Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Crus

    őstag

    válasz ThySoul #7671 üzenetére

    A Sekirót abból a szempontból nagyon nagyra tartom, hogy mert más lenni, mint a korábbi From címek. De sajna ezt kapásból beárnyalta a - számomra - sokkal jobb élményt adó Nioh. Valahogy úgy éreztem, hogy a From is elkészítette a saját Nioh-ját... de míg a Nioh elég frankó pályákat tolt elém és komoly contetet, addig a Sekironál hamar ráuntam a 67. pagodás részre, de azért végigment, még a Owl apuka is.

    További kínom volt még a Sekiróval, hogy a kamerakezeléssel, pont, mint az összes From játékban, nem nagyon lettünk jó barátok, ahogy a lock rendszerrel se voltam kibékülve és a korai verziónál a hitboxon is néha csak fogtam a fejem. Eldenben sokkal jobb a lock és hitbox téma, bár tény, hogy Sekirot a megjelenés után nem sokkal toltam végig, azóta biztos sokat javítottak rajta.

    Máig nem értem a dodge minek van a Sekiróban, használhatatlan. Maga a harcrendszer pedig valójában egy QTE poresz. Ha megy a ritmusjáték, mert jó diák módjára betanultad, akkor megérinteni se tudnak, ha nem megy, akkor esélytelen vagy. Abszolút git gud kategóriás cucc, amivel semmi baj nem lenne, csak szerintem ott meg túlságosan az lett, mert kivették belőle a korábbi címeikhez képest az olyan apróságokat, mint a:
    - drop in multit
    - a coop az vajon mi?
    - se "fatty ahead" üzik
    - se fegyverek
    - se páncélok
    - se mágia
    - se 2. esély, hogy visszaszerezd a sent, miközben cirka 70%-nál is nagyobb esélyed van sen büntire
    - kvázi büntette a felfedező kedvet (Elden meg nagyon is díjazza, ami jó!) és különféle technikák próbálgatását bossfightokkor azzal, hogy Dragonrot-ot tolt az NPC-kre
    - a protézisek használata szerintem lassú volt ahhoz a tempóhoz, amit a játék megkövetelt
    - a helyszínek változatosságán bőven lett volna még mit faragni

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

Új hozzászólás Aktív témák