Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Switch-re is befut a Darkest Dungeon 2
gp A PlayStation kiadások mellett a Nintendo konzoljára is elérhető lesz jövő hónapban az új kiadás.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MageRG
addikt
válasz
Yodamest #3140 üzenetére
A kezdeti bonfire warp-nak semmi értelme, mert a pályatervezés értelmét veszi el.
A DkS 1-ben amúgy sem warpolhattál minden tűzhöz.A csöpögtetett az infókból eddig azt lehet tudni, hogy 4K/60fps-sel lehet majd játszani, a textúrákat felhúzzák 2K-s felbontásra és nem készül új asset.
Vagyis nem lesznek új cuccok, hacsak nem hozzák vissza a kihagyott, de már régen elkészített dolgokat.
A játékmeneten/harcon nem fognak változtatni.Azért reménykedem egy kis új tartalomban, elvégre azt a meglévő assetekből is össze lehet legózni.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Djuree
félisten
én remélem lesz benne fejlesztés, mert a régi játék ma már nem állná meg a helyét, mások az igények. bár én nem toltam az 1-et, de gondolom nem sok fegyver/páncél van benne, pedig az nagyon kéne bele.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Kvelstadt
veterán
Bőven van benne fegyver meg minden. Sok jó fegyver amit emberek szeretnek a 3.részben még az elsőből származik.
De jut eszembe lessz sírás ha a fegyverfejlesztést is meghagyjak olyannak mint volt.
Ott még nem annyi kőböl állt egy fejlesztés mint a 3ban de még a megfelelő embert is meg kellett találni és odaadni a megfelelő kovácsnak.
Majd jön hogy a ds3 jobb mert...
Persze hogy jobb. Ott ki van nyalva a seggünk, de nem vokt ez így régen. A játék minden téren ds vokt és nem csak a bosdokat tekintve.
De ezt ne vedd magadra. Csak úgy leírtam mert most jutott eszembe.
Én remélem mindent úgy hagynak ahogy volt és az új játékosok belekóstolhatnak mit is jelentett az hogy dark souls. Lehet keserű ízü lesz sokaknak."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Yodamest
veterán
válasz
Kvelstadt #3159 üzenetére
Na hát ezekre a dolgokra gondolok én is első sorban. Látjátok ahogy írtam is, ti is egyből rávágtátok (mint én is), hogy semmit nem kell változtatni, minden úgy jó ahogy van, aztán lassan azért csak előbújnak az ötletek, hogy hát vannak elavult dolgok, mint a fegyverfejlesztés 80 féle nyersanyagból meg félkész pályarészek.
Szóval azért ha már kapott a játék egy második lehetőséget, hogy tökéletesre csiszolják, szerintem többet érdemelne annál, hogy csak a grafikán húzzanak. DS3-as letisztult fejlesztésnek én nagyon örülnék és néhány pálya is meglephetne minket pár változtatással.
-
Djuree
félisten
na most befostam. írtad ezt a dragons dogma gémet, ahogy olvastam a hsz-t, beléptem egy gamer oldalra, és a pofámba dobta egy reklámablak formájába a dragons dogma dark arisent.
kicsit ijesztő volt.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
-
MageRG
addikt
válasz
cyberkind #3172 üzenetére
Van olyan, hogy csak benyeli az inputot, és nem csinál semmit. Ez a ritkábbik hiba.
A "stored roll" az az eset, amikor gurulnál, de valami miatt nem tudja lejátszani az animációt. Kicsit később meg elkezd gurulni, ami marha jó, ha pl. egy szakadék szélén állsz.
Aztán említhetném a mindenki által ismert szitut, amikor futsz, és gurulni szeretnél, de helyette ugrik. Ez az irányítás tervezésének hibája, nem bug. (nincs külön ugrás gomb).
Ha harcoltál a Centipede Demon-nal, akkor ott a kamerakezelés miatt is sokat lehetett anyázni.Szóval messze van a tökéletestől.
Azt már meg se kérdezem, hogy ha slow walk-olsz és reflexből gurulnál, akkor miért kell lejátszani azt a bazi lassú szenvedős animációt? A kifogyott varázslatoknál dettó.
Gondolom azért, hogy odafigyelj."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
cyberkind
félisten
De ezeket én nem az irányítás gondjának látom hanem a játékénak, és PC-n ez rosszabb mert vannak más gondok, mondjuk ezekből csak az elsővel találkoztam de azt is betudtam a PC-nek, ugrásnál meg azért halok meg sokszor mert rohadt nehéz ugrani, nem az irányítás szopat be.
Paranormal Cocktivity
-
Kvelstadt
veterán
Leírtam már párszor hogy ugordjatok. Én mióta azt használom kb egy méter nekifutással is simán ugrok. Nem is emlékszem mikor volt utoljára hogy nemsikerült egy ugrás.
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Rony949
őstag
Az egész Centipede Demon harc eléggé hanyag munka szerintem. Nem elég hogy 3 négyzetmérnyi helyen tudsz csak lépkedni, de emellett a boss-t sem látod rendesen. Így teljesen elveszítette a szórakoztató faktorát.
-
BOBAKILL
őstag
Én azt se láttam mit csinálok nála, csak csapkodtam meg dodgeoltam összevissza. Aztán egyszer csak megdeglett.
Béna megoldásnak tartom én is, viszont a bejárattól jobbra van egy nagyobb platform. Bár ugye sérülsz míg odaérsz a gyűrű nélkül. De ott nagyobb a hely harcolni vele.
[ Szerkesztve ]
-
-
Šolaire
veterán
Dark Souls Remastered hír : [link]
“Praise The Sun” \[T]/
-
Kvelstadt
veterán
válasz
Šolaire #3189 üzenetére
Valahogy nem éreztem azt hogy, ha mi oda ketten leugrunk több ellenfél közé és még mérgezést is kapunk akkor azt siman lehozhatjuk úgy hogy Sig pajti is simán jól kijön a végén. Dark soulsban ez nem néz ki a legjobb forgatókönyvnek.
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
MageRG
addikt
Ahogy már leírtuk, technikai, vizuális háttéren és az UI-n biztos hogy javítanak. Új tartalomról még nem esett szó.
Melyik lenne az az első démon? Az elején a dagi?
Szerintem tegyél még egy próbát, mert kevés játék ad hasonló élményt ha belejössz.[ Szerkesztve ]
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Kvelstadt
veterán
Miért kéne mádnak lennie egy remadternek? Az tulajdonképpen csak feljavítása, újabb generációra portolása az adott játéknak. Pont hogy nem lenne szabad lényegesen változnia.
Azt hogy érted hogy csökken az életerőd? Mert ha sebeznek az oké de ez a legtöbb játékban így van.
Viszont a max hp csíkod hossza ebben a részben pont hogy nem változik halál után sem.
Sőt igazából csak a ds1 és a bb-ben van ez a megoldás hogy nem cdökken a max hp halál után sem.[ Szerkesztve ]
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
Új hozzászólás Aktív témák
- GARIS!! Gamer PC/Ryzen 5 2600/RTX 2060Super 8 GB/16 GB/250 SSD/1 TB HDD
- Kezdődik újra a bányászszezon! Rig Építés/karbantartás/felügyelés stb.
- Eladó hibátlan Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Konzol (1TB), 2 Kontroller (+ Diablo IV opcionálisan)
- AMD Gamer PC / AMD Radeon RX 7900 XTX / AMD Ryzen 7 7800 X3D
- iphone 14 Pro Max 128gb, független, makulátlan, 100% akku
- Motorola Edge 40, 8/256GB, újszerű, MediaMarkt garancia 2026.02.07-ig Eladó!
- Asztali PC i5-2500, Intel alaplap
- JÉZUS EVANGÉLIUMA - bármi megtanulható, ha: akarom-hiszem-tanulom-csinálom-tapasztalom-megértem-élem
- Garázsvásár! LGA1150, LGA1155, AM4 alaplapok, processzorok, DDR2, DDR3 memóriák
- Vox Pathfinder 10 elektromos gitárerősítő! Ingyen Foxpost!