Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz pictigjis #10018 üzenetére

    Ügyfélhitelesítés kapcsán év elején beszéltünk róla, hogy a 2FA online vásárlások mellé bevezetésre kerültek white-/blacklist-ek ami alapján megbízhatónak minősül az adott kereskedő.

    Tudtommal el lehet tekinteni a 2FA-tól is ha megbízható/history alapján megszokott partnerről van szó, nem? Ha így van akkor pedig a háttérben ezt kezelnie kell a rendszereknek.

    @xcsabo
    A deviza választást ismerem, az szokott működni.
    Itt nem ez történt. A lehúzás után azonnal, 1mp-en belül jön az elutasítás és közben azonnal megjelenik a telefonon a PIN bekérés/azonosítás. Tehát itt vmi más az interakció... egyértelműen vmi azonosítási folyamatot indít el.

    De ennek ellenére nem sikerül fizetni 2-3 körben sem, folyamatosan feldobja az azonosítást/PIN kérést miközben nyilván eleve is fel volt oldva a telefon és a próbák alatt már N-szer lehúztam pluszban is az ujjlenyomatom vagy beírtam a PIN kódot.

    Az a fura, hogy van - szerencsére ritkán - amikor rendszerhiba miatt nem sikerül vásárolni. Elutasítja ugyanúgy 1-2-3x. Utána mégis sikerül... vagy másik boltban 10 perc múlva működik.
    Nyilván kommunikációs hiba is lehet vagy bármi. De ilyen esetekben tiszta sor, hogy hibáról van szó. A fentiben az azonosítási kísérletekből látszik, hogy vmi más folyamat indul el. Véletlenszerű se nagyon lehet mert ott eléggé determinisztikusan dobja ugyanazt többször is.

Új hozzászólás Aktív témák