Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz Ratrak #1950 üzenetére

    :R

    CMR2.0 ota tudom, hogy manuallal ugyan csucson picit lassabb, de sokkal konzisztensebb vagyok. utobbi endurancenel kritikus.

    most igymaradt, egyebkent az elozo Porsche Wheelemen is voltak clubsport fuleim, a jelenlegi setup meg egy Fanatec WRC amihez van egy SHH (szekis es 5/6 valtoval is). szoval ez itt most konfiguracios elszuras volt.

    tetejeben leamortizaltam a vegere az autot, szoval kulon baj volt, hogy nem volt manualis valtom.

    ----

    utolso szakasz elejen nem mertem fel, hogy mennyire rossz a geometria, szoval 14kmre a celtol kaptam egy defektet, amire nem talaltam meg a gombot orvosolni. kovetkezo futamra annyira szet volt a geometria, hogy gyakorlatilag a bal 3mas kanyart mar kezifekkel kellett venni, alatta meg kb "fuagy" rasegitessel. utolso ket futamon tetejeben elkezdett folyamatosan fulladni a motor, szoval negyszer benne volt, hogy kizarnak mert megalltam.

    beertem, de az utolso kb 40 km vertizzados volt. marmint igy konkretan erzem a bicepszeim es a vallaim.

    moka volt, koszi :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák