a rakás fekáliát nem fogom mégegyszer végigjátszani az tuti...

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Bad Pritt #908 üzenetére

    Nem tudom, nekem ezek olyan olcsó trükkök. Komolyan felüdülés volt, mikor az egyik fánál végre nem egy ánuszfejű tuskó volt, hanem egy Bloodborneból szökött polipszájú izé. Amit a végén nemes egyszerűséggel lenyilaztam, mert azonfelül, hogy folyamatosan a grab attack-ot tolta egy idő után nem csinált semmit, de azt olyan tempóval, hogy nocsak.
    Mondjuk a Bellbearing hunternek is az lett a sorsa. Mikor a grab attack a házfalon keresztül elkapott és megölt akkor úgy voltam vele, hogy szórakozzon vele az, akinek hat anyja van.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz ThySoul #912 üzenetére

    Igen, az egészet az openworld öli meg. Voltak ismétlődések eddig is, de ennyire mégsem volt feltűnő. DS első boss azt hiszem kétszer van benne még, abból az egyik teljesen opcionális. Ha nem mész vissza a kezdő területre vele például nem is találkozol.

    De itt az van, hogy ha nem tapadsz a sztorihoz hanem kalandozol akkor többször bele lehet futni ugyanazokba. Én pont az előbb találkoztam egy újabb kőmacskával, azt hiszem ez volt az ötödik. Csak ez most villámos volt... Meg találkoztam a talán harmadik demihuman queennel.De lehet negyedik, a fene se tartja számon az összes copy-paste bosst.

  • Shadowguard

    senior tag

    Lehet kicsit sarkosan fogalmaztam, de jah, egyre rosszabb véleménnyel vagyok a játékról. Egyébként azért, mert ettől a játéktól aztán tényleg sokat vártam. Az egész úgy indult, hogy szabit vettem ki rá és alig vártam, hogy nekikezdhessek. És az eleje jó is volt, Margit alatt visszarázódtam, Godrick a beakadások ellenére is jó volt, de azóta nálam lejtmenet van. Rennala P1 miatt akasztott ki, nekem már a Deacon sem tetszett DS3-ban, P2 meg bugos is volt. Radahn meg a mélypont. De az új karakterrel is azt látom, hogy kicsit olyan, mintha az első, max első kettő területre elment volna minden puskapor. Azóta elég kevés újdonságot látok.

    Pedig én tényleg szeretném szeretni a játékot, de amikor a sokadik copy-paste dungeonbe futok bele, a sokadik copy-paste bossal, csak legfeljebb van benne egy kis extra szívatás akkor az első pár alkalommal legyintek, de egy idő után berágok. Ma például találtam a kezdőhelyes titkos bossból egy negyediket is... Már csak röhögtem rajta kínomban. Mintha a From is úgy lenne vele, hogy nem kell dolgozni, elég ha sz*patjuk a játékost. A DS2 DLC-k bossrunjainál éreztem ezt. Erre rátesz egy lapáttal, hogy (gyanítom a rengeteg játékidőnek és a térkép alapos átnézésének hála) rekordmennyiségű bugba futok bele. Párra rákerestem, van közte nem egy, ami ismert hiba. Nem spawnol invader ami questhez kellene, beakad és meghal a boss, hasonlók. És lehet a Nioh miatt, ahol ezt sokkal jobban kezelte a játék, de egyre jobban bosszant az is, hogy az én fegyverem egy kőben is elakad, de az ellenfélé nem. Ha éppen úgy van fán, oszlopon, házon keresztül elkap, lelő, agyoncsap. A tereptárgyak őt nem kötik. Régen is így volt, de 2022ben ennél többet várna az ember.
    A sztori miatt egyszer végig akarom játszani, meg azért is, mert direkt évek óta nem hagytam félbe játékot. Már csak becsületből is be akarom fejezni. Mert egyébként a sztorinak vannak érdekes részei és a spoilereknek direkt nem olvasok utána. És bármennyire is a sorozat egyik legrosszabb bossának tartom Radahn-t, de például érdekel mi derül még ki róla később.

    De arra azért kíváncsi lennék, ha ez nem egy FromSoftware játék lenne, hanem mondjuk a Deck13 adja ki így, ilyen formában mennyire húzná le a teljes gamer társadalom. Kicsit olyan ez, hogy From játék, annak elnézzük, mert From. Én meg pont fordítva vagyok. A CP2077-nek sokkal komolyabb bugokat is elnéztem, mert nem érdekelt, megvettem akcióban bő fél évvel megjelenés után, kijátszottam, kb. el is felejtettem azóta. De erre a bejelentés óta készülök, már tavaly előrendelem és ezt kapom? :(((

    Egyébként lecsaptam ma Radahn-t a második karakterrel is, miután a térkép jó 80%-át felderítettem.... Na szóval túl lehet szintezni őt is és akkor egy még nullább fight lesz (lvl99 voltam, az uchi +20). :CMég csak nem is lóról öltem, belementem full kontaktba, cirka 30%-on repült fel, mire felhozta a meteorokat meg is halt... Ennyit róla...

    meg akarod csinalni mindharom befejezest es az osszes achit, mikozben ez a vilag legszarabb jateka...?

    Az összes achit csak akkor, ha meg lehet oldani úgy, hogy visszatöltöm a mentéseket. Ha muszáj hozzá három végigjátszás akkor inkább nem. A netről meg csak akkor nézem vissza, ha egy-egy területet késznek ítélek, utána ellenőrzöm, hogy kihagytam-e valamit. De én mindent így játszok és igyekszek mindent megcsinálni 100%-ra. Egyetlen kivétel, ha valamihez coop/multi kell. Azt el szoktam engedni.

    Bar ennyi idom lenne.
    És akkor saccold meg, hogy hány órám van a játékban :P

    [ Szerkesztve ]

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Bad Pritt #936 üzenetére

    Mi volt bugos nála?

    Elsőre nem túl sok flaskával sikerült bemenni hozzá és az se esett le mit is kell csinálni P1-ben, szóval nem lett meg first try. Aztán a következő 3-4 try-nál mire elkezdődött a P2 és visszakaptam az irányítást már meg is haltam. Olyan volt, mintha a videó alatt elkezdett volna castolni. A végén mint a bolond nyomkodtam az escape-et és pont volt egy tizedmásodpercem kigurulni a sugarat.

    Ez amúgy eddig is minden bossra igaz volt,

    Igen, de ha nem farmoltál direkt, hanem mentél a sztorival akkor minden nagyjából megfelelő kihívást adott. Ha nem kerülöm direkt Radahn-t, hanem megyek a saját fejem után akkor is meglett volna rá az esély, hogy felmegyek a lifttel és elkeveredek mindenfelé, mielőtt egyáltalán eszembe jutna, hogy visszamenjek Caelid irányába. Főleg, mert az előző kari is a helyi bosskaputól fordult csak vissza.

    képzelem, hogy egy szandálos-kardozós karakter mit kezdene a helyzettel.

    Nekem is csinált ilyet, ilyenkor azt lehet kezdeni melee karakterrel, hogy messzebb mész tőle, az ellenfél despawnol és visszakerül a helyére, de a HP amit levertél az nem jön vissza. Bár a mocsári sárkány hasonló helyzetben simán meghalt nálam. Azt szerintem írtam is :D

    SpazzMaticus: Igen, ezért mondtam, hogy ha nem várom ennyire akkor biztos engedékenyebben állnék hozzá. Én arra számítottam, hogy egy nyílt világú DS3-at kapok, ami olyan, mint az, csak több és jobb. De ez inkább nyílt világú DS2 és azt nem szerettem :(
    az ellenfelek hihetetlenül változatosak és fantáziadúsak
    Az első 10 órában :D Jó, ez persze túlzás és futok még bele meglepő dolgokba én is, de ma kicsit kiégtem amikor sorban futottam bele ugyanazokba a bossokba.

    [ Szerkesztve ]

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz ThySoul #941 üzenetére

    Elsőre nekem sem jött be, engem konkrétan az zavart, hogy a játék nagyon erőltette a deflect/posture mechanikát. Én meg előtte világéletemben a gyors, dodge-os játékstílust követtem. Nagyrészt azóta is, de második nekifutásra sikerült vele összebarátkoznom és az ünnepek alatt újra is játszottam az elejétől, kétszer is...
    És igen, a rendes bossok között volt pár, ami emlékezetes volt. Nehéz, idegesítő, de emlékezetes.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz persil #946 üzenetére

    Igen, sok függ a játékstílustól is. Én ow játékokban képes vagyok kegyetlen módon elveszni, azért is szeretem alapvetően a stílust. Mert olyan nincs, hogy nem fordítunk fel minden követ IS.
    Első karakterrel nem néztem semmit, a mostanival azt az elvet követem, hogy végigpörgetem a területet, utána megnézem a térképet mi maradhatott ki. És büszke is vagyok magamra, mert az első területen (igaz, azt két karakterrel toltam) a kastélyig bezáróan az egyetlen amit nem találtam meg magamtól az a Bellbearing Hunter volt.
    Mondjuk így is maradtak/maradnak ki questek, van, ami bugos Hyetta questjéhez kellene egy invader, kb. tízszer voltam a területen, invader nincs, van amihez hamarabb kellett volna utánaolvasni: elvileg Rogier questjét az előtt kell megcsinálni, hogy elkezdenéd Ranniét, de ezt a részét elengedtem.
    Egyébként hullámzó ez a játék... Radahn után lementem Nokronba: a mimic nem egy nagy megfejtés, de szerintem ötletes volt. A helyi nyúzott ellenfelekben semmi kihívás nem volt, de egyszerre voltak undorítóak és ötletesek. Aztán jön egy második csodaszarvas, akit még megidézni is ugyanúgy kell...

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Shadowguard #948 üzenetére

    És akkor jön a gargoyle, amiből kettő van, mert az egy az olyan snassz, meg különben is, de ez legalább mérgez. Cserébe a stake of marika random hol működik, hol nem és a boss még mérgez is. Az utóbbi öt tryból háromszor nem működött a szobor. Különösebben mindegy, mert visszafutok, csak ezek azok az apróságok, amik nálam folyamatosan egyre lejjebb lökik a játékot.
    Mert ha nincs szobor és mindig ennyi a boss run akkor tudomásul veszem. De amikor van, csak éppen hol működik, hol nem... :((( Az meg külön vicc, hogy állok a nyomorult szobor lábánál és három ütésből egy mellé. Mert csak... Senki nem mozdul, de vagy talál vagy nem. De amikor előre üt és a háta mögött állok azért eltalál...

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Bad Pritt #936 üzenetére

    Pisti, te vagy az?

    Reggel ezt dobta fel a twitter, hát nah :D Ismerős az érzés nekem is.

    Hajnalban a gargoyle-ok után sikerült eljutnom a mocsárba, mert mérgező mocsár kell egy From játékba. Én kis naív még örültem, hogy a fenti mocsarat ki lehet kerülni, mert lovon nem mérgez. Itt nincs ló. Viszont van egy boss a mocsár közepén. És olyan márpedig nincs, hogy egy boss nem hal meg :D Bár azt még nem tudtam eldönteni így (másfél óra) alvás után sem, hogy mit szóljak ahhoz, hogy egy ilyen nyavalyással ilyen kis platformokon kell küzdeni. Végülis ötletes, hogy limitált a hely.
    Remélem valami szórakoztató boss jön ezek után. :U

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz lastmohican2 #960 üzenetére

    Én szerintem vonzom a bugokat, lehet el kellene mennem tesztelőnek :D Egyébként persze, itt nem volt zavaró a távolság, de ahogy írtam is: ha nincs szobor simán elszaladok odáig, nem szólok egy szót sem. Itt az a baj, hogy hol működik, hol nem.
    Az a baj, hogy hullámzó a játék. Nokron elejét kifejezetten élveztem. Ha a második szarvasos bossfight egy az egyben kimarad még sokkal elégedettebb lennék. Vagy legalább ne kellett volna itt is gyújtogatni hozzá.
    A végén lementek ezek is, csak ez megint az a bossfight volt, ami "végre lement, na felejtsük is el gyorsan". Ehhez képest a mocsári dragonkint sokkal jobban élveztem és sokkal jobban örültem mikor lement. Pedig már öltem ilyet, de mégis adott egy pluszt, hogy a platformokon kellett maradni és nem is volt unfair.
    Két emberméretű ellenféllel jobban elviselném a duplabosst is (vagy nem, majd kiderül), mert azok legalább nem takarják ki az egész képernyőt. De az, hogy semmit nem látni az egyikből és átütnek egymáson... A gólemek ennyiből korrektek, azok leütik egymást is. Meg itt se lett volna baj, ha lehet a lábat is célozni. A magasan lévő lockolási pont még a kamera dőlésszögét is megzavarta...

    Twinblade helyett inkább a Claw Talismant ajánlom. Mondjuk én egyébként is sokat ugrálok, vannak olyan ellenfelek, akit a sima támadás nem billent ki, de a jump attack igen.

    [ Szerkesztve ]

  • Shadowguard

    senior tag

    Nah, megvan az eddig legnagyobb elvesztett rúnamennyiség :W 56k ment a levesbe, remélem ettől a rusnya izétől visszakapom... Valami Astel... Egyelőre még nem igazán látom át mit kellene vele csinálni, ééééérdekes állat.
    Szerk.: na, alakul ez, kell hozzá egy kis szerencse és akkor le is megy, előbb majdnem megvolt. Csak ez a nyomi is azt csinálja, mint a skorpióbika P2-ben. És annak még nem jöttem rá az ellenszerére :(

    [ Szerkesztve ]

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz laposonly11 #1023 üzenetére

    Nem farmolok direkt. Mivel egyébként is végigporszívózok mindent felesleges farmolás nélkül is erős a karakter.

    Tegnap mindent összevetve jó napot zártam, pár nekifutásból, némi szerencsével lement Astel, nem mondom, hogy nagyon emlékezetes volt, de legalább egyedi. És legalább több rúnát dobott, mint amennyit vesztettem.
    Végre sikerült a köcsög küldetését is megcsinálni, volt pár beteg és értelmezhetetlen dolog ott, de egy kis szerencsével az is meglett. Mondjuk volt olyan is, hogy kettőt megcsináltam egy potival, aztán jött a harmadik és instakill, szóval kijárt egy kis szerencse.
    Bár bizonyos dolgokat továbbra sem értek... A Caelid-ben lévő divine tower alján van egy boss, 94k XP-vel, másodikra röhögve lement (oké, írtak tippet előtte, hogy véreztetni kell, én meg alapból uchival megyek). Ehhez képest volt egy dagadék a Liurnia torony felé vezető hídon, az legalább tízszer ölt meg és nem is volt boss.
    Az meg, hogy Elemer achit ért... Bellbearing Hunter 3 :U Legalábbis csak kettőről tudok, de gyanítom van több is. De legalább a vár hangulatos volt, egy lendülettel takarítottam végig az egészet. Több ilyen kellett volna bele és kevesebb 12egytucat kripta.
    Mondjuk volt egy pont, amikor fogtam a fejem, a hülye chariottól már a kezdő dungeonben idegbajt kaptam mikor visszamentem , erre most találtam egy másikat is, itt kapásból kettő volt :((

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz laposonly11 #1033 üzenetére

    Na jó, ez mondjuk ötletes :C Majd ha lesz még grave akkor megcsinálom, csak emiatt nem akarok visszamenni.

  • Shadowguard

    senior tag

    Én megmaradtam az Unsheathe-nél. Az tökéletes az uchigatanára. A buzogányra meg tettem egy wild strike-ot, bár az ritkán van használatban. Mind a kettő Keen-re van beállítva, perpill azzal van a legnagyobb sebzésem.
    Mondjuk nem tudom hol lehet a hard cap, lassan megvan a 60 dex, egyelőre még szépen emeli a sebzést.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz siposz #1050 üzenetére

    Minden fegyvert lehet keen-re rakni :DDD A Stormveil kastélyban fel lehet venni egy Iron Whetblade-et egy impkulcsos kapu mögött, onnantól kezdve meg lehet változtatni a fegyveren az affinityt, függetlenül az Ash of War-tól. Annyi, hogy az Iron csak Heavy-Keen-Quality között enged választani. Az akadémián lesz majd olyan, ami Magic/Frost, de abban nem vagyok biztos, hogy pontosan hol találtam. Az elveszett városban meg poison/bleed skálázást lehet szerezni. Valahol vettem fel egy tüzeset is, de azt nem tudom honnan.
    Egyébként a Nightrider flailt használom. Csak egy éjszakai lovast kell lecsapni hozzá. Szerencsére nem egy nagy ördöngösség, elég alacsony szinten sikerült összehozni. Alapszinten azt hiszem C-n skálázódik dexre.
    És igen, váltogatni kell. Az impek például sokkal jobban "szeretik" a buzogányt. Három szinttel gyengébb és kevesebb ütésből halnak. A bányászokról ne is beszéljünk.

    Szerk.: Meh, melóból lassan írom meg a hsz-eket :U

    [ Szerkesztve ]

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz persil #1056 üzenetére

    Jogos, én is ezért választottam a flailt. Kellett egy tisztességes dex weapon, ami zúzófegyver is egyben. És külön bónusz, hogy véreztet is.

    Uhum, ami vastagboru, agyonpancelozott, kobol van, stb., azoknak magasabb a szuro/vago sebzes ellenallasa ezert ellenuk sokkal jobb egy zuzofegyver.

    Nem minden, a Fallingstart hiába ütöttem buzogánnyal, attól se akart jobban sebződni, véreztetni se lehetett. Bezzeg a poison az seperc alatt felment rá...

    Szerk.: Horn Charm-ból van +1es is :D Pont a napokban szereztem meg, a lenti mocsárban sétál egy bikaviking is magányosan, őt kell lecsapni.
    Egyébként bármennyire is utálom a mocsaras részeket, de ez a platformozással és a helyi bossal tetszett :K

    [ Szerkesztve ]

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz persil #1064 üzenetére

    Érthető persze, csak furcsa, hogy a méreg mégis rögtön felszalad rá. Ha találkozok egy negyedikkel ráengedek egy rothadó kutyát, kíváncsi vagyok az hat-e rá. Múltkor láttam streamben mit tud csinálni az a dög bossokkal is :D
    Másfelől: velem a logika azt mondatná a tree spirit se tud vérezni, mégis szépet üt rajta a bloodloss. Bezzeg az erdtree avataron már nem. Ki kell ezt tapasztalni :)

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Bad Pritt #1066 üzenetére

    Nem, tuti, hogy immunizing. A föld alatt a Lake Rot területen az első bonfire-től pont látni a bikucit, ahogy magányosan sétál.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Bad Pritt #1069 üzenetére

    Én elvoltam vele, elég sok mindent felderítettem már előtte, 13 flaskával könnyen lehetett ugrálni. Ha továbbmész lefelé lesz majd egy jópofa bossfight is, azzal számolj, hogy el fogod veszteni a rúnákat :D
    Illetve elő lehet csalni lent egy sokadik tree spiritet, +1 golden seedért. Csak előtte szedd le a járőröző pincebogarakat, mert be tudja húzni őket, de sebezni már nem hajlandó.

  • Shadowguard

    senior tag

    Én most a Ringleaderes evergaollal szórakozok... Azért néha a tököm kivan a játék szabályaival, akármit csinálok, akármivel ütöm őt aztán nem lehet megszakítani a támadásban, nem inog meg, nem lassít, de cserébe olyan kombói vannak, hogy az összes staminám rámegy mire kigurulok belőle.
    Előtte a sárkány szivatott a katedrálisnál, rendre felrepült az épület tetejére és nem volt hajlandó lejönni. De varázsolni bezzeg igen, nehogy lelövöldözhessem... Ez ma egy ilyen nap lesz úgy érzem.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Shadowguard #1116 üzenetére

    Nah, meglett... 80k XP, így mondjuk érthető miért volt ekkora nagy arca meg szerintem 10k fölötti HP-ja. Azért jó tudni, hogy amik rajta voltak rongyok azok nehéz páncélnak számítanak a játék szerint, a flail-es jump attack egy százassal sebzett többet, pedig alacsonyabb szintű. És az volt az egyetlen, ami meg tudta billenteni, de ő a kis tőrrel hanyatt lökte a karakterem :F

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Shadowguard #1116 üzenetére

    Megyek feladok egy lottót :C :W
    Dupla Crucible knight :O
    ÉS lemegy másodikra summon nélkül... Vagy túl vagyok tápolva hozzájuk, vagy szerencsém volt. Viszont egy flaskát át kell tennem manára, már húztam is rajta, de a fight kétharmadánál elfogyott az FP.

    [ Szerkesztve ]

  • Shadowguard

    senior tag

    Na jó, lehet holnap a játék kap egy nap szünetet. Ez a rohadt royal capital engem teljesen lefárasztott, mint terület. Elvileg ez még nem a játék vége, de én már itt azt érzem, hogy elfogyott a lendület. Az egyik sarok mögött kijön a földből a nem is tudom hányadik Tree Spirit, az utcán teljesen megmagyarázhatatlan módon egy Erdtree avatar sétál, az egyik szobában crucible knight. Mellé minden tele van a nagy pajzsos tápos lovagokkal, akiket alapvetően nem nehéz lecsapni, csak baromi idegesítőek. Mellé az egyik rész mintha a DS3 második DLC-ből került volna ide, csak itt nem szürke minden, hanem arany. De egyébként meg az egész egy átláthatatlan rémálom.
    Alig várom, hogy végre kiszabaduljak innen. De hogy én nem fogok bolyongani az is tuti, holnap melóban nézek valami guide-ot erről a részről. A kastélyban élveztem bolyongani meg fel akartam fedezni mindent. Itt szeretném nagyon gyorsan megtalálni a bosst és eltűnni.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz batai15 #1139 üzenetére

    Van hozzá elég FP-d? Nem tudom hozzá mennyi kell, de tippre az is valami erősebb idézés lehet és azok már drágák. Ha nem raktál mind-ra akkor az erősebb/nevesített szellemeket nem fogja engedni megidézni.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Ctrl+Alt~Del #1138 üzenetére

    Ez régen is így volt, DS3-ban első körben a questek jó fele kimaradt, de volt amit véletlenül sikerült megcsinálni. Sekiroban meg az endingek között volt olyan, amit guide nélkül biztos nem találok ki. Szóval ez nem az Elden Ring sajátossága.

    Egyébként párat sikerült megtalálnom egyedül is, Roderika küldetése eléggé adta magát, Boc-ot is egyszerű volt megcsinálni, de teljesen véletlenül még Gowryt is sikerült megoldani.
    Yura más kérdés, annak ha nem olvasok utána soha nem jövök rá a folytatására, mert nem szoktam foglalkozni a rúnákkal. Morne kastály is leég egyértelmű volt, csak utána Hyetta sajnos bebugolt, egyébként még arra is van esély, hogy azt is megcsináltam volna véletlenül. Az első három lépés összejött magától.
    Rannihoz viszont kellett az utánaolvasás. Egy darabig adta magát, de én például előbb öltem meg Astelt meg takarítottam ki a lenti részt, mint odaadtam volna neki a pengét. Ha nem olvasok utána akkor ez el is akad ezen a ponton. Ami nem feltétlenül gond, de kicsit azért mégis :D
    A Golden Mask is elindult teljesen magától és véletlenül, én meg azt hittem elsőre a Fia-D quest miatt tűnt el a kalodás kereskedőm. Aztán utána belefutottam teljesen véletlenül. Aztán megint. Úgy látszik ez csak ilyen beszélgetős quest.
    Lehet a sz@revő is ad végre valamit, tegnap találtam két itemet, amik rá hivatkoznak. Ha nem, akkor nézek guide-ot hozzá.

Új hozzászólás Aktív témák