- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen RAM-ot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- SSD kibeszélő
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Hirdetés
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
V Rising - Végre tudjuk hogy mikor érkezik a PS5-ös kiadás
gp A PC-s teljes verzió már egy ideje játszható, hamarosan konzolra is megérkezik a játék.
-
Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
ph A Surface Laptop és Pro hamarosan megjelenő iterációi a 45 TOPS-os NPU-val érkező Snapdragon X platformra épülnek.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Beretvás #7648 üzenetére
Én sem. Mondjuk nemrég a Starfield volt olyan, hogy 100 óra belecsúszott és elég negatív véleményem lett a végére, de az is olyan 50 óra környékén kezdett kialakulni.
Megvannak a magam gondjai ezzel a játékkal is és nálam sem dobogós a From soulsborne-ok között, de megtaláltam azt a módszert, amivel baromira élvezni tudom. Az open worldjét pl. élből offolom a francba, mert szvsz hulladék.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
őstag
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz ThySoul #7653 üzenetére
Persze, a mindenkori FromSoft démon asset pl. ott indult, ami aztán az Elden Ringben tree avatarrá lett, mindenféle lovagok is felismerhetőek, meg movesetek vannak egy-egyben átemelve és mixelgetve, hogy annyira ne legyen feltűnő, meg hát ugye a fegyverek jelentős része már megvolt ott is, claymore, bastard sword, estoc, minden, ami ismert.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ThySoul
senior tag
-
Gorgonka
tag
Nekem az Elden Ring volt az első soulslike játék, amivel 5-6 óránál többet játszottam (140-et actually ) és ugyan láttam, hogy mutatnak a nyilak egy irányba, de annyira lenyűgözött a világ, hogy eszembe sem jutott, hogy rohanjak a nyíl után, inkább elkezdtem felfedezni a körülöttem elterülő világot. Ami egyébként hatalmas és minden sarkon van valami érdekes, amit meg akarsz nézni. Persze volt, ahol csak egy bigyulát vagy frinc-francot találtam, de ez nem vette el a kedvem, amikor elém tárult valami érdekes, gondolkodás nélkül mentem is rá.
Az Elden Ringen felbuzdulva elkezdtem (kétszer is) a Demon's Souls Remake-et. 8-10 óra játék után elegem lett belőle és töröltem. A Dark Souls Remaster egyelőre tetszik, de meg sem közelíti az ER szintjét. A Lords of the Fallent is végigjátszottam és arra rá is fogok menni még egy újabb végigjátszásra, másik karakterrel, de még mindig az ER az etalon.
Nekem az ismétlődő bossok sem vették el a kedvem. Legalább tudtam őket gyakorolni .
Persze nem vagyunk egyformák, de az "átlag játékos" megjegyzésedre szerettem volna reagálni. Sokat játszok és azért az átlag játékosnál picivel "feljebb" pozícionálom magam, de a soulslike játékok tekintetében abszolut "átlag játékos" vagyok és engem megvett kilóra.
A sztori persze nem volt túlbonyolítva, de szerintem egy teljesen elfogadható dark fantasy történet. Ennél több nem is kell, - legalábbis nekem - egy ilyen játékba. -
_drk
őstag
válasz ThySoul #7655 üzenetére
De most miért pofátlan felhasználni dolgokat amik már megvannak és végeredményben meg tök mindegy?
Vagy szarul néz ki a claymore?
Nem jó a moveset amivel jatszottál 200 órát?Remélem minden evésnél kidobod a tányérod te is...
DS4 meg azért nem lett mert az se lett volna jó ugyan úgy senkinek. Már a DS3 kapta a fikàzàst és persze, hogy az első a legjobb amivel ma már senkinek nem kell.
Ott a Sekiro, GOTY is lett, de annyira nehéz hogy egy szűk rétegnek jó csak...
De normális balanszhoz meg ennyire le kell szűkíteni az egész játékot, hogy van egy kis kardod meg robot káros és annyi.[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
Nem az asset flip ténye a probléma, hanem a mértéke. Korábban öt játékban felhasználtak valamit, itt meg teletoszták a térképet hússzor vele. Végeredményben max azoknak mindegy, akik a modern játékipar önismétlő content dumpjához vannak szokva és ezt igénylik.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
őstag
-
ThySoul
senior tag
-
őstag
válasz ThySoul #7662 üzenetére
Nem kell gondolatvezérkedni.
Am minden kritikát értek, a nagyja jogos is. Valakit ez idegesít, de közben stockholm-szindrómás, ezért szarrá játsza ezt a retkes játékot, valakit meg nem.De hogy a többször előfordul ugyanaz a fegyver az egy mocskos nagy bullshit. Tényleg már lassan az ördög fröcskölőf@x@ kard is van a 350 lehetőség közül, de hát a zweihandler már a ds1ben is vót' és nemjóvanezígy.
[ Szerkesztve ]
Go Gunners!
-
Crus
őstag
válasz Beretvás #7644 üzenetére
Egyetértek senki ne bullshittelje ide érvek nélkül, hogy szar az egész játék. Mentális gondja annak van ugye, aki az írott szöveget nem tudja értelmezni. Sehol nem látok olyat leírva ide az elmúlt hetekből, hogy szar lenne a játék, de még csak azt se, hogy szemét.
Talán fel kéne nőni ahhoz "mentálisan", hogy egy nem éppen felületes kritikáját értelmezze 1-1 butthurt From fanboy, majd azokra értékelhető érveket produkáljon. De úgy tűnik még annak megértése sem jön össze, hogy vannak akik szeretik a műfajt és ezért tolják le ezeket sorban, legyen az LotF, LoP, The Surge, vagy éppen a Remnant. Hogy egyik jobban sikerül, a másik meg rosszabbul? Az ég kék, a fű meg tiltott...Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Crus
őstag
válasz ThySoul #7662 üzenetére
A legfincsibb a témában, hogy páran ködös szemekkel, remegő hangon gyártottak arról videót, hogy xy részen a falon levő textúra az melyik Elden-beli karinak a történetét meséli el. Komplett misztikumot gyártottak hozzá. Aztán, jött egy PoE (Path of Exile) játékos, hogy ez biza' nagyon cuki, de a PoE-ban évek óta ott van az a textúra, mer' egy asset library-bó' vették ki már azok is, be is linkelte. NC.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Crus
őstag
válasz Gorgonka #7656 üzenetére
Valószínűleg az is a probléma nálam is, hogy már egy kicsit sokat láttam ebben a stílusban. Első souls címnek biztos összepisiltam volna tőle magam, de nekem rengeteg minden volt régről ismerős ebben a játékban, ami meg nem volt azt, azt meg úgyis egy rakás alkalommal megismételte a játék újra... és újra... és Justin Case: újra.
A DeS egy nagyon classic style. Mi vének még azt a tejet szívtuk magunkba és farmoltuk hetekig a Pure Bladestone-t... ezt a trofi kritériumot a rimékből - helyesen - kivették. Aki anno eonokkal korábban PS3-on letolta a DeS-t, azért az eléggé tudta szeretni a Kékpötty-féle riméket, mert gyönyörű lett.
Abszolút elhiszem, hogy akinek nincs meg az "ott és akkor" élménye, az nem igazán tudja sokra tartani ma már, hiába gyönyörű.
Amúgy az Elden egyik gondja egy kissé pont az, amit anno a DaS 2 is elszenvedett. Ki van könnyítve, hogy soooook fogyjon belőle és fogyott is. Bár tudnék egyetlen emlékezetes csatát mondani az Eldenből, de egy kimagasló sem ugrik be. Mivel RPG-s OCD-vel toltam, így pusztulgurult benne minden. Annyira nem akartam utána olvasni, hogy jó ideig fogalmam se volt róla, hogy a Spirit Ashes mire jó. Solóban vertem lefelé mindent is... aztán kipróbáltam a farkasokat és utána néha megidéztem őket, de fejlesztve is seperc alatt haltak így nem erőltettem. Utólag kiderült (ki is próbáltam), hogy a Mimic Tear mennyire brutál... és tényleg, az kb. ilyen IDDQD.
Erre persze az az érv, ha szeretném, hogy nehezebb legyen toljam LVL1-en, kiszúrt szemekkel egy savval teli kádban. Még megfontolom.
A From a King's Field óta ezt csinálja. Minden egyes újabb King's Field résszel... jaj bocs... soulsring résszel többet és többet tol a játékba. Nem csoda, hogy ma megnézve egy amúgy kegyetlen jó DaS-t azt mondod, hogy lol... hol van ez az Eldenhez! És igazad is van. Ezek ott és akkor voltak k. jó játékok.
Eszem ágában sincs azokat kritikával illetni akik élvezik a játékot. Nem. Élvezzék. Örüljenek neki, így van ez jól. Egyszerűen leírtam a saját véleményem a játékkal kapcsolatban és egyetlen szóval sem bélyegeztem meg benne olyanokat, akik meg nagyon élvezik.
[ Szerkesztve ]
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Gorgonka
tag
igen, valószínüleg, ha annak idején játszottam volna a Dark Souls első részét, akkor jobban tetszett volna, de az tény, hogy ma is tetszik a Remaster. kicsit olyan a mozgás, amilyen, kicsit látszik rajta, hogy csak egy remaster, de összességében a játék tetszik. Nem is kérdés, hogy végigjátszom.
Azzal egyébként én is egyetértek, hogy volt olyan, nevezzük minibossnak, amelyik újbóli megjelenésénél én is felhúztam a szemöldököm, de minden más meg annyira tetszett a játékban, hogy nagyon gyorsan túlléptem a dolgon. Ahogy az adott miniboss hulláján is .
Nem mondom, hogy tökéletes lett, én is változtatnék pár dolgon, de nekem kimondottan tetszett a nyílt világ, ami viszont nem volt teleszórva kérdőjelekkel. És szerintem a skálázható nehézség is jó ötlet volt. Mivel nem mindenki rendelkezik egyforma képességekkel, szerintem sokkal jobb volt így. Mindenki beállíthatja a nehézséget a képességeihez és türelméhez mérten. Az sajnálatos, hogy számodra még így is túl könnyű volt, ezt mondjuk elrontották egy kicsit ezek szerint. -
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #7667 üzenetére
Ti értelmezitek rosszul hogy mekkora munka spórolás ez és közben úgy senkit se érdekel max titeket.
Én értem a jogos kritikát, mert tényleg nem next gen a látvány és legtöbb megoldás se, plusz a narrativa sincs sehol se de az újra használt claymore ne legyen már baj...
-
Bad Pritt
nagyúr
De, baj. Nem értelmezek én semmit rosszul, ahogy mondod, spóroltak, lusták voltak, b*sztak feltölteni új és változatos tartalommal a száz órás játékot, mert eddig is megúszták.
Egy soulsborne újoncnak elhiszem, hogy hatalmas élmény volt, mert minden is újdonságnak tűnt, a veteránok viszont hat évet vártak valami elvileg totálisan újra a DS3 után, aztán kamillázhattak, mikor ugyanazt látták itt is, mint a trilógiában, max más skinekkel.
Ha ezt képtelen vagy megérteni, márpedig a sokadik kommented alapján úgy tűnik képtelen vagy rá, akkor engedd el a témát és ignoráld az erről szóló kommenteket.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ThySoul
senior tag
válasz Bad Pritt #7672 üzenetére
Nekem egyébként úgy tűnik szimplán megfáradt a DS formula. Amit lehet kimaxoltak belőle a DS3-ra, ER-nél kb nulla változtatás volt az alap játékmenetben. Lehet ugrani tudom, de az meg olyan fapados a Sekiros verzióhoz képest.
Nem bánnám ha most kicsit ráfeküdnének a side projektekre, mert látszik hogy ha nem kell menni a bevált formulával tudnak ők. Vagy ha mégis az ER lesz a fő irányvonal kaphatna a játékmenet egy alaposabb ráncfelvarrást.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz ThySoul #7675 üzenetére
Ahhoz másik kiadó kellett mindig. A Sony felbérelte őket, hogy készítsenek egy Obliviont PS-re és lett belőle Demon's Souls, ami akkoriban nagyon más és újnak tűnt, a Bloodborne meg a Sekiro szintén más kiadók terméke. A Bandainál valamiért nem akarnak nagyon eltérni a jól ismert alapoktól, viszont így, hogy a Sony bevásárolta magát a cégbe talán jön majd valami baszó PS ex megint.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
The Lore of Elden Ring's Dragons
Masszív anyag, szokásos minőség.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ThySoul
senior tag
A videóról jut eszembe, én vagyok az egyetlen amúgy aki szerint hulladék szinte az összes dragon elleni harc a from játékokban?
Midirt szerettem, meg Placidusax szódával elmegy, de a többi borzalmas, Fortissax pl szerint az egyik legrosszabb boss bármelyik játékukat nézve.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz ThySoul #7678 üzenetére
Én Fortissaxot meg Lansseaxot szerettem itt, Midirt egyenesen imádtam DS3-ban. Az open world sárkányokkal az volt sokszor a bajom itt, hogy elkallódtak, pl. Agheel rendszeresen felment a pocsolaya feletti karéjra és akkor vagy felmész érte vagy megvárod, hogy respawnoljon.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #7670 üzenetére
Az a vicc, hogy a DS veteránnak kb semmise lenne jó
Csináltak volna egy DS4et az is ugyan úgy fikázva lenne valami miatt például nehézség mert túl könnyű vagy túl nehéz.
Egyébként megértem a rajongói dühöt, az évek alatt rengeteg játékról kellett lemondani.
De a kreatív tartalom hiány nem az ER-re igaz.Thysoul:
Szerintem kevés lett volna már a DS4 és tovább is akartak lépni és fejlődni. Nem mellesleg egy szélesebb vásárló közösség felé.
Hihetetlen mennyire félnek még az ER-től is, hogy ez mennyire nehéz. ( jó példa most Proevofun aki megvilágosodott).
Na egy DS biztos nehéz is lett volna.Meg a DS4-el is az a baj, hogy az igazi fanok DS1et akarnának de olyat mapot megcsinálni nem is sok munka hanem kreatív csoda kell. De mindamellett meg megint eladnak pár milliót belőle és annyi. Az nekem se kellett volna mert a játék fele maga a pusztulat.
-
ThySoul
senior tag
válasz Bad Pritt #7679 üzenetére
Fortissax szerintem rettenetesen szarul sikerült, RL1-en jöttem rá igazán, ha alá mész megy a nyomkövető villám, ha a fejét akarod csapkodni mint Midirnek akkor meg sok sikert, mert 2 percenként van egy attackja aminél lehet támadni. A kedvencem hogy ha messzebbről lövöldözöl rá konkrétan nem csinál semmit, sétál utánad de ennyi, 5 perces sétaszimulátor így az egész harc
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz ThySoul #7681 üzenetére
Nálam is beakadt egyszer és csak sétálgatott, mondjuk ez sok sárkánynál előfordult. Placidusaxnál baromira idegesített, mire mindig elértem hozzá meg sokszor beakadt és egymás után 5-6 alkalommal teleportálgatott, pedig elvileg az AI-ban van erre gát, aztán mégse.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ThySoul
senior tag
Miért ne lenne jó semmi a DS veteránoknak? Ott vannak fent a példák, a BB-t imádta mindenki, a Sekiro is nagyobb részt tetszett az embereknek (főleg ahogy telt az idő). Az már nem a mi hibánk hogy a From biztonsági játékot játszott/baszott komolyabb munkát belerakni az Elden Ringbe aztán kaptunk egy DS3.5-öt.
És itt jön az be hogy nem léptek tovább, nem fejlődtek. Kapott egy nyílt világot a játék, és ennyi. Ugyanazok a hibák vannak benne, mint bármelyik játékukban az elmúlt 10+ évben, és nem képesek javítani őket. A játékmenet kurv@ elavult (főleg egy Sekirohoz képest), de nem nyúltak hozzá. A lock on ezer éve nem működik sok esetben normálisan, nem nyúltak hozzá. A grab attackok hitboxát még mindig nem sikerült normálisan eltalálni. Mindig előjön hogy egy egy bosst többször felhasználnak, itt ezt megkapod százszorosan. Eleged van a duó harcokból? Nesze godskin duó hülyegyerek. Zavar hogy az ellenfelek át tudnak ütni a falon? Azért sem csinálunk ezzel semmit. Fura a quest rendszer? Ne aggódj, a nyílt világban még annyira se tudod lekövetni majd az egészet.
És emellé bejönnek új dolgok. A craftolásnak semmi értelme, egyszer sem kell használni és észre sem veszed hogy hiányozna. A bossok túl gyorsak, miközben lassabb vagy mint egy DS1 karakter. Olyan undorító módon megy az input reading az ellenfeleknél hogy hányni lehetne tőle. Az AI nem képes kezelni a summont, így ezzel túl könnyű a játék, amit úgy oldottak meg hogy minden bossnak egy órás kombója van, végtelen hp+damage kombóval, tud az összes AOE-t, és hipergyors. Nyilván ez magával hozza azt hogy egyedül meg túl nehéz a játék. És még sorolni lehetne a hibákat mert rengeteg van.
Továbbra is mondom, ha valakinek tetszik, örülök neki, de ne kelljen már mindenkinek azt ünnepelnie hogy 6 év fejlesztéssel az enemyk fele régi játékokból van visszahozva, hogy a nehézséget a lehető legszarabb módon sikerült belőni, és hogy a 160+ bossból 9 (!) darab van összesen ami nem fordul elő megint (szóval még a 15 remembrance bosst sem sikerült egyedire összehozni).
-
Crus
őstag
válasz ThySoul #7671 üzenetére
A Sekirót abból a szempontból nagyon nagyra tartom, hogy mert más lenni, mint a korábbi From címek. De sajna ezt kapásból beárnyalta a - számomra - sokkal jobb élményt adó Nioh. Valahogy úgy éreztem, hogy a From is elkészítette a saját Nioh-ját... de míg a Nioh elég frankó pályákat tolt elém és komoly contetet, addig a Sekironál hamar ráuntam a 67. pagodás részre, de azért végigment, még a Owl apuka is.
További kínom volt még a Sekiróval, hogy a kamerakezeléssel, pont, mint az összes From játékban, nem nagyon lettünk jó barátok, ahogy a lock rendszerrel se voltam kibékülve és a korai verziónál a hitboxon is néha csak fogtam a fejem. Eldenben sokkal jobb a lock és hitbox téma, bár tény, hogy Sekirot a megjelenés után nem sokkal toltam végig, azóta biztos sokat javítottak rajta.
Máig nem értem a dodge minek van a Sekiróban, használhatatlan. Maga a harcrendszer pedig valójában egy QTE poresz. Ha megy a ritmusjáték, mert jó diák módjára betanultad, akkor megérinteni se tudnak, ha nem megy, akkor esélytelen vagy. Abszolút git gud kategóriás cucc, amivel semmi baj nem lenne, csak szerintem ott meg túlságosan az lett, mert kivették belőle a korábbi címeikhez képest az olyan apróságokat, mint a:
- drop in multit
- a coop az vajon mi?
- se "fatty ahead" üzik
- se fegyverek
- se páncélok
- se mágia
- se 2. esély, hogy visszaszerezd a sent, miközben cirka 70%-nál is nagyobb esélyed van sen büntire
- kvázi büntette a felfedező kedvet (Elden meg nagyon is díjazza, ami jó!) és különféle technikák próbálgatását bossfightokkor azzal, hogy Dragonrot-ot tolt az NPC-kre
- a protézisek használata szerintem lassú volt ahhoz a tempóhoz, amit a játék megkövetelt
- a helyszínek változatosságán bőven lett volna még mit faragniHivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
ThySoul
senior tag
Nioh első részét próbáltam csak, nekem nem adta sajnos.
Nem mondanám hibátlannak a Sekirot se, minibossok tekintetében ott se erőltették meg magukat (meg egy két bossnál) de nálam rettentő mód betalált az egész játék. Mai napig imádom hogy mennyire bátrak voltak játékmenet terén, és mennyi mindent mertek megváltoztatni. De kiemelhetném pl a történet elmesélését meg a karaktereket is, nem egy last of ust kapsz, de picit érthetőbb, követhetőbb, és nekem ennyi pont elég volt ahhoz hogy a többi from játékkal ellentétben itt érdekeljen mi történik.
Ha csak egy végigjátszást akarsz bármilyen játékukból ennél jobbat nem találsz, az a 30-50 óra a változatos játékmenettel, tájakkal (a végén a vizes map talán a legszebb amit alkottak) meg az ember ember elleni bossokkal...nagyon sajnálom hogy nem kapott DLC-t, remélem egy második részt azért kapunk valamikor.
-
Crus
őstag
válasz ThySoul #7688 üzenetére
Érdemes pedig a Nioh-t erőltetni, mert később egyre jobban beadja és a DLC-k a souls veteránokat kiálló részeit is elég jól megszorongatják. :-)
Igen, tökre megértem, hogy sokaknak miért nagy favorit a Sekiro és az tényleg nagy respect a Fromtól, hogy az Armored Core, King's Souls Fieldek után bedobtak egy ilyet a nép közé.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #7693 üzenetére
Pörgök én amiatt is ne aggódj!
Igazából nem értem mi tart 2 évig, ez egy DLC-nek kurva sok, vagyis inkább túl sok idő.
Nagyon kíváncsi vagyok mit akarnak most.Én tényleg reménykedek benne, hogy nem csak egy új terület lesz új ellenfelek Bossok és fegyverekkel.
Hanem az egész alapjátékba belenyúlnak, kiegészítve vagy akár át is alakítva azt.
Azzal a kritikával egyet értek, hogy bőven van terület amin lehetne mit javítani és nem egy másik kisebb terület lesz.Bár ha olyan lesz mint a Blood and Wine a Withcer3ban, hogy plusz egy rohadt nagy map, akkor egye fene, az úgy jó lesz.
[ Szerkesztve ]
-
ProEvoFan
nagyúr
Beszéltek itt a Niohról.
A második része könnyebb, mint az Elden Ring.
Legalábbis a trófea útmutatók szerint...
Benne van ps plusban a ps5 verziója. Lehet kipróbálom. -
Bad Pritt
nagyúr
válasz ProEvoFan #7697 üzenetére
Hát... szerintem nagyon nem. Aztán lehet csak emberfüggő, én azzal rendesen megszenvedtem. De ettől függetlenül irgalmatlan jó játék, nem open world, de összességében sokkal több van benne, mint bármelyik másik souls és soulslike játékban Lies of P-ig bezárólag.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Crus
őstag
válasz Bad Pritt #7698 üzenetére
+1
Az Elden nekem is walk in the park volt, de a Nioh 2. része az egy kicsit húzósabb darab. Az első elég jól balanszolt a végéig, aztán a DLC-knél bedurvul és az utolsó DLC már kissé mazóbb.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Crus
őstag
Lenne egy teljesen komoly kérdésem. Nem vicc:
Ha van egy merchant, akinél van pl. egy weapon, azt hogy tudom összehasonlítani azzal, ami a kezemben van, anélkül, hogy megvenném, vagy felmennék a Fextralife-ra?
Szégyen ide, szégyen oda, én ezt a "platina" után sem tudom, hogy kell.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- iOS alkalmazások
- Kínos ügy lett az OpenAI Scarlett Johansson-botránya
- Steam topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mobil flották
- Milyen RAM-ot vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen