Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • the.odzsy

    aktív tag

    Egy mai történet.
    Haver Budapestről Szegedre költözik, egy újabb építésű társas házba. Be ment a szegedi üfsz-re. megrendelte a nekem csomagot és kis utána járást követően a mai napra kapott időpontot a bekötésre. FTTH hálózat. benne a weboldali címtárban is. Dél fele ki is jött a szerelő, a párja volt otthon. A szaki megnézi az osztót, majd visszamegy a lakásba és közli, hogy nem tudja bekötni az optikát. mert 10-es osztó van és nincs üres hely (10es osztó 12 lakás). Mondja a jó ember, hogy ez qva jó, mert őt Békéscsabáról küldték, hogy az ünnepek előtt be tudják kötni az ügyfeleket és milyen jó hogy megkötik a szerződést és fingjuk sincs arról, hogy az osztó betelt. Úgy hogy elköszönt és ment is.
    A haver felhívta az üfsz-t és kérdezte, hogy miként kötöttek vele szerződést, amikor nem tudják a szolgáltatást bekötni, nem hiszi el, hogy adott címen 10-es osztó van és tízen már rá vannak kötve. Erre a válasz: hogy ők azt nem látják, mert ez más tartja nyilván. Haver kérdése: hogy hogy? Mire a válasz: ha ezt is ők vezetnék, akkor már mindent nekik kéne csinálni.
    Na mindegy. 45 napjuk van, hogy felül vizsgálják a dolgokat és eldöntsék, hogy bővítik-e az osztót.
    Mi rá az esély? Illetve hogy ha úgy döntenek, hogy nem, miként lehet őket inspirálni annak kivitelezésére? Illetve mi van ilyenkor felmondják egyoldalúan a szerződést és ennyi? Semmi retorzió?
    Más szolgáltató nem nagyon játszik (T koax, más nincs).

    MAGYAR vagyok nem turista!!!

Új hozzászólás Aktív témák