- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- SSD kibeszélő
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- RAID
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
PROHARDVER!
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mikromanus
veterán
válasz killerjohn #42043 üzenetére
Mer' aztán veled jobban járnak.
Pozitív oldalát nézve lesz hamar HUD a kiegre, neked meg mindig lesz kihívás a játékban ha épp magad irányítod a karakteredet... normálon.A life stolen van jelenleg nehézségi szint függően nerfelve. Jelenleg az alap beállítástól függ ez és nem az MP szinttöl. A kiegben nincs külön MP szint és nehézség (Norm, nm, hell inferno), így az alap nehézségtől függhet a nerf. Normal szinten 100%-ban procol, de a karakterszint alapján csökken (70-es szinten 0 life stolen).
A LoH nem nerfelt nehézség alapján, csak a skill proc rate-ja kavarhat be. Ami egy ellent támad, az többnyire 100%, ami területre vagy több ellenre hat, az kevesebb.
edit: ööö... látom te is valami ilyesmit írtál. Lehet a skill proc együtthatóit máshol/másként számolja?[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest