Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szacsee

    nagyúr

    válasz tibibi #9077 üzenetére

    Nem rossz, de ha veszel egy glidert akkor feldarabolják:
    "A csomag egyik oldala sem haladhatja meg a 70 cm hosszúságot. Ha meghaladja,akkor 2 külön küldeményként tudjuk postázni." :DDD

    H8 mini tapasztalatok, javítási tippek, ha még nem volt:
    1: Egyik légcsavar nem pörög úgy mint a többi, vagy el sem indul. (kis gázadásra észrevehető, vagy leálláskor előbb leáll)
    - Szállításkor ha esetleg egy másik csomagnak koccolták, vagy akár ütközéskor ha a légcsavar kapta az ütést akkor a tengelyre nyomódhat így megfeszítve a tengelyt úgy hogy a motor nem tudja ugyanúgy forgatni mint a többit. Ellenőrizzük, hogy minden légcsavar kb ugyanolyan erővel elfordítható-e? Ha az egyik nem pörög úgy mint a többi, akkor húzzuk le a propellert adjunk egy kis gázt, hogy megnézhessük a tengelynek nincs-e ütése majd nyomjuk vissza a tengelyre úgy, hogy megfelelően illeszkedjen a tengelyre, de ne nyomjuk rá ismét a tengely tövéig. Ha könnyedén lehet utána forgatni és kb ugyanúgy pörög mint a többi és nem pörög fel, akkor az a motor hibája. Érdemes minden koccanás után leellenőrizni ezt, mert egy szorulós propeller megrövidíti a motor élettartamát.
    2: A quadcopter előre, hátra megy magától amikor felemeled. Nézd meg, hogy az akksi középpontja megegyezik-e a quadcopter középpontjával. Ha nem toltad be teljesen az akkumulátor tartóba, akkor a kiegyensúlyozás hiánya miatt csinálhat ilyet.
    3: Ajánlott módosítások: Az akkumulátor tartó felett helyezkedik el a repülés vezérlő áramkör. Mivel kis kínai kütyüről van szó, így ellenőrizzük, hogy a forrasztások milyen hosszúak és hogy egy ducibb akksit betolva nem sértik-e meg a felületét. 1-2 be-ki rakás ami megsérti a felületet a védőréteget átszakítva okozhatja az akksi halálát. Ajánlott egy keményebb vékony műanyag lapot betenni az akkumulátor és az FC közé, így megvédve az akkumulátort (pl számlatömb elválasztó műanyag lap). Ezt nagyobb quadoknál is lehet alkalmazni ahol az FC és az akksi közel van, illetve karbon vázasoknál az ESC és a karok közé mielőtt zsugorcsövezünk.

    Akinek volt mentora, vagy volt valamiféle tanfolyamon az leírhatná, hogy mit ellenőrizzen a jóember a quadon és akár az elsőbe is mehetne, sok baleset, törés elkerülhető lenne vele véleményem szerint. :F

    A sas leszállt :DDD :

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák